Kaksikymppiset toiveilijat 2013



:) :heart: Jännä juttu, miten toi Pregcheckin viiva ei näy kuvassa juuri ollenkaan, vaikka luonnossa oli jo eilen kolmen tunnin pidätyksellä miehen nähtävä. Onneksi Clearblue ei jätä mitään arvailujen varaan. :) Nythän sit kaikki muut tulee pikavauhtia perässä odottajiin eiks je? ;) Ihanaa vappua kaikille tasapuolisesti! :heart:

Mut saa poistaa listalta/piinailijoista ja lisätä plussanneisiin.

Grill: Pahoittelut ja iso :hug: :(
 
  • Tykkää
Reactions: Divinee ja Nuttis
Suuret onnittelut Alexandralle! :heart:

Kp 10 ja stressi vie innon makuuhuoneesta. Pääsykokeet lähestyvät, joten itse olen ihan hermoraunio, kun mies taas painaa kamalan pitkiä työpäiviä ja yötöitä. No ehkä (toivottavasti) tilanne helpottuu kun itse saan kokeet pois alta. Tilasin muuten viime perjantaina ovistikkuja ja nyt toivon että ne tänään olisivat jo tuolla postilaatikossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Millinkäinen
Lämpimät onnittelut Mamiksi, Helena ja Alexandra! (jos nyt täällä vielä käytte) :)

Pahoittelut kaikille tippuneille! :hug:

ON: taidanpa pitää vähän hiljaiseloa... viikon olen jo hiljaisempana ollut ja tuntuu siltä, että mieluusti olen jatkossakin. Kevät meni niin suuren kuumeilun ja epätoivon vallassa, etten halua kesää kuluttaa siihen. Listoilla mielelläni edelleen pyörin, jotta edes jossain pysyy ylhäällä ja käyn kyllä varmasti lukemassa kuulumisia. Plussia kaikille tasapuolisesti ja hyvää kevään jatkoa ja vappua! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Belll: Illanviettoon kavereiden luokse vapun kunniaksi. Kotibileet siis :) Ja aion ottaa alkoholia (dpo7, mitään ei näy kuitenkaan testissä..) Ei kyllä huvita paljoo tällä hetkellä, mutta kyllä se fiilis vielä toivottavasti tulee.

Alexandra: Onnea ja kivaa risteilyä! :) <3

Toivepulla: Täällä ollaan peittoja heiluteltu aika vähän tässä kierrossa just ton stressin ja töiden takia. Toivottavasti pian tilanne helpottaa! :hug:

ON: Mulla on viimein ees jotain "oireita". Tuntuu, että monta edellistä kiertoa on mennyt lähes oireettomasti (jos ei jotain nippailuja lasketa). Eihän nämäkään sitä itseään välttämättä tarkota, mutta on kiva jossitella ja arvuutella.
Oon ollu viime perjantaista lähtien ihan älyttömän väsynyt. Oon nukkunut päiväunia, mikä ei oo mulle yhtään tyypillistä.
Mahaa/munasarjoja on kanssa särkenyt silloin tällöin oviksen jälkeen.
Myös rinnat (tai oikeastaan nännit) ovat olleet ihmeen kipeät/arat. Välillä paitakin ilman rintsikoita tuntuu liian karhealle.

Hyvää vappua kaikille parikymppisille toiveilijoille!! :D <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Eilen tuli r-testiin haamujen haamu, ja ajattelin sen olevan vaan virhe testissä tai että kuvittelen siihen vaan jotain. Tänään aamulla tein uuden testin jossa tämä haamujen haamu oli muuttunut selkeämmäksi miehen nähtäväksi viivaksi, joskin vieläkin on paljon kontrolli viivaa vaaleampi. Älkää vielä laittako muo plussanneisiin vaan sitten kun oon saanut parin päivän sisällä (toivottavasti) vähän tummempaa viivaa (ilmoitan tänne sitte :) ), jos mulle sellainen suodaan. Ja tämä ihana vaalea punertava viiva näytäytyi mulle juuri tänään isäni 50-vuotis synttäripäivänä! :)


Onnea plussasta Alexandra 89 !! =)

Pahoitteluni tippuneille:hug:


Minä meen nyt tänään yövuoroilemaan ja huomenna ensin hieman nukuttuani mennään miehen kanssa käymään vappumarkkinoilla ja tivolissa vois myös käydä pyörähtämässä! :) Ei siis sen ihmeellisempiä vapun juhlintaa täällä.
 
Sinsa ihan ensiksi :hug: tiedän miltä tuntuu kun elämä kävelee vaan ohi! Muista hakea apua mahdollisimman nopeasti jos tuntuu, ettei yksin pärjää <3 Niin saadaan sutkin taas mukaan täysillä elävien kirjoihin :) toivottavasti kaikki helpottuu pian! <3

Varovaiset onnittelut Carolle toivottavasti tummuu viivat vaan :)

Ja tervetuloa uusille :)

ON: Täälläkin on jotenkin mieli maassa, vauvoja rupeaa puksahtelemaan joka puolelle, eikä omasta näy merkkiäkään. Testin tein toissapv eikä mitään merkkejäkään plussasta.. harmittaa! tänään onneksi lääkärin soittoaika, niistä teroista, että millon taas saa popsia! En tiedä miten pitäisi tehdä, kun oon pillerit lopettanu siis jo melkeen vuosi sitten ( toukokuun lopussa viime vuonna), mutta yritetty ollaan vasta siis jonkun aikaa.
Kun kuulostaa siltä, että kaikilla venyy noi tutkimukset niin pitkälle, että pitäsikö käyttää hyödyksi tää "tilaisuus" ja mennä jonottamaan jo tässä vaiheessa.. Ehkäpä ei, eiköhän se plussa sieltä luonnostaan tule vielä. Ainakin toivon niin! Saisi nyt vaan vuodon alkamaan niin voisi taas palata normaaliin arkeen. Jotenkin on tämmönen epätoivonen olo taas kun kierto venyy ja venyy..!
 
LftZiI - Image - Aijaa.com

Tälläinen tuli eilen :heart:! Joten minut saa laittaa plussanneisiin ja voi laittaa huhtikuun plussanneisiin kun se ensimmäinen viivahan tuli silloin huhtikuun puolella =)

Haluan kiittää teitä ihania tuesta ja myötäelämisestä. Jaksatte tsempata ja auttaa muiden huolien ja kysymysten kanssa vaikka itsellännekin niitä ehkä on. Ootte ihania:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussanneille! :)

Täällä taas omaanapaa: perjantaille uusi aika jolloin labrassa siis pissasta testi, vitjat mua ei kiinnostaisi yhtään. :( Menkat on nyt yli 2 viikkoa myöhässä, en jaksa tehdä enää edes testejä, kerran sain pregcheckiin ns. roskishaamun, olin unohtanut lukea sen testin ajoissa ja tunnin kuluttua siinä oli aivan selkeä viiva, seuraavana aamuna kun tein testin niin kappas, negaa. Enpä siis todellakaan usko raskaana olevani, lähinnä olen hukassa, olen jossain niin kaukana omasta kehostani kun vaan voi olla!
 
Iippari voin kuvitella miltä tuntuu. Itseä pelottaa kans kamalasti, että miten kroppa reagoi tähän KU:hun.. Ei auta kun odotella. Toivottavasti meillä molemmilla kierrot tasaantuis, ja plussat pärähtäis tikkuun :heart:
 
Paljon onnea Caro ja Merkillinen plussista! :) Vahva tunne, että toukokuusta tulee oikein plussarikas kuukausi ja päästään odottajien puolelle siirtymään pian!

Iippari tsemppiä ja toivottavasti alkaa ne menkat pian että pääset taas uuteen kiertoon! :hug:

ON: Koulustressi alkaa vihdoin helpottaa, ens viikko vielä työharjoittelua ja kolme näyttöpäivää sitä seuraavalla viikolla ja sitten sekin on ohi! Kauhee väsymys jostain syystä iskenyt, luulen että johtuu huonosta ruokavaliosta. Tullut meinaan syötyä tosi epäterveellisesti viime päivinä, sais nyt tiputettua painoa niin olis ennen raskautta enintään sen painonen kun ennen edellistäkin raskautta kun olin laihduttanut sen 10kg. Eipä tuostakaan olis tiputettavana kun 2-4kg, mut miten se voikin olla näin vaikeeta??? Aikahan tässä kesken loppuu :)

Päätin heti kun uusi kierto alkoi, et nyt ei testata yhtään etuajassa! Ja oireita en edes ala kuulosteleen, sekin vaan lisää stressiä :) Jännäpäiväks tulee 31.5. eli valmistumispäivän aamu, juhlitaan siis kahta asiaa samalla :p Menkat myöhässä siinä vaiheessa jo 3-4pvää eli sillon voi jo olla varma plussasta. Voi kuinka odotankaan sitä päivää!

Paljon plussatuulia kaikille!
 
Onnea plussanneille :flower:

Vinkki, huomasin tänään, että Prismassa PC:n ovisliuskatestipaketti 10kpl, oli halventunut yli 2e! Ennen (ehkä helmikuussa ostin ja testailin ovista viimeksi) oli varmaan 9,95e ja nyt oli 7,75e eikä siis kai mikään tarjous edes, kun sellaista en huomannut ja kuitissakin tuo halvempi hinta luki ihan normisti. Ainakin eräässä Stadin Prismassa näin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 3.5.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->



memsie...........kp59/37-38........22v.........yk12(ya3/12)......2.lapsi
Iippari............kp46/27-30.........21v.........yk4..................2.lapsi
haaveilija93.....kp42/27-29.........20v........yk4(ya 10/-12)....1.lapsi
jonnamo..........kp38/30-33........20v........yk2....................1.lapsi
Anlii...............kp36/27-30(54)...23v........yk19(ya3/2011)....1.lapsi

Kp 21-30



Divinee...........kp29/34.............24v.........yk6....................1.lapsi
Sunflower11....kp26/25-30........24v.........yk30(ya12/10)......3.lapsi
Mijau.............kp26/29.............23v.........yk2(ya3/13).........1.lapsi
Nuttis............kp25/29-30........21v..........yk9(ya(8/12).......1.lapsi
tarana...........kp23/26-28........25v..........yk14...................1.lapsi

Kp 11->20



pantera.........kp20/27-33..........20v........yk9....................1.lapsi
Naspu...........kp19/28...............24v........yk2.....................2. lapsi
Henksuliini93...kp19/28-30..........19v........yk11...................1.lapsi
lilja. .............kp16/30-33..........23v........yk5.....................1.lapsi
-es-..............kp15/27-29.........22v.........yk26...................1.lapsi
Mojito............kp15/30-35.........26v.........yk15(ya12/11).....1.lapsi
Toivepulla.......kp13/28-31.........20v.........yk1....................1. lapsi
Millinkäinen.....kp13/25-50.........23v.........yk13(ya4/12).......1.lapsi
Nyu...............kp11/27.............24v.........yk7....................1.lapsi


Kp 1-10


sinsa..............kp10/30.............20v........yk5....................1.lapsi
jenniii90..........kp7/29.............22v........yk3(ya03/13).......2.lapsi
Miwwi.............kp6/30-36........22v........yk4(12)(ya2/12)...1.lapsi
Grill...............kp5/29-32.........22v.........yk20(ya09/11).....1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo........jännäpäivä
Divinee............dpo10.............7.5
Sunflower11.....dpo10
Mijau...............dpo??...........7.5


Mukana menossa
-es-, Leva, nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, Minnah88, ~Pähkinä, Lauramom


Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä