*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun ;) )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun ;) )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa. :)
Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..
 
Täällä ois Hyvinkäältä vajaa kolmekymppinen äiti kera 2 lapsen (2,5- & 1-vuotias). :wave:

Kaipaisinkin seuraa lähinnä päivisin lasten kanssa hiekkalaatikolle, kahvitteluun tms mutta miksei muutenkin esim. lenkille tms. =) Harrastuksiin kuuluu koiran kanssa lenkkeily, salilla ja zumbassa käynti sen minkä pikkulapsiarjen pyöritykseltä ehdin.. :D
 
MINÄMÖRKÖ
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja raasepori!:
Löytyykö ketään RAASEPORISTA?
Lohjalta, Virkkalasta olisin mä. Asutko missäpäin tarkemmin ottaen?
moikkelis virkkalalainen,mä muutin pois virkkalasta puol vuotta sitten,nyt asin mäntynummen hellin kupeessa.mul on ekalla sivulla mun hakuilmotus nimellä MINÄMÖRKÖ,jos kiinnostaa ni ota yhteyttä vaik sähköpostilla miritsu@windowslive.com
 
MINÄMÖRKÖ
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja raasepori!:
Löytyykö ketään RAASEPORISTA?
Lohjalta, Virkkalasta olisin mä. Asutko missäpäin tarkemmin ottaen?
moikkelis virkkalalainen,mä muutin pois virkkalasta puol vuotta sitten,nyt asin mäntynummen hellin kupeessa.mul on ekalla sivulla mun hakuilmotus nimellä MINÄMÖRKÖ,jos kiinnostaa ni ota yhteyttä vaik sähköpostilla miritsu@windowslive.com
mänttärin shelli...ei meinaa ormet osaa kirjottaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun ;) )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa. :)
Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..
:wave: ,hei ja mie joensuun kuppeesta pohjoispuolelta.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:(

HÖH! Eikö täällä ole kukaan satakunnasta?

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
Ketään Porista?? 37 v 3 vuotiaan pojan äiti kaipailee ystäviä ja poika kans!
Mä oon satakunnasta, eräästä pienestä kunnasta täältä. Mulla on kaks poikaa 1,6v ja 4kk. Itelläni mulla ikää 22 ja ystäviä ei tosiaankaan oo ikinä liikaa. Heitelkää yv:tä jos kiinnostaa vaikka tavata joskus.
Mä nostelen vielä...

Olisko ketään satakunnasta akselilla Rauma-h.valta-Pori ja kaikki siitä väliltä oikeestaan?
Täällä olis 1-vuotiaan tytön äiti Raumalta....
 
kolmekymppinen
Helsingistä olen minä ja lapsi on taaperoikäinen. :) Puistoseuraa yms. päiväseuraa jo ihan hyvin löytyykin, mutta jos viikonloppuisin joku kaipais tekemistä, niin se sopisi mulle, ollaan silloin aika paljon kahdestaan lapsen kanssa. Ja minä en vierasta biletystäkään, ulospäinsuuntautunut ja avoin olen.
 
Mulle voi myös Turun seudulla asuvat laittaa yv:tä :wave: Asutaan nyt vähän Turusta poispäin mutta toivottavasti päästään piakkoin muuttamaan lähemmäs. Ikää kohta 36 ja kaksi alle kouluikäistä lasta. Oon pehmeämpien arvojen ihminen, keskustelusta tykkään ja kevyestä liikunnasta :) Baariin musta ei saa seuraa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun ;) )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa. :)
Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..
Luoteeseen. ;)
Kulkeminen lähiseudulla ei oo ongelma, auto löytyy kun ois vaan kyläpaikka minne sille kulkea... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja helmu:
eiks kukaa asu espoossa :D
minä! :)
Minä myös! Mistä täältä olette?
:wave:
Minä 34v, pojat koulu- ja taaperoikäinen. Kotona taaperon kans.
Mä tykkään liikkua ulkona (jos ei satu kivut kiusaamaan), leffoista, lukemisesta.
Olen aluksi varovainen, mutta jos mut haluaa oppia tuntemaan, niin kaipa tuota on mukavaakin seuraa :)
Tosikko en ole kuitenkaan :D

Oulu on myös tuttu paikka ja siellä tulee välillä vierailtua.

Yksityisviestillä saa laittaa :)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun ;) )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa. :)
Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..
:wave: ,hei ja mie joensuun kuppeesta pohjoispuolelta.
No alkoihan teitä löytyä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:
Alkuperäinen kirjoittaja syysusva05:
Alkuperäinen kirjoittaja Omppompooa:
täälä ois lappilainen kahden pienen muksun mami =)
:wave: mistä päin Lappia?
yritin sulle laittaakin yv:tä mutta kansio oli täysi =) rovaniemellä asuttaisi.. kui vanha olet? =)

pistäs postia..
Oho, empä ole tajunnu tyhjentää..teen sen välittömästi.
Vm.-82 olen, ja juurikin rovaniemelle meillä on tarkotus kesän/syksyn aikana muuttaa..voisimma vaihtaa ajatuksia yv:llä kuhan saan tyhjennettyy sitä
 

Yhteistyössä