Kaksikymppiset toiveilijat 2013

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 21.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


maijac............kp53/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
-90.................kp49/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp48/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp45/28.............24v............yk1................3.lapsi
millinkäinen......kp35/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp31/29................22v............yk3...............1.lapsi

Kp 21-30


Miwwi.............kp29/28-35............22v.........yk3(8)..............1.lapsi
memsie...........kp28/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp26/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp23/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp22/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi
Henksuliini93....kp21/30.................19v..........yk6..............1.lapsi

Kp 11->20


Anlii................kp20/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
Taru_.............kp20/22-35..............22v.........yk8................1.lapsi
piupiuu...........kp19/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Hopeakissa.....kp18/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp15/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp13/30..............20v............yk5................1.lapsi

Kp 1-10


Mona Lisa.........kp10/28-40............22v............yk2................2.lapsi
Miramei......... ..kp5/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp5/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp5/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miwwi.........dpo11........24.12
Taru_..........dpo8........?
Grill............dpo7..........31.12

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Minnah88, lumihiutale92



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Saanen liittyä mukaan, vaikka pyöreitä tuleekin täyteen vasta kuukauden päästä? :)
Täällä siis pyörii 19v nuori nainen ja avomieheni on 21v. Oman pienen nyytin virkaa meillä toimittaa täällä 5v koira sekä 3v kissa :) Yhdessäoloa tulossa kesällä 5v täyteen, virallista yhdessäoloa pari kuukautta takana. Itse olen työttömänä ja tällä hetkellä vailla koulutusta, mutta olen päättänyt, että ehdin opiskella ja tehdä töitä myöhemminkin. Aina olen halunnut lapset nuorena ja nyt on yritys aloitettu. Viime kierrossa tikutin ovista, mutta se tuotti meille liikaa stressiä, joten mennään ihan mututuntumalla ja laskeskellaan parhaita päiviä :)

Tiedot on siis tällähetkellä nämä: pantera, kp5/27-33, 19v, yk 5, 1.lapsi
 
Tänään tein digitestin ja näytti se raskaana 1-2 :) Mutta pakko tosiaan ottaa tosi rauhallisesti, kun on 2 keskenmenoa takana niin ei tiiä mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. : / :)

pantera Tervetuloa! :wave:

Taru_ Onko nuo vihreät ovis testejä ja siniset raskaus? :) Ihankun näkisin dpo 9 sinisessä pientä haamua :)
 
Viimeksi muokattu:
panteralle tervetuloa :)

Taru_lle viivan vahvistumista, ihanaa jos saisit vielä sen parhaan joululahjan eli kunnon plussan :)

Miwwi onnea! :flower: toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin :hug:

Miramei piti kysyä sulta vielä miksi aloitkaan syömään nyt clomeja? Oliko sulla oviksen kanssa ongelmia?

Itsellä meinaan ihan toivoton tilanne nyt (onneksi ei ole vit*tuspäivä tänään, niin tuntuu lähinnä koomiselta tää koko tilanne), mä syön niitä teroluteja siis nyt aina kp15-24, jotta kierrot ja vuodot säännöllistyisi... No ei oikein toimi. Viime viikon tiistaina alkoi menkat ja vielä eilen kp11 tuhrin kahdet pikkarit, kun ei menkat olleet näköjään vieläkään loppuneet enkä voinut sitä uskoa. Nyt kp12 siis ja muutaman päivän päästä taas teroa nassuun. Tein tänään ovistestin ihan huvikseen, jotta näkisin vähän missä mennään ja ihan nega, joten ovista on tässä kuussa varmasti ihan turha edes toivoa.
Näin täällä, ei kai tässä muu auta, kun lekuriin taas yhteys, kunhan joulut ja uudet vuodet on juhlittu.

Mukavaa joulunalusaikaa kaikille! :hug:
 
Pantera Tervetuloa! :)

Miwwi Ihana kuulla, että digitesti näytti plussaa! Kaikki menee varmasti nyt hyvin. :heart:

Taru_ Saattaa haamulainen kurkkia? Toivotaan. :)

ON: Ihanaa, kun on viimein loma ja aikaa ihan vaan olla! Mulla oli tälle kiertoa vaan 10 ovistestiä ja tänään se kymmenes oli vuorossa. Tulos on selkeästi vahvin, muttei plussa. Voi itku, ku en saa mistään uusia testejä lisää!



muoks* maininta vielä, että testi ehti kuivahtaa, vaikkei se mun mielestä tummuuteen vaikuttanut. Tuo vaavan vasen reuna vain tummui, kun väri kertyi.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tervetulo-toivotuksista! :) Täällä päästään pikkuhiljaa yrittämisen makuun taas tässä kierrossa. Jotenkin näin alkukierrosta pahin kuumeilu pysyy poissa, mutta auta armias sit vikat päivät... Niitä odotellessa :D

Miwwi, toivottavasti siellä pikkuinen takertuu kovasti kiinni:heart:
 
Näin laiska olen tänään, että pistän vaan copypastella samat mitä himotestaajiin kirjotin, ehkä huomenna jaksan tulla kommentoimaan lisää ja tsemppailemaan myös muita:)

"Näissä kuvissa alimpana myös illalla tehty testi, parin tunnin pidätyksellä... :) Odotan jo niin huomista, että saan tehdä lisää testejä ja nähdä kuinka viiva vahvistuu! (Huomatkaa kuinka positiivinen olen ;) )



"
 
Kyllä siinä Taru_ selvästi haamulainen näkyy... =)

Ja mulla, vuoto jatkuu edelleen! Menin tossa iltapäivällä vessaan ja pyyhkiessä paperiin tuli ihan kirkkaanpunaista ja sit huomasin, että pöksyt taas punaisena... Tää on niin mukavaa ja tosiaan kp12.

Mut hyvä mieli tuli, kun puhuttiin murun kanssa ja kerroin tästä ja että pyhien jälkeen soittelen mun gynelle ja että se laittaa meille varmaan lähetteen sit sinne tutkimuksiin (kun alunperin puhuttiin miehekkeen kanssa, että mennään vielä muutama kuukausi näin, että syön näitä teroja ja yritetään olla rennosti ja katsotaan miten käy) ja varmaan aluksi mennään sinne keskustelemaan tilanteesta ja mut laitetaan labroihin ja hänet simppatesteihin, muru vaan totesi, että sitten tehdään niin, että eiköhän hänetkin ole jo aika tutkia...
Nyt vaan nautitaan joulusta ja uudesta vuodesta, jos ensi jouluna meilläkin olisi jo se oma nyytti tai jos edes olisin raskaana, olisin onnellinen =)
 
koitan täs puhelimella kirjotella. miwwi onnea ja vauvaliimaa! mirameikiitos pinosta. Mä kirjotan putkeen sen takia ku en saa alemmaks meneen.. Oma testi oli nega aamulla. Oksettaa, oon vielki ihmeen tyyni ja nyt on tunteet pinnas, itken kokoajan, mahtavaa. HYvää joulua!
 
Taru_ kyllä siellä haalean vaalea viiva näkyy, viivan vahvistumisia sinne! :)

Tervetuloa Pantera

Miwwi Oi ihanaa, toivotaan että pikkuinen on tällä kertaa tarrannut kovasti kiinni! =)

Hyvää joulua teille kaikille!:heart::xmas: Toivottelen jo nyt koska luulen että en kerkeä kirjottelemaan enää huomenna, nytkin pitäisi olla tekemässä vaikka ja mitä, mutta oli pakko tulla lukemaan ensin tän paikan kuulumiset :) !
 
Oi ihanaa Miwwi! :heart: Toivottavasti kaikki menee hyvin. d=)b

Taru: Voipi noissa r-testeissä jotain olla... ;)

Mojito: Voi hitsit mikä vuoto! :O Mutta hyvä jos olette kuitenkin samoilla linjoilla miehen kanssa jatkosta. :) Eiköhän siellä lääkärissä taas saada asiat eteen päin.

nnela: Mikä ehkäisy sulla oli käytössä ennen yritystä? Jos joku hormonaalinen, niin en vielä näillä päivillä stressais vaikka ei tätiä näy. Voi kuitenkin mennä hetki ennen kuin kierto tasaantuu. :) Mulla se on heitelly aika reilustikin ihan viime kesään saakka ja edelleen heittelee muutamalla päivällä.

Hauskaa ja rauhallista joulua toivottelen myös minä! :xmas: Nytkin pitäis olla keittiössä hääräämässä, mutta kummasti vaan istun koneella... Eli varmaan käyn täällä edelleen joka päivä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa kakskymppiset! :)

Mä oon oikeastaan ihan sanaton. Blogistani voi käydä lukemassa tän päivän mietelmiä, siellä näkyvissä kuva myös tämän päivän plussatestistä:heart: Haamu kai se vielä on, mutta apteekin raskaustestillä tehty, joten melko luotettava se kai on :) (Blogihan löytyy osoitteesta: Ei niin yksinkertaista: KP22, DPO10)

Kiitos kaikille jotka mun raskaustestejä tulkitsi! :) On tosi ihanaa, että tätä kautta voi elää toisen elämässä tapahtuvia asioita. Mä olen niin kiitollinen kaikesta siitä vertaistuesta jota täältä olen saanut. En itse viitsinyt osallistua tuohon soppaan, jota tällä palstalla aiemmin hämmennettiin, koska koin ettei mulla ole mitään lisättävää ja en oikein osannut valita puoltani. Olen sitä mieltä, että tämä on ollut ja on edelleen hyvä paikka purkaa tuntojaan, huonoja ja hyviä.

Tämän sanottuani mun tarvii kuitenkin vielä lisätä, että koen olevani erittäin etuoikeutettu kun testiin tänään kaksi viivaa piirtyi. Joku vois ajatella, että joku toinen voisi olla oikeutetumpi tähän kun minä, mutta yritän nauttia tästä nyt niin paljon kun voin. Toivon sydämeni pohjasta plussaa kaikille, sekä kauemmin, että lyhyemmän aikaa yrittäneille. Kyllä se sieltä tulee, uskokaa pois :heart:

Ja niin, nämä eivät ole jäähyväiset, aloin vaan tässä tunteilemaan :D

Ja vielä näitä henk.koht, juttuja:

Hopeakissa: Onnea ovulaatioplussasta :flower: Komeat viivat on kyllä testissä!

pantera: Tervetuloa palstailemaan:) Täällä on mukava jengi ja hyvää vertaistukea. Toivotaan ettet joudu kauan palstailemaan vaan testiin piirtyisi nopeasti ne kaksi viivaa:heart:

Grill: Vielähän ei selvillä vesillä olla, mutta vahvempi viivanen antoi kyllä toivoa taas vähän lisää :)

Mojito: Kiitos kannustuksista! :flower: Sulla on kyllä siellä kurja tilanne, toivottavasti saatte lekurin avustuksella kierrot kuntoon. :hug:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 23.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


maijac............kp55/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
-90.................kp51/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp50/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp47/28.............24v............yk1................3.lapsi
millinkäinen......kp37/25-40.............22v.............yk9.............1.lapsi
nnela.............kp33/29................22v............yk3...............1.lapsi

Kp 21-30


memsie...........kp30/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Minnah88........kp28/?...............24v...........yk1...............1.lapsi
Nenni88..........kp25/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp24/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi
Henksuliini93....kp23/30.................19v..........yk6..............1.lapsi
Anlii................kp22/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
Taru_.............kp22/22-35..............22v.........yk8................1.lapsi
piupiuu...........kp21/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi

Kp 11->20


Hopeakissa.....kp20/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp17/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp15/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp12/28-40............22v............yk2................2.lapsi

Kp 1-10


Miramei......... ..kp7/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp7/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp7/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Taru_..........dpo10........?
Grill............dpo9..........31.12

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Minnah88, lumihiutale92



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Mojito Ää, eikä. :( Onpa kurjaa. :hug:

Taru_ Kyllä tuo jo ihan plussa on. :) Et oo ainoa, jolla on tunteet pinnassa..! :heart: Mulla on joku herkkis-kausi ja nyyhkytin ku tuijotin sun testin kuvaa blogissa.. :LOL: <3

ON: Oon tosiaan nyt päättäny, että mun ovisplussa ois tullu huomenna ja näin ollen DPO 0 on 25. joulukuuta. :D Saattaa kyllä olla, että plussa olis tullu jo tänään, kun eilinen testi oli yllättäen niin kovasti vahvistunut. :) Hitsi ku ne testit loppui! Mutta oireita on kyllä; liukkauden lisäksi halut on melkoiset ja ukko on saanu kyytiä useamman kerran muutaman päivän sisällä. :LOL: Minäkin pääsen nyt kerrankin piinailijoihin! :heart: (tarkemmin kuulumisia voi lukea blogista; Se haaveiden taivaan kirkkain tähti: Luulen, että joulu löysi meille )

Ihanaa ja rauhallista joulua jokaiselle! Toivotaan, että mahdollisimman moni toive toteutuisi. :heart:

*muoks. Melkonen määrä hymiöitä, ehkä ennätys mulle. Joulu-hysteriaa? : D
 
Hopeakissa on kyllä joo kurjaa :( mutta pieni toivon pilkahdus, jos mekin saataisi sitten tulevaisuudessa vaikka ne clomit jelppaamaan ja sitä myöten se mahdollisuus, kun nyt tuntuu ihan turhalta edes toivoa mitään tässä kierrossakaan.
Kai tää joulunaikakin tuo jotain herkyyttä, kun sun blogikirjoitusta lukiessa itsekin herkistyin, paljon samoja ajatuksia ja tunteita meillä. Itse jätin pillerit aiemmin jo pois, mutta joulukuu 2011 oli meillä se eka kierto kokonaan ilman ehkäisyä ja ihan samoissa ajatuksissa oltiin viime joulun aikaan kuin tekin :hug:

Minä myös toivottelen kaikille oikein mukavaa ja rauhaisaa joulua! Syökää massut täyteen ja nauttikaa valkoisesta joulusta :xmas:
 
Mojito Mehän ollaan sitten samalla kohdalla matkallamme! Kun marraskuun alussa ehkäisy jäi pois ja ensimmäinen virallinen kierto, eli yk 1 alkoi juurikin tuolloin joulukuun alussa. : / Toivottavasti clomit myös sulle annettais avuksi ja plussaisit! Itselläkin nyt ensimmäinen clomi-kierto ja innoissani olen, että jospa.. Vaikka eipä sitä helpolla uskalla edes toivoa. Mutta onhan sentään joulu. :heart:
 

Yhteistyössä