kainuun alue herätys!

meillä ilmeisesti tämä tuore isoveikka niin purkaa sen mustasukkaisuutensa minuun ja mieheen, mikä on tietenki hyvä että ei vauvalle sitä pura, mutta tuntuu että nyt heittelee itellä vielä hormoonit sen verran kiitettävästi että ei aina tiedä että itkiskö,huutasko vai nauras.. :ashamed: tänä aamuna on otettu pojan kans jo monta kertaa yhteen ja sille on tullu nyt tavaksi ku se hermostuu että heristelee nyrkkiä siihen lisäksi, mies vaan nauraa ja minulla kilahtaa aina siinä vaiheessa ku nyrkit näkyy..nooh, jospa se jonain päivänä helpottaa :ashamed:
 
Ihan tuo kuulostaa samalta kun meillä... :ashamed: pitää aina välillä muistuttaa itseään että tuo meidän esikoinen ei ole vasta kuin kaksi vuotta ja ei aina voi ymmärtää kaikkea. Ja varsinkin se tuntuu itsestä pahalle kun tulee sanottua sille välillä liiankin lujasti "ei"vaikka ei olis ehkä edes aihetta, muttakun omaa hermoa kiristää, niin ei muista aina hillitä itseään :'( Välillä ihan kauhulla ajattelen mitä noi naapurit meistä oikein ajattelee :whistle: Siksipä on ihana "kuulla" ettemme ole ainoita joilla välillä ääntä korotetaan :ashamed:

No, mutta sitten eri aiheeseen: kuulin viikonloppuna juttua että tämän talven mahatauti on vasta tulossa!? Liekkö totta?? Minä kun luulin että se olis jo menossa ohi ja me säästyttiin siltä (koputtaa puuta ja kovaa!!!!)
 
Kiva kuulla ettemme ole siis ainoa joka korottaa ääntään! Toivottavasti ton pojan kiukuttelut joskus tasottuu ajan kanssa ja onhan toi tyttö hyvänä kakkosena kasvamassa kiukuttelemaan että tuskin ne tähän jää.

Vai maha tautia olisi liikkeellä. Meillä ei kyllä olla sairastettu ollenkaan koko talvena pientä nuhaa lukuunottamatta. Jospa me vielä säästyisimme tultakin. Ei meillä yleensäkkään sairastella, pojallakin on ollut tasan yksi kuumeflunssa ei edes vauvana sairastanut. Välillä ihan ihmetellään et kun sukulaislapset on aina sairaana ja meillä ei mitään. En tiedä mitä sitten teemme toisin ettei meihin mikään tauti iski. Ei sillä et haluaisin jonkun mahapöpön mutta välillä vain kummastuttaa moinen.

No kävikös kukaan kattomassa lauantaina cittarissa muumia ja pikku myytä? Me kävimme kun muumit tuntuu nyt olevan in pojalle. Isin sylistä poika katteli ei suostunut meneen lähemmäksi saati halaamaan muumia. Haisulia vain kyseli, olisi vissiin sen halunnut nähdä. Syksyllä kun prismassa oli niitä lastenjuhlia niin siellä poika pelkäs aivan älyttömästi just tollasia hahmoja. Tärisi ja itki mutta nyt ei ilmeisesti nämä sitten olivat tutumpia ettei niin pelottanut.

Jokos on välikausipuvut lapsille hankittuna? Kattelin ite vähän sitä sittarin tarjouspukua mut kun ei ollut kokoa enää. Se beige/vihree olisi ollut nätti ainaisen sinisen tilalle... Ja toisaalta haluaisin kaksiosaisen puvun tolle pojalle tai jos joku kiva haalari löytyy niin sitten mut mielummin takki ja housut. Pitänee Prismasta vielä katella ja sit millasiahan nikissä ja nellissä olisi?

tällasia mietteitä tänä aamuna
 
Tuosta mahataudista....toivottavasti ei meihin enää iske, kun vastahan se meillä kävi :x

Välikausipukuja en ole vielä tytöille hankkinut. Mielessä on kyllä käynyt, mutta en ole saanut vielä aikaiseksi käydä edes kattelee. Pitää kait sitä jaksaa raahautua niitäkin metsästää. Kaksiosainen olisi kuitenkin tarkoitus hommata. Viimeksi ostin prismasta ja varmaan sieltä tulee taas ostetttua :)

Citarissa ei tullut käytyä. Mulle riitti ihan perjantainen h&m reissu lasten kanssa |O Itselle metsästin housuja, kun ei mahdu vielä noi entisetkään. Niin no tytöt pisti sitten hulinaksi siellä. Hävetti kyllä! Tuntu, että kun ihmiset tuijotteli vihaisesti...et menis toikin muualle noiden mukuloiden kanssa :ashamed: Ensi kerralla menenkin ihan yksin :kieh:

Mutta pitääpi tästä lähteä suunnittelemaan vähän noita ristiäisiä. Tänään ajattelin varata papin. Onneksi äiti aikoi hommata kakun ja muut syömingit niin ei itse tarvitse ruveta vääntää :) kädet täynnä jo muutenkin tämän huushollin kanssa.
 
minä käyn yleensä aina just vaatekaupoissa yksin ku esikoinen osaa kyllä aina oikeaan aikaan järjestää näytöstä ja sitte just se että ku alkaa tulla niitä vitt*maisia katseita, eikö ihmiset jumankauta älyä että lapset on lapsia ja sit se että pakko niitä on komentaa ku ne alkaa riehumaan, sitten sitä vasta vauhtiin päästäiski ku antas rauhassa riehua..

nuo ristiäiset tosiaan..pitäs itekki ruveta pikku hiljaa päättämään päivää ja sitte vielä se että pitäskö ne kotona vai meidän äidin luona, kuka leipoo, kuka pappi... |O onko pakko.. :ashamed:

välikausipukua ei oo täälläkään vielä edes etsitty, yleensä syksyllä ostettu on menny keväälläkin vielä, mut nyt on kyllä siinä ja siinä, voi olla että uusiksi menee nyt kuitenki, 2 osanen meilläki ollu ja sellanen tulee olemaan tulevaisuudessaki..

piipero86 & poeka 1vko 3pvä
 
Me käytiin lauantaina cittarissa kattoo muumia.. Esikoinen oli ihan onnessaan, mutta niin oli vauvakin :) vissiin näky se pikku myy sieltä lavalta niin hyvin, niin sille hihku sitten ihan onnessaan :heart: Ellimelli taisi olla siinä meidän vieressä poikien kaa..?

Välikausi puku on hankittu. Mummu osti juuri sen cittarin beigen puvun, vaikka en siitä sit niin hirveesti ees tykänny :whistle: Mutta parempi se vaalee oli kuin se sininen, mutta jotenkin hailakka muuten mun makuun. No, ostetaan sit joku kiva takki sille kaveriksi :) Minä kans etin kivaa takki-housut yhdistelmää, mutta en löytäy mieleistäni haalarihousuilla alle 120? niin siksi päädyin sit siihen cittarin haalariin ja sitten etsitään se joku kiva takki. Itse ostan lapsille paljonkin vaatteita nikistä ja nellistä mutta nyt ei sieltäkään löytyny mitään minun kukkarolle sopivaa. Mutta jospa se tästä kevään mittaan helpottas ;)

Minkälaisia suunnitelmia teillä on näin hiihtoloma viikolle? Meillä ei oo mitään erikoista kunisäntä on töissä.. :/ tuntuu että tylsääkin tylsempi viikko tulossa..
 
Pitikin mennä sanoon et meillä ei sairasteta :kieh: Isäntä nyt oksettajassa! Toivotaan ettei lapsiin tuo inhotus tule!

Hiihtoloma viikko.... eipä meillä erikoisia touhuta, isännän pitäis olla töissä et ihan normaali viikko pitäis tulla jos kaikki ei saada tota oksua......
 
Joo, käytiinhän me tosiaan muumeja kahtomassa sillon lauantaina. Oisit Marsu81 nykässy hihasta jos kerta tunnistit meijät :D Meillä pojat tykkää muumeja katella ja kovasti vielä kotonakin selittivät että "muumi, pyy" Hassusti pikkumyytä sanovat pyyksi. =)

Meillä onkin jo kevät vaatteet pojille valmiina. on haalaria ja takki+housut yhistelmiä :D Haalarit sainkin nyt oikein mieleiset, kun toiselle sain beigen ja toiselle sinisävyisen, eli samanlaiset, mutta eriväriset. Vielä pitäisi pipoja ja hanskoja katella, mutta eipä noilla vielä taida kiire olla, että ehtii vähän myöhemminkin.

me käytiin yhden yön "hiihtolomareissu" minun tätin luona kyläilemässä. nyt sitten väsyneenä ollaan, kun pojat nukkuivat tosi huonosti viime yön, liekkö kaivanneet omaa sänkyä ;) Muutenpa ei tälle viikolle ollekkaan mitään suunnitelmia, siivota pitäsi ja synttärikakku loppuviikoksi tehdä. Kun eipä tuota kukaan muukaan mulle tehdä :kieh: :D

 
vitsi tuo olis kyllä ollu esikoisesta varmaan tosi kiva tuo muumi ja myy, mut meiltä on mennyt ilmotukset tosta ihan ohi, ei oo ollu mitään tietoa, harmittaa.. :ashamed:

meillä ei oo mitään erikoista hiihtoloma viikon suunnitelmia, odottelen kovasti perjantaita jos ei oo kauheasti pakkasta niin päästäis tuon pikku ukon kans ekaa kertaa ulkoilemaan :D
 
Höh, ohi on menny muumi&myy-ilmoitukset meiltäkin!!

Ja mahatauti, jee-jee... Toistaiseksi ei oo tässä huushollissa sitä viirausta näkyny, eikä tarttiskaan, pieni on vielä niin pieni, että kuihtuuhan tuo kokoon jos se tauti tuloo! Tosin sairastin ite ripulin (ja mies siis myös) ku esikoinen oli n. 3-4 kk, eikä poikaan tullu tautia, ja siinä vaiheessa kuulin, että vauva saa vasta-aineita äidinmaidosta jo ennen kuin äiti tietää pöpöä saaneensa, ja olisi näin ollen turvassa, mutta miten lie sit todellisuudessa, liekö tuossa perää..? Ku sairastuuhan niitä vauvojaki vatsapöpöön kuitenki..

Haalariasiat on vasta äidin päässä ajatuksina, mutta pitäis varmaan alkaa siirtyä ajatuksista tekoihin, ettei jää viime tinkaan niinku talvihaalarin osto, ja sit pitää tyytyä siihen mitä kaupoissa on jäljellä...

Mies lähtee huomenna töihin taas isyysloman jälkeen, ja jään lasten kans kolmisin. Jänskittää! =)
 
toivottavasti meki vältyttäs tuolta mahataudilta, vauva on täälläki niin pieni että kauhistuttaa pelkkä ajatuskin siitä että sille vielä semmonen pöpö tulisi, toivottavasti se äidinmaito antais sitä suojaa..esikoisella oli just maha ihan vesivellillä, toivottavasti se oli vaan joku hetkellinen mahanvääntö.. :/

minuaki jännittää jo että miten selvitään sitte kunhan mies palailee töihin, vaikka ei pitäis vielä murehtia ku mies on vielä melkein 2 viikkoa kotona, esikoinen on sen verran kova avautumaan nykyään varsinki ku vauva hereillä että minä oon vielä helisemässä näitten lapsukaisten kans.. :whistle:

piipero86 & poijjat 5,5v ja 1vko 4pvää
 
piipero kyllä sinä hyvin pärjäät. Minuakin pelotti jäädä kolme lapsen kanssa yksin, kun mies palasi koulunpenkille takasin. En sano, että tämä helppoa olisi, mutta hyvin on selvitty päivistä siltikin. Varsinkin, kun tuo pikkumuori nukkuu yöt hyvin. Herää vaan välillä syömään ja jatkaa sitten uniaan. Joten itsekkin saa sit tarpeeksi unta. Ja nyt, kun miehellä alkoi vielä työharjoittelu niin päivät on vieläkin pidempiä yksin :/

no mutta, sain sen papinkin varattua, eli meidän emäntä saa sitten nimen 20.4.
Ja äitini aikoi hoitaa kaiken muun, että minun ei enää tarvitse, kun jutella vielä sen papin kanssa, kunhan se tulee käymään.
Niin ja tietysti vaatekauppaan saa taas juosta etsimään vaatetta :kieh: sinne juhliin, kun ei edelleenkään mahdu noi entiset niskaan :ashamed: nyt olenkin viisaampi ja menen yksin :whistle:
 
Antakaa anteeksi! ei ollu tarkoitus manailla sitä mahatauti kenellekkään :ashamed: Toivottavasti menee pian ohi teilläkin kellä siitä näyttää ees pieniä oireita olevan! Eli siis se huhu puhe siitä että sitä on edelleen liikkeellä, pitää sitten vissiin paikkansa... :whistle:

Muistan itse miten hirveälle tuntui ajatus sillon muutama kuukausi sitten siitä että jään yksin kotiin päiviksi poikien kanssa, mutta ihme kyllä siitä ollaan hengissä selvitty.. Kuvittelin että esikoinen ehtii tehdä vaikka mitä piruutta kun hoidan vauvaa, mutta ihme kyllä se on ollut reippaana apuna tai touhunnut omiaan sen ajan. Ja itse asiassa rauhallisinta meillä on sillon kun mies on töissä ja minä poikien kanssa yksin kotona.. asiat rullaa sillon omalla painollaan. Paitsi että nyt kun isäntä joutui yllättäen iltavuoroon! Oon ollu ihan helisemässä että kuinka saan pojat iltaisin nukkumaan, kun ovat tottuneet siihen että minä laitan vauvan nukkumaan ja mies vanhemman.. No onneksi meillä on mummu tuossa tien toisella puolen niin voidaan se hälyttää iltaisin sitten tarvittaessa apuun :heart:

Ellimelli: en ollu varma ootko se sinä ,niin en uskaltanu sit kovinkaan nykiä hihasta, mutta uskoisin niin... :whistle: Tai ainakin siinä meidän vieressä oli kaksi pikkupoikaa kärryissä ja vieressä oli ilmeisesti äiti ja mummu.. ja se sama äiti on tullut meitä joskus vastaan kävellen tuolla joen pohjoispuolella poikineen.. siis silloin kun mekin siellä vielä asuttiin.. ;)

Mutta nyt täytyy rientää siirtämään pyykki koneesta kuivuriin ja uutta tilalle että ehtii saada jotain ees aikaiseksi näiden päiväunien aikaan! :wave:
 
Huomenta!
Kylläpä on raskas yö takana, neiti on päättänyt että minähän se en nuku enää kanden jälkeen. Monena yönä ollut sama homma mut nyt poika alko kans kahden aikoja huhuileen ja juokseen ympäri kämppää huutaen mummu, mummu ja sit remu, remu. Mummu on tulossa meille viikonloppuna koirien kanssa niin sitä sit vissiin odottaa niin innokkaasti et uniinkin tulee. Meni sitten tuonne neljän kieppeille kun sain viimesenkin yökukkujan takas sänkyyn. Ja isännäntähän ei tunnetusti yöllä apuja saa nukkuu ku tukki, vähän jotain mutis mut kyllä uni näytti maistuvan.

Joo eipä se isäntä ollut ku päivän oksettajassa, illasta jo sit oli normaali vaikka oli kuumetta yli 38. Meni jo tiistaina töihin vaikka sanoin et kannattaako se jos tarttuu työkavereihin. Lapsissa ei ainakaan vielä ole ollut mitään eikä mulla itelläkään ja toivottavasti ei tulekkaan. Olikokaan sitten ollenkaan mikään mahatauti kun noin nopeesti meni pois.....

Jahas täytynee alkaa kahvin juontiin et pysyy hereillä päiväuni aikaan asti....
 
täällä esikoinen nyt sairastaa, oltiin vielä anopin luona kyläilemässä tuossa naapuri kaupungissa niin viime yönä pojalle noussu melkein 39 asteen kuume ja tänään sitte vielä 1 kerran oksensi ( joka toivottavasti johtui siitä että annoin ajatuksissani kuumelääkkeen tyhjään vatsaan ) ettei olis mitään oksennustauti pöpöjä..huolettaa vaan ku raukka ei halua mitään, pari pientä mehu ryyppyä ottanu tässä iltapäivän aikana ja nukkunu tänään hirmu paljo, yleensä vaikka poika kuumeessa niin ollu ihmeen virkeä, mutta nytten on ihan sängyn pohjalla.. :(

pienempi mies on onneksi oikein kiltti, nyt on jo 4 yötä menty niin että herra syö vain yhden kerran yöllä, niin saa onneksi levättyä yöllä kunnolla :)

piipero86 & poijjat 5v ja 2vko 1pvä :heart:
 
piipero parantumisia sinne teille.

Meillä pikkumuori nukkuu myös hyvin. Nyt on jo parina yönä pidentynyt tuo syöntiväli entisestään :) Eikä pahemmin öisin itke. Päivällä sitten, mutta paremmin sitä silloin jaksaa. Nuo saamarin jekovitit taitaa sen masun kipeeksi pistää. :kieh:

Ei mies muistanut mua mitenkään naistenpäivänä, mutta en kyllä mitään vaatinutkaan :D

Ja välikausipukuja tuli jo kateltua, mutta en ostanut vielä. Prismassa kattelin lassien pukuja ja varmaan sieltä tulee haettua.
 
Tulipas käytyä pojan kanssa kajaanihallilla lasten liikunta -jutussa! Tykkäs aivan älytön juosta ja peuhata. menemme kyllä toistekki jos vain sellainen järjestetään.

Välikausipuku ostettiin sitten prismasta ja kun tykästyttiin pojan talvipukuun niin pitihän se samaa merkkiä saaha toi välikausipukukin. Elikkäs Lassietekki merkiltään, nyt vain odotellaan lauhempia kelejä et saadaan testata käytössä pukua! Vähän mietin kaupassa et kun värejä oli pokien kohdalla sininen ja sit tyttöjen puolella punanen ja vihreä et voisko sitä vihreetä pitää pojalla. Mies sitten oli ehoton et se on tyttöjen kun kerta on tyttöjen pukujen kohalla, otin sitten se sinisen. Tyytyväinen kuitenkin olen.... Pitää vielä ehkä katella neitille välikausipukua kun voi olla et jää nykynen ohkasempi pieneksi puku mut sen kerkee vielä myöhemminkin....

Mies muisti naistenpäivänä, oltiin kaupassa ja tuumas et meneppäs tonne alusvaateosastolle ja valitse mieleisesi näin naistenpäivän kunniaksi! Sain sitte mieleiset rintisikat sekä ruusun!
 
käytiin eilen ekaa kertaa vauvan kans vaunuilemassa ja kiltsisti nukkua tuhnotti, tosin vaunujen kans meni hermot ku saatiin ne miehen siskolta ( tämä meidän muksu nyt 5 käyttäjä ) niin niissä lenksottaa se aisa jotenki toiselta puolelta matalammalla ( pitemmän päälle voi tuntua kivasti hartioissa ja selässä ) ja sit se kuomu ei tahdo pysyä ylhäällä, heti ku oli joku moukku tiessä niin se valahti alaspäin :kieh: sanoin ukolle jo eilen että jos jostain löydän edullisesti käytetyt vaunut/yhdistelmät niin ostan, ku ukon mielestä nuo on oikein hyvät, hyvähän sen on sanoo ku se ei noita käytä!!! :kieh:

tänään soitin papille ristiäisistä ja meidän poika saa nimen 12.4 :D sain onneksi saman papin ku esikoisella.

vitsi että on taas kurja keli ulkona, just ajattelin tässä yks päivä että onpa kiva ku on nyt oikeasti talvi, mutta nytkö se alkaa taas nämä lämpimät kelit ja lumet häviää jne jne, no toivottavasti ei.

piipero86 & poeka 2viikkoa3päivää :heart:
 
meillä oli torstaina vauvan kans eka neuvolakäynti ja hyvin oli poitsu kasvanu
paino 4260g (synt. 3655g), pituus 55,5cm (51,5cm) ja pipo 39,4 (37cm) =) ja se oli kyllä oikein mukava uutinen ku sanoivat että saadaan se rota-virus rokote ilmaseksi

sisko tytöt soitteli eilen ja saivat minut huokasemaan helpotuksesta ku sanoivat että voisivat yhdessä tehdä syömiset ristiäisiin. ristiäisvaatetuski pitäis olla muilta osin kunnossa paitsi pitäis jostain ostaa kivat valkeat housut, niin se olis sitte siinä.

nyt kuuluu ininää pinnasängystä niin eipä sen enempää tällä kertaa

piipero86 & poeka 3viikkoa 1 päivä :heart:
 
Joo ottakaa vaan se rota-virusrokote. On sen verran kauhee tauti ettei sitä kellekään toivos. Esikko sairastu reissun päällä ja kesti 5 vrk oireet. Tyttö siis vajaa 2,5v. Sitten tuli isännälle ja nyt mulle. Tai on se mullakin voiton puolella vaan olin tosiaan sunnuntain kuin kuoleman kielissä, olo oli ihan kauhee,ennemmin olisin ollu vaikka synnyttämässä.
Nyt sitten jänskättää miten käy tuolle meidän vuosikkaalle. Että tuleeko sille vai ei. Isäntä on pinniksen raahannu meidän makkariin kun pelottaa jos alkaa yöllä oksentelemaan ja tukehtuu siihen tuolla toisessa huoneessa...
 
minddulle pikaista paranemista ja toivottavasti se vuosikas välttyy siltä taudilta

kävikös kenenkään ovilla sunnuntaina noitia? meillä kävi 2 kappaletta ja meinasi tulla tukalat paikat palkan suhteen ku karkkeja ei ollu ja lompakkokin oli tosi kuivalla tuulella mutta sain muutaman kolikon annettua molemmille.


 
Heipä hei!
Nyt lapset päiväunille saatu hetki aikaa istahtaa. Olipas taas aamupäivä yhtä huutoa, neiti huusi puol 8:sta puol 10. Oli jo niin väsy kun herää niin aikasin mut ei millään halunnut edes vaunuihin nukahtaa kuin hetkeksi. Poika alotti sen jälkeen oltiin kirjastossa ja tämä ei uskonut ei sitten mitään, itkun kans lähettiin pois. Sekin vielä et kun noi pyörätiet on niin huonossa kunnossa et ei pulkka/rattikelkka luista enää niin sekään kun ei mahu pikkumiehen päähän et pitäs opetella käveleen pitempiä matkoja ennen kesää. Ja vielä sekin et poika tekee ehkä hampaita (takimmaisia) niin sekin kiukuttaa ja epäilempä et neitikin on hampaan teko puuhissa et itkua ja huutoa ja hampaiden kiristelyä taas tämä elämä täällä meillä.

Ei näkynyt yhtään pikkunoitaa meidän oven takana. Oikeestaan joka vuosi sama et ei nähdä noitia. Onko sitten niin et ennemmin käydään tuttujen ja sukulaisten ovilla kuin tuntemattomien? Ite lapsena kiers aina koko kylän oli ne sit tuttuja tai tuntemattomia mutta nykyään ei niin helposti vanhemmat päästetäänkään tuntemattomien oville.

Mutta täytyy rietää silityspuuhiin et saa sen rauhassa ja kunnolla tehä....
Aurinkoista päivää kaikille! Ihana ilma muuten tuolla ulkona tekis mieli lenkille.....
 
Iltoja, ei ole nyt tullut tännekkään käytyä kirjoittelemassa. Kiirettä pitää...

Onkos teillä muilla tuo lasten kanssa ulos lähteminen yhtä työntäyteistä?? Lupasin tänään tytöt viedä kirjastoon ja syötin sitten pikkumuorin ja rupesin sitten kaksosia auttamaan pukemisessa ja laitoin ne jo ulos odottamaan...no vauva keksi sitten tehdä äidille tortut ja minä siinä sitä rupesin putsaamaan ja hetkeksi käännyin ottamaan paperia lisää niin pissa lensi kaaressa ja kasteli minut sekä päiväpeiton ja lattiakin sai oman osansa...ja ei kun lisä työtä vaan. Sain sitten sotkut siivottua vauvan kuiviin ja itseäni olin pukemassa, kun ulkoa kuuluu huuto ja itku. Toinen tytöistä oli yrittänyt mennä vauva kiikkuun ja sielläpä se riippui toisesta jalastaan kiinni :headwall: ja minä huudan, että äiti tulee, kun kerkiää. Ja aikaahan siinä menee, kun varastosta vaunut hakee ymm...mahto naapurit kattoa sitäkin touhua.
Lopuksi olin niin väsynyt, että ei millään oisi jaksanut enää kirjastoon lähteä...huoh

No eipähän aika käy minullakaan pitkäksi :LOL:

 
Meillä ainakin on yhtä hulinaa ja hälinää ulos lähtiessä. Yleensä puen neidin ensin kun nukahtaa pukiessa (useinmiten) ja sitten vasta pojan. Poika yleensä kun hoksaa et ulos ollaan lähössä juoksee huoneeseensa ja kerää kaikki maholliset autot ja rekat et otetaan nää mukaan, itku sitten tulee kun ei saa ottaa. Sitten poika ottanut tavaksi et huutaa pikkusiskon nimee tosi äänekkäästi et varmasti herää ja toteaa sit et Mira herisi ja nauraa
makesati päälle.

Missäs iässä teillä muilla on alettu ite laittaa ulkovaatteita päälle? tai vaatteita ylipäätänsä? Poika nyt oppinut housut laittaan jalkaansa ja kumpparit laittaa ite jos ollaan esim varastoon tai kellariin menossa.

Sit menee hermot noitten isojen ovien kanssa tuolla käytävässä! Vaunuvarastonkin ovi niin kummallinen ettei sitä saa lukittua siks aikaa et saa vaunut sisään/ulos. Välillä ihan meinannut vahinko tulla kun ovi tulee niin julmetulla vauhilla kiinni ja ite vaununeen tai poika välissä.

Onkos kukaan nähnyt kaupoissa möhköfantti avaimenperää tai ylipäätänsä noit disney aiheisia avaimenperiä? Pitäs ettiä sukulaistytön 3v synttärilahjaski sellainen. Tykkää aivan älytön fantista. Ja nyt sitten keksin et avaimenperä olis varmaan kiva laittaa vaik farkkujen vyönlenkkiin roikkumaan. Netistä selasin ja yhen paikan löysin mut eipä tarttis alkaa tilaileen ja postikuluja makseleen jos täältä löytys kaupasta. Oliskohan leppäkertussa?

Jahas neiti heräilee uniltaan.....
 

Yhteistyössä