Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Tervetuloa, Caro87!

Onpas täällä lähihoitajia :D olen varmaan jo sanonutkin, mutta itse opiskelen IT-alaa yliopistossa. Ei mikään maailman kiinnostavin aihe... Toiveammattini olisi eläinlääkäri, mutta ei ole varaa muuttaa Helsinkiin. Mutta ehkä tuo IT-homma alkaa jossain vaiheessa napata. Opiskelen nyt siis ekaa vuotta ja nuo ekat kurssit on sellaista yleistä pakkopullaa.
 
Sain plussan tänään, mutta koska kaikki ois liian täydellistä ollakseen totta, niin tänään alkoi sitten niukkaakin niukempi vuoto. Lähinnä pyyhkiessä tulee verta, siteeseen on tullut pari hassua viirua - paaaaaljon niukempaa kuin esim. menkat (ikinä), joten menkat nää ei mun tapauksessa kyllä ole. Kivutonta ollut (tissit ja pää on ainoat kipeet :D). Lueskelin, että voisi olla harmitonta, joten en heitä vielä kirvestä kaivoon, mutten suostu siirtymään plussanneisiinkaan. Tänään on laskureiden mukaan 4+2... Voi kun kaikki menisi hyvin :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: jen" ja OneMore?
onnea tinttu85!!:flower: kaipa se vuoto voi olla siitä kohdun kasvusta johtuvaa. :) peikkotytsy on kiva kuulla tuommoisia onnistuneita elämän tarinoita. :) Itse olin ollut kovin hukassa elämäni kanssa siihen asti kun löysin tuon mieheni ja tuntuu että elämä voikin olla sellaista kun joskus kuvittelin. :) ikuinenkuumeilija en heittäisi sinuna kirvestä kaivoon vielä niin kauan kun ne menkat ei ala, enkä vielä sittenkään välttämättä :D aina on toivoa! Itselläni limojen perusteella ovis olikin siis jo tänään:confused: Noh, luulis tärppäävän kun eilen ja toissapäivänä kyllä pupusteltiin ja odotan tuota miestä kotiin jospa sitä vielä kerkeis.. :D
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 27.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Minnah88.............kp53/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Pimumami............kp47/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
harjoituskappale.kp37/32-37.........21v...........yk1............2.lapsi
Caro87.................kp34/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp33/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Tinttu85................kp31/27-28.........28v..........yk5............4.lapsi

Kp 21-30


ikuinenkuumeilija.kp29/30-36........24v..........yk1..............5.lapsi
Nyu........................kp28/27.............24v..........yk12............1.lapsi
Kukki$...................kp27/??..............23v..........yk1..............3.lapsi
peikkotytsy...........kp27/?................21v..........yk3..............1.lapsi
Fritang..................kp26/26-30.........20v..........yk1..............1.lapsi
Nenni88................kp23/27..............25v..........yk3..............2.lapsi

Kp 11->20


Toivepulla............kp19/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp19/33...............21v.........yk9.............1.lapsi
Yztlas...................kp11/26-27..........20v..........yk2.............1.lapsi

Kp 1-10


sinsa....................kp8/29-30.............21v...........yk6............1.lapsi
Belll.....................kp2/37..................21v...........yk4............1.lapsi
damys........................?....................23v............?...............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Tinttu851624.9
Fritang1330.9


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Eilen tuli hailakka plussa. En kuitenkaan uskalla juhlia, todella epätodellinen olo. Esikoista kuitenkin yritettiin yli vuosi ja nyt ensimmäisestä kierrosta plussa!? Varmasti esikoisen kohdalla vaikutti se, että olin syönyt e-pillereiltä ja esikoisen syntymän jälkeen on vain kondomi ollut ehkäisynä. Huomenna testaan uudelleen ja katsotaan onko plussa vahvistunut vai tuleeko täti kylään.
 
Varovaiset onnittelut:flower: :) Olen varma että sinulla harjoituskappale syynä voi hyvinkin olla nuo e-pillerit. Ja varmasti monilla muillakin. Minä en kyllä yhtään hormonia itseeni työnnä enää ikinä. Niin paljon on kuullut niistä jo kaikkea huonoa ja itse myös ne kokeneena. Vaikeuttaa varmasti lapsen saantia kun kierrot ja kaikki on ihan sekaisin ja sitten niitä kiertoja yritetään saada oikeiksi syömällä lisää hormoneja..!? Minulle työnnettiin 13 vuotiaana e-pillerit käteen kun menin puhumaan ehkäisy asiosta, sen enempää kyselemättä. Vasta kun olin monien itkupotkuraivareiden ja oksennuskohtausten jälkeen päässyt puhumaan uudesta ehkäisymenetelmästä niin minulle kerrottiin etten olisi saanut edes syödä mitään e-pillereitä koska minulla on migreeni. Miten tuollainenkin pillereiden popsinta vaikuttaa nuoreen jonka hormonitoiminta on tuskin edes kehittynyt? kysynpähän vaan. Minulla hormonaalinen ehkäisy ollut 7 vuotta käytössä ja siinä ajassa kokeiltu on e-pillerit, ehkäisykapselit, hormonikierukka(asennettiin kun olin vasta 16, eikä aikaisempia raskauksia) ja nyt viimeisimpänä minipillerit. Ihmekkös tuo jos ei ihan heti tärpää..

Ja minulla tän päivän alavatsaa nipistellyt ja nyt särkee alaselkää. Johtuneekohan se tuosta ovulaatiosta? Jotenkin en jaksa uskoa että heti nippailisi jos olis hedelmöittynyt.. Osaako joku vastata? :D
 
Oli sitten tänään ne lasten neuvolakäynnit, molemmat kasvaneet hienosti omilla käyrillään ja muutenkin saivat pelkkiä kehuja, osasivat tehdä kaikki tehtävät ja temput. :) Kerroin sitten samalla neuvolatädille tästä mun tilanteesta ja sepä sitten kirjotti mulle lähetteen labraan verikokeisiin. Vaikka on testit olleetkin negaa, niin ihan sillä sitten päädyttiin kattomaan verestä, kun esikoista oottaessahan mulla näytti todella pitkälle testit negaa. Maanantaina saapi sitten soitella tulosta. Ihan hyvä näin, saapa ainakin selvyyden asiaan. Olen nyt sitten yhteensä kolmena yönä herännyt oksentamaan - yöoksennushan oli mulla ainoa merkki esikoisesta, vaikka silloin se tapahtuikin vain kerran. Neuvolan odotustilassa oli parikin vauvaa - ja voi kyllä se kuume vaan kasvoi aika hurjiin mittoihin niitä kattellessa! :)

Ootte näköjään ammateista ja muista jutelleet. Mulla ei oo mitään muita kouluja käyty kuin peruskoulu. Sen jälkeen tuli sit kokeiltua paria koulua ja työharjotteluja. Sitten 18 vuotiaana sainkin jo esikoisen. Kun oli sitten suunnitelmissa läksiä kotihoidontuelta opiskelemaan niin nuorempi poika ilmottikin tulostaan. Ja nyt suunnitelmissa siintäs seuraava..

Onnea plussanneille! :)
 
Heips. Tein äsken raskaustestin, joka näytti ihan puhdasta negaa. Eli kierto siis on vain pidentynyt. Kaiketi ne menkatkin joskus alkaa, onhan nyt vasta kp27. Enhän mä ny voinu ees olettaa et se plussaa ois näyttänytkää vaikka pieni toive olikin... Noh eikähän se plussa sieltä ajan kanssa tule. Nautitaan nyt elämästä tälläisenään. :)
 
Yztlas olin kans pitkään elämässäni hukassa. Ja melkein voisi puhua jo masennuksesta. Kunnes nykyinen mieheni tuli ja näin pitkästä aikaa elämässäni jotain positiivista. Samana vuonna oli kuollut useita läheisiä. Itse muutin pois kotoa opiskelujen takia. Tein paljon tyhmiä asioita joita kadun edelleen. Mutta kaikesta siitä huolimatta mieheni hyväksyi minut tälläsenä. Siksipä on niin vaikea uskoa miten elämäni on muuttunut näin paljon parempaan. Menneet on menneitä ja ne on kasvattaneet minusta tämmöisen. Ei niitä kannata jäädä mietiskelemään. :) keskitytään tulevaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
heipsan ja Onnea plussaneille :D mä edelleen hengailen täällä kuumeilijoissa, vaikka se plussakin sieltä jo tuli :D

Ammatiltani oon Vakuutusasiamis.. eli teen yrittäjänä duunia kotimaiselle vakuutusyhtiölle :) täältä sitten vaan syntyville vauvoille turvaa ;)

hihii.. tänään omien laskujen mukaan 4+6 :)
 
Onnea plussanneille!! :)

Minäkään en aijo kyllä enää ikinä ainakaan e-pillereitä käyttää..

Ei ole täti tullut vieläkään. Eilen illalla oli aika voimakkaitakin menkkamaisia kipuja ja vatsaa poltteli. Ei vuotoa tipan tippaa. Tänään sit vaan pieniä tuntemuksia vatsassa. Melkein joka toinen päivä ollut noita vatsatuntemuksia. Mulle kävis tässä vaiheessa kumpikin, että tulis täti tai olisin raskaana. Ärsyttää jos ei ole kumpaakaan. No su meinasin testailla.

Eilen kävin ystävän luona ja oli kyllä helpottavaa näistä asioita jutella. Jos käy niin huono tuuri ettei menkat käynnisty ollenkaan pillereiden jälkeen niin eihän siinä muuta kuin mars lääkäriin jos antasivat lääkkeitä millä sit käynnistetään ne..
 
peikkotytsy kuulostaa kyllä niiiiiin tutulta. Itse kärsin myös masennuksesta, aika pitkäänkin eikä huonot valinnat elämässä ja kaikki hölmöilyt kyllä yhtään ainakaan parantanut sitä. Sain kuitenkin hoitoa ja ero silloisesta narsisti poikaystävästäni ja tämän uuden löytäminen muutti elämäni. En olisi kyllä voinut ikinä uskoa olevani tässä tilanteessa tämän ikäisenä, että suunnitellaan lapsen hankkimista ja oman kodin ostoa maalta, jotka kuitenkin molemmat ovat olleet unelmani jo kauan. Hassua, kun kuitenkin on niin nuori. :) On tää elämä jännittävää. =)
 
  • Tykkää
Reactions: peikkotytsy
Tänään kp1/30-37 ja yk 2

Tiedä oliko äidin/naisenvaisto joka ei antanut uskoa siihen plussaan ja näinhän siinä sitten kävi. Itkupotkuraivarit on päästelty ja yritetään posiitiivisin mielin jatkaa tähän uuteen kiertoon.

Minulla tuli eilen jo tuhrua, mutta toivotaan, että Tintulla tuo tuhru ei merkannut mitään! :)
 
Phuuuh! Tänään tossa aamulla touhuiltiin ja sen jälkeen havaittiinkin sitten, että verta oli vähän siellä sun täällä. Aattelin sitten vaan, että no se tästä, et eipä tartte maanantaina soitella ja kysyä testin tulosta, että tervetuloa täti. Hoidin sitten alapesut siinä ja eipä oo koko päivänä tullut tippaakaan enää verta, ei ees paperiin oo jäänyt mitään. Mitäköhän tää nyt sitten on?? Tulis jo se maanantai!!
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 29.9.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Minnah88.............kp55/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Pimumami............kp49/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp36/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp35/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Tinttu85................kp33/27-28.........28v..........yk5............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp31/30-36........24v..........yk1............5.lapsi

Kp 21-30


Nyu........................kp30/27.............24v..........yk12............1.lapsi
Kukki$...................kp29/??..............23v..........yk1..............3.lapsi
peikkotytsy...........kp29/?................21v..........yk3..............1.lapsi
Fritang..................kp28/26-30.........20v..........yk1..............1.lapsi
Nenni88................kp25/27..............25v..........yk3..............2.lapsi
Toivepulla............kp21/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp21/33...............21v.........yk9.............1.lapsi

Kp 11->20


Yztlas...................kp13/26-27..........20v..........yk2.............1.lapsi

Kp 1-10


sinsa.....................kp10/29-30...........21v...........yk6............1.lapsi
Belll......................kp4/37..................21v...........yk4............1.lapsi
harjoituskappale.kp2/30-37.............21v...........yk2............2.lapsi
damys........................?....................23v............?...............3.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Tinttu851824.9
Fritang1530.9


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89
smooth
Heku
Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
damys: Muistelen lukeneeni, että joillakin saattaa tulla seksin jälkeen verta jos on raskaana. Olikohan niin, että limakalvot ja kohdunsuu yms on herkemmät sillon. Onneksi saat sitten maanantaina varmuuden :)

Tein tossa aamulla testin ja negaa näytti kp37 nyt.. Olishan se ollutkin liian hienoa, että heti olisin paksuksi tullut pillereiden lopettamisen jälkeen. Taitaa nää mun tuntemukset sitten olla muita hormoonitoimintaan liittyviä. Mietin tossa testiä tehdessäni, kun noissa liuskoissa lukee, että pissan pitää olla huoneen lämpöstä, että pitäskö sitä kauankin antaa viiletä vai voiko tehdä heti?? Anteeksi tyhmä kysymykseni :D
 
Caro87. Mulla alko menkat pillereiden jälkee kp14 kohas ja toiset kp22... Et kyl se elimistö vaan menee sekasin ku ei sille kaiken maailman myrkkyjä anna. En kyl ikinä enää huolin iitä pillereitä, vaikka niistä omat hyvätkin puolensa oli (säännölliset menkat, iho ei kukkinu, tukka ei ollu läheskää näi rasvoittuva ku nyt, raapaisuherkkä iho oli pois kunnes lopetin pillerit) mut eipä ollu kyllä paljo halujakaa. Minkä testin teit? Mä ku tein nii siinä kyl luki et sen liuskan pitääs olla huoneen lämpönen ei pissan. :D mut onhan noita nii erilaasia noita testejä, tuskin se pissan lämpötila siihen vaikuttaa.
 
peikkotytsy: pregchek oli testi ja piti ihan vielä tarkistaa niin siinä sanottiin, että testiliuska sekä pissa pitäs olla huonennlämpösiä (15-30 astetta) :D Niin itekkin mietin, että tuskin on niin just tuon lämpötilan kanssa. Itekkään en kyllä pillereitä koskaan enää alota, sillon teininä tuli alotettua epäsäännöllisten menkkojen takia plus ehkäisyksi. Hyvinhän ne toimi ja mulle ei koskaan mitään hirveitä sivuoireita tullu, mutta eihän sitä mitenkään tiedä toimiiko kroppa ilman niitä kun keinotekosesti hormoneja vuosia syönyt..

Tuli tässä mieleen, että pitäsköhän neuvolaan soittaa jos pääsis papa-kokeeseen. Kuitenkin melkein vuosi viimesestä ja ei nyt enää niitä pilleri kontrolleja tule. Olishan se siltikin hyvä käydä tarkistuttamassa, että niissä on kaikki ok.
 
Onnea plussanneille :)!
Aikasemmin tuolla kysyttiin missä ammatissa on, minä olen kanssa valmistunut lähihoitajaksi ja työskentelen päiväkodissa :)
Kävin loppuviikosta labrassa ottamassa tulehdusarvot ja raskaustestin (veriteitse), koska lääkäri oli sitä mieltä että ne pitää katsoa kun tiputtelu jatkui niin monta päivää!
Ensi perjantaina lääkäri soittaa ja kertoo miten edetään tästä eteenpäin.. Minulla on aina ollut omana lääkärinä nainen ja nytten on vaihtunut mieheen muuton jälkeen, onko kellään kokemusta mieslääkäreistä laittavatko helpommin lisätutkimuksiin kun naislääkärit? vai toitottelevatko hekin vaan että "olet vielä nuori ja teillä on aikaa..". Kunnallisen puolella siis käyn nytten!
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä sitä voi (pieni) ihminen olla ihmeissään :confused: Eli tihkutti vaaleanpunertavaa tuolloin 26.9. (tuli lähinnä pyyhkiessä), vähän enemmän tuli verensekaista punaista 27.9. (selvisin parilla siteellä koko päivästä), 28.9. enää pyyhkiessä ja tänään ei mitään!! Huomenna soittelen neuvolaan JA teen uuden r-testin aamusella :) Palelu, pahoinvointi ja unta riittää - koko viikonloppu mennyt 12-14h yöunilla!! - ja nytkin väsyttää |O

Miltä tää teistä kuulostaa? :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa hei.. Mulle saa päivittää tälle päivämäärälle KP1 ja yk2..kyllä tympii :headwall: harjoituskappaleelle :hug: samassa veneessä ollaan.. Tinttu, mulla ainaki joka raskauden alussa, (siis jokaisen neljän) tuolla lailla tiputellut raskauksien alusa ja ollu ihan vaaratonta ja plussana pysynyt. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Tinttu85
Täällä ei uutta. Haamu on ja pysyy (saatan kokeilla ip-pisusta, jos saisin vahvempaa tulosta), huomenna labraan. Kuvottaa jos ei syö riittävän usein, väsyttää koko ajan (viime yönä 10h unta) ja paleltaa (sormet ja varpaat jäässä)...
 
Tännekin voi laittaa kp1 yk2. Ei edes haittaa, diilasin asian kanssa eilen. Oikeastaan olen vain helpottunut, että se parin viikon olenko-vai-enkö-ole -arvailu on nyt nyt ohi. Tässä kierrossa tilaan raskaustestit vasta kierron lopussa etten pääse niitä liian ajoissa tuhlaamaan :D

Olen kyllä hirveän kiitollinen tämän kropan toiminnasta! Luteaalivaihe on joka kierto sama ja riittävän pitkä. Kierrot eivät veny. Ovulaation tunnen. Eiköhän tässä ole jo aika hyviä edellytyksiä raskautumiseen. :)

Sitä paitsi aurinko paistaa, flunssa on väistymässä, tänään pääsee miehen kanssa shoppailemaan vaatteita (oi kyllä!) ja illalla tulee Erilaiset äidit <3 Joten ei tämä ole huono päivä laisinkaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas

Yhteistyössä