*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen 26-vuotias kahden lapsen äiti keski-suomesta :)
Olen rauhallinen ja iloinen ihminen ja ois kiva tutustua vaikkapa muihin kotiäiteihin :)
Vois keksiä vaikka päivisin yhdes jotain tekemistä.
Tykkään shoppailla ja kierrellä kirppareilla ja ihan istuskella ja rupatella :wave:
 
Mä oon 2 pojan (4-vuotias ja 5kk) äiti Muhokselta. Mulla ei täällä ole tosiaankaan seuraa, joten kahvittelu/puistoilu/kirpparikavereita kaipaan. Ja ois plussaa jos sulla ois suunnilleen samanikäsiä lapsia.:D

Tästä kyllä tullee mieleen joku deitti-ilmotus mieleen.. =)
 
Niin ja siis täällä oli 25 vee kahden tytön (8kk ja 2,5vee) äitinen. Kaikenlaiseen jutusteluun ja höpöttelyyn seura kelpaa. Rakastan juoda kahvia ja höpötellä. Tietenkin irtiotot arjesta on mukavia välillä. Käsityöihminen henkeen ja vereen.

Muoks. Siis Ylöjärveltä ollaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kumma kulkija:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Niin ja siis täällä oli 25 vee kahden tytön (8kk ja 2,5vee) äitinen. Kaikenlaiseen jutusteluun ja höpöttelyyn seura kelpaa. Rakastan juoda kahvia ja höpötellä. Tietenkin irtiotot arjesta on mukavia välillä. Käsityöihminen henkeen ja vereen.
Eli Ylöjärveltäkö ootta? Mulla kans kaks tyttöö, 3v5kk ja 1v :D Sukkapuikot on kiirusten takia isketty jäihin mutta kahvi maistuu..
Joo. Muokkasin tota äsken. :D
 
Koivun oksa
jos kertoo itsestään vain iän ja paikkakunnan se ei kerro paljoakaan :(
oma kuvaukseni:
- iälläni ei väliä, eiköhän olla kaikki täysikäisiä.
-yksi lapsi, menee kouluun.
-kiinnostus taide (ei Juhani Palmua vaan ihan jotain muuta :D ), musiikki, eläimet, luonto, kirpparit, liikunta
-luonne:impulsiivinen, maailmanparantajan vikaa, ikuinen kakara

savonlinna
 
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Niin ja siis täällä oli 25 vee kahden tytön (8kk ja 2,5vee) äitinen. Kaikenlaiseen jutusteluun ja höpöttelyyn seura kelpaa. Rakastan juoda kahvia ja höpötellä. Tietenkin irtiotot arjesta on mukavia välillä. Käsityöihminen henkeen ja vereen.

Muoks. Siis Ylöjärveltä ollaan.
Laita yv jossei haittaa etten juo kahvia :D mut höpötellä tykkään ja käsityöihminen kans =)
 
Ketään vantaalta? :wave:

Täällä kolmikymppinen äiti itä-vantaalta kaipaisi seuraa itselleen ja kolmivuotiaalle pojalle.
En etsi seuraa yöelämään vaan ihan normaaliin arjen pyöritykseen, ystäviä jonka kanssa kahvitella, ulkoilla, käydä vaikka korkeasaaressa tms.

Saa lähestyä :wave:
 
Etelä-pohjanmaalle puuhaillaan jo ryhmätreffejä B) Jos kiinnostusta olis esim leffaan lähteä niin yv:tä allekirjoittaneelle niin katsotaan mitä saamme aikaiseksi :wave: :wave: Sinkkuelämää ehdotettu ja kannatettu... :p
 
ei näillä ystävän hauilla ole ennenkään ketään löytynyt. tai sitten oon vaan järkyn tylsä tyyppi :LOL: tiedä sitten.
mut, olen 30vee ja 7v pojan äiti joensuusta. etsin siis ystäviä, kun ei noissa baareissa tule notkuttua....
 
No jos mieki sitten.. Itselläni ja perheelläni(tietty) on sellanen tilanne että olemme muuttamassa Rovaniemelle, itse menen sinne jo kesäkuun lopussa töihin, mies ja lapset ovat pääsääntösesti vielä täällä nykyisessa kotikaupungissamme Länsi-Lapin alueella. Mie kaipaisin kovasti uusia tuttavuuksia ja oppaita uuden kaupungin tutustumiseen. Meillä on sielä kyllä tuttuja ja isovanhemmatkin, mutta nimenomaan lapselliset aikuiset on vielä hukassa.
Olen mieleltäni "rokkarihevari", tykkään luonnosta ja eläimistä, maaseudusta ja perinnerakentamisesta kiinnostunut(haaveena vanhan talon kunnostaminen) lapset iältään 1,5v ja 4,5v
 

Yhteistyössä