*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Mäkin oon Pohjanmaalta :wave:
pistäpä yv:tä jos huvittaa. Olis mahtavaa jos sais kavereita/ystäviä tän kautta.

:D
Jos ei oo yläikärajaa? :whistle:
Meiltä on kyl Seinäjoelle matkaa joku 80km ja se on mulle aikas vieras paikka. En ole juur muualla käyny kun sairaalassa, mutta sähän lähdet mulle sit oppaaksi, jos päätän sinne tulla? :D

 
Heips, olen 26-vuotias äiti Pohjanmaalta. Olen naimisissa ja mulla on 3vuotias tyttö ja 1vuotias poika ja miehellä vielä 13vuotiaat ja 9vuotiaat pojat, ovat meillä joka toinen viikonloppu. Vietän paljon aikaa kotona lasten kanssa, toimin pph:na täällä maalla. Uusia ystäviä olisi mahtava saada.. olisi mukava vaihtaa kuulumisia, käydä kaffilla, shoppailla (silloin kun rahaa oisi :) juu, ja kirpputorifanaatikko taidan olla.. :D Ulkoilma ja syvällisemmätkin jutut ovat lähellä sydäntäni.. aivan, ja huumorintajuakin löytyy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Mäkin oon Pohjanmaalta :wave:
pistäpä yv:tä jos huvittaa. Olis mahtavaa jos sais kavereita/ystäviä tän kautta.

:D
Jos ei oo yläikärajaa? :whistle:
Meiltä on kyl Seinäjoelle matkaa joku 80km ja se on mulle aikas vieras paikka. En ole juur muualla käyny kun sairaalassa, mutta sähän lähdet mulle sit oppaaksi, jos päätän sinne tulla? :D
Hassu :D ei tietenkään ole yläikärajaa, tää mamma tahtois vain niin kovasti juttukaveria ja mikänottei myöhemmin ihan sydänystävääkin :hug:
Ja eipä ainakaan minua haittane tuo matkakaan jos oikein juttuun tulee:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
19-vuotias 1,5v pojan äiti Turusta. Rento ja pirteä luonteeltaan.
Ystäviä ja kavereita kyllä löytyy mutta uusiin on aina mukava tutustua. Tykkään kierrellä kirppareita ja käydä rannoilla, puistoissa jne.. Lenkkeilyseuraakin olisi mukava saada niin tulisi tosiaan lenkkeiltyäkkin :D
Osaan myös kertoa joka asiaan omat mielipiteeni ja tykkään keskustella asiasta kuin asiasta. Mielestäni olen hyvä kuuntelija. Leikkikavereitakaan pojalla ei voi liikaa ollla :wave:
Missä päin Turkua asutte? :D
 
tervehdys :wave:
täällä olisi pian 26-vuotta täyttävä yksinäinen ja ujo äiti seinäjoelta. vanhat ystävät jäivät muuton myötä eikä täältä ole uusia tuttavuuksiakaan löytynyt..
elämässäni vaikuttaa tyttö 7v ja äijä joka on viikot toisaalla työssä.
väliin hieman tylsää neidin kanssa kaksin keikkua arjessa :/
työttömällä tuntuu tätä aikaa liiaksikin riittävän.

ihan kiva ois jos löytyis joku jonka kanssa lähtee vaikka lenkille, tai kirpparillekkin..
kahvia tämä tykkää lipittää ja käsitöitä opetella tekemään.
politiikka ei sitten pätkääkään kiinnosta. mutta leffat, villalangat, romantiikka ja se kahvi lämmitää sydäntä
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Pikkupiikkis ja Huom, jos samanmielinen seura kelpaa, niin laittakaa mullekin yv. Itse en nyt pääse yv-puolelle, huono puhelin käytössä... Mutta huomenna vastaan. Ja muutkin voi laittaa, mun kuvaus on samanlainen kuin pikkupiikkiksellä, paikkakunta Helsinki ja ikäni 31, jos sillä merkitystä. =)
Voidaan vaikka koota jengi kohta kasaan :D
Laitoin yv:tä, jos ei näy, niin laita uudestaan viestiä tähän tai yv!
 
Täältä päin ei taida porukkaa olla mutta laitetaan nyt kuitenkin. Eli tämmönen 20-vuotias 1-vuotiaan lapsen äiti kaipailis kavereita täältä päin. Jokunen vuosi sitten olen tänne muuttanut opiskelemaan ja nyt lapsen tulon myötä on kaveripiiri vähän vaihtunut ja kovin montaa äitikaveria mulla ei täällä ole.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Mäkin oon Pohjanmaalta :wave:
pistäpä yv:tä jos huvittaa. Olis mahtavaa jos sais kavereita/ystäviä tän kautta.

:D
Jos ei oo yläikärajaa? :whistle:
Meiltä on kyl Seinäjoelle matkaa joku 80km ja se on mulle aikas vieras paikka. En ole juur muualla käyny kun sairaalassa, mutta sähän lähdet mulle sit oppaaksi, jos päätän sinne tulla? :D
Hassu :D ei tietenkään ole yläikärajaa, tää mamma tahtois vain niin kovasti juttukaveria ja mikänottei myöhemmin ihan sydänystävääkin :hug:
Ja eipä ainakaan minua haittane tuo matkakaan jos oikein juttuun tulee:)
Mäkin voisin ilmoittautua tähän Seinäjoen mammat kerhoon :D Keskiviikkona tulee 27 vuotta täyteen ja poitsu täyttää kohta 3v. :)
 
omppis
Alkuperäinen kirjoittaja inskun:
Täältä päin ei taida porukkaa olla mutta laitetaan nyt kuitenkin. Eli tämmönen 20-vuotias 1-vuotiaan lapsen äiti kaipailis kavereita täältä päin. Jokunen vuosi sitten olen tänne muuttanut opiskelemaan ja nyt lapsen tulon myötä on kaveripiiri vähän vaihtunut ja kovin montaa äitikaveria mulla ei täällä ole.. :/
missä on täälläpäin? =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja inskun:
Täältä päin ei taida porukkaa olla mutta laitetaan nyt kuitenkin. Eli tämmönen 20-vuotias 1-vuotiaan lapsen äiti kaipailis kavereita täältä päin. Jokunen vuosi sitten olen tänne muuttanut opiskelemaan ja nyt lapsen tulon myötä on kaveripiiri vähän vaihtunut ja kovin montaa äitikaveria mulla ei täällä ole.. :/
eli mistä päin ?
 
IhanaValo
Taitaa olla aika hiljasta että täältäpäin ois ketään..013-alue.
Ujo ja hiljanen oon, ainakin alkuun ja ehkäpä siksikin ei kavereita oikeen ole. Ikä 27v., lapsia 2. Tytöt 5v.ja 2v.7kk.
 
Positiivarinen
Olen Keski-Suomesta, 26-vuotias, yhden vanhemman perheenäiti, jossa kaksi lasta ja kolmas syntyy joulukuussa. Pistäisitkö "helmikuun" ja vaikka satutarkin sähköpostia :) Aikani kuluu pitkälti lasten kanssa, joskus on toki lapsivapaatakin. Harrastan epäsäännöllisen säännöllisesti erilaisia puuhasteluja, olen hieman taiteilijasielu ja luomuhenkinen monissa asioissa, suhtaudun asioihin rennosti enkä jaksa stressata pikkujutuista. Olisi kiva järkätä joskus vaikka lastenjuhlia ja aikuisten keskenkin jotain aktiviteettia yms ja saada uusia tuttuja muutenkin täältä, olen viime vuonna paikkakunnalle muuttanut. Positiivarinen@gmail.com
 

Yhteistyössä