Kadonneen siskon metsästys vol. 8 (etsintä päättynyt)

Pahalta kuulostaa se kohta, jossa sanoit että sisko ei halua olla missään tekemisissä isänsä suvun kanssa. :/ Silloin häntä tuskin kiinnostaa lähettää mitään perille tuli -viestejäkään, jos on tuollainen totaalikieltäytyjä. Mutta ainahan nainen voi muttaa mielipidettään... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Pahalta kuulostaa se kohta, jossa sanoit että sisko ei halua olla missään tekemisissä isänsä suvun kanssa. :/ Silloin häntä tuskin kiinnostaa lähettää mitään perille tuli -viestejäkään, jos on tuollainen totaalikieltäytyjä. Mutta ainahan nainen voi muttaa mielipidettään... :D
Niin siis näin oletan...ettei siis halua olla tekemisissä lainkaan isän tai isän suvun kanssa. Ei kukaan ole häneen aiemmin yhteyttä tietääkseni yrittänyt ottaa, jotta varmaksihan en tiedä asiaa...mutta mielestäni se nyt tuli aika selväksi.

Hän ei ole ottanut isäänsä yhteyttä ja nyt kun minä otin yhteyttä häneen, eikä hän vastannut, niin siitä moisen päätelmän tein.

Jos joku muu sisaruksistani tai mamma ottaisi häneen yhteyttä, niin en usko että vastaisi heille sen enempää siis kuin mulle.
 
Minusta tuossa on kyllä vähän turhia oletuksia. Ensinnäkin viikko on aika lyhyt aika, varsinkin näin kesällä kun monet lomailevat tms ovat pidempiä aikoja poissa kotoa. Eli en tämän perusteella olisi lainkaan vakuuttunut siitä että sisko on ylipäätänsä saanut koko kirjettä.

Toisekseen ihmiset reagoivat asioihin eritavoin, mikä liäsksi on vielä erilaisia elämäntilanteita. Omasta elämästäni muistan heti useampia sellaisia hetkiä/aikoja jolloin en olisi jaksanut heti ottaa yhteyttä jos tällaisen viestin saisin. En, vaikka muuten olisin sen toki tehnytkin. Eli jos ei tiedä siskosta ja hänen elämästään sen enempää ei myöskään tiedä milalisia asioita hän tällähetkellä käy läpi muuten.

Oletus siitä ettei halua olla missään tekemisissä isän suvun kanssa vain sen perusteella ettei ole itse ottanut yhteyttä tuntuu sekin vähän liioitellulta. Ap:han itsekin otti siskoon yhteyttä vasta nyt, eli yhtähyvins iskon on voinut tähän mennessä tulkita sen niin ettei hän (tai muut isän sukulaiset?) halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä kun kerta ei ole ottanut yhteyttä.

Toki ap:n yhteydenotto oli hänelle iso askel, mutta ei kannata heti vaatia liikoja toiselta. Voi olla että tuo on iso askel sille toisellekin ja myös hän tarvitsee vähän aikaa omien ajatustensa kanssa. Jos nyt ylipäätänsä on vielä edes koko kirjettä saanut. Ihan rauhassa voisi vielä antaa jonkin aikaa kulua ennen kuin menettää toivonsa tuon suhteen.
 
Ap:lle
Antaako maistraatti tosiaan muutakin tietoa, kuin pelkän osoitteen? Mä en ainakaan haluaisi, että ne mun asioista tekisivät selkoa jollekin mun sukulaiselle, jota en koskaan olisi nähnytkään..
 


Oletus siitä ettei halua olla missään tekemisissä isän suvun kanssa vain sen perusteella ettei ole itse ottanut yhteyttä tuntuu sekin vähän liioitellulta. Ap:han itsekin otti siskoon yhteyttä vasta nyt, eli yhtähyvins iskon on voinut tähän mennessä tulkita sen niin ettei hän (tai muut isän sukulaiset?) halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä kun kerta ei ole ottanut yhteyttä.



nii i. vuosia ollut aikaa ottaa yhteyttä ja sit kun pähkäilyn jälkeen niin tehdään,oletetaan että kaikki menee kuten on omassa päässä suunniteltu
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Oletus siitä ettei halua olla missään tekemisissä isän suvun kanssa vain sen perusteella ettei ole itse ottanut yhteyttä tuntuu sekin vähän liioitellulta. Ap:han itsekin otti siskoon yhteyttä vasta nyt, eli yhtähyvins iskon on voinut tähän mennessä tulkita sen niin ettei hän (tai muut isän sukulaiset?) halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä kun kerta ei ole ottanut yhteyttä.



nii i. vuosia ollut aikaa ottaa yhteyttä ja sit kun pähkäilyn jälkeen niin tehdään,oletetaan että kaikki menee kuten on omassa päässä suunniteltu
Mä kyllä olen ottanut jo aiemmin yhteyttä. Mutta sä nyt olet lukenut tätä tekstiä muutoinkin miten sattuu, jotta antaa olla.
 

Yhteistyössä