Kaksikymppiset toiveilijat 2013

täällä haamu vahvistunut <3 apteekin omalla testillä yllättävän aikaisin tuo haamu kyllä tuli en muista mikä "vahvuus" siinä on, muistaakseni 25miu? noh anyway.. mer ollaan toiveikkaita että nyt päästellään loppuun asti.. olo on hyvin hyvin turvonnut.. ja aiemmin kun kuvittelin niitä oireita kierrosta jossa en ollu raskaana, oli tissikipuja.. nyt mä vasta tajuan, että mitä se on kun OIKEESTI tissit on kipeet pahaa oloo ei onneks ole ollut eikä muutakaan sellasta perusoiretta, muuta ku noi tissit ja VÄSYMYS! ja tietty se, että vatta näyttää siltä ku olis jo 4kk ollu raskaana

Nyt kaikille PLUSSATUULIA puhaltelen!!!

elikkäs Meikäläisen voi siirtää plussaneisiin... :)

Voimia kaikille Kuumeiluun ja vauvanteko puuhiin.. itse jäin kuukaudeksi koko palstalta pois enkä ajatellut asiaa, niin silloin tärppäsi :D
 
Onnea plussasta OneMore?!!!

Kp23 ja aamulla herättyä tissit oli kipeät. Nännit ihan kosketus arat, eikä koskaan ennen ole olleet tämmöset. Eilen illalla (peittojen heiluttelen jälkeen) oli nippailua alavatsassa. :) tämmöistä täällä tänään. Viikon kestänyt lomakin loppuu ja illalla pitäis orientoitua yövuoroon. Olisin iha hyvin saanu aikani kulumaan kotonakin. :)
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 23.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Minnah88.........kp49/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Belll..................kp44/37..............21v...........yk3.............1.lapsi
Pimumami........kp43/28-32.........23v...........yk1.............1.lapsi

Kp 21-30


Tinttu85................kp27/27-28........28v..........yk5..............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp25/30-36........24v..........yk1..............5.lapsi
Nyu........................kp24/27.............24v..........yk12............1.lapsi
Kukki$...................kp23/??..............23v..........yk1..............3.lapsi
Fritang.................kp22/26-30.........20v..........yk1..............1.lapsi

Kp 11->20


Nenni88...............kp19/27..............25v..........yk3..............2.lapsi
Toivepulla............kp15/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp15/32...............20v..........yk9.............1.lapsi
Kp 1-10


Yztlas...................kp7/26-27.............20v...........yk2............1.lapsi
sinsa.....................k4/29-30.............21v...........yk6............1.lapsi
damys........................?......................23v............?...............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Tinttu8512
24.9
Fritang9
30.9


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, peikkotytsy, Pixy, maijac, haaveilija93, Heranen, Leva

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Mahtuuko mukaan tänne? :)

harjoituskappale.....kp33/32-37.....21v......yk1.......2.lapsi


Puolisolla olis syntymäpäivät viikonloppuna, saas nähdä saako lahjaksi positiivisen raskaustestin ;) toivotaan, toivotaan. Oireita löytyy kyllä joka lähtöön, mutta suurinosa varmasti tahdonvoimalla aiheutettuja. :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
Minä voisin taas kerran aktivoitua.

kiertopäivä 29/31-38, 23v, yk 16, 1. lapsi.

Tänään oli ensimmäinen lääkärikäynti koskien lapsettomuutta. Oli ihanaa kun lääkäri otti asian ihan oikeasti tosissaan ja määräsi iiison nipun ties mitä labrakokeita, papakokeen ja gynekologin tutkimukset. Ja sanoi, että jos ei niistä heti selviä mitään, niin samantien lähete naistenklinikalle.
Uskaltauduin jopa kertomaan tilanteestamme äidilleni ja miehen äidille. Molemmat otti asian tosi hyvin. Äiti ei koskaan ole neuvoja tyrkyttänyt. Oli vaan tukena ja sanoi tietävänsä mitä käyn läpi. Minua on tehty 9 vuotta. Miehen äiti taas omaan tapaansa tyrkytti heti liudan vaihtoehtoisia hoitomuotoja. Hän kun on vähän sellainen hippi. Ihanaa oli jokatapauksessa, ettei kumpikaan edes vihjannut että ollaanko mietitty loppuun asti.
Pelottaa ne kokeet hulluna. Entä jos niistä löytyy jotain kamalaa?
 
.....kp16/33.....21v......yk9.......1.lapsi

Mulla kesti kuukautiset 15päivää! todella niukkana vuotona kylläkin,
mutta vähän ihmetyttää tuo että kroppa vieläkin ihan sekasin pillereistä..
Onko muilla kokemusta pitkään kestäneestä niukasta vuodosta?
Tänään sitten soittelin lääkärille ja pistivät labraan lähetteen jossa otetaan raskaustesti verestä
ja tulehdusarvot.. Lääkäri kun soittaa ensi viikon perjantaina jutellaan josko hän laittaa lähetteen
sairaalaan sisätauti puolelle :(
 
Kp24/? ---- 21v ---- yk3 ---- 1.lapsi

Yövuoro takana ja toinen edes. Eilen en saanu nukuttua yhtään ennen töihin menoa eikä koko yönä väsyttänyt. Eikä myöskään aamulla, mut nukuin sit 2 tuntia.koko päivän ollu iha virkee niillä unilla. Nyt olis ees toinen yövuoro, mut ei väsytä että vois ottaa vähä unta varastoon. Outoa mulle, kunyleensä ei tarvi ku laittaa pää tyynyni jo nukahtaa. Tissitki on suurentunut eikä oo kyl ollu tämmöset ennen. Muutama päivä viel todennäköisesti ennenkin menkkojen pitäis alkaa... Jännää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: OneMore? ja jen"
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 25.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Minnah88............kp51/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Belll.....................kp46/37..............21v...........yk3.............1.lapsi
Pimumami...........kp45/28-32.........23v...........yk1.............1.lapsi
harjoituskappale.kp35/32-37.........21v...........yk1............2.lapsi
maijac..................kp31/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi

Kp 21-30


Tinttu85................kp29/27-28........28v..........yk5..............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp27/30-36........24v..........yk1..............5.lapsi
Nyu........................kp26/27.............24v..........yk12............1.lapsi
Kukki$...................kp25/??..............23v..........yk1..............3.lapsi
Fritang..................kp24/26-30.........20v..........yk1..............1.lapsi
peikkotytsy...........kp25/?................21v..........yk3..............1.lapsi
Nenni88...............kp21/27..............25v..........yk3..............2.lapsi

Kp 11->20


Toivepulla............kp17/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp17/33...............21v..........yk9.............1.lapsi

Kp 1-10


Yztlas...................kp9/26-27.............20v...........yk2............1.lapsi
sinsa.....................k6/29-30.............21v...........yk6............1.lapsi
damys........................?......................23v............?...............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Tinttu851424.9
Fritang1130.9


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Kertoisko joku viisaampi mulle, et mitä mun kroppa tekee?

Kattoin nyt kalenterista niin parin päivän päästä siitä tulee tasan viis viikkoa ku lopetin pillerit. Tosiaan kesken levyn, oli sitä levyä jäljellä reiluksi viikoksi silloin kun lopetin ne. Kierto on mulla ollut aina (paitsi pillereiden kanssa) aikalailla sen 28. Menkkoja ei näy, kahvi maistuu karseelta, mulla on muutaman päivän välein omituista painetta alavatsalla ja kai mä oon aika itkuherkäks ruvennu myös. Testit kumminkin negaa? Kuinka todennäköistä on et tulis ees heti pillereitten perään paksuks? Ei tässä kiire oo alkaa odottamaan, ehtiihän sitä, mut on vaan niin kummallisia oloja. Ja kun tosiaan lopetin ne pillerit kesken niin en tiedä et paljonko se sekottaa kroppaa, et johtuuks nää kummalliset olot ja "vuodottomuus" sit vaan siitä? Pillereitten aikaan vuosin verta lähes joka viikko, ehkä tuntuu sit vaan oudolta kun en ole kohta kuuteen viikkoon vuotanut lainkaan. Tiedä häntä..

Mulla on perjantaina lasten neuvolat niin ajattelin kyllä samalla siellä sanoa asiasta. Kattoo mitä ne on mieltä..
 
Damys, yleensä kun lopettaa kesken niin kroppa menee sekaisin, eli voi johtua siitä, mutta mehän toivomme että se on sitä itseään :heart:

Ovis lähestyy, oletettavasti viikonloppuna. Olen oikeasti ollut aika masentunut kokoajan muiden perheenlisäysuutisista ja tuntuu että olen henkisesti aivan loppu. En kestä nähdä raskaana olevia kavereita/tuttuja. Toivottavasti tilanne helpottuu kun antaa ajan kulua...
 
Kyllä tänään väsyttiki ku kaks yötä valvottu 3tunnin torkuilla. Ei oo menkkoja näkyny ja tänää alkas limailu...ihan väritön sellainen. Kp25 en odota liikoja, mutta voi olla että olis tärpänny. :) mies jo paino päänsä mun mahalle ku maattiin sängyllä ja katottii tv:tä..."ei kuulu vielä toisia sydänääniä. Lorinaa vaan kuuluu" :) ihana.
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Damys siis mulla kans pillereiden kesken lopettamisen jälkeen oli samoja oireita enkä silti ollut raskaana. Mutta ainahan sitä toivoo..:rolleyes: ja toivotaankin! :)
peikkotytsy hyvältä kuulostaa! :heart: Itse olen vähän rauhoitellut itseäni tämän asian suhteen enkä ole ajatellut sitä niin paljon. Saapa nähdä nyt kun ovis pitäis olla ens su että kuinka rauhallisin mielin sen jälkeen.. :D
 
Heipähei vauva kuumeilijat! Toivoisin saavani vastauksia täältä raskaus"oireisiini" (?) Ovulaatio laskurin mukaan olisi ovulaatio ollut viime viikon lauantaina kp14 ja lauantana ja sunnuntaina tuntuikin nippailua mahassa jonka jälkeen alkoi limailu. (kuun aikana ollaan siis lähes päivittäinen heiluteltu peittoja.) muutama päivä sitten rinnat ovat kipeytyneet hiukan, nippailu vatsassa jatkunut ja lämpö on noussut tavallisesta 36,2-> 36,9... Oisko nyt tärppäämisen oireita ja ovulaatio tapahtun
Kyse voi olla raskaudesta mutta varmimmin se tietysti selviää testillä :D
Tänne vaan toiveilijoiden joukkoon! :wave: Meistä varmasti monet tunteneet noita oireita toivoesssaan raskautta, mutta hienoa jos näin on! :)
 
Tinttu85 joko oot testaillu? :) sillähän se selviää onko vai tekeekö mieli tepposia. Plussa tuulta lämmittämään palelua! :)

Meillä on tänään 4vuotis päivä. En ikinä voinu 4 vuotta sitten aatella, kuinka onnellinen voisin olla. Ja mitä elämässäni 4 vuoden aikana saavuttaa. Nyt kuitenkin onnellisesti kihloissa, 21vuotiaana omakotitalon omistaja, vakityöpaikka, erikoistunut ammatissani muistihoitajaksi, ja kaiken lisäksi vielä vauvakuumeillut. MINÄ jolle päiväkotiharjoittelu neljävuotta sitten oli melkoisen haastava kokemus henkisesti että fyysisesti. Ihan tippalinssissä tätä asiaa ajatellut. Ajattelin näin 4vuotis päivän kunniaksi ja kun niitä menkkojakaan ei vielä näy :whistle: että hakisin raskaustestin. Mutta olisi kai se plussa ihan liikaa toivottu tämän kaiken muun onnellisuuden päälle. :) eikä elämäni tai meidän elämät mieheni kanssa siihen kaadu jos plussaa ei vielä tällä kierrolla näkyisi. Mittasin tos just lämmön ku tuntuu olo vähä siltä. Normi lämpö n.35,6 Ja ny näytti 36,4. Enkä kyl oo kipeenä...
Olen muuten tainnut jättää kertomatta, kun äitini ei oikein pitänyt meidän vauvakuumeilusta... Noh nyt kun siivoiltiin yhdessä ja järjesteltiin videoita ja dvd-levyjä hyllyyn ja suurin osa oli jotain nalle puhia tai muumeja. Äiti meinasi ensin ettei niitä kukaan heillä katso joten voisi viedä kirpparille, kunnes hän hoksasi "eiku pitäähän nää säästää kun lapsenlapset tulee mummolaan ni nehä ny kattoo nallepuhia ja muumeja. Ei näitä voikkaa laittaa vielä pois" :)
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 12 ja negaa näyttää. :< Ei edes mitään haamuja, viivanpaikkoja tai mitään. Niin kylmän valkoinen nega kuin voi olla. Kai se on sitten uskottava että yk2 alkaa kohta...

Onnistuin myös sairastumaan heti antibioottikuurini jälkeen toiseen tautiin, tällä hetkellä maataan siis flunssan kourissa, nice. :headwall: No saapahan syödä suklaata ja katsoa Housea kymmenen jaksoa putkeen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Heeeiiiiiii täällä ollaan.. oon joka päivä lueskellu mut en oo ehtiny kirjotella. meil nuo lapsoset sairastellu nyt niin paljon... mä saan varmaan heittää kirveen kaivoon jo tästä kierrosta? nimittäin tänään kp 28/30-36 ja puhdas nega :( tosin ei olla peittojakaan kovin paljoo ehditty ja jaksettu heilutella. meillä on ollut kaikenmoista stressiä tässä lähiaikoina jotka tosin nyt tuntuu pikkuhiljaa helpottavan osaksi ja sitte tosiian lapset valvotellu yöt niin on kyllä ollu ihan valmista kauraa unille ku lapset saanu illalla simahtaan.. tympäsee kuiteski.. saa nähä millon se täti kurvaa paikalle. Fritangille :hug: ja onnea plussanneille. :heart: joko tinttu on kaivannu testin kaapista???:popcorn:
 
Saa päivittää kp 1/37, YK 4, pidän edelleen ton kierron vaikka pitkiä kiertoja on vaan sen jälkeen ollut. Oon erittäin iloinen ettei venynyt kierto pidemmäksi vaan jäi 46 päivään. Ehkä kroppa alkaa vihdoin toipua pillereistä ja meillle kohta se pieni suotaisiin :)

Plussanneille kovasti onnea ja kaikille uusille oikein paljon tervetuloa :heart:

mitäs muut toivelijat tekee työkseen tai opiskeletteko ? Pientä galluppia kehiin :) itse aloittanut juuri lähihoitajaopinnot ja tykkään kovasti, eka päiväkotiharjoittelu tulossa marraskuussa.
 
Minäkin olen juuri aloittanut lähihoitajaopinnot, ensi kuussa jo ensimmäinen työharjoittelu myöskin päiväkodissa!

Ovuloinkohan ollenkaan tässä kierrossa? Ei tullut edes hämärää toista viivaa tikkuun vielä.... Tosin ovulaatioajankohta olisi vasta viikonloppuna, mutta silti on yleensä haamu tullut...
 
Saiskos yksi uusi lisää tulla kirjottelemaan :)

Viime kuussa nappasin viimeisen e-pillerin, monta vuotta tuli niitä käytettyä. Nyt odottelen ensimmäisiä luomumenkkoja, kiertopäivä tänään 34, ennen pillereitä kierto ei ollut säännöllinen joten en tiedä minkälaista kiertoa tässä osaa odottaa.

Ma tein testin, nega, tosin en ollut kauaa pidätellyt. Ei menkkoja, viime viikosta asti välillä ollut menkkamaisia kipuja. Kuten nytkin tuli taas illalla. Hiukan turvonnut olo myöskin. Teen uudestaan testin viikonloppuna aamupissasta jos ei siihen mennessä ala.

Eniten tässä ressaa sitä rupeaako kroppa toimimaan tai toimiiko se ollenkaan. Esikoista siis yritetään.

Niin ja minäkin oon lähihoitaja opiskelija :)
 

Yhteistyössä