Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Menin vessaan kameran kanssa ja tadaaaa kamerasta loppui akku -.- viiva tosin näkyy hiukan paremmin kuin testiajalla, mutta kuvaa en saa :/ Laitoin kameran lataukseen ja jos illalla ehdin niin otan kuvaa ;D ja jos en ehdi / muista niin huomenna uusi yritys uudesta testistä.. Kylläpä jännittääkin (enemmän kuin ikinä) :D

Aloinpa samalla itekseni nauramaan plussa -mainokselle missä on pieni tyttö ostoskärryjen kyydissä ja se hokee koko ajan "plussaa...plussaa..plussaa..." <- Oloni on siis sen tyylinen :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Viivalle vahvistumista Heku ! :)

Täällä testattu aamulla puhdas nega One Stepillä. Tänään tuli töissä kesken päivän paha olo, joka uusiutui tässä illalla neljä tuntia ruuan jälkeen. Voi olla ihan vaan jotain mahatautia, mutta yleensä mua ei okseta ikinä !
 
Tänään tulikin sitten pupu pöksyyn enkä uskaltanut testata -.- olen ihan varma, että nega tulee koska r-testi on eri merkkinen kuin eilen ja jos testaan, menetän taas toivoni... Onhan vielä niin aikastakin testailla. Odottelen vielä viikonlopun yli ja testaan sitten jos uskallan :D tosi ristiriitasia tunteita herättävä kokemus tuo testailu... eilen oli illalla taas "menkkakipuja" ja yöllä en saanut nukuttua etovan olon takia (((= vaikuttaa lupaavalta, mutta näin on ennenkin ajateltu... kohta tulee vuosi täyteen "yritystä", huh huh... en kuitenkaan pidä sitä maagisena rajana, koska tosiaan aloteltiin yritys ihan fiilistely pohjalta eikä silloin tosiaan laskeskeltu mitään parhaita päiviä ;p ihka oikeaa yritystä on ollut varmaan sellanen puoli vuotta...

Belll: toivoa on, jos menkkoja ei näy ;) *puhkuu ja puhaltaa plussatuulia* :whistle:
 
Hoihoi!
Vierähti tovi että sain luettuu reilut 70 sivua höpinöitä, joskisn mukavat hetket vietin lukiessani ;) mieskin naureskeli jotta ei se niin kiinnostavaa voi olla. Voipas ;)

Aattelin tunkeutuu tähän ketjuun ihan omin nokkineni. Taustaa ehkä hituisen kerron: seurusteltu miehekkeen kanssa. N 7kk, yhdessä asuttu oikeestaan kokoaika, virallisesti 4kk. Vauvakuumeilua ollu kokoajan, ja nytkun loukkaantumisen takia armeijahaaveet kaatui niin ollaan mietiskelty että joko ois aika. Miekkonenki on innoissaan ajatuksesta, ehkä jopa enempi kun ite :D
Seurusteltu ollaan vähänaikaa vasta siis, mutta vakavissamme kokoajan. Pillerit jätin pois nyt, katsotaan mitäkäy! Itse siis pian 19v, mies pian 21:)

Listoille ei vielähibkua, kunhan nyt vaan ollaan "tuleejos on tullakseen" asenteella.

Paljon kurjuutta itse kohdanneena, ja siten joistain isoistakin unelmista ja suunnitelmista luopuneena, on olo että tätä unelmaa (vauvaa) ei kukaan voi viedä, tai toivotaan niin. :)

Ootte ihan huippuja!!
 
Oho, tänään onkin jo kp 37/37 :O

Menkkoja ei siis ole vieläkään kuulunut, vaikka tänään on siltä tuntunut särkyjen puolesta. Tuun päivittelemään kun tiedän enemmän :) Raskausoireita olis vaikka minkälaisia, mutta yritän olla niitä miettimättä ettei tarvii tippua niin korkealta jos täti tulee.


Tervetuloa mukaan Yyni ! Kiva kuulla että sielläkin on mies innoissaan, täällä todettiin yksi päivä että "Mä niin toivoisin että meille tulis jo vauva" :p
 
Hehee.. Kiitos :) tosiaan onko muilla pillereiden lopettamisesta kokemuksia? Masu ollu jatkuvasti kipee ja ihan turvoksissa kun menkat loppu.. Venyyköhän kierrot pitkiksikin :( blaah.. Kokoajan haaveissa se käärö <3 tuttava lähti viimeyönä synnärille, saapipahan sitä jännätä ;)

Plussaisia päiviä eveipadi!
 
Nyu
Tervetuloa Yyni :). Itse lopetin e-pillereiden syönnin toissatalvena lähinnä sen takia, kun meni limakalvot niin kuiviksi, että seksin harrastaminen ei ollut enää niin kivaa kuin sen pitäisi olla. Muita oireita niiden lopettamisesta en ole saanut, kuin jatkuvan naaman kukkimisen. Pärstä ei ole ollut tässä kunnossa edes teini-iässä ja yläselkä on välillä lähes täynnä isoja ja kipeitä finnejä :/. Noh, tämän kanssa pärjää niin kauan, kuin naama ei näytä samalta kuin selkä. Talvella kun olin vähän aikaa raskaana finnit hävisivät, että uutta raskautta odotellessa jos se naamakin taas kirkastuisi :).

Testit näyttää vieläkin negatiivista, täti tulee varmaan huomenna.
 
Mulla oli käytössä laastarit, niiden lopettamisen jälkeen ensimmäiset menkat tuli järkyttävän kivuliaina. Heräsin aamuviideltä enkä pystynyt enää edes sängyssä makaamaan. Burana naamaan ja kävelin ympäri asuntoa niin kauan että särkylääke auttoi :)

Mitään muuta erilaista en oo huomannut !

Täällä kp 39/37 starttas juuri ^^ Koko ajan tuntuu kun menkat alkais. Töissä alaselkä kipu yllätti, mutta helpotti puolikkaalla buranalla. Siinä vaiheessa olin varma että täti sieltä tulee, mutta ei ainakaan vielä. Huomenna olis tarkotus apteekista käydä hakemassa ainakin digi, kyllähän siinä pitäs kohta näkyä jos raskaana ollaan. Tänä aamuna siis puhdas nega PC testiin.
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 8.7.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93..........kp46/27-29...........20v......yk5(ya 10/-12)......1.lapsi
Copulative.............kp42/28-31..........20v..........yk3..................1.lapsi
Belll.....................kp39/37...............21v..........yk2....................1.lapsi
Miwwi...................kp34/30-36.........22v.........yk5(13)(ya2/12)...1.lapsi

Kp 21-30


Heku...................kp29/34-39..........22v........yk9.....................1.lapsi
Nyu....................kp26/27...............24v.........yk9.....................1.lapsi
Pixy...............kp22/30-35................21v.........yk1....................1.lapsi
Divinee..........kp21/34.................24v.........yk8.....................1.lapsi

Kp 11->20


Minnah88........kp19/28-37............25v.........yk5....................1.lapsi
sinsa...............kp16/30...............21v.........yk3(7).................1.lapsi
maijac.............kp16/33-38.............?.............yk12.................1.lapsi
Leva................kp15/31................24v.........yk12.................1.lapsi

Kp 1-10


Toivepulla.............kp7/31-34............20v.........yk3....................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

Nyu.....................dpo 16........4.7

Mukana menossa
nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, jonnamo, pantera, Naspu, Anlii, lilja.

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tosiaan tuo kp 22 menossa ja koko edellisen viikon oli jännää tuntemusta alavatsassa, sellasta "tuikkimista" vasemmalla puolella. Meni vähän ohi, että mikä noista oli se oviskipu, mutta en usko sen olevan mahdollista että viikon aikana ois 4 ovista :D Muutenkin parina päivänä oli etova olo ja tänä aamuna kahvi maistui kitkerältä.

Luulenpa silti, että tässä vaiheessa nää ei kuitenkaan oo mitään oireita, koska kierto on niin lyhyessä vaiheessa vielä. Odotellaan, jospa sieltä ilmenisi vielä jotain muuta tämän viikon aikana :)
 
No heipsuli hei kaikki,

Täällä menty hiljaiselossa, nautittu lomista ja kesästä sen minkä pystytty :)

Kp:tkin unohdin tulla päivittämään eli täällä mennään jo uudessa kierrossa kp 19

Outoja tuntemuksia ollut koko kierron ajan, pahoinvointia viimeisen kuukauden hyvin runsaasti.. Testiä en ole vielä tehnyt kun yrittänyt nauttia lomasta ennen kun rupeaa taas mietiskelemään enempi näitä haaveita :) Josko nyt perjantaina sitten testailisi..
Ovista tosin en ole tässä kierrossa ollenkaan bongannu, tämähän on ensimmäinne luomukierto terojen jälkeen.. Katotaan mihinkä asti venyy tällä kertaa!

Plussa tuulia kaikille ja onnea jo plusanneille :)<3
 
Kävin eilen apteekissa ostamassa cb digin ja predictor earlyn. Predictorista luin kyllä nyt jälkikäteen arvosteluja että se näyttää usein väärää plussaa... Mutta mulla nyt kuitenkin kp:t paukuu, joten tuskin sieltä väärää tulosta tulee.

Mies oli kuitenkin sitä mieltä että noi testit käytetään vasta sitten kun menkat on viikon myöhässä, eli lauantaina ! Noh, minkäs teet, meidän yhteinen vauvahan täältä on mahdollisesti tulossa niin parempi tehdä niinkuin mies pyytää. :p

Eli palailen loppuviikosta toivottavasti hyvien uutisten kanssa :)
 
  • Tykkää
Reactions: jenniii90
olen vähän lomaillut, mutta eihän ne ajatukset raskautumisesta mihinkään hävinneet edes loman ajaksi. Kp 31 meneillään ja ajatukset sekaisin :rolleyes: Tein tänä aamuna davidin raskaustestin ja puhdas nega... Mihin haamuni on kadonnut? olin jo melko varma, että saan kunnon plussan mutta ei... Olot vaikuttaa hyvinkin siltä, että olisin raskaana mutta ehkä vain kroppa huijaa...
Lieviä menkkakipuja oli torstaista eiliseen asti, mutta menkkoja ei näy... Yleensä kivut tulevat vasta kun vuotokin alkaa ja kivut ovat niin kovat ettei särkylääkkeet ja itkukaan auta... Nooooh, odotellaan..
Ja viikonloppuna oli öisin pahaa oloa kun nukkumaan yritti mennä.. Mikä lie vaiva tuokin.. pari päivää sitten minua närästi EKAA KERTAA elämäni aikana :O Olen aina miettinyt miltä se tuntuu, mutta kun sen koin niin nyt tiedän mistä on kyse x)
Uskoisin, että tämä kierto jää lyhyemmäksi kuin 34 pv, koska joka kierto on lyhentynyt aina pari päivää edellisestä.. Tai sitten tästä tulee elämäni pisin kierto :p Jännityksellä odottaen ;)
 
Kylläpäs on taas hiljaista :| !

kp 43/37 ja aamupissasta Predictorin herkkään testiin puhdas nega.
Kyllä pännii :headwall:

Kyllähän plussan pitäisi jo näillä dpo:illa näkyä, varsinkin herkässä testissä. Mitä luulette, onko toivo menetetty ?
 
Belll: uskoisin kans että plussan pitäis jo näkyä varsinkin herkällä testillä! On toki niitäkin tarinoita että plussa on pärähtynyt ruutuun vasta pari viikkoa menkkojen myöhästymisestä...

Itsellä nyt hermot kireellä kun kroppa temppuilee. Ennen tiesin niin helposti, milloin on ovulaatio, milloin menkat ja blaaah... Nyt ei oo mistään mitään hajua.. Miten voikin lievä kohtutulehdus sekoittaa kaiken? Ja useaksi kuukaudeksi... Vai olenko saanut taas jonkun uuden ongelman kehooni, joka sekoittaa pakkaa lisää... Lääkäritätikin sanoi, ettei munasarjakystani vaikuta mihinkään, koska ovat pieniä ja poksuvat itsellään pois.... Voisinpa uskoa, mutta en vaan pysty... Taitaa taas mielialanvaihtelut tänään vaikuttaa, koska tällä hetkellä tuntemukset on sitä luokkaa että ketuttaa kaikki... Menkkojen pitäisi alkaa, mutta ei ala... Joten pitäis olla ilonen, mutta en vaan jaksa intoilla ja jännittää raskautta koska sitten tiputaan taas korkealta...
Suunnittelin aiemmin, että testailen ehkä huomenna... Negatiivinen testi ainakin auttaisi menkat käyntiin...
Toivottavasti huomenna (tai jo tänään myöhemmin) on parempi päivä niin en ruikuta täällä palstoilla koko ajan xD
 
Jee! Tänään on parempi päivä :D menkat eivät alkaneet eilen (niin kuin odotin) joten usko raskautumiseen tuli takaisin :) nyt kun hehkutan taas, että jospa nyt tärppäisi niin kohta varmaan menkat pärähtää kertaheitolla käyntiin ja makaan sängyssä kippurassa pari päivää kipujeni kanssa... Viime menkkojen aikaan olin niin kipeä (ja sairaslomalla) että vannotin miehelle, että pillerit otetaan taas käyttöön koska ei tärppää enkä siedä niitä kipuja. En halua pillereitä, haluan lapsen. Joten kivut on vaan kärsittävä...
Piinapäivät eivät sovi minulle x) alan olla hermoraunio kun oireet viittaa raskauteen, mutta niin olen kuvitellut aiemminkin. R-testejä ei ole kaapissa, mutta jospa kokeilisin ovulaatiotikulla :LOL: nyt olen päätynyt siihen tulokseen, että testaan tiistaina raskaustestillä jos menkkoja ei näy.. Onpahan ainakin sitten menkat varmasti myöhässä ovulaatioiden perusteella :D toivottavasti maltan odottaa..
On muuten taas uusi "oire"... Katsoin eilen hevoskuiskaaja -elokuvan ja itkin. Olen nähnyt kyseisen elokuvan monta kertaa, enkä silti ole aiemmin itkenyt. Ja itkuhan pääsi monta kertaa jo ennen kuin mitään kamalaa tapahtui :LOL:

Mitenkäs Belll, mikä tilanne?
Minnah : onnittelut oviksesta ;) toivotaan, että tärppää..
 
Viimeksi muokattu:
Heku tsemppiä tiistaina testailulle, toivottavasti plussa tulee ! :)

Huomenna olis tarkoitus tehdä digi (kp 46/37) ja jos saan siitä "ei raskaana" niin soitan kaupungin ehkäisyneuvolaan ja pyydän lähetteen labraan ! Siitä predictorista vielä sen verran että kaivoin sen tänään sukkalaatikosta (johon sujautin sen kun makoilin sängyllä ja minkään sortin viivaa ei ilmestynyt) ja siinä oli ihan selkeä vaaleanpunainen haamu. Tiedän että roskishaamuihin ei saa luottaa eikä varsinkaan vissiin predictoriin, mutta kyllähän tää vähän toivoa toi...
 
Belll: Täällä jännitän sun puolesta! ;)

Oma jännitys on laantunut :O kp 36 eikä tietoa menkoista. Olin ihan varma, että tänään alavatsa turpoaa pinkeäksi ja parin tunnin päästä menkkakivut vastaisi sisuskalujen repimistä. Mutta ei... Aavistaakohan koira, jos olenkin raskaana? Meidän koiramme on ollut nyt pari päivää "liian" rauhallinen ja puolustaa minua jos vaikka halaan miestäni :D On tuo koira aina puolustanut, jos tuntemattomat tulee liian lähelle, mutta ei sen kuulu miestä komentaa x)

Toivottavasti tänne tulee muitakin kertomaan kuulumisia!! :)
 
Mä oon niiiin malttamaton! :LOL: Ei tosiaan oo vielä raskaustestiä saatu kaupasta kotiin asti, mutta kun noita ovulaatiotikkuja oli....... Haalea viiva tuli (joo, sehän ei mitään meinaa), mutta ei tuolta nyt mikää ovulaatio ainakaan oo tulossa!! :LOL:
Liitän "haamuni" kuvan tänne, jos vain osaan :D Kuva on aika huono. Toivon, että joku muukin näkee siinä jotain ;) ainakin tämä lisää toivoa <3

katso liitettä 19028

Muoks. Kuva ihan tosissaan on huono. Täällä kun tikkua tiirailen livenä niin ihan on selkeä viiva mutta kuvassa en näe mitään :O
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä