Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Sunflower11
Kyyneltenhymy: Rfsu kyllä on tunnettu noista punaisista viivoistaan vaikka ei ois raskaana.. MUTTA toivotaan että se ois sun kohdalla tarkottais raskautta. Suosittelen kokeilemaan esim. pregcheck tai apteekin oma :) TSEMPPIÄ!

Sulatit sen sit hellalle, meinasin kysyy et kuvaa mut ei sit :LOL:

Ja juu, kyl mä karppaan, ihan elämäntapana sitten. Tai no olen viljattomalla :D Kun ei mun kroppa siitä tykkää. Tosiaan pääsin viime kesänä 3kg vajaa tavoitteeseen, mutta sit kun mieliala meni alas kun ei raskautunut jne. niin sitten tuli semmonen kausi et loppuvuoteen asti söin miten sattuu.. ja kaikki tuli takaisin. Niitä sit pudotellaan tässä..
 
Millinkäinen
Verppu hirmuisesti onnea! :heart:

Kyyneltenhymy toivotaan parasta :)

Uuteen kiertoon joutuneille voimia!

Tosta sunflowerin kemiallisen kuvauksesta tuli kyllä sellanen olo, että olikohan mulla sellanen viime kierrossa oireista ja loppukierron ovisplussasta päätellen.. : /

Mää voisin kanssa lisäyttää oman yritys ja muuta vastaavaa -blogini tuonne listoille :p:
Elä unelmilla

arvelin ensin, etten kehtaa sitä ehottaa tuonne, kun nuita blogeja on niin paljon, mutta Melody havahdutti, että siel ei tosiaan ookaan enää paljoa nimenomaan yritys-blogeja.. mulla siellä siis on/tulee olemaan kyllä kaikkea muutakin, mutta anyway.. :ashamed:

Ja siis TÄYSIN lapsenkengissä vielä mullakin tuo bloggailu! :LOL: jospa se siitä lähtisi..

ON: varasin viime viikolla toiseen kaupunkiin yksityiselle ajan TOISELLE LÄÄKÄRILLE. Saas nähä mitä e näistä mun rintamaidoista yms. sanoo... tiistaina olisi aika (rinnat vuotanu kohta kuukauden).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos kaikille tsemppauksesta blogin suhteen! :) Omien tunteiden purkamiseenhan se on pääasiassa, mutta tietysti aina lämmittää jos joku käy lukemassa :)
Nyt vaan Minnah omaa blogia pystyyn! ;)

Onnittelut verppu! toivotaan että kaveri tarraa kovasti kiinni:heart:

Millinkäinen hyvä että pääset taas lääkärille, toivottavasti jotain selviäisi!
Ja minä ainakin alan sunkin blogia seuraamaan, kiitos siitä ;)

Kyyneltenhymy tsemppiä piinailuun! toivotaan että plussa näkyy muissakin testeissä :)
 
Millinkäinen
Ainiin ja tosiaan! Jos tuonne listoille ei oo tarkoitus laittaa muuta kuin vain sitä yritystä sisältäviä blogeja, niin kannattaa sillon suosiolla jättää mun linkki sieltä pois :D en siis väen väkisin ole tunkemassa :D
 
Testasin aamulla taas sillä rfsu testillä samanlaisen viivan kun eilen, tuli heti parin minuutin sisällä siihen. Koitin kuvia napsia heti 5min jälkeen ja en saannu puhelimella yhtään tarkkaa :( Ite huomaan linkissä viivan kaiken sumun keskeltä ku oon kahtonu niin kauan sitä oikeeta testiä.
Aamupalan jälkeen lähen hakeen parempia testejä!

[url=http://aijaa.com/MfGkqo]Aijaa.com - Erittäin huono kuva! kp 32 aamu[/URL]

Koitan saada ladattua digikameran ja sillä otettua kuvia! Pahoittelen kuvaus lahjakkuuttanu :D
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 25.2.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


tipunen8.........kp57/30-37..............23v............yk2............2.lapsi
kinuzki............kp43/??.................22v............yk1...............1.lapsi
Divinee............kp38/??............... 24v.............yk4...........1.lapsi
susupala..........kp37/38-40(72).....23v.....yk3(4)(ya6/12)......1.lapsi
verppu............kp36/27-28...............23v.........yk3..............1.lapsi
Ansku-89........kp36/31................23v.........yk2(ya1/13).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp34/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Kyyneltenhymy..kp32/29-32.......23v.....yk13(19)ya8/11...2.lapsi

Kp 21-30

Lauramom ......kp30/30-35...............19v.........yk3........... 2.lapsi
Melody89........kp29/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
Anlii...............kp27/27-30(54).........23v...........yk17.........1.lapsi
Grill................kp27/25-32...........22v........yk17(ya09/11)..........1.lapsi
pantera...........kp24/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp24/31-41............20v..........yk8..................1.lapsi
Mamiksi.......... kp24/29..................21v.............yk9............1.lapsi
~Pähkinä........ kp23/28................21v...............yk1............1.lapsi

Kp 11->20


hensq ............kp20/30-34................26v..............yk5............2.lapsi
Nuttis.............kp18/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
memsie...........kp17/37-38..........22v.............yk11.............2.lapsi
tarana.............kp16/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito...........kp16/35...............26v..........yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 1-10


Iippari.............kp9/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp8/25-40.........22v........yk12(ya4/12).............1.lapsi
Miwwi..............kp7/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Henksuliini93...kp6/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
Minnah88........kp4/27-31..........24v...........yk4(ya11/12).....1.lapsi
sinsa..............kp3/30....................20v...........yk3.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Grill.................dpo10......4.3

Mukana menossa
-es-, Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, Alexandra89, nnela



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
Nyu
josmu
icy
Miramei




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi)
Elä unelmilla (Yritysblogi)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Voi kääk! En malta edes nukkua vaikka väsyttäs kuin.. Huomenna teen testin ja jos se on plussa, hyppään toisille palstoille.. Tottakai kurkin teitäkin välillä! :)

Grill koitahan saada asias järjestymään :hug: Onneks sulla on mies tukena! :)
 
Eilen huomasin, että mun rinnoista tulee puristettaessa maitoa tms jotain muuta valkoista eritettä.. Ja kp tosiaan 6, huomenna pitäs vuodon loppua mutta lisääntyy vaan. Tänääb aamulla alko kauheet menkkajomot, mulla ei yleensä vuodon loppuvaiheessa oo kipuja. Lähetteen sain pari viikkoa sitten tutkimuksiin kun kävin gynellä normi tarkastuksessa. Gyne epäili polyyppia kun löysi paksuuntuneenlimakalvon tjsp.. Että sitä odotellessa..
 
Sunflower11 Ok. Toivottavasti sitä on osannu oikeella aikoo peittoo heilutella :) Että ois innokkaita kavereita
ootilla :) Ite vasta ekkaa kertaa näitä ovulaatio tikkuja käytän niin halusin kysästä että mittee
mieltä muut on :D
 
Huomenta! Mä taidan alkaa pakkaan kimpsuja ja kampsuja täältä ja siirtyä plussan puolelle. Testi ei ollut vielä niiiin vahva kun pitäis, mutta ihan selkee mulle! Aijon nauttia tästä mitä on, enkä ala pelkäämään keskenmenoja ym. ei siit tulis mitään! Hieman et kalvaa kun ei oireita ole, muutakun väsymys.. Toivotaan että oireetta selviäisinkin!

Koittakaahan kaikki hypätä perässä plussan puolelle :wave:

Ainiin, annan raskautumis vinkin joka on meillä näyttäny aina toimivan! Elä laske ovista vaan annat isännälle 2kertaa kierron aikana ja sillon kun ite sitä haluat! Mies ei tästä kyllä ilostu, mutta testattu ja toimi :LOL:
 
ONNEA HIRMU PALJON PLUSSANNEILLE! :) :heart:

ON:Täällä tulehdus alkaa olemaan historiaa (toivottavasti) kun kuurikin on lopuillaan :) Tässä kierrossa en ole ovista aktiivisesti bongaillut, mutta nyt loppukierrosta haluan uteliaisuuttani tehdä ovis testejä ihan jos tääkin kierto venyy pitkäksi niin tahdon tietää näkyykö se ovistestestissä mitenkään eli ovuloinko ollenkaan noissa pitkissä kierroissa.. :) Mutta toivottavasti tää kierto nyt olis normaalipituinen ja lopputulos olisi kaksi ihanaa viivaa. Oon yllättävän hyvin pystynyt olemaan tässä kierrossa stressaamatta pupuilun ajankohdista sun muista :) Mulle voi listaan päivittää YA 3/2012 eli vuosi pian täälläkin täynnä..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä