*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Pikkupiikkis ja Huom, jos samanmielinen seura kelpaa, niin laittakaa mullekin yv. Itse en nyt pääse yv-puolelle, huono puhelin käytössä... Mutta huomenna vastaan. Ja muutkin voi laittaa, mun kuvaus on samanlainen kuin pikkupiikkiksellä, paikkakunta Helsinki ja ikäni 31, jos sillä merkitystä. =)
Voidaan vaikka koota jengi kohta kasaan :D
Aina mä asun väärällä paikkakunnalla :whistle: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:(

HÖH! Eikö täällä ole kukaan satakunnasta?

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Ketään Porista?? 37 v 3 vuotiaan pojan äiti kaipailee ystäviä ja poika kans!
Mä oon satakunnasta, eräästä pienestä kunnasta täältä. Mulla on kaks poikaa 1,6v ja 4kk. Itelläni mulla ikää 22 ja ystäviä ei tosiaankaan oo ikinä liikaa. Heitelkää yv:tä jos kiinnostaa vaikka tavata joskus.
 
J
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Pikkupiikkis ja Huom, jos samanmielinen seura kelpaa, niin laittakaa mullekin yv. Itse en nyt pääse yv-puolelle, huono puhelin käytössä... Mutta huomenna vastaan. Ja muutkin voi laittaa, mun kuvaus on samanlainen kuin pikkupiikkiksellä, paikkakunta Helsinki ja ikäni 31, jos sillä merkitystä. =)
Voidaan vaikka koota jengi kohta kasaan :D
Mäki haluun! :D Helsingistä siis myös, 23v. Mulla ei vaan oo mustaa nikkiä, ei voi pistää yv:tä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Aina mä asun väärällä paikkakunnalla :whistle: :snotty:
Joka on ? Niin minäkin, mutten niin kauhean kaukana. Ja pääseehän sitä kulkemaan...
Mä olen Tampereen reunoilla :xmas:
Täällähän oli jo muutama Treen seudulta ja mäkin voin ilmottautua :) Mulla 3-vuotias tyttö.
Pitäisikö pistää jonkinnäköinen tapaaminen Treella pystyyn kaikkien kanssa. Ensi viikolla voisi olla aikaa.
 
eipähän tälläiset ilmoitukset ole ennenkään toimineet, mutta kokeillaan nyt lämpimiksi. eli: MIKKELI, HALLOOTA HALLOO :wave: B) seuraa hiekkalaatikolle, elokuviin, parille siiderille tai mitä nyt mieleen juolahtaakin etsii tälläinen kieroutuneella huumorintajulla varustettu & pahasta puheripulista kärsivä , hiukan rock-henkinen äitykkä jolla musiikkimaku menee laidasta laitaan. yksi vaippaikäinen tytöntyllerö löytyy
 
Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Aina mä asun väärällä paikkakunnalla :whistle: :snotty:
Joka on ? Niin minäkin, mutten niin kauhean kaukana. Ja pääseehän sitä kulkemaan...
Mä olen Tampereen reunoilla :xmas:
Täällähän oli jo muutama Treen seudulta ja mäkin voin ilmottautua :) Mulla 3-vuotias tyttö.
Pitäisikö pistää jonkinnäköinen tapaaminen Treella pystyyn kaikkien kanssa. Ensi viikolla voisi olla aikaa.
Minäkin asun ihan melkein Tampereella. Olen 4v tytön äiti jolle ikää kertnyt 36v
 
Täällä olisi 25v mamma Äänekoskelta. Perheeseen kuuluu mies ja 7 vuotias poika. Luonteeltani olen hyvin sosiaalinen ja iloinen ihminen :) Uudet ystävät olisivat tervetulleita. Harrastukset jääneet hyvin vähälle joten jos vaikka uusia ystäviä löytyisi ja sen myötä uusia harrastuksia vaikka kuntosalia, lenkkeilyä tms. Mukavaa olisi joskus pistäytyä vaikka parilla tai elokuvissakin :) Laitelkaahan viestiä :)
 
metsänpeitto
Ei siis kyllä mä asun ihan Tampereella, mutten missään keskustassa tai edes lähellä :)

Ja kuvaus muuten samanlainen kuin pikkupiikkiksellä, erotuksella että olen 31 ja lapsia on kolme :D
 
Täällä Helsinki ja kahden koululaisen 30-v äiti :wave:

Ihan kaikkeen kivaan olisin kaveria vailla. Jos nyt kesä joskus tulee niin tykkään retkeillä ympäriinsä ja lojua rannalla, terdellekin lähden ilomielin :)
Olen kyllä tosi tylsä kun mitään en harrasta mutta lapsista ja elukoista tykkään hurjasti ja heidän parissaan vapaa-aika hurahtaakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ei siis kyllä mä asun ihan Tampereella, mutten missään keskustassa tai edes lähellä :)

Ja kuvaus muuten samanlainen kuin pikkupiikkiksellä, erotuksella että olen 31 ja lapsia on kolme :D
Ootko missä puolella treetä? Ite oon kyllä ihan vierestä, mutta menee raja välissä silti. Oon kyllä treeltä kotosin ja asunu siä suurimman osan elämästäni.
 
Meillä on neljä lasta, jotka ovat iältään 11 - 5v. Me asustellaan Lahden ja Riksun välillä. Baariseuraa minusta ei saa,sillä ne ei kuulu "harrastuksiini", mutta esim. kirppari ja juttuseura kyllä kelpaa. Olen syntynyt -68. Omalla iälläsi ei ole väliä, sillä tulen mielestäni toimeen eri ikäisten kanssa. Olen kotiäitinä tällä hetkellä. Laittele yksityisviestiä :wave:
 

Yhteistyössä