Kaikki mahdolliset vinkit tähän flunssaan, yöllä lennot.

Tiibi se on jo viikon verran ja liput jo ostettu. Ensiksi lähden Italiaan ja sitten suunniteltu kiertomatka Turkissa meillä pojan kanssa, kaikista jo maksettu ja Italiassa pakko olla vaikka pää kainalossa. Jotain vain vahva tarvitsen tähän ja ääniä pakko saada takaisin. Mun esikoisella aika samanlainen flunssa ja yskä sekä ääni on käheä jo kuukauden verran. Yleensä minullakin kaikki flunssat menevät nopeasti ohi, en olisi uskonut että vielä viikonkin jälkeen se jatkuu.
 
Aaaa, se siis on se sama "flunssa" mikä mulla kesti kaksi kuukautta eikä oo kai vieläkään kokonaan mennyt ohi...

Nasolinia nenän tukkoisuuteen, buranaa kolotuksiin ja alat siemailla jäävettä muutamaa tuntia ennenko pitäisi puhua niin tulehdus laskee.
 
Ostin apteekista sinkkiä + Ceetä ja hirveä pahoinvointi iskee näistä, ehkä liian pahan makuisia pillereitä. Muistan Jenkeissä minulle oli laitettu piikki flunssaan olin heti melkein normaali, en tiedä onko täälläkin joku vastava super nopea hoito :D
 
Ei siihen taikalääkettä suomessa ole. Lisä c-vitamiini, hunaja...Niinhän sitä sanotaan että flunssa kestää hoitamatta sen 2vkoa ja hoidettuna 14vrk...Nyt on liikkeellä pitkää ja sitkeää pöpöä. Nenäsuihke jos on kovasti tukossa ja turvotusta.
 
p@ula
Ostin apteekista sinkkiä + Ceetä ja hirveä pahoinvointi iskee näistä, ehkä liian pahan makuisia pillereitä. Muistan Jenkeissä minulle oli laitettu piikki flunssaan olin heti melkein normaali, en tiedä onko täälläkin joku vastava super nopea hoito :D
Mulle ei se askorbiinihappo sovi ollenkan ja siksi en tee enää kaikkia kokeiluja. Viimeksi kesällä kuitenkin otin Sinupretia poskiontelotulehdukseen ja sepäs tehosi kkolmessa päivässä. Ei saa tietäänksen kotomaasta, mut kaverilla oli muutama kokeeksi. Valotoksinen aine, joten ei pidä olla auringossa yhtään silloin. se ilmenee valtavana helotuksena, mut pääasia, et lähtiu se hirvittävä tauti:)

http://kaksplus.fi/threads/onko-jotain-silmaetulehdus-ja-flunssa-yhdistelmaeae-liikkeellae.883117/

Ota kurkumaa, sitä maustetta kipuun ja huonoon oloon.
 
p@ula
entäs mikä on tehokkain tähän hengenahdistukseen, kun tuntu että kurkussa on kutina ihan kuin pölyä olisi ja hengenahdistusta tämän takia.
Voi tietysti olla jokin aines niissä sun kokeilemissa valmisteissa. Älä ota mitään vitamiinia nyt, et syy selviää. Voihan olla, et olet tullut allergiseksi jollekin valmisteelle just nyt, varsinkin jos yhtaikaa olet altistunut alumiinihydroksidille - sen avulla koe-eläimillekin saadaan aiheutettua allergia:-(

Tuolla oli myös puhetta Sinupretista.
http://kaksplus.fi/threads/hyvin-surisee.2458723/
Joko kokeilit seljankukkamehua? Sehän on yksi vaikuttavista aineista Sinupretissa... Hiilarit täytyisi saada nyt minimiin, kun pöpöt elää niissä. Rasvassa pöpöt ei lisäänny:)
 
vierailijajou
Mehikossa on superflunssarokote dr. Infuk Lenssun klinikalla. Flunssa lähtee 14 päivässä. Ilman rokotetta siihen kuluu kaksi viikkoa. Rokote maksaa 10.000 + matkat.
 
Mehikossa on superflunssarokote dr. Infuk Lenssun klinikalla. Flunssa lähtee 14 päivässä. Ilman rokotetta siihen kuluu kaksi viikkoa. Rokote maksaa 10.000 + matkat.
Itseasiassa menenkin Meksikoon pian marraskuussa hoitamaan asioita ja menen samalla hakemaan rokotetta siihen, kun 4n lapsen kanssa olen kipeä jatkuvasti, silloin viimeksi kun sain saman mun ystävän rokoten niin en ollut mitään 1,5 vuotta, edes vatsatautia ei ole tullut vaikka kaikki lapset oksensivat. Se ei ole perinteinen flunssa rokote, mutta rokote joka nosta immuniteettia huipuille.

Vieras kiitos, mä muistan mulle äiti teki kun olin lapsi jodin kanssa kaulaliina ja kurkukipu lähti sillä :). Mutta täällä ei vissin jodia ole apteekeissa? ?
 
vierailijavaan
Mä otan ison annoksen c-vitamiinia (n. 6g päivässä) ja huuhtelen nenän sarvikuonolla. Yleensä näillä keinoilla ei flunssa sitten pahenekaan. Mulle ei oo tullu koskaan mitään mahaongelmia c-vitamiinista. Käytän veteen sekoitettavaa maustamatonta jauhetta.
 

Yhteistyössä