Jouluvauvat helmikuussa vol 2

Minulla kesti pitkään ennenkuin pääsin yli siitä, että en olekaan enää raskaana. Minullahan odotus loppui kuin seinään, eli sektioon.
Hittolainen kun alkuraskaus olikin kamalaa aikaa, oksentelin vielä kesäkuussakin! Töissä olin ihan koomassa ja unohdin välillä puhua asiakkaille kun aika meni itsensä kasassa pitämiseen.
Mahtava asiakaspalvelija!
Loppuraskaudessa ärryin ihmisten vauvamaha kiinnostuksesta. Lopulta sanoin aina "leikkisästi" että näpit irti, kasvata oma!

Eilen ja tänään vauva nukahti klo 19, itsekin pitää mennä ajoissa nukkumaan kun näin öistä tulee todella risaisia. En edes tiedä montako sataa kertaa heräsin viime yönä antamaan tissiä.

Jokohan Shamandalie sai vaunut?
Oletko Tuitsu tykännyt niista rattaista?

Jaahas, tyttö heräsi, ottikin vain nokoset ->
Tervetuloa uudet, uutta verta kaivataankin ettei mene ihan sisäsiittoiseksi tämä touhu
 
Tänään tulossa anoppi matkan takaa ekaa kertaa sitten ikinä tähän kotiimme (jossa ollaan nyt reilu vuos asuttu). Remppa kesken, miehellä tuntuu olevan migreeni ja pikkumies heiluu niin, ettei ihan heti siivoomisesta mulla tuu mitään. (ja tuo rouva itse luonnollisesti on hieman hienohelma ja siisteyden perikuva...). :ashamed:
 
huomenta |O ..

Poika meni nukkumaan 22:30 ja heräsi 3:10. Pierujensa jälkeen jatkoi uniaan, mutta minä sitten valvoin 6:30 :headwall: .. Poitsu heräsi 9:00 ja meni tunti sitten päikkäreille..
Väsyttää niin prkl..mutta kun ei vaan uni nappaa :headwall: ..

enkuli: tsemppiä sulle anopin kanssa. Laita anoppi imurin varteen, tuumaa että ei tässä kerkeä edes siivoamaan, vaikka kuinka olis tarve :D ..

Argh ei tästä mun päivästä tule päivää |O ..

Pakko yrittää nukkua
 
Outoa! Poika nukahti toista kertaa itekseen sänkyynsä, aikansa rupatteli mobilelle ja sit tuli unis silmään. Miten se onkaan noin helppoa kun ajotus osuu kohdalleen? Eikä se muina päivinä oo nukkunu ees tähän aikaan. :eek: Meinaa äipäillä mennä pasmat sekasin.

Täälläkin pitäis siivota, jotenki on sellanen pelko persiissä et anoppi ilmestyy tännekkin tänään, se on kovin (liian) usein ottanu tavakseen käydä lauantaisin kylässä. Nyt ei kyllä jaksais yhtään katellä sit täällä... Ja se on sellanen tapaus et sille ei voi ainakaan sanoa et autatko siivoamisessa, se nyysis varmaan kaikki laatikotkin ja kaapit ku vauhtiin pääsis. Joten kai se on siivottava ite, tai laitettava isäntä siivoamaan vapaapäivän kunniaks :LOL:

Nyt on lähettävä ettimään kaapinperukoilta jotain hyvää. Toivottavasti sieltä ees löytyy jotain, ettei kauppaan asti joudu lähtemään vartavaseti (ei kyl olis eka kerta)
 
terveiset jälleen kotikonnuilta! :heart: :D nyt löytyny oikia uni takasi. B) nukuin osastolla välillä 1 asti ja sitte sain itteni ylös :ashamed: toisinaan saan kuiteski "jo" 8.mutta hoitajat sanoneet että nukkua vaan univelkoja pois =) nyt on 1. vkonloppu että oon 2 yötä jos vointi sallii ja kokosakki on kotona B) eilen hiihtelin meijän metässä illalla isompien lasten kans ja nyt aamusta askarreltiin keppihevoset kun eile illalla luin kotivinkkiä niin innostuttiin askartelleen lapsillekki :saint: kyllä nyt tuntenu että vko viikolta voimat pallautunu.IHANAA!!!!
viime yön nukuin vähä huonommin kun jännitin että kuinka mennee kun koko sakki kotona...oon ollu 2 yksittäistä yötä että koko sakki on ollu...mutta näköjään se aina vähä jänskättää...näillä näkymin kotiutus enskuun lopussa...nyt alan enempi ja enempi opetella kotipuoleen tuloa ja kattoa kuinka jaksan ja pittää miettiä mikä väsyttää täällä ja mistä saan voimavaroja jatkossa itelle.mies ymmärtäny IHANASTI tilanteen! :hug: :heart: syytti alussa vaan ittee kun tehny niin pitkiä työpäiviä, mutta ei se yksistään oo syy...lasten sairastelut ja monet ressit laukas...uupumus tullu 4-5 vuoje aikana ja nyt ootusaikana oli paljon ressiä niin synnytys laukas...mutta nyt elämä maistunu ja aurinko paistaa.jos tullu "synkempi" hetki on menny aina nopiampaa ohi kuin alussa eli aurinkoiset hetket alkaa voittaa synkkyyen :D ei sitä voi ymmärtää kuinka pohjalla ihminen voi käydä :eek: onneksi ei voi!
me käytiin ti ostaan klaussille yhistelmävaunut-jotku oran...ihan perusmallit.oli ihanan väriset..musta/beiget ja jalkapussi oli ihanteellinen.laitettiin neppareilla rattaisiin kiinni mutta sitte on vielä lisäx vetoketjut kummallaki puolen niin ei tarvi irrottaa kokonaan jalkapussia kun vetskarit vaa aukasee...
meillä klaus nukahtaa itestään sitteriin tai sänkyyn kun laittaa välillä tutin suuhun.on 1 vauva meillä joka nuin hyvin itestään nukahtaa :heart: klaussilla tullu nyt paljon uusia jokellus äänteitä.pitkään oli vaan "gää".nyt tullee "porinaa" jo kovasti...ja nyrkit maistuu :D 2v velipoika hurmiossa pikkuvelistä.mustista ei isommi oo ilmassa ollu.2v mustis sillon jos mies ottaa mut tai jonku muun lapsista sylliin :D
meillä appi ei yhtään ymärrä mun tilannetta :headwall: :kieh: oli haavi jääny auki kun kuuli tammikuun lopussa että ainaki kuukausi vielä mennee.liekkö pyörtys jo jos kuulis että mennee vielä maaliskuuki. :LOL: mutta ei meillä muutenkaan niie kans oo mitkään sydänystävä välit et jätetään nuo kommentit oman onnesa nojjaan ;) tiete miehenki voimia ne aattelee mitä myös ite oon aatellu...silläkin alan nyt kotipuolessa enempi olla omien voimien mukkaan että mies ei väsähä kun itestä kuiteski on pientä apua ja on se mukavampi kun on toinenki läsnä...
mutta nyt meen kattoon millämallilla ruoka on uunissa kun isommat tuli nyt miehen kans ulkoo sisälle...
mut palataan!luin jonku sivun teijä juttuja mutta nyt en muista mihin piti kommentoija :ashamed:
 

Yhteistyössä