Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Bell Mä tuun tänne huutelemaan, vaikken ketjuun silleen kuulukaan :D Mutta siis on ihan mahdollista, ettei näy vielä viikonkaan jälkeen: ovis on saattanut myöhästyä syystä tai toisesta (stressi, ulkomaanmatka, työkiireet, mitänäitänyton)-> alkio on kiinnittynyt myöhempään tai sitten raskaushormoni vaan nousee hitaasti. HcG tuplaantuu parin-kolmen päivän välein, eli älä menetä toivoas vielä! Tsemppiä ja toivottavasti plussa pärähtää tikkuun!
 
Nyu
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 16.7.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Copulative.............kp50/28-31..........20v..........yk3.............1.lapsi
Belll...................kp48/37...............21v..........yk2.............1.lapsi
Miwwi...........kp42/30-36.........22v.........yk5(13)(ya2/12)...1.lapsi

Kp 21-30


Heku...................kp37/34-39..........22v........yk9...............1.lapsi
Pixy...............kp30/30-35................21v.........yk1.............1.lapsi
Divinee..........kp29/34.................24v.........yk8.....................1.lapsi
Minnah88........kp27/28-37............25v.........yk5....................1.lapsi
haaveilija93.........kp27/27-29........20v......yk6(ya 10/-12)......1.lapsi
sinsa...............kp24/30...............21v.........yk3(7).................1.lapsi
maijac.............kp24/33-38.............?.............yk12.................1.lapsi
Leva................kp23/31................24v.........yk12.................1.lapsi


Kp 11->20


Toivepulla.............kp15/31-34............20v.........yk3..........1.lapsi

Kp 1-10

Nyu....................kp7/27...............24v.........yk10................1.lapsi


Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä


Mukana menossa
nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, jonnamo, pantera, Naspu, Anlii, lilja.

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nyu
Huhhuh, olipas siinä sarkaa kun ei yli viikkoon oltu päivitetty listaa. Kaikilla on nyt tietysti kp:t päin prinkkalaa :p. Meillä on nyt taas käynnissä peitonheilutusviikko, josko tällä kertaa tärppäisi.
 
Nyu : Toivotaan, että tärppi käy ;) Tsemppiä! Omat kp:t on listalla ainakin ihan oikein ;)

Belll : Mikä tilanne??

Tänään koitinkin käynnistellä menkat negatiivisella raskaustestillä. Saa sitten myöhemmin nähdä, että onnistuinko. Stressin takia ne menkat varmaan pysyykin poissa. Hyvät on fiilikset, joten ei muuta kun uutta yritystä putkeen heti kun nuo menkat on saatu pois alta ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Belll
Kiitos Nyu listan päivityksestä :) Ja toivottavasti teillä tärppää :heart:

Täällä on otettu vähän takapakkia testailuista. On ollut kauheesti muuta ajateltavaa kun oon tehnyt miehen kanssa yövuoroja yhdessä. Siis ihan oikeissa töissä :p
Kun ei tässä oikein tiedä mitä ajattelis, menkat ei ala vaikka en oo niitä edes kauheesti miettinyt moneen päivään, mutta menkkakivut vaivaa joka ilta. Eli kouristelee alamahasta ja alaselkää särkee. Terkkariin soittaminenkin on jäänyt tässä kiireessä. Lauantaina on menkat 2 viikkoa myöhässä, ehkä mä sitten taas uskallan testata ? :)

Kyllähän mua välillä hirvittää, että jos tuolla mahassa joku sittenkin kasvaa, niin se kärsii tällä hetkellä mun tupakanpoltosta. En vaan pysty lopettaa sauhuttelua ennen kun oon varma. Muita tupakoitsijoita?
 
Nyu
Bell
Minäkin röökasin tuonne viime joulukuulle saakka ja siirryin sitten sähkötupakkaan. Alkuvuodesta kun raskauduin, oli sähkötupakan pois jättäminen helppoa, mutta aloitin sitten uudestaan keskenmenon jälkeen. Tupakointihistoriaa takana melkein kymmenen vuotta, että oli ehkä ihan tarpeeseen lopettaa :D. Kummasti sen sai sitten karistettua, kun oli tarpeeksi hyvä syy olla ilman :).

ON: Tänään taisi lähteä munasolu liikkeelle kirpaisusta päätellen!
 
Belll Minäkin poltan ja odotan, että on se "tarpeeksi hyvä" syy lopettaa ;)

En saanut eilen sillä negatiivisella testillä menkkoja käynnistettyä ja nyt mietinkin, että onhan se mahdollista että HcG arvo vaan nousee hitaasti :rolleyes: himotestaaja kun kerta olen niin huomenna taas aamulla uutta testiä, jos niitä menkkoja ei näy. Mulla on tänään yks ainoa oire mikä "puhuu menkkojen puolesta" - arat tissit. Ja kun luulotautinenkin taidan olla niin voihan se johtua raskaudestakin :rolleyes: Viime kierto oli ensimmäinen kerta kun tissit kipuili ennen menkkoja eli mulle täysin uus juttu.
 
Täällä kans sauhutellaan liikaakin...
Jätin siis pillerit pois tossa hmm n 2vk sitte tyhjennysvuodon jälkeen. Rupesin tikuttelemaan ovista kp 13, oli aika haamunen sillon mutta näkyvissä. Pidin päivän tauon ja ajattelin että vahvistuis, mutta ei kun hävis koko saakelin kummitus!! Ärsyttää kun en tiedä oonko ovuloinu ollenkaan, tuunko ovuloimaankaan vai onko ovis voinu olla jo muutama pv menkkojen jälkeen? Yhellä ystävällä on ovis aina n 5pv menkkojen loppumisesta, eli kp9, niin oiskoha mahdollista että miullaki?

Lupasin itelleni etten rupee tikuttelee tai oo hätähousu, mutta kun postista tuli 20 ovistikkuu ja 6 raskaustestii niin mitempä pysyt pöksyissäs :headwall:

Plussapuhureita kaikille!!
 
Täällä yksi toiveilija haluaa liittyä mukaan joukkoon iloiseen :)

Elikkäs ikää itsellä on 22v, mies vuoden vanhempi.. Seurusteltu ollaan vain muutama hassu kuukausi, mutta molemmilla on samanlaiset ajatukset tulevaisuudesta. Molemmilla myöskin pitkät parisuhteet takana. Nyt kuunvaihteessa muutetaan omakotitaloon ja perheenlisäys on enemmänkin kuin tervetullutta (myös molempien vanhemmat ovat sitä mieltä, että pullat uuniin :D )

Edellinen kierto oli ensimmäinen pillereiden jälkeen ja pidempi mitä odotin, luulin jo ensimmäisestä yrittämästä tärpänneen, kun haamulaisiakin sain, mutta niin vain kävi että täti tuli.. Taikka sitten varhainen km, kun kipuilee niin paljon. Ota näistä nyt sitten selvää.

Nyt siis kp1/34, yk2 ja 1.lapsi :)
 
Hei kaikki!

Olen taas mukana kuvioissa. Edellis kerralla tulikin miehen kanssa erimielisyyttä lapsen saannista ja nyt ollaan asiat puhuttu uudelleen ja todettu, että lapsi saa tulla sittenkin :)
Joten täällä ollaan enemmän tai vähemmän linjoilla ja odotellaan..
Nyt on menossa 18/27, yk 1, 2.lapsi ja ikää olis 25v
Ovulaatio oli ja meni, mutta en oikein pysynyt sen kärryillä. Kaksi päivää oli kirkasta limaa, jonka jälkee tuli ovis kivut jotka taas jatkui menkkakipuina ja jatkuu edelleen.. Nyt on ilmestynyt taas pientä valkovuotoa enkä oikein ymmärrä, että mistä tää johtuu?
 
Tervetuloa mukaan lahopää ja tervetuloa takaisin Nenni88 ! :)

Josko tännekin saataisin vähän elämää ;)

Täällä menkat myöhässä niinkin paljon kuin 15 päivää, ohoh. Tänään kävin ostamassa apteekin oman r-testin ja digin ja huomenna olis tarkoitus tehdä toi apteekin testi.
Mies totesi eilen kun tulin töistä, että "sun maha pömpöttää", ja itselläkin on sellainen olo että alamaha on paisunut kun pullataikina. Lisäksi mua on vihlonut alapäästä/alamahasta jo muutaman päivän. Jos oviks ja kierron pituus on pitänyt paikkansa, nyt olisi rv 5+6... Toiveet on erittäin korkealla, eli korkeelta tiputaan jos niin käy.
 
Bell mä jäin heti koukkuun.. Jännittää sun testin teki ihan sikana, vaikka oonki vähä pihalla, et mitä täällä on tapahtunu :D Tosi paljo on kyl jo menny yli sulla.
Mulla on ollu just menkkamaista kipua kolme...neljä päivää ja tänää on aina välillä vihlassu pirusti mahaa! Aamulla suihkussa kattelin, et muka toinen tissi ois jotenki turpeempi, mut voi olla mielikuvituksen tuotettaki ;D

Tsemppiä kuitenkin! Tuun huomenna heti, kun kerkiän niin katsomaan tilanteen! :)
 
Nyu


SUNNUNTAI 21.7.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Copulative.............kp55/28-31..........20v..........yk3.............1.lapsi
Belll...................kp53/37...............21v..........yk2.............1.lapsi
Miwwi...........kp47/30-36.........22v.........yk5(13)(ya2/12)...1.lapsi
Heku...................kp42/34-39..........22v........yk9...............1.lapsi
Pixy...............kp35/30-35................21v.........yk1.............1.lapsi
Divinee..........kp34/34.................24v.........yk8.....................1.lapsi
Minnah88........kp32/28-37............25v.........yk5....................1.lapsi
haaveilija93.........kp32/27-29........20v......yk6(ya 10/-12)......1.lapsi

Kp 21-30


sinsa...............kp29/30...............21v.........yk3(7).................1.lapsi
maijac.............kp29/33-38.............?.............yk12.................1.lapsi
Leva................kp28/31................24v.........yk12.................1.lapsi
Nenni88..............kp23/27...............25v..................yk1.............2. lapsi

Kp 11->20


Toivepulla.............kp20/31-34............20v.........yk3..........1.lapsi
Nyu....................kp12/27...............24v.........yk10................1.lapsi

Kp 1-10


lahopää................kp6/34.............22v............yk2..........1. lapsi


Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä


Mukana menossa
nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, jonnamo, pantera, Naspu, Anlii, lilja.

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
kp 53/37 ja mitäs muutakaan kun nega... Ja ihan kirkas nega, ei toivoakaan mistään haamusta. :headwall:

Huomenna digin vuoro, ja sitten soitto ehkäisyneuvolaan. Nega sieltä varmaan tulee, *ituttaa kun rahaa menee ihan hukkaan kun digit ei oo mitään halpoja. Pyydän kyllä lähetettä verikokeisiin, toivottavasti sen saan. Jos sieltä tulee nega niin tietääpähän vaan odotella menkkoja... kyllä ottaa päähän.

Oireet on vaan jatkunut, joka päivä sitä luulee et nyt alkaa menkat kun jomottaa niin kovin. Koitan nyt vielä jaksaa uskoa siihen että oon joku spesiaalitapaus, jolla se raskaushormoni ei vaan nouse.
 
Viikonloppu meni reissussa enkä päässyt tänne päivittelemään tilannetta. Nyt on siis kp 4 / 34-39, yk10 . Menkkakivut oli taas sitä luokkaa, etten halua enää kokea moista. Ruokavaliona olennaisena osana oli viikonloppuna särkylääkkeet. Huh huh. Fiilis on ihan hyvä, vaikkei lasta tulekaan. Tottakai aina vähän harmittaa, mutta olin jo tsempannut itseni henkisesti tähän valmiiksi. Ja olen varma, että jossain on vikaa kun kierto aina pitkittyy ja on näköjään riippumaton ovulaatiosta.... Nooh, pitääpi alkaa varailemaan aikaa lääkärille.

Belll toivottavasti sullakin alkaa selvitä mistä oikein on kyse :hug:
 
Täällä ollu kauheita vatsakipuja ja nippailuja mut ei haamun haamuu :/ plaah.. Jospa alkas menkat tai tulis plussia :) ei oikein tiiä miten keho suhtautuu noihin pillereitte lopettamiseen ja toivottavasti ovis ollu sillo aiemmin ku luulin :)
 
Viimeksi muokattu:
Divinee Ei ole saman miehen kanssa tämä lapsi.. Nykyisen miehen kanssa ollaan naimisissa ja ajankohtakin on paljon parempi. nii ja järki... -.-

Mulla pitäis ens viikon keskiviikkona alkaa menkat, niin koskahan sitä uskaltais testailla vähä etukäteen?
Rintoja aristaa, tai lähinnä toista :D ja menkka kivut jatkuu välillä tosi kovinaki vaikka olis viä viikko niihi! :eek: oletetusta oviksesta olis nyt 6 päivää. ja siitä asti ollu noit menkkamaisia kipuja enemmän ja vähemmän..
 
Moikka,
Mahtuuko mukaan vielä? Täällä jännäillään hirveästi, olisi miehen ja minun ensimmäinen yhteinen lapsi, minulla aiemmasta suhteesta 3 lasta (2004, 2008 ja 2011) :heart:
Nyt on kp 22/27-28, yk 3 ja oireita olen bongaillut jos jonkinmoisia aina kuvotuksesta selkäkipuihin ja jatkuvaan nukkumishimoon :D Testi kummittelee kaapissa, yritän hillitä itseni ainakin kp 26 saakka... Aiemmissa kierroissa ei ole ollut oireita, eikä em. oireet kuulu myöskään PMS-oireisiini.

Tinttu85.........22/27-28................... 28.......yk 3...........4.lapsi
 


LAUANTAI 27.7.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Belll.................kp59/37................21v..........yk2...................1.lapsi
Miwwi...............kp53/30-36..........22v.........yk5(13)(ya2/12)...1.lapsi
Pixy.................kp41/30-35...........21v.........yk1....................1.lapsi
Minnah88.........kp38/28-37...........25v.........yk5....................1.lapsi
haaveilija93.......kp38/27-29..........20v..........yk6(ya10/12).....1.lapsi
maijac...............kp35/33-38...........?.............yk12.................1.lapsi
Leva.................kp34/31...............24v..........yk12.................1.lapsi

Kp 21-30


Nenni88..............kp29/27...............25v..................yk1...........2.lapsi
Toivepulla.............kp26/31-34.........20v.................yk3............1.lapsi
Tinttu85..............kp24/27-28..........28v.................yk3...........4.lapsi

Kp 11->20


Nyu....................kp18/27...............24v.........yk10.............1.lapsi

Kp 1-10


lahopää............kp9/34.............22v............yk2..............1.lapsi
Heku...............kp9/34-39..........22v........yk10...............1.lapsi
Divinee............kp8/34...............24v.........yk9................1.lapsi
sinsa...............kp5/30...............21v.........yk4(8)...........1.lapsi


Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä


Mukana menossa
nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, jonnamo, pantera, Naspu, Anlii, lilja., Copulative

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90
jenniii90


HEINÄKUU
Lauramom


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mies jarruttelee mua, olen ehkä vähän fiiliksissä tästä kaikesta vaikka varaudun samalla "pahimpaan". Kp 24 siis tänään, ensi viikolla testaillaan uusiksi. Kuvotus, huimaus, juilinnat, ilmavaivat ja muut oireet ennallaan.

En muista, koska mulla olis ollut hiivatulehdus, mutta nyt vissiin on tulossa :D Lueskelin, että saattais olla raskausoire? ;)
 

Yhteistyössä