Käytättekö siveysvyötä miehellänne?

  • Viestiketjun aloittaja "Tiinu"
  • Ensimmäinen viesti
Mrs Avainriipus
Meillä on kultsi ollut viime hölmöilyjen jälkeen kuukauden lukittuna ja avaimet mun kaulassa. Päästän hänet välillä "ulos" jos hän ollut oikein kiltisti, vaikkapa siivonnut asuntomme tai ostanut minulle kivan lahjan. En voi kuvitellakkaan miten joskus annoin tuon olla vapaana. Niin ihana ja huomavainen nykyään ja aina niin tottelevainen. Aluksi alistuminen teetti hänelle vaikeuksia, mutta nopeasti oppi paikkansa :)
 
Käytän
Ketku tuli aamulla baarista neljän jälkeen ja sammui. Laitoin siveysvyön sille päälle, kun se nukkui. Avaimet on mulla piilossa. Sillä on varmaan taas kiva päivä töissä. Torstain "saunailtaan poikien kanssa" ei pääse kuin lukossa. Katsotaan meneekö viikko nätisti niin viikonloppuna voidaan avata.
 
suosittelen!
Käytän eikä ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Parin viikon paaston ajan on ihana kiusata miestä eikä hän tiedä milloin lukko aukeaa. mies ei millään pystyisi pitämään näppejään irti minusta ;)
 
kyllä
Meillä käyttö alkoi minun pienestä huomautuksesta. Viime kesänä olimme matkoilla mieheni kanssa ja huomasin hänen katselevan nuorten naisten perään hieman liian pitkään. Sanoin, että tarvitset siveysvyön jos tuo jatkuu.
Syksyllä oltiin iltaa viettämässä tuttavapariskunnan luona ja me mimmit alettiin puhua asiasta. Siinä meni miehillä naamat punaisiksi. Pienessä hiprakassa sovittiin, että tilataan vyöt miehillemme.

Sitä on nyt käytetty vähän vaihtelevasti. Jos mies on yötä poissa työmatkalla tai itse lähden tyttöjen kanssa ulos, niin laitan miehelle vyön. Ei tarvi sitten turhaan pohtia, onko kiltisti.
 
"juu"
On siinä sekin hyvä puoli ettei äijä pelaa koko ajan sillä värkillään. On halut tallella silloin ku mä haluan.
Samaa mieltä että niin helppoa oli saada käyttämään.
"Tuleppa tänne - mulla on sulle yllätys. Klik."
 
"niinpä"
Meillä miehen salaa masturbointi sai aikaan sen että hankin sille siveysvyön. Eipä leiki enää.
Toinen juttu on se, että miehet pettää varmasti jos on sopiva tilanne. Mun mies ei. Lukossa on.
 
Vihastunut
Pitäisi vetää parisuhteen molempia osapuolia turpaan.

SItä munatonta nössöä joka kaikkeen suostuu, ja sitä oman edun tavoittelijaa joka kiristää seksillä.
Seksi kuuluu luonnollisena osana parisuhteeseen, kontrolloimattomana ja molempien osapuolien vapaaehtoisuuteen perustuvana.
 
  • Tykkää
Reactions: Nuri
koppotikop
:LOL: Ei luoja tätä ketjua, nauranu ihan hulluna. Mikä ihmeen siveysvyö? en tiä, mikä on siveysvyö :snotty:
Se on sellainen vähän haarniskan oloinen väline (avaimenreikä keskellä) jonka voi pukea naisensa haarojen ympärille. Kätevä esim. silloin, jos itse lähtee ristiretkelle ja haluaa varmistua, ettei linnan käskynhaltija tms. paneskele vaimoa sillä aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nuri
lukittu
Luin palstaa ja ajattelin et helpolla teidän miehet pääsee. Vaimoni pitää minua lihavana ja laiskana seksi hommissa. Hommasi vyöyn minulle ja lukitti. Käskynä laihdutta 25 kiloa. Ennen ei vyö aukea. ja jos paino alkaa nousee niin 3kk sakko eli vyö takaisin. Nyt minulla ollut vyö kiinni 4kk. Ja painoa pitäisi puottaa viellä 15 kiloa.
 

Yhteistyössä