Kaksikymppiset toiveilijat 2013

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 27.12. :xmas::xmas::xmas:

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


maijac............kp59/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
-90.................kp55/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp54/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp51/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp49/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Melody89.........kp38/29-36........... 23v............yk7.............1.lapsi
memsie...........kp34/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi

Kp 21-30


Nenni88..........kp29/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp28/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi
Henksuliini93....kp27/30.................19v..........yk6..............1.lapsi
Anlii................kp26/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
piupiuu...........kp25/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Hopeakissa.....kp24/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp21/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi

Kp 11->20


Nuttis..............kp19/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp16/28-40............22v............yk2................2.lapsi
millinkäinen......kp12/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp11/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp11/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp11/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp4/29................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp1/31...............24v...........yk2...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill............dpo13..........31.12
Hopeakissa...dpo2.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Olin tekemässä tossa ovistestiä, mutta olinkin testannut kaikki loppuun :/
Nyt juilii oikeaa alavatsaa ja oikeaa sisäreittä sitä mallia, että ovulaatio tai kiinnittyminen tai jotain vastaavaa on tapahtumassa. Jotain ainakin kroppa on tekemässä oireista päätellen. Kipua ollut kyllä jo muutamana päivänä, mutta nyt tuntuu eniten. Oliskohan greippi (jota en kyllä ihan oikeaoppisesti juonut, mutta ainakin jonkunverran) tehnyt tehtävänsä ja aiheuttanut ainakin vahvemman ovulaation. En tiedä, saas nyt nähdä :)
 
Minnah88 tsempit uuteen kiertoon! Mulla kaksi ensimmäistä kiertoa oli 29 päivän pituisia ja kolmas sitten 38 päivää.. Nyt jännäilen miten pitkä kierto tästä tulee,jospa ei ainakaan yli tuon 38 menisi!

).(
(Y)

Mitähän tässä kropassa tapahtuu :ashamed:
Masunippailuja ollut jo jonkun viikon ja tänään (kp 25) alkoi menkkamaiset alaselkäkivut, aamulla kävely teki pahaa n. 10 minuutin ajan kun alaselkään koski..

Normaalisti menkkakivut alkaa vasta aikaisintaan edellisenä päivänä vuodon alkamisesta ja nämä ihme nippailut on niin outoja ja tuntuvat välillä nivusissa ja ihan alapäässäkin, pahimmat kivut on oikean puolen lonkkaluun korkeudella ja luusta siis hiukan vasemmalle (itsestä katsottuna). Ompa vaikeasti selitetty mutta ehkä ymmärrätte :p
 
susupala: joo varmaan se km vielä sekottaa :'( oot varmaa tehny r-testiä jo kuitenki?

mulla ei tullu pillereiden lopettamisen jälkeen menkkoja ollenkaa kolmeen kuukauteen. sitten kesä-syyskuussa tuli yllättävänkin säännöllisesti, neljät menkat oli ja aina 34-36 päivää kierto. Sitte katosivat tyystin pariksi kuukaudeksi. Siitä sitten gynelle ja nyt terojen avustuksella kahet menkat tullu, mut nyt taas näyttää pahasti siltä että kadonneet jonnekkin :headwall: ens viikolla soitto lekurille sitten jos ei oo alkanu :x

piupiuu kohta sitten testiä tekemään jos ei tätiä näy :)
 
varmaan siinä kp30 paikkeilla uskaltaa jo testailla jos ei näy tätiä ;)
viime yö valvottu, peiton alla oli aivan liian kuuma ja peiton ulkopuolella taas paleli niin että tärisytti.. äsken sitten huomasin että täysikuuhan se :kieh:
tämä päivä koitettava jaksaa ilman päikkäreitä että ens yönä sitten nukuttaisi :)

löytyykö täältä muita täysikuun aikaan valvovia?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 28.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


-90.................kp56/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp55/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp52/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp50/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Melody89.........kp39/29-36........... 23v............yk7.............1.lapsi
memsie...........kp35/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi

Kp 21-30


Nenni88..........kp30/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Grill................kp29/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi
Henksuliini93....kp28/30.................19v..........yk6..............1.lapsi
Anlii................kp27/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
piupiuu...........kp26/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Hopeakissa.....kp25/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp22/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi

Kp 11->20


Nuttis..............kp20/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp17/28-40............22v............yk2................2.lapsi
millinkäinen......kp13/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp12/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp12/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp12/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp5/29................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp2/31...............24v...........yk2...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill............dpo14..........31.12
Hopeakissa...dpo3.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Onnittelut Miwwille ja Taru_lle! :heart:

Tervetuloa uusille! :flower:

Pitääkin tässä vähän perehtyä missä ollaan menossa :) Eilen tultiin viimein kotiin joulunvietosta ja nyt odotellaan plussarikasta uutta vuotta ;)

ON: mulla clomit menny tähän kiertoon ja eilen aloitin oviksen bongailut ettei vaan pääse menemään sivusuun ;) Ultraa en oo saanu sovittua, joten toivottavasti ei ihan 3-5 munista oo päässyt muodostumaan :D kaksoset ois kyllä ihan tervetulleet, minulla kun niitä on suvussakin niin taipumusta löytyy..
 
  • Tykkää
Reactions: susupala
Piupiuu itse oon aina ollut kuuhullu ja se on laittanu valvottaa , mut jotenki joulusta on kertyny väsymystä, nimittäin vasta aamulla tajusin ennen töihin lähtöä et on ollut täysikuu :) eli nyt ei valvottanut, ihme kyllä.

ON: voi kauhee nyt vasta katselin et mulla on jo menossa kp 22 ja ovis on näillä päivillä juurikin käsillä. Hyvä että nyt tajusin, olis voinu mennä ohi koko ovis kun tuntuu et joulu tämän kierron on saanut etenemään niin nopeasti ( minun mielestäni) :) kiva välillä näinkin että ei tarvitse aina ootella ovista niin et tuntuu et päivät matelee.

Hei mihin asti te meinasitte pitää jouluvalot ikkunoissa ja pihalla kun mun mieheni sanoi et nyt jo tarvis otella pois kun joulu on kerran ohi? En muista yhtään miten viime vuonna otin ne pois, mit kyllä meillä naapureilla on ainakin vielä ollut jouluvaloja ja antaahan ne kivasti valoa vielä tuolla pimeessä.
 
moikka kaikki,
meillä on nyt ollut noita lääkärikäyntejä, ja nyt tänään sai mieheni hyvin ikävän puhelun. :'(
mitään lopullista tulosta ei saatu mutta ei hyvältä näytä, enpä ole pitkään aikaan nähnyt mieheni itkevän :'(
mitä mä voin tehdä kun itsekin on kaikki ihan hajalla. en saa ees mennä aukiolotutkimukseen ennen kuin miehen näyte on tarkastattu uudelleen ja se pitää tehdä uudelleen vasta maaliskuussa!! Maaliskuussa!! odottamista ja todennäköisesti turhaan..

ainii ku en oo pitkään aikaan kirjoittanu tänne. moi vaan kaikille ja toivottavasti kaikilla oli hyvä joulu!
 
Voi ei es! :( Ihan kamalaa... Toivotaan että sieltäkin joku toivonpilkahdus vielä löytyisi! Mutta tosiaan, puuduttavaa odottaa noin pitkälle uutta tutkimusta varten. :hug:

Caro: No ulkona olevia valoja en edes kutsu jouluvaloiksi vaan talvivaloiksi. :D Siksi koska ensimmäiset menee puihin ja puskiin heti loppu syksystä kun alkaa illat pimenemään ja otan pois sitten kun jaksan. Yhdet valot mulla on ollut nyt omenapuussa ihan ymäri vuoden kun en jaksanut keväällä ottaa niitä pois. ;) Sisältä valot lähtee joskus tammikuun aikana (ehkä) ja sitten "tyydytään" vain ihan normikynttilöihin.

Tsemppiä Mirameille! =) Mä en tiedä miten maltan odottaa omaa lääkitystä maaliskuuhun saakka... :ashamed: Tekis mieli ehkä soittaa sinne lääkäriin ja kysyä että joko ne olis mahdollista aloittaa.
 
Viimeksi muokattu:
kyllähän tuollaiset on kiva kuulla muualta kuin omasta päästä mutta kun sitä odottamista on kestänyt liian kauan nyt olis varmaan 20-21yk niin ei vaan jaksais odottaa enää varsiinkaan tietoa siitä mikä on vikana...
 
hups olinki laskenu vähä väärin noi kp:t itelleni, eli tänään mulla onkin "vasta" kp38/29-36, eikä tuo kp39.. mut yks päivä sinnetänne ;)

:hug: es! oon sen verran uus täällä etten tiedä tarinaasi tarkemmin, mutta kuulostaa ikävältä prosessilta! :( voimia!

itte aattelin nyt maanantaihin oottaa, jos ei menkkoja kuulu ja testi vielä negaa nii soittoa lekurille että mitäs hemmettiä nyt taas :D

plussatuulia kaikille uusiin kiertoihin!

ainiin ja meillä otetaan aina koristeet pois vasta nuutin päivänä eli 13pv! joulu on niin lyhyt jakso vuodesta, että siitä pitää nauttia niin kauan kuin saa :) hehe :)
 
Piupiuu Kuuhullu ilmoittautuu! Nyt vaan on ollu niiiiiiin kamala väsy eilen ja tänään, ettei paremmasta väliä. Outoa.

Ei oo tottakaan, es. :( Odotus tulee olemaan varmasti piinaavaa, mutta toivoisin niin sydämestäni, että plussan tekin saisitte. Ja kaikki olis sitten keväällä paremmin. Oon kyllä niin pahoillani teijän puolesta.. Jaksamista kovasti! :( :hug:
 
Ja jouluvalo-asiaan, että meillä koristeet otetaan loppiaisen tiennoilla pois, muttei niin päivän tarkkoja olla. :) Joulukoristeet, tontut ja enkelit yms lähtee joulukoriste-laatikkoon aiemmin, mutta ikkunoissa pidetään kyllä valoja läpi talven. Samoin parvekkeella. Ihanaa tunnelmavaloa talven pimeyteen. :)
 
Voi -es-, voimia ja jaksamista hirmuisesti, en osaa muuta sanoa :hug:

Itse olen tässä juuri hirveästi miettinyt pelonsekaisin tuntein niitä tulevia tutkimuksia... Tai lähinnä nyt ensin milloin niihin sit ikinä pääseekään. Voisin kysyäkin: Onko kenelläkään tietoa miten pitkä jono pk-seudulla on julkisenpuolen lapsettomuustutkimuksiin kun vuosi tuloksentonta yritystä on tullut täyteen? Pyydän nyt heti uuden vuoden alkaessa mun yksityiseltä gyneltä sinne julkiselle puolelle sen lähetteen. Katsoin kyllä vähän yksityistenkin klinikoiden hintoja, kun mietittiin jos saisi sen miehen näytteen ainakin nopeammin "pois alta" ja niin, eihän sitä koskaan tiedä mitä siitäkin voi paljastua. Oikeasti mua pelottaa ihan kauheasti. Stressiä vaan pukkaa ja rennosti pitäisi ottaa... Onneksi on sentään viikonloppu.
 
susupala mulla myös oli pillereiden jälkeen keskimäärin 38 päivää ja keskenmenojen jälkeen (kahesti) eka kierto on ollut 58 ja sitten 48.. eli kyllä ne vaan ainakin minulle on vaikuttaneet ikävällä tavalla :/ Eka kkm oli viikolla 11 ja toka heti plussatestin jälkeen, mutta molempien jälkeen pidenty tooosi paljon.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 29.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


-90.................kp57/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp56/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp53/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp51/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Melody89.........kp40/29-36........... 23v............yk7.............1.lapsi
memsie...........kp36/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Nenni88..........kp31/28...............24v...........yk4................2.lapsi

Kp 21-30


Grill................kp30/25-32.............22v........yk15.................1.lapsi
Henksuliini93....kp29/30.................19v..........yk6..............1.lapsi
Anlii................kp28/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
piupiuu...........kp27/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Hopeakissa.....kp26/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp23/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp21/30..............20v............yk5................1.lapsi

Kp 11->20


Mona Lisa.........kp18/28-40............22v............yk2................2.lapsi
millinkäinen......kp14/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp13/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp13/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp13/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp6/29................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp3/31...............24v...........yk2...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill............dpo15..........31.12
Hopeakissa...dpo4.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
-es- onpa teille tullut surullisia uutisia :hug: Onneksi nykyään ei tarvi kuin pari simppaa ja niilläkin voi saada vauvan aikaiseksi. Muistaakseni mikroinjektiolla ICSI. TOki tuo on miehille myös miehisyyttä koetteleva juttu, jos simpat ei ole kunnossa.
Toivotaan parasta. Sinkki on hyväksi simpoille ja miehillekkin voi antaa clomifen-kuurin. Ei teitä ole vielä tuomittu mihinkään. Odottamaan joudutte, mutta se onkin sitä raastavaa elää epätietoisuudessa.
Mikroinjektio eli ICSI - Väestöliitto

Grill olisin jo luullut sinun saaneen clomit! Tosi kurjaa tuo odottaminen, kun sitäkin voisi vauhdittaa. Toki on aina riskit monikkoraskauksiin ym.

Jouluvaloasiaan meillä nuo vähäiset koristeet saavat olla uuden vuoden yli. Joulu oltiin reissussa niinku aina niin ei oo kuusta ym.

Minäkin oon kuuhullu!!
 
Joo totta Miramei... : / Jotenkin siellä lääkärissä ollessa sitä vaan myötäilee mitä lääkäri sanoo ja sitten kotiin päästyään vasta alkaa oikein ajattelemaan, että mitäs siellä puhuttiinkaan. :headwall:
 
-es- :hug:

Grill, eiks clomit oo tarkoitettu ovulaatiohäiriöihin, ts. ovulaation avustamiseksi? Eihän sulla siinä häikkää ole? Ainakin nin kauniit ovisplussat oon sulta nähnyt :) Ei ole ilmeisesti vuoto alkanut juilinnoista huolimatta? :p

ON: Ei mitään uutta. Maanantaita ootellessa, että testiaddikti pääsee taas dippailemaan. Muuten ootteleisin, mutta kyllä nyt uv:na pitää dippailla! :D
 
memsie voidaan sitä määrätä myös tehostamaan ovista pienillä määrillä, vaikka itse ongelmaa ei olisikaan. Kyllä minäkin ovuloin kun kahdesti olen tullut raskaaksi, mutta tarkoitus on saada parempi ovulaatio aikaan. Plussa ovistestissä ei 100% varmasti tarkoita että ovis on tapahtunut. Normaaleissa oloissa kyllä, muttei aina. Toki ongelma ei edes aina ole ovuloinnissa vaan myös voi olla ongelma munasolun irtoamisessa, hedelmöittymisessä tai kiinnittymisessä. Yhdellä tuttavapariskunnalla munikset ja simpat ei hedelmöittyneet edes hedelmöitysalustalla (hoidoissa) vaan simpat piti "puristaa" munasolujen sisään ja sitten siirtää kohtuun.
 
memsie: Joo siis kuten Mirameikin jo kirjoitti, niitähän voidaan käyttää apuna aika moneen. :) Mutta siis kun enhän mä ole edes 100% varma että onko ne clomit mitä mulle meinataan. Se lääkäri puhui silloin vain "lääkityksestä minulle" ja sanoi että siinä pitää sitten vain ottaa huomioon tuo kaksois- ja kolmoisraskauksien riski mikä kasvaa. Eli tämähän on ihan vain omaa mahtavaa päättelyäni. :D Tyhmä kun olen, en tajunnut sitä silloin kysyä... :stick: Myöntäilin vaan! ;)

edit. Niin ja ei ole vuoto alkanut. :p
 

Yhteistyössä