¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Kat
Huomisaamu lähenee. Hiukan kyllä jännittää. Ei niinkään testaaminen vaan perheelle kertominen =) Anoppilassa tiedetään jo ja ovat todella innoissaan. Kumpa kaikki nyt menisi hyvin. Tänään suunniteltiin kylpyhuoneen remppaa - täytyis saada siitä hiukan toimivampi vauvaa ajatellen =) Mutta, hyvät yöt kaikille! Palaan aamulla asiaan kertomaan tuloksen.
 
PLUSSAVIIKON KESKIVIIKKO 17.6.2008

Juhannusviikolla plussaavat:





Sini74------------kp 32/28-32--------yk 2------------toinen
Aurora72--------kp 30/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
tuulia85---------kp 29/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
pentu------------kp 29/28-29---------yk1-----------neljäs
Dreamer78-----kp 29/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
Paris-------------kp 28/31---------yk 4----------toinen
TinyAngel-------kp 28/29-30--------yk 3-----------ensimmäinen
anneke----------kp 28/27-28----------yk 8--------ensimmäinen
Nera-85---------kp 28/28-35--------- yk 2 ---------ensimmäinen
Suunnistaja----kp 26/26-31------yk 3---------ensimmäinen
HaLPe-----------kp 21/24-25---------yk 4---------ensimmäinen



Testipäivät:


su 15.6 Citrus
ke 18.6 Sini74
ke 18.6 Pentu
pe 20.6 Jouskari-82
pe 20.6. Anneke
pe 20.6 TinyAngel
pe 20.6. Käärme
la 21.6 HaLPe
su 22.6 dreamer78

Haamuilijat:

Abu---------------kp 36/35--------yk 2----------toinen

PLUSSANNEET: :heart: :flower:

Kat---------------kp 37/35-??--------yk 1---------ensimmäinen

Uuteen kiertoon:

PalstaRotta
Jouskari-82
citrus
Käärme



 
voi harmi citrus. *hali* tsemppiä uuteen kiertoon.

(.) .... ei mul oo mitään tuntemusta että missä mennään. aamulla oksetti, mutta se johtui varmaan otetusta pureskelu-sinkki -tabletista... Ja alavatsaa vihloi aika kipakasti, mutta niin se on tehnyt aina ennen menkkoja. PÖH. Rinnat on vielä kipeet, mutta niin ne on ollu ennenkin täs kohtaa.
Eilen ainakin join punaviiniä pari lasia harmitukseen... Ja käytiin sit viä alkossa ostamassa MULLE muutama pullo viiniä jussiksi.. ;) no, oli siinä yx kuohari naimis-juhlintaa varten muille tarjottavaksi!
Täällähän oli tuosta juomisesta kauhee tappelu jossain ketjussa, ku joku oli hiukan maistellut ennen ku oli testaillut plussaa.. :eek: Mä en ainakaan oo kuivin suin, koska ei siitä tuu mitään että elää kuin olis raskaana koko ajan; eihän sitä raskautta välttämättä kuulu ollenkaan, vaikka eläis miten. Ja jos sit tulee jotain häikkää raskaudessa niin se otetaan sit vastaan myöhemmin. Kyllähän sitä voi sada syövänkin vaikka kuinka eläis terveellistä elämää; ja muutenkin sais lakata elämästä jos kaikkea pelkää.
HUH HUH - olipa vuodatus. Kannatan silti NOLLA-linjaa alkoholissa haamun/plussan jälkeen!

dreamer78
 
Kat
Huomenta kaikille. Biocard-testi aamu viideltä (oli pakko päästä tuolloin vessaan) oli positiivinen. Testiviiva vielä heikompi kuin tarkistusviiva, mut kai sitä on uskottava, et raskaana ollaan! Mut saa siis laittaa plussanneisiin! =) Suunnistaja, perheillemme kerrotaan -> mies se kerto innoissaan eka itse. Mä kerron nyt vähän pakosta, koska menen vanhempien mökille jussiksi. Ei taitais selvä Juhannus mennä niille muuten läpi. :LOL:

Kenelläkään hyviä alkoholittoman boolin ohjeita?
 
Sattui kuulkaan typerä juttu.. minunhan piti testata tänään aamulla, mutta lähdin eilen töistä niin myöhään, että mikään lähiapteekeista ei ollut enää auki. Tämän olin aavistellut jo etukäteen ja piti siis mennä ostamaan testi marketista, mutta sieltä oli testit loppu!! Vielä sunnuntaina kävin siellä ja katsoin, että tuossa noita testejä olisi, mutta en viitsinyt silloin ostaa, kun tyttö oli mukana ja hänen ollessa mukavassa kyselyiässä, niin en jaksanut alkaa selittelemään minkä paketin äiti oikein nappasi mukaan.. eli en päässyt tänään testaamaan, kun ei ollut testiä millä testaisi! Perhana, että otti koko illan aivoon.
Tänään kyllä käsiini testin hankin, vaikka sitten pitäisi ajaa Helsinkiin päivystävään apteekkiin asti!
 
Onnea Kat plussasta! Tippuneille iso :hug: .
Mitenkäs Abu? Joko olet testannut? Minulla on testi tehty labrassa tänään. Tuloksen saa joskus iltapäivällä. Jännittää kyllä niin, ettei tule työnteosta mitään.
 
Kat Onnea toivotan täälläkin puolella :flower: !
Toivottavasti tartutat meihinki tota plussa-energiaa!! Mul on jussina töitä joten jos plussaan, ni ei tarvii kellekkään selitellä mitään juomattomuudesta..Nännit on kyl tosi arat, ei oo ennen ollu..

muoks. pentu pidän sulle peukkuja! :)

citrus :hug:

suunnistaja vielä on toivoa :hug:
 
Moikka! Onpas täällä tympeitä uutisia liikkeellä... Ei auta ku jatkaa harjoittelua.. ;) Mulla on tänään vapaa päivä ku juhannuksena sitten on töitä. Mies lähti just töihin.. Mitähän kivaa sitä keksis tekemiseksi iltaan asti...

Aamusella mies kyseli et millonkas ne sun "öljynvaihto viikot" taas olikaan.. Kerroin tilaneteen ja meni pitkäksi aikaa mietteliääksi ja tuumaili sit et voi olla et juhannukisena joutuu juomaan kaikki oluet yksin.. Sit se levähteli sohvalla pää mun vattan päällä seuraavan tunnin.. Tuntu vaan jotenki niin mukavalta vielä näin monen yhteisen vuoden jälkeenkin=) Elämä on ihanaa..No lauantaina sitä kuitenki taas pyttyy ja putoo korkealta pilvilinnoista..
 
Täällä olis vielä yks hermoilija... :wave:

En oikein osaa ilmoittaa tilannettani numeroina hienosti mutta tällä viikolla pitäis vielä testailla. Vitsi vaan on siinä, että sorrunko testaamaan jo huomisaamuna kun pe ja la ollaan reissussa vai maltanko sunnuntaihin. Menkkojen pitäis alkaa lauantaina, joten viisaampi olis malttaa sunnuntaihin mutta saahan niitä testejä kaupasta. ;)

Olo on ihan kummallinen välillä olen ihan varma raskaudesta ja väliilä taas päinvastoin. Mieli tekee ruokaa koko ajan mutta vain lusikallinen menee alas. Lämpöäkin on ja rinnat vuotaa ja ovat kipeät vaikka imetys loppui jo kauan sitten. Viimeyönä heräsin kamalaan vatsakipuun keskellä yötä voiko kiinnittyminen tehdä niin kipeää? En muista aikaisemmista raskauksista (ensimmäinen meni kesken ja toisesta +1v. tyttö ) sellaista, tuskin kyllä muutakaan... Paitsi, että ensimmäisessä alkoi rinnat vuotaa ennen plussaa vaikken ollut koskaan tietenkään imettänyt. Siitä sitten osasin epäillä....

Voi huokaus... onkohan tää kaikki vaan kovaa toivomista... :ashamed:

Kysykää jos en tajunnut kertoa jotain oleellista.
 
tervetuloa siru jännäilemään. :) no, ei kai niitten numeroitten oo väliä täs vaihees?


PAHOITTELUT KÄÄRME ! :(


ilmoitelkaa sitten kun joudutte tippuneisiin; en viitsi negoja vielä laittaa. mutta laitan jos pyydätte.


(.) oonko mä viiminen? ;) no, periaatteessa täti saapuu vasta ma tai ti, joten oon vähän aikasessa pinossa. Mutta suunnittelin kyllä testaavani perjantaina, mutta mieli muuttui matkalla kun en halua toisaalta negaa saada ennen kuin jussit on juhlittu. TOISAALTA; negalla vois sit ryypätä oikein kunnolla. Nyt kun en testaa niin otan vaan vähän.
No, voi olla silti että testaankin aiemmin, vaikka ei se kyllä näkyis ku nytkin on vasta 9 pv oviksen jälkeen.
Oireita en oo tänään kuulostellut, kun se vaikuttaa turhalta! :( kaikenlaista on ollut mutta toiveet on nolla tai nolla+...
Mä vaan ihmettelen näitten mun tissien KIPUA! siis on tosi vaikee ees kävellä reippaammin, kun tuntuu kipeeltä joka askeleella. Mulla nyt on aika isot rinnat(D) että on ne ennenkin "joltain" tuntuneet... ;) Mut kai tääkin vaiva on vaan tulevia PMS-oireita, jotka nähtävsti pehenee aina! :eek: Mä oon elämässäni käyttänyt ehkäisyä VAIN 2 VUOTTA, ja muuna aikana PMS-oireet tuli yleensä vasta 3-4 päivää ennen, jos sitäkään...

no mutta jatketaan harjoituksia. TSEMPPIÄ KAIKILLE!

dreamer78
 

Yhteistyössä