¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Tein testin perjantaina ja näytti puhdasta negaa. Tänään tullu vähän vuotoa, eli taitaa tulla täti kylään. Mut on jostain syystä huimaava olo ja paha olo, liekkö jotain tautia liikenteessä. Mut nyt mentävä vähäksi aikaa pitkälleen peiton alle.
 
Testasin tänään puhtaan negan. Tiesin testaavani liian aikasin, joten vielä ehkä toivoa on... :saint: Täti saapunee maanantaina tai tiistaina. :/

Muoks: nyt ootan tätiä ja yritän olla kokonaan testaamatta (paitsi sitten jos menkat todellakin myöhästyy päiviä)
 
Abu
Noniin nyt toimii taas netti!!

Apua... ostin tänään hetken mielijohteesta testin (apteekin oma) ja menin testaamaan jo.. testiajan sisällä siihen piirtyi toooosi hailakka HAAMU!!!!! Enpä tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, on niin uskomatonta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuulia85:
miten mulla on kiertopäivät hypänny taaksepäin? tänään siis kp28 eikä 26..
sori TUULIA85! mites se tolleen? :ashamed:
onkohan muut nyt sit oikein?


(.) meikäläisellä on alavatsalla kovaa oikeanpuoleista kipua, aaltoilevaa kuvottavaa oloa ja päivälämmöt huitelee tosi ylhäällä; on koko ajan HIKI ja sen huomaan että HIKI HAISEE!!! ei oo ennen haissut; paitsi viime raskaudessa... En siis yleensä edes käytä dödöjä vaan ajan karvat aina suihkussa pois, joten oon ihan naturel, mut nyt döfää kyl ja pahasti ja koko ajan kosteet kainalot. KÄÄÄKS! :eek:

Eli kyllä tää meikän kroppa osaa kaikkea keksiä mun kiusaamisesksi! :(

ONNEE abulle haamusta! toivotaan että vahvistuu!
Ja pahoittelut neganneille. :(
 
Abu
No joo.. nyt kun kattelen tota testiä niin ei se edes ole niin hailakka, ihan oikea haamu se on. Soitin äsken miehelle:

-moi
-moi - no mitä?
-arvaa
-no mitä
-no arvaa
-oikeestikko? siistii!

ja se siitä.. ihana oli toinen, nyt menee varmaan totopelit metsään reppanalla kun kuulosti niin innostuneelta :heart: Nyt pyörii kauheesti ajatuksia päässä.. huh hui!!

Ja kiitos, Dreamer onnitteluista!
 
Abu
Kiitoksia vaan kaikille onnitelleille ja pahoittelut minunkin puolesta tippuneille.. Olisi ollut kiva jatkaa koko porukalla odottajien puolella... :(

Milloin, Kat testaat uudestaan? Mä ajattelin testata keskiviikkona kun on menkat silloin päivän myöhässä. Jospa sitten uskaltautuisi siirtyä helmikuisiin :heart:
 
Hei pitkästä aikaa. En ole oikein ehtinyt konella olla..oltiin nytkin mökillä koko viikonloppu.

Paljon Onnea Kat ja Aub :flower: :flower: Kyllä se haamu siitä vahvistuu :D

Mulla tunne ettei ois tärpänny..testasin la aamuna negan..ehkä myös olin liian hätänen kun kp 28 oli vasta. Täytyy varmistaa sitte tiistai aamuna uudestaan. Rinnat pistelee ajoittain ja alavatsalla välillä vihlasuja..mut en tiedä. Ehkä ei nyt kuitenkaan raskaana olla.

Onnea testaukseen muillekin.
 
Onnea plussanneille!!!!!!!!!! Ja pahoittelut tippuneille!!
Mulla olis tänään testipäivä. Ajattelin jo, etten testaakaan, kun tuli se nega muutama päivä sitten. Menkkoja ei ole vielä kuulunut, mutta kierto voi heittää vielä aika lailla, kun imetän. Oireista löytyy kyllä kuvotus, mutta saattaa liittyä vielä siihen vatsatautiin.
Luulen, että siirrän kuitenkin tuon testipäivän keskiviikkoon(ellei ole jo menkat alkaneet).
Plussaonnea kaikille tasaisesti!!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
PLUSSAVIIKON MAANANTAI 16.6.2008

Juhannusviikolla plussaavat:





Citrus------------kp 31/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
Sini74------------kp 30/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 28/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 29/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 27/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 27/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 26/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 26/26-27-----yk 4----------kolmas
TinyAngel-------kp 26/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
anneke----------kp 26/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 24/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 19/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Nera-85---------kp ??


Testipäivät:


su 15.6 Citrus
ke 18.6 Sini74
ke 18.6 Pentu
to 18.6 Kat
pe 20.6 Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
pe 20.6 TinyAngel
la 21.6 HaLPe
la 21.6 dreamer78

Haamuilijat:

Kat---------------kp 35/35-??--------yk 1---------ensimmäinen
Abu---------------kp 34/35--------yk 2----------toinen


Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82





 
Täti kiusaa mua. No eilen vuoti aamulla ihan vähän verta ja ei sen jälkeen mitään, ei edes tipan tippaa. Toivon kipinä kuitenkin täällä loistaa. Ei ole yhtään testiä, että voisin testata uudestaan.
Vautsi vau Abu, tuntuu varmasti hienolta teksteistä päätelle, kyllä sitä iloitsee! Onnittelut Dreamer ja Kat myös, iloitsen puolestanne!
 
Abu
Huomenta vaan, mut voi tosiaan laittaa haamujengiin! Tässä vielä tänään otettu kuva siitä testistä, on mun mielestä vähän himmeämpi kuin eilen, mutta selkeä kuitenkin! http://www.aijaa.com/v.php?i=2240512.jpg

Äsken huomasin vessäreissulla että paperiin jäi vähän vaaleanpunaista... erilaista kuitenkin kuin menkkojen alussa (jolloin se on ruskeaa). Edellisessä raskaudessa ei ollut mitään vuotoja, toivottavasti tämäkin on sitä harmitonta versiota :(
Mutta kyllä se kuitenkin pelottaa! Jotenkin on ollut vaikea sisäistää asiaa muutenkaan, on sellainen irti-omasta-vartalosta-fiilis.. siis että mun kropassa tapahtuu jotain, mutta en pysy perässä. Viimeeksi olin heti IHAN raskaana. Omituista.. toivottavasti tää ei enteile mitään pahaa.
 
No en sitten malttanut odottaa eli hain testin ja testasin. Testi oli apteekin oma ja siihen tuli yli 10 minuutin odottelun jälkeen haalea haamu. En tiedä oikein, mitä pitäisi ajatella.. En ainakaan voi hyppiä vielä riemusta!! Onko teillä kokemusta tämän kyseisen testin haamuista- tai siis yli testiajan haamuista? Testi on mulle ihan uusi tuttavuus.
Sinänsä tämä on omituista, että kaikista aiemmista raskauksista on tullut hyvissäajoin selvä plussa. Nyt olen kyllä aivan pihalla..
 
Voi ääks kun mulla on niin paljon hommia ja en meinaa ehtiä lukemaan teidän kuulumisia ollenkaan!! Mutta, onnea plussanneille, mahtavaa!!!! :flower: :heart:

Perjantaina ajoin töistä kotiin ja kun olin jo kaksi kertaa siirtänyt turvavyötä toiseen paikkaan, tajusin että jestas, mullahan on tissit kipeet! Ja siitä lähtien ovat vaan kipeytyneet lisää. Migreeni hävisi perjantai-illan aikana ja ei ole tullut takaisin ja menkkojakaan ei ole vielä näkynyt.

Testasin viikonloppuna, odotetusti nega, koska kiertopäiviä niin vähän, mutta testasin silti. Jos tätiä ei näy, niin seuraavan kerran testi siis keskiviikkona. Mitään muita oireita ei ole kuin nuo tissit, mutta sekin voi olla muuta kuin raskaudesta johtuvaa. Pitkät päivät odottaessa tiedossa...
 
Abu
Pentu, sullehan kävi samalla tavalla kuin mulle..! Olen ymmärtänyt että apteekin oma testi on luotettava ja vaaleakin viiva on plussa.. Onnea onnea :flower: :flower: :flower: *muoks* ja tytön kohdalla sain apteekin omalla "roskishaamun", menin siis kaivelemaan testin varmaan ½ tuntia testauksen jälkeen roskiksesta. Silloin siihen oli ilmestynyt ihan haamujen haamu.. seuraavana päivänä sain selvän plussan clearbluella. Testaa kuule mun ja Kat:in kanssa keskiviikkona uudestaan!

Sini74, kuulostaa hyvälle! Mulla ei tosin tunnu tisseissä yhtikäs mitään, mutta aika monelle se on merkki raskaudesta :) Tulehan jengiin, jooko!!
 
Moi.

Minun kp olis varmaan 26/28-35 yk 2 ja ensimmäinen taapero. Keirto vielä sekaisin pillereiden takia. Toinen kierto vasta menossa, niin ei oikein tiedä mikä sen pituus sit niin ku olis.. Kai mä testailen viimestään lauantaina, jos malttais sinne asti odottaa...

Onko kukaan muu lopettanut pillerit vasta? Itte söin niitä 8 vuotta..
 

Yhteistyössä