Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Se oli 33pv. No sehän tässä onkii, ku en tiiä oliko ne menkat, jotka tuli sillon kesken kierron. Ajattelin, et on, mutta nyt on vaivannu jatkuva närästys, mahakivut ja pissahätä, niin on käyny mielessä, et jos se vuoto oiskin voinu olla jotain muuta.
 
Oliko ne menkat sitten poikkeavat ja miten alkoivat kesken kierron? monesko kp? Voihan menkkojen pituus vaihdella viikonkin helposti varsinki jos on vasta lopettanut hormonaalisen ehkäisyn. Mun kierrot on ollu pillereiden jälkeen 33-57 päivää. Toki keskenmenot on sekoittaneet niitä.
 
3pv. En tiiä olisko ollu, periaatteessa ihan mahollista. Mutta seuraava testi minkå teen, on r-testi kun pakko saada oireille jotain selitystä. Rennolla meiningillä ollaan menty eikä pahemmin oo tullu mietittyä, et voisko sitä jo testata.
 
Testaa pois niin saat mielenrauhan. Kyllähän se jo näkyis jos se ovis ois ollu. Kuulostaa kyllä hurjalta et kolmekin päivää.

Muoks katoin tuossa vanhoja päivityksiä niin sut oli pudotettu listan alas kp25 eli 24 ois sillon kierron mitta ollu eli periaatteessa ihan mahollinen jos on lyhyt kierto olemassa.
 
Viimeksi muokattu:
josmu no on niissä yksityisissä gyneissäkin näköjään eroja. Mä oon ollut siis todella tyytyväinen häneen jolla oon itse käynyt nyt näissä asioissa. Jo silloin kun vuotta ei ollut tullut vielä täyteen, hän kysyi, että haluanko hänen laittavan lähetteen jonoon julkiselle puolelle. Emme silloin vielä halunneet, piti vähän sulatella. Sanoi että heti jos vaan siltä tuntuu, voin jättää hänelle soittopyynnön ja laittaa lähetteen. Ja siis ihan "ilmaiseksi" hoitui toi homma puhelimitse.

Ja kyllä meillä odotetaan jo lapsenlapsia... Anopin puolelta se on ollut aivan selvä jo monta vuotta, sellaista vihjailua tullut jo kauan, vaikka nuorehko onkin. Ja koko miehen puolen perheeltä, että pieni olisi kyllä niin tervetullut :)
Mun puoleltakin sen lukee ihan rivien välistä, vaikkei kukaan onneksi ole sen enempää kysellyt tai vihjaillut. Odotan kyllä niin kovasti, että ne ihanat uutiset joskus pääsisin onnellisille isovanhemmille kertomaan :)
 
Ansku meille tulee posavinanajokoira :) Ennestään meillä on pohjanpystykorva, eli lisää mettäkoiria kun metsästystä harrastetaan. Minkä rotunen koira teillä on?

Gallup: Pitäny tässä jo pitkään kysellä, että mitä ammatteja täällä on edustettuna? Ihan vain mielenkiinnosta. :) Eli mikä on nykyinen/tuleva ammattisi? Jos ei ole vielä ammattia, mikä kiinnostaisi?
 
Miramei luulen että mun kohdalla ainakin haittais, koska oviksesta ei oo ollu nyt tietookaan.. Gyne siis määräs ne terot säännöllistään tota kiertoo, kun ei oo kumminkaan tasaantunu kunnolla, (muutaman kerran siis venyny jo lähemmäs kp40), en oo kyllä kokenu että noista mitään apua olis ollu :(

Tosi hyvä toi blogi, kiitti linkkauksesta! pitääkin heti perehtyy lukemaan :)


Mojito on kyllä, ja aika paljonkin. voi kun mullekkin olis sattunu noin mukava gyne. Multa ei oikeestaan edes kysytty että haluaisinko lähetettä, lääkäri ei juurikaan jutellu, saatika ottanu mun asiaani vakavasti.. Kyse kun on kumminkin itelle vakavasta asiasta ja koko lääkäriin meno oli ainakin mulle jo iso askel :D mut toivottavasti nyt sit tuolla julkisella puolella sattuis mukavampia lääkäreitä kohdalle :))

Tohon Galluppiin voisin vastailla, nykyinen ammatti on siis myyjä, vaikkakin taloushallinnon merkonomin paperitkin löytyy, luulen kumminkin että tää ei oo se ala mitä haluun pitemmän päälle tehä ja oonkin jo jonkun aikaa miettiny että sairaanhoitaja opinnot kiinnostais, jos siis vauvahaaveet ei rupee toteutuun niin taidan palata koulun penkille :) löytyykö muuten yhtään sairaanhoitaja opiskelijaa? olis kiva kuulla kokemuksia.
 
Täällä kirjoittelee parturi-kampaaja, josta on tulossa jonkun vuoden päästä sosionomi (AMK). :wave:

Kirjoitan tuota lapsettomuus-blogiani, kuten monet tietävätkin. Julkaisin juuri ensimmäisen lapsettomuus-aiheisen sarjakuvani. Toivoisin kommentteja, jos joku suinkin viitsii vilkaista! :) Myös anonyymisti kommentointi onnistuu. ;)

muoks. Osoite puuttu.. :D Se haaveiden taivaan kirkkain tähti: Lapsettomuus-sarjakuvat
 
Viimeksi muokattu:
Galluppiin Lähihoitaja olen, pitkään työskentelin vanhainkodissa vanhusten kanssa. Vaihdoin työpaikkaa kolme kuukautta sitten ja tällä hetkellä oon päiväkodin yhteydessä olevassa ryhmiksessä jossa on sellasia ihan pikkusia ihanuuksia :). Vauvakuume vaan kasvaa kun siellä on heidän kanssaan touhuilee :)

Täällä on kans yksi koira rakas ihminen ja varmasti ottaisin vielä yhden jos mies antaisi periksi. Mulla tällä hetkellä kaksi Chihuahuaa, ihastuin rotuun koska ovat niin itsepäisiä ja kouluttaminen on haastavaa :) Kovin ovat myös "kestävää tekoa", kun edelliskesänä olin kolarissa noiden koiruuksien kanssa niin niiden pieniin luihin ei tullut mitään, minä kyllä mursin selkäni parista kohtaa. Jos nyt saisin tahtoni läpi niin tahtoisin vähän isomman koiruuden noiden kaveriksi. :)
 
Täällä kans yks lähihoitaja :) Vanhusten kanssa tuli tehtyä töitä opiskelun ohessa se 3 vuotta ja sen jälkeen pari kuukautta. Marraskuussa vaihoin työpaikkaa päiväkotiin eskariryhmään ja kyllä voin sanoo että on nää vähän isommatkin lapset mukavia :)

Täällä löytyy yksi bordercollie suomenlapinkoira mix. Ja toista koiraa haaveilen mutta mies ei anna periks :D
 
Viimeksi muokattu:
Ansku-89: Aamusella taas testailtu, nyt siis kp23/28-35 menossa. Puhdas nega oli, ja kovasti yritän malttaa ainakin pari päivää olla testailematta. ;) Ovista en ole koskaan tikutellut tai sen ajankohtaa muutenkaan huomannut, mutta laskurin mukaan (laskin 28 päivän kierron mukaan) ovis olisi ollut kp15, eli nyt olisi sitten dpo8(?).

Nuttis: Henkilökohtaisena avustajana olen tällä hetkellä ja ainoastaan yo-paperit löytyy taskusta. Opiskelupaikka tosin on odottamassa ammattikorkeakoulun terveydenhoitaja-linjalla. Opinnot olisi tarkoitus aloittaa joko ensi syksynä tai sitten äitiysloman jälkeen, jos toukka sattuu ilmoittamaan tulostaan. :)

Täältäkin löytyy koira taloudesta. Rotu on sen verran harvinainen, etten ainakaan tässä vaiheessa sitä kerro henkilöllisyyteni paljastumisen pelossa. Isokokoinen (noin 50 kg) vartiokoira kuitenkin kyseessä. :) Innolla odotan mahdollisen jälkikasvun tuloa ja koiran reaktiota pikkuiseen. Rotuna on yleensä hyvin lapsirakas, kovaakin käsittelyä kestävä ja suojeleva perheen pienimpiä kohtaan. :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 23.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Nenni88..........kp56/28...............24v...........yk4................2.lapsi
Caro...............kp48/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
millinkäinen......kp39/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Leva................kp38/33................23v..............yk6.............1.lapsi
nnela.............kp31/29-34................22v............yk4...............1.lapsi

Kp 21-30


sinsa................kp29/30....................20v...........yk1...........1.lapsi
Henksuliini93....kp27/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp25/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89........kp25/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii...............kp24/27-30(54).........23v...........yk16.........1.lapsi
Alexandra89.....kp23/28-35...............23v..........yk1.............1.lapsi
memsie..........kp23/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
Hopeakissa.....kp22/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi
hensq ..............kp22/??................26v..................yk 4........2.lapsi

Kp 11->20


Mamiksi.......... kp20/29.........................21v..........yk8............1.lapsi
Nuttis..............kp14/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp14/27-33...........19v.............yk6..............1.lapsi
josmu.............kp11/27-32..........20v............yk10...........1.lapsi
Miwwi..............kp11/30-36............22v.............yk1(9)...........1.lapsi

Kp 1-10


kinuzki............kp10/??.................22v............yk1...............1.lapsi
tarana............kp9/27-28..........25v............yk11...............1.lapsi
Nyu................kp7/26-28...........24v............yk4...............1.lapsi
susupala..........kp4/38-40(72).....23v............yk3(4)..........1.lapsi
verppu..........kp3/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp3/29..................23v............. yk2.............1.lapsi
Miramei......... ..kp2/36................25v.........yk6(12)............1.lapsi
Minnah88........kp1/27-31...............24v...........yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
sinsa..............dpo11......27.1
Grill..............dpo7.......1.2
Alexandra89...??..........3.2
Mamiksi..........??..........3.2


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa




Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2231594-kakskymppisista-toiveilijoista-plussanneet-2013-a/#post27899004


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nyu
Nuttis: Meidän perheessä on kaksi bokseria. Kumpikin on onneksi jo tottunut pieniin lapsiin, joten ei tarvitse huolissaan mahdollisen vauvan tulosta. Koirat on ainakin tähän mennessä olleet sitä mieltä, että lapset ja etenkin vauvat on jees-juttu. Narttu varsinkin on aivan onnesta soikeana kun saa "hoitaa" pieniä (eli seurata perässä ja nuolla).
Ammatiltani minä taasen olen sosionomi. Tällä hetkellä teen töitä vähän isompien lasten kanssa, kun paimennan nuoria lastensuojeluyksikössä :).


Tämä omien vanhempieni mummo-pappa-kuume käy tosiaan välillä ahdistavaksi, vaikka tiedänkin, että eihän ne pahaa tarkoita. En oikeastaan edes ymmärrä, mikä kiire niille jo nyt on tullut, kun itse olivat kuitenkin lähempänä kolmeakymmentä ensimmäistään (eli minua) tehdessään. Nyt varsinkin kun ei olekaan samantien tärpännyt, on takaraivossa jyskyttämässä paitsi oma halu saada lapsi niin samoin myös se, että olisihan se ihanaa täyttää omien vanhempienkin haave. Olemme miehen kanssa sopineet, että sitten jos/kun onnistutaan raskautumaan niin pyritään pitämään asia salaisuutena niin kauan kuin mahdollista. Säästetään omia hermoja ja vältytään osasta hössötystä.
 
Paljon on sosiaali- ja terveysalalaisia! Itte opiskelen puutekniikan insinööriksi, vaikkei se välttämättä ihan ole se mitä haluan tehdä. Ei kuitenkaan olis kun 1.5 vuotta koulua jäljellä (opintopisteiden puolesta) niin olis sitten ees joku ammatti. Mukava myös kun on näin paljon koiraihmisiä :)
 
Nyu vasta vähänhän teillä on tuota yritystä takana ettei todellakaan kannata vielä huolestua. Edes minä en ole huolissani ettei lapsia saada, vaikka yritystä takana 1v8kk :| Uskon kyllä, että saadaan, mutta voi se vielä tovin viedä. Mutta en alunperinkään ajatellut että lapset tulee, kun haluaa.
 

Yhteistyössä