Käytättekö siveysvyötä miehellänne?

  • Viestiketjun aloittaja "Tiinu"
  • Ensimmäinen viesti
erwtwret
siveysvyötä ei ole käytetty mutta muuten samantapaista peliä ollut. Eli silloin tällöin pidämme jaksoja jossa vaimo kontrolloi laukemistani. Seksiä on ja saan r.... mutta en laueta, paitsi sitten kun saan siihen luvan. Etenkin aamu erektio on pysynyt avian järjettömänä. Jatkuva kiima menee joskus niin pitkälle että ejakuloin hieman koko ajan.
 
"Suski"
Meillä mies meinaa runkkailla ja katselee muita naisia välillä, joten tän viesti ketjunkin perusteella laitan siveysvyöhön. Laittakaa hyviä ideoita miten miehen alistaminen muullakin tavoin voisi mennä. Meillä saa piiskaa ja siivoaa naiseksi pukeutuneena yms....
 
"juha"
Minulla ei ole ollut kelle antaa avainta joten olen luottanut Little miss Jayn avaimen haltija palveluun.
Aloitin 2 viikolla nyt on menossa kuukauden mittainen jakso siveysvyössä, kuukausi ja 2 viikkoa lähes saman hintaisia. Minusta ihan hyvä systeemi. maksun jälkeen saan postissa lukon, mutta en avaimia ne tulee myöhemmin.
 
"Setämies"
[QUOTE="niinpä";29476463]Meillä miehen salaa masturbointi sai aikaan sen että hankin sille siveysvyön. Eipä leiki enää.
Toinen juttu on se, että miehet pettää varmasti jos on sopiva tilanne. Mun mies ei. Lukossa on.[/QUOTE]

Kyllä tuo on toiveajattelua ja harhaluuloa. Netistä löytyy demovideoita miten masturboidaan vibraattorilla siveysvyön läpi. Ja mitä vieraisiin naisiin tulee, niin onhan hänellä suu ja kädet vapaana.

Ts. miehen on oltava aidosti leikissä mukana. Vasten tahtoaan häntä ei voi lukita niin, että se takaisi mitään.
 
"Epätietoinen"
En tiedä pitäisikö nyt täältä kysellä mitään, mutta tämä palsta vaikuttaa kutakuinkin
järkevältä. Kaikki alkoi n.4kk sitten kun hävisin pienen vedon vaimolleni, jonka seurauksena jouduin pitämään sukkahousuja ja bodya 4 pv päälläni. Se meni ihan hyvin ja vaimoni oli tosi tyytyväinen ja kaikki sujui kotona hienosti. Kun määräaika oli ohi sanoin vaimolle menihän se mutta oli kuin olisi ollut siveysvyö yllä kokoajan!
Vaimo vain nauroi eikä siitä juteltu enempää. N.3 vko siitä vaimo kysyi suostuisinko
pitämään siveysvyötä jatkuvasti (oli varmaan käynyt näillä sivuilla tai jossain) johon vastasin että en suostu. sitten hän kysyi entä alusvaatteita johon vastasin ei käy.
Sitten seuraavat 2kk vaimo ei tehnyt kertaakaan ruokaa, ei ostanut ruokaa ei pessyt pyykkiä ei edes puhunut sängyssä olin jopa vähän pulassa. Kerran aamulla sitten pyysin vaimolta sukkahousut ja hän laitti rintaliivit minulle takaa kiinni niin heti oli kaikki toisin. nyt kun melkein heti lopetin alusvaatteiden käytön ollaan vanhassa. Kun vaimo kysyy miksen voi pitää niitä niin en oikein osaa antaa kunnon vastausta.
Nyt kysynkin vain naisilta/vaimoilta pitäisikö vain suostua että kaikki olisi ennallaan.
Sen verran olen miettinyt että alusvaatteet kuitenkin parempi vaihtoehto kuin siveysvyö kun ne saa sentään riisuttua vaikka Wc:ssä tai jossain kun käyn 2krt vko pelaamassa palloa ja saunailtojakin on ja saahan ne puettuakin vaikka wc:ssä
Mutta mieluummin vain naisilta kommentteja.
 
"Tomi"
Kai naisella on myös siveysvyö? Muuten se on kaksinaismoralismia ja tekopyhää
No tämä riippuu siitä haluaako kumpikaan tätä. Usein mies haluaa itselleen sellaisen vyön ja haluaa naisen hallitsevan avainta. Jos nainen haluaa vyön, niin hänkin voi toki käyttää sitä. Mutta mies ei välttämättä ole kiinnostunut naisen kontrolloimisesta. Ja nainen ei välttämättä ole kiinnostunut. Ja siksi vain miehellä on siveysvyö. Miestä on helpompi kontrolloida tälläisen vyön avulla. Naiset eivät ole niin himokkaita.
 
vierailija
Kesäloman päätteeksi jouduin taas lukituksi siveysvyöhön. Nyt on jo menossa neljäs vuorokausi. Eikä tunnu mukavalta. Siveysvyö puristaa palleja. Mutta siihen se onkin tarkoitettu. Kaikkien mukaan ensimmäinen viikko tuntuu kurjimmalta, sen jälkeen siveysvyöhön tuottuu ja tuntuu jo mukavammalta. Joten toivekkaana odottelen, että olo helpottuu.

Täytyy myös todeta, että herääminen ensimmäiseen aamuun lukitussa tilassa oli karmeeta. Aamustondiksesta kun ei tullut mitään enkä oikein saanut sitä lommumaankaan. Mutta jo tänä aamuna osasin homman. Aamustondis jäi puolitiehen ja pääsin helpommalla kivulla ja säryllä. Vielä harjoitusta niin kyllä tästä hyvä tulee.

Tyttöni ei ole kertonut kauanko joudun pitämään tätä vyötä. Ilmeisesti pidemmänkin aikaa. Näin ainakin päättelen siitä mitä tein kesällä. Nyt saan rangaistukseni.
 
vierailija
No joo, pikkulouluaika ja näin, vaimo antoi luvan mennä jos cb-6000 taas laitoin, hyvin meni, tuli vaan juteltua, mutta tulin kotiin ennen kuin mitään olisi sattunut hyvin meni. Nyt toisaalta kun avain on hukkunut, etsitään sitä, vaimo on tyytyväinen ja huomenna sillä omat pikkujoulut ... saas nähä mitä on, epäilen jotain. Joskus aiemmin on ollut kuukausia päällä, meni ok, senkin kanssa voi tehdä toiselle hyvää, niin kai nytkin... tässä ollaan jotenkin taas. Tuntuu että vaimolla olisi nopea suhde duunissa jotenkin.....olenko vaan kakkosena ainakin nyt, tuntuu...
 
Käytössä on
Kuulin, että jotkut käyttää miehellään siveysvyötä. Onko kokemuksia?
Mua välillä arveluttaa mieheni menot ja ajattelin, että voisi sopia meille...
Siveysvyön käyttö jakaa mielipiteitä vähän kuin kaikki muutkin asiat. Toisille se sopii ja toisille ei. Meillä sen käyttöön on moninaisia syitä, ei mitään erityisiä kuten uskottomuuden pelkoa tms. Jotenkin sen vain on meille luontevaa että pidän mieheni penistä lukittuna oikeastaan yleensä aina. Tietysti yhteisiin suihku ja lemmen hetkiin se otetaan pois mutta muuten se on aina lukittuna paikoilleen. En pidä itseäni erityisen kinkynä persoonana eikä sitomisleikit tms jutut saa minua mitenkään erityisesti syttymään mutta jotenkin se ajatus että olen tavallaan mieheni "valtiatar" viehättää minua. Se on meille ehkä enemmän opittu elämäntapa että näin tehdään. Mieheni ei sitä vastusta ja hän onkin erityisen ihana Mies <3 Jos on syytä epäillä uskottomuutta niin en usko siveysvyön tuovan siihen apua vaan lähinä kahden keskisten keskusteluiden miksi toinen on tyytymätön parisuhteeseen. MOni parisuhde päättyykin siihen ettei saa sanottua suustaan ajatuksiaan ja toiveitaan parisuhteen odotuksistaan.
 
vierailija
miten siveys vyö liittyy dominointiin? kuullostaa lällylle :) ruoskaa ja sen sellaista sitten mut munan puristin housuissa kuullostaa tylsälle ja mitä sitten jos tulis pika panetus suhteessa ja sit alettas avainta ettimään ja se hukassa. toi vyö juttu on laiskan dominointia :D
 
Helen80
Tein tänään päätöksen laittaa miehelleni siveysvyö! Mieheni kiinnostus seksiin kanssani on hiipunut, koska hän masturboi liikaa. Turhauttavaa! Eiköhän siveysvyö korjaa tilannetta edukseni.
 
vierailija
Tein tänään päätöksen laittaa miehelleni siveysvyö! Mieheni kiinnostus seksiin kanssani on hiipunut, koska hän masturboi liikaa. Turhauttavaa! Eiköhän siveysvyö korjaa tilannetta edukseni.
Oikea päätös! Meille siveysvyö saapui viime syksynä. Eikä siitä ole tarkoitus enää luopua.
Aluksi mieheni ei siitä pitänyt yhtään, mutta nyt on jo ihan eri mielellä mukana.
Meillä miehen masturbointi loppui kokonaan.
Mielestäni tämä on ollut elämäni paras päätös. Molemmat olemme tyytyväisiä, vaikka mieheni saa vähemmän orgasmeja kuin minä. Useimmiten mies pysyy lukittuna ja hoitaa hommansa strap onilla.
 
vierailija
Minua rupesi kyllästyttään mieheni masturbointi ja toisten naisten katsominen ja päätin kampaajani suosituksesta ostaa hänelle siveysvyön pari kuukautta sitten. Nykyään minä päätän ja ei tarvitse olla päivisin huolissaan miehen touhuista. Suosittelen siveysvyötä parisuhteessa.
 
vierailija
Minä ostin miehelleni siveysvyön viime keväänä, häneltä salaa. Ja kun esitin sen hänelle alkoi meillä kauhea riita. Hän ei halunut muniaan lukkoon. Riitaa jatkui jonkun aikaa mutta kun kerroin, että joko laitat siveysvyön tai tulee avioero. Mies lukitsi itsensä vyöhön! Nyt sitä on käytetty puolisen vuotta. Mies on jo tottunut siihen eikä enää mutise mitään. Runkkaaminen on loppunut. Hän ei enää käy ulkona kavereittensa kanssa vaan pysyy kotona. kotirauha on säilynyt hyvänä. Mies tekee enemmän kotitöitä. Kaikki on kääntynyt parempaan suuntaan. Ja mikä parasta, hän ei tiedä milloin voisi saada taas orgasmin. Se valta ja tieto on minulla. En aijo lopettaa tätä hommaa. Miesten siveysvyö on maailman paras keksintö :)
 
MsLock
Juu kyllä, ihan yhteisestä sopimuksesta. Se on meidän yhteinen juttu ja mieheni on lukittuna 24/7/365. Olen avannut siveyvälineen vain kun harrastamme seksiä. En voisi enää kuvitellakkaan elämää ilman sitä. En epäile häntä uskottomuudesta vaan pidämme sitä enemmän sitoutumisen symbolina vähän kuin toisille sormus on.
 
vierailija
Minä ostin miehelleni siveysvyön viime keväänä, häneltä salaa. Ja kun esitin sen hänelle alkoi meillä kauhea riita. Hän ei halunut muniaan lukkoon. Riitaa jatkui jonkun aikaa mutta kun kerroin, että joko laitat siveysvyön tai tulee avioero. Mies lukitsi itsensä vyöhön! Nyt sitä on käytetty puolisen vuotta. Mies on jo tottunut siihen eikä enää mutise mitään. Runkkaaminen on loppunut. Hän ei enää käy ulkona kavereittensa kanssa vaan pysyy kotona. kotirauha on säilynyt hyvänä. Mies tekee enemmän kotitöitä. Kaikki on kääntynyt parempaan suuntaan. Ja mikä parasta, hän ei tiedä milloin voisi saada taas orgasmin. Se valta ja tieto on minulla. En aijo lopettaa tätä hommaa. Miesten siveysvyö on maailman paras keksintö
Ja tässä näette täydellisen esimerkin terveestä parisuhteesta... onpa tosi tervettä ja kypsää uhkailla erolla jos ei mies suostu vapaudenriistoon vapaaehtoisesti.
 
vierailija
Luin palstaa ja ajattelin et helpolla teidän miehet pääsee. Vaimoni pitää minua lihavana ja laiskana seksi hommissa. Hommasi vyöyn minulle ja lukitti. Käskynä laihdutta 25 kiloa. Ennen ei vyö aukea. ja jos paino alkaa nousee niin 3kk sakko eli vyö takaisin. Nyt minulla ollut vyö kiinni 4kk. Ja painoa pitäisi puottaa viellä 15 kiloa.
Kokeilepa huviksesi asettaa rooleja toisinpäin niin heti on kaikenmaailman vihervassarifeministit inisemässä että nainen saa olla just sen näköinen kuin itse haluaa :D
 

Yhteistyössä