¤¤¤ Juhannusviikon 25 testailijat ¤¤¤

Abu
Tiistai 3.6.08

Juhannusviikolla plussaavat: [/b]


Abu--------------kp 21/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 19/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 13/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 13/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 11/26-31------yk 3---------ensimmäinen
Aurora72--------kp 17/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp ?/?--------------yk?-----------?
HaLPe-----------kp 6/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Dreamer78-----kp 14/33----------yk3----------kolmas, 1. yht
TinyAngel-------kp 13/29-30--------yk 3-----------?
Citrus------------kp 18/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen


Tervetuloa Dreamer78, TinyAngel ja Citrus! Lisäilin teidät listaan. Valitsitte oikean pinon, täällä nimittäin on ajateltu plussailla B)

 
Abu
Keskiviikko 4.6.08

Juhannusviikolla plussaavat: [/b]


Abu--------------kp 22/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 20/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 14/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 14/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 12/26-31------yk 3---------ensimmäinen
Aurora72--------kp 18/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp ?/?--------------yk?-----------?
HaLPe-----------kp 7/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Dreamer78-----kp 15/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
TinyAngel-------kp 13/29-30--------yk 3-----------?
Citrus------------kp 18/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
tuulia85---------kp 16/28-33--------yk 6------------?

Tervetuloa, Tuulia!

Kyllä se nyt kuulkaa niin on että haluan meille vauvan kun tuo meidän likka päätti tänään lopettaa vauvailun ja nousi pinniksessään SEISOMAAN! Noh, harjoitukset oli eilen kovat, tänään uusiks! (sit voikin olla taas loppukuun ilman :D )

muoks. miksi listaan tuli tuollainen väli??!
 
Hiphei! Minäkin tahdon vielä mukaan! Tänään kp 18/28-32 ja luulen, että ovis oli eilen. Tai luulin ensin, että se oli jo lauantaina, mutta eilen tuntui kuitenkin vielä vahvemmalta ovisajalta. Peittoja on heiluteltu ja parasta tulosta toivotaan! Hormoonikierukka otettiin pois huhtikuun lopulla, siitä seurasi tynkäkierto, vain 21 pv, mutta kaipa se silti lasketaan yk1 eli nyt on menossa yk2. Ennestään meillä on 3 -vuotias tyttö.

Nyt vielä edessä nämä inhottavat kituviikot.. tosi vaikea vaan odottaa, mutta eihän tässä yhtään mitään muutakaan voi!
 
Moi! Mä melkein jo luovuin tästä kierrosta. Ollaan lähössä isolla porukalla juhlimaan juhannusta saareen ja siellä tiettävästi juodaan (kuten nyt juhannuksena yleensä). Aattelin, että jos testaan juhannusaattona ja testi negatiivinen niin voiko siihen luottaa? Ja vois siiderii juua? Kun ite oon sitä mieltä, että näytti testi mitä vaan niin en uskalla ottaa. Ja sehän on sitten selvää, että kaikki kyselee ja aavistaa tilanteen. Kun jos oonkin raskaana niin en haluis mokata mitään jollain typerällä juhannuskännillä. Mutta se on sitten taas eri asia, että kestänkö koko juhannuksen siellä saarella. Apua. :eek:
 
Abu
Keskiviikko 4.6.08

Juhannusviikolla plussaavat: [/b]


Abu--------------kp 22/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 20/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 14/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 14/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 12/26-31------yk 3---------ensimmäinen
Aurora72--------kp 18/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp 20/29-31------yk 3-----------toinen
HaLPe-----------kp 7/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Dreamer78-----kp 15/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
TinyAngel-------kp 13/29-30--------yk 3-----------?
Citrus------------kp 18/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
tuulia85---------kp 17/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
Sini74------------kp 18/28-32--------yk 2------------toinen

Tervetuloa, Sini!

PalstaRotta, tiedot päivitetty! Harmi jos teillä meni ajoitukset ketuilleen.. Mutta ainahan se on mahdollista että ovis heittelee! Toivotaan parasta!

Suunnistaja, Kyllä sä voit mun mielestä ottaa jussina, eihän ne myrkyt vielä silloin vissiin sikiön verenkiertoon pääse? Mä ainakin edellisen kohdalla olin viihteellä lauantaina kun tiistaina plussasin! Ja ihan suht normaali tuosta tuli :D

Tikuttelin vielä tänään ja viiva oli vähän haaleampi kuin eilen.. Tänään kuitenkin on vielä varmisteltava niin kurjaa kuin se onkin :LOL: Luulen nyt että osaan jatkossa ovikseni tunnistaa, eilen nimittään oli alamahalla sellainen parin minuutin "pisto". Mitään limoja en ole bongannut.. Nyt vaan oireita kuvittelemaan :ashamed: !!
 
Abu täällä jo kuvitellaan r-oireita, masua nippaillut ja eilen illalla kun poistin tissiliivit, huomasin että on vähän hellät, kun pääsivät laskeutumaan :LOL: Ja nyt kun tässä tunnustelen niin on tuosta rintakehästä vähän sivuille hellät :whistle: Mut ainahan mulla on alkanut pms oireet melko aikaseen :kieh:

*muoks* Ja tervetuloa jälleen uudet pupuilijat :LOL:
 
Heipä hei..

Ihana ilma B)

Jouskari-82: täälläkin kuvitellaan kaikenlaista :LOL: Nännit kipeet ja kummallisia vihlasuja alavatsalla. Voisko olla vielä ovulaatiokipuja. Rupes kyllä jänskättämään..kun nyt jaksais odottaa että sais testailla.

Suunnistaja/ Abu: mäkin mietin tota jussia iloliemien osalta..ehkä siihen mennessä jo tietää onko tärppi käyny. Ens Pe kaverin synttärit..aijon ainakin muutaman ottaa. Yks kaveri sai juuri tietää että on raskaana ja viime vko:ppuna oli ottanut. Ainahan se pistää mietityttämään että jos jotain haittaa on..ei kai muutama mitään tee. Jostain olen lukenut että raskausaikana voi ottaa vaikka yhden saunakaljan. Varovainen kyllä kantsii tuon alkoholin kanssa tietty olla.
 
Minä en ole vielä kokonaan päässyt tupakista eroon. Olen sellainen satunnainen polttaja.
Sitten viimeistään kun alkaa raskauspahoinvointi..ei tupakkia voi edes kuvitella polttavansa.
Mulla toi pahoinvointi on ollut aika mahdotonta. Kamalaa mutta silti niin ihanaa..
 
Abu
Keskiviikko 4.6.08

Juhannusviikolla plussaavat: [/b]


Abu--------------kp 23/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 21/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 15/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 15/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 13/26-31------yk 3---------ensimmäinen
Aurora72--------kp 19/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp 21/29-31------yk 3-----------toinen
HaLPe-----------kp 8/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Dreamer78-----kp 16/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
TinyAngel-------kp 14/29-30--------yk 3-----------?
Citrus------------kp 19/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
tuulia85---------kp 18/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
Sini74------------kp 19/28-32--------yk 2------------toinen

Ihanan aurinkoista huomenta!

Nyt ollaan mekin tehty kaikki voivava ja jäämme odottamaan lopputulosta.. Mies on ihan varma että nyt tärppäsi, se on varmaan muakin pettyneempi jos niin ei käynyt. Minä makoilin eilen vauvanteon jälkeen jopa koivet kohti kattoa että painovoima hoitaisi osansa :D





















 
Abu toivotaan, että tärppää!! =)

Jouskari-82 mukavaa festaria!!

Täällä vähän väliä pistelly tuolta oikealta alavatsasta. Mutta silti ovisviiva ei vahvistu.. Outoa, en uskalla luottaa testiin. Ettei vaan mene ovulaation aika ohitte. Eli peitot heilumaan... tänäänkin... :LOL:
 
Abu
Perjantai 6.6.08

Juhannusviikolla plussaavat: [/b]


Abu--------------kp 24/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 22/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 16/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 16/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 14/26-31------yk 3---------ensimmäinen
Aurora72--------kp 20/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp 22/29-31------yk 3-----------toinen
HaLPe-----------kp 9/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Dreamer78-----kp 17/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
TinyAngel-------kp 15/29-30--------yk 3-----------?
Citrus------------kp 20/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
tuulia85---------kp 19/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
Sini74------------kp 20/28-32--------yk 2------------toinen

Huomenta!

Jouskari: Mihin festareille olet menossa? Pidähän hauskaa!

Suunnistaja: Kannattaa tosiaan varmistella jos molemmat osapuolet ovat halukkaita.. Kyllä mä uskon että se sunkin viiva siitä vahvistuu, onhan tässä aikaa jos katsoo tuota sun pisintä kiertoa! Niin ja voihan ne simpat säilyä sun sisuksissa jopa 5 päivää (jostain olen joskus lukenut näin)

Tupakointiasiaan voisin kommentoida sen verran, että mä ratkesin pari viikkoa sitten taas tupakoimaan... en tosin mitenkään julkisesti. On vaan niin ihana se hetki kun tuon likan patterit hetkeksi hyytyy ja pääsen hiljaiselle pihalle.. kunntelen lintujen laulua ja poltan tupakan. On siinä sekin hyvä puoli että se hillitseee hurjasti ruokahalua! Pääseehän sitä näinkin bikinikuntoon :ashamed: Ajattelen asiaa niin että nyt on vielä helppo lopettaa siihen plussatestiin, jos olisi viimeinen lapsi kyseessä niin ei olisi enää niin yksinkertaista.

No mutta lähdetään nauttimaan hellepäivästä B)
 
Abu
Jouskari, muistan tuon tunteen vanhana provinssin/ilosaaren kävijänä
Enää ei noin vain mennäkään, mutta olen kinunnut mieheltä jos se veisi mut Wanajafestiin pyörähtämään! Oikein.. hmm.. s**tanallisen hauskaa viikonloppua :D !!
 
Mä oon kyllä ihan varma ettei ole tärpännyt, kun kokoajan valahtelee valkovuotoo tulla. Näin mulla on aina ennen menkkojen alkua... Sillon kun viimeksi raskauduin niin oli muistaakseni ihan kuivaa keliä oviksen jälkeen ja sit vasta alkoi tuleen valkovuotoo, kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Mut nyt on ollut märkää kautta oviksesta lähtien...
Mut ei se mitään, kun ei ole edes kova vauvakuume. Ihan lähinnä järjellisistä syistä haluisin toisen, et ois esikolla sitten kaveri... Ja kyllä nyt tietenkin muutenkin halun, mutta ei ole mikään hälyttävä kiire...
 
Abu
Lauantai 7.6.08

Juhannusviikolla plussaavat: [/b]


Abu--------------kp 25/35--------yk 2----------toinen
Jouskari-82-----kp 23/28-35----yk 9----------ensimmäinen
Paris-------------kp 17/31---------yk 4----------toinen
Käärme----------kp 17/26-27-----yk 4----------kolmas
Suunnistaja-----kp 15/26-31------yk 3---------ensimmäinen
Aurora72--------kp 21/30-35-----yk 3-----------neljäs, 1.yht.
PalstaRotta-----kp 23/29-31------yk 3-----------toinen
HaLPe-----------kp 10/24-25---------yk 4---------ensimmäinen
Dreamer78-----kp 18/33----------yk 3----------kolmas, 1. yht
TinyAngel-------kp 16/29-30--------yk 3-----------?
Citrus------------kp 21/28-33--------yk 4-----------ensimmäinen
tuulia85---------kp 20/28-33--------yk 6----------ensimmäinen
Sini74------------kp 21/28-32--------yk 2------------toinen

Moi meidän sakki!

Suunnistaja, Hyvä kun sattui viikonlopulle, on ainakin aikaa pupuilla!! Toivottavasti osuu pikkukaveri kohteeseensa ;)

PalstaRotta, En edes tiennyt että kuivuus tietää hyvää, kaikkea sitä oppii!

Me mennään typyn kanssa tänään katsomaan iskän ekaa keikkaa! Illalla nautin ehkä siiderin tai kaksi (ihan siltä varalta ettei tule hetkeen otettua). Tai no ens lauantaina olis tarkoitus lähteä tyttöjen kanssa radalle, mutta varmistanen asian jo perjantaina vaikkei ehkä testi vielä mitään näytäkään.... B)
 
Mulla ei oo mitään hajuakaan koska mulla ois ovis...kaksplussan ovis mittarilla se ois muistaakseen 5.6 tai 6.6...pitääköhän ne paikkansa noin suunnilleen??
6.6 mieheni lähti laivalle ja tulee kotiin tänään, joten onkohan mulla mitään mahiksia tulla raskaaksi tässä kierrossa???
no tuli ainakin pupuiltua tuolloin 5.6..hih!, jospa sittenkin hyviä uutisia juhannukseksi???
 
heippa.
täällä kananmunalimat bongattu... :D voisko ihminen enää yhtään pienemmästä asiasta olla sika-iloinen!?!!? =) :p eihän tuo vielä raskautta takaa, mutta ainakin se ovis on tärkeä osa raskautumista... eli huomenna on ovis - luultavasti, koska tänään ovis-tikku näytii vahvistunutta haamua eli puoli-vahva viiva. ja hiukan jo tuntuu että jomottelee munasarjojen kohdalta, ehkä oikeelta enemmän...

vai on täällä joku festareilla?!?!? voi - onko se kesä oikeesti jo tullut?!?!?! eli kohta se on jo ohikin. (minä pikku yltiöpessimisti...)
no, mut on tosi ihanat ilmat - hienoa surffailla netissä pihalla!! :)

tinyangel: no, jos kierto on vakio niin kai ne sitten jonkun verran pitää paikkansa: +-5 päivää ainakin... ;) mulla eri laskurit antaa samalla kiertopituudella 3kin päivää eroa??!?!? omituista.

dreamer78
 

Yhteistyössä