Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Onnea Pauliinali! :heart:

Belll, joko testailit? :)

Täällä selvittiin joulun pyhät kunnialla läpi, omaa perhettä tuli nähtyä aattona ja nyt viikonloppu oltiin miehen äidin luona. Jos joulua ennen oli sellainen olo, että voi kumpa olisin raskaana niin että saisin kertoa sen jouluna, niin nyt on taas uusi "tavoite", nimittäin miehen sukujuhlat Virossa toukokuussa. :D Tai ylipäätään odotan että pääsisin miehen äidille kertomaan, olen paljon läheisempi hänen kuin oman äitini kanssa. Hän jutteli ohimennen että tehkää sitten paljon lapsia kun heille on tulossa yläkertaan uusia huoneita ja pitäähän niille käyttöä sitten saada. Tyhmää kun ei viitsi kertoa edes yrittävänsä! :D Aaargh...

Ja näin eksyin taas aiheesta tyylikkäästi. Mitähän minun piti tulla kertomaan... Aivan, ovis oli perjantaina ja saatiin kyllä hyödynnettyä, kaikki mahdollisuudet pitäisi olla olemassa. Tänään siis dpo3 ja hui kun taas jännittää, joko saa testata?! :D

Kohta voisi varmaan uutta ketjua laittaa pystyyn, olen kyllä halukas sen tekemään jos kukaan muu ei ehdi ensin... Teettekö muuten yleensä uudenvuodenlupauksia ja jos teette, millaisia lupauksia ensi vuodeksi olette kaavaillut? :)
 
tänään 29/29 ja testissä yks viiva.. Oishan se ollu kiva ennen kun vuos vaihtuu niin plussata, taitaa käydä niin että tulee kivuliaat menkat just tossa kun pitäs nauttia raketeista yms.. :|

Lisäys: HMM. Kävin katsomassa vielä testiä hämärässä (en siis lampun valossa).. siinä näkyy hämärä toinen viiva.. Mutta vain hämärästi. JAIKS. Voisikohan se olla....... :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Fritang, toivottavasti tulis iloinen yllätys teille ja tärppäsi :--) toukokuu nyt ainakin hyvä tavoite, luulisi nyt siihen mennessä!! mulla dpo9 nyt ja vitsi kun menis nyt tää viikko nopeasti ja pääsis testailemaan...oon kärsimätön

Tuuuli+, noni toivottavasti olisi plussa :--)
 
ja kp1 paukahti päällensä, no, mielummin nyt näin, ettei olisi menkat venähtäneet jostain syystä oudon kauas ja kerennyt lisää testejä tekemään. Vähän kyllä ketuttaa, mutta osasin jo ajatella että eiköhän se nega oo, joku viivanpaikka tai kemiallinen ym.. Nyt please sitä taikaa ens vuodelle, niin meille kaikille jotka plussaa toivoo! ++ =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä