Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet

  • Viestiketjun aloittaja Laretzki
  • Ensimmäinen viesti
Nomppeli siellä sit aletaan kutomaan sinisiä villasukkia ;)

Aikookos muut ottaa selvää kumpi tulee? Me ei oteta, poikaakin odottaessa vaan arvailtiin kaikilla ihmetesteillä ja sydämen sykkeillä kumpi tulee ja itellä aivot sano "tyttö", kun lapsi synty näin ekana pallit ja aloin kirkumaan "poika tuli, suku ootti poikaa, poika tuli" :LOL:

Rokotetta en aatellu ottaa.

milla3 tervetuloa :wave:

Täällä ollaan lähössä reissuun ja pitäs pakata, en vihaa mitään niin paljoa kun pakkaamista! Kamala oksetus öksötys on ollu tänää ja väsyki alkaa taas painaan!

KyyneltenHymy ja mysteeri jollakin viikoilla
 
icy
milla3 Tervetuloa mukaan! :flower:

Li Mä utelen heti, että missäs olitte reissussa?:p

Epa_88 Tsempit häiden järjestelyyn! Mitenkä sulla riittää virtaa (ja koskas häät olikaan, en muista oletko kertonut?) ? :)

KyyneltenHymy Ai sä vihaat pakkaamista, mä kyllä pakkaan yleensä ihan mielelläni mutta sitten se kassien purkaminen onkin semmoista pakkopullaa :D Yleensä kassit lojuu jossain nurkassa pitkään ja tyhjenee sitä mukaa, kun jotain niistä tarvitaan :D

Rokotetta en ajatellut myöskään ottaa, sen verran ruvennut epäilyttämään kaikki tuollaiset "ylimääräiset" kuitenkin.

Sukupuolesta ei vielä tiedetä, aiotaanko kysellä. Mä haluaisin edelleen, mutta mies ei. Itse juurikin sen takia, että voi jotain vaatetta ja muuta tavaraa sitten hankkia. Mies taas haluaisi jännittää sitä loppuun asti. Noo, katsotaan mitä tästä yhdessä tuumitaan loppujen lopuksi.

Vitsit mä odotan, että alkais jo pakkaset ja tulis lunta. Ei jaksa tota ainaista satamista ja kuraa koiran tassuissa ja ja... Jouluvaloja himottais jo kovasti laittaa, mutta oon hillinnyt itseni. :D

Icy 15+4
 
icy: Riittää virtaa ihan hyvin mut muuhun ei sitten enää sitä jääkkään. :D Häät on 11.11.11, eli ei enää pitkä aika, joten loppu panikoinnit alkaa olla lähellä. Puvun vein vasta tänään "korjaukselle", koska sitä pitää lyhentää, laittaa nyörit taakse jotta mahtuu vielä päälle. (nyt meni juuri ja juuri kiinni) Hassua miten paljon maha on loppujenlopuksi kasvanut kuukaudessa! :)
 
Hei kaikille! :) Kiva kuulla että suurimmalle osalle kuuluu hyvää :heart: Nomppeli ja Laretzki hienoa että rakenne ultrissa kaikki hyvin :) Pahoitteltu vielä Sanyon ja Li:n mutkikkaista tilanteista, toivottavasti asiat selviää parhain päin.
Rokotteesta, itsekkin hoidan infulenssa potilaita, lähinnä mietityttää se kuinka vaarallista vaaville voi sairatuminen olla, kun epäilyttää tuo rokotteen ottaminen ... en ole siis vielä päättänyt. Sairastan muutenkin tosi vähän, lähinnä perusflunssia vaan.
Sukupuolesta mulla on koko ajan ollu niiiiin poika olo, ja aiotaan miehen kanssa ehdottomasti kysyä 15.11 ultrassa sukupuolta :) Saa sit luvan lähtä osteleen vauvalle vaatteita yms. mitä en malttas odottaa!!
Tosta lääkärin tutkim., mulle tehtii alapäätsekki sillon ekassa neuvolalääkärissä, eli n. 12-13 viikoilla, ja varmaan seuraava joskus joulukuun tienoilla tulevasta toisessa lääkäri neuvolassa.

Niin ja onneamillalle ja tervetuloa :)

ON tänään poksutaan, eli 18+0 :) ihanaa :heart: vauvan liikkeitä tunnen jo, yleensä iltaisin potkuttelee :) Mitään halua ei oo istukan sijainnista..välillä rakkoon potkii istuessa ja varsinkin kun on vasta käyny pissalla :O hassua. Mahakin jo pullistunut kivasti, kohtu oli viime neuvolassa siinä korkeudella missä pitäänkin. Painoa tullut vaivaiset 800g, vaikka masu kasvaa.
 
Li
Icy: thaimaassa oltiin semmonen parisen viikkoa ympäriinsä.

Mahasta: mun turvotus ja ummetus on uskomatonta ja hemmetti tänään yks työkaveri jo töissä vitsillä ikäänkuin kysy et no, ootatsä vauvaa,hä ku näyttää siltä.
Takellellen vastasin et, eeeeen.. :) ku en ole vielä esimiehelle kertonu ni en viittiny kertoo kellekään muullekaan ensin ettei lipsauta.

eilen oli tosiaan ea neuvola ja siellä kesti ikuisuus ja ahdisti lievästi kun en mä haluis kellekään tuntemattomalle enään jaksaa millään selvittää tätä parisuhdetilannetta ja kaikkea tätä sotkua jauhaa aina uudestaan ja uudestaan. vielä oman äidin kanssa sama keskustelu olis edessä kunhan sille jonain päivänä ehkä 3-4viikon päästä kerron jos kaikki on hyvin tuolla masussa. ei jaksa vatvoa enää. luovutan. kaipa se tuo mieskin osaa joskus sitten sanansa sanoa. NT-ultraan menen 31.10. ja tulkoon mukaan jos tahtoo, jos ei taho niin kaveri tulee ja pärjään ihan hyvin itteksenikin. ei jaksa enää tapella. kunhan helmikuun loppuun mennessä päättäis et meinaako mun kanssa jatkaa vai jäänkö yksin ni se riittää. silloin loppuu mun työt ja pitää joko muuttaa oikeesti yhteen ja isompaan tai sitten mun on etsittävä halvempi kämppä kun tää. vaikka en millään tahtois tästä luopua kun on niin kaunis ja uusi...

T: Li + Riäpäle (toivottavasti se nyt siellä sit on) 10+4
 
Heippa naikkoset ;) :wave:

Ken mut sitten muistaa tuolta Kakskymppisten puolelta, jäin sieltä vissiin palstatauolle(?) tossa.. jokin aika sitte..

Kai sitä vois tännekkin kurkkimaan tulla.. On sen verran noita ihania kuvotus aaltoja, et toivon tän nyt pitävän paikkansa :heart:

Maanantaina tein Clear Bluen digidigin ja näytti Raskaana 2 - 3 :)

Ja 24 pv on neuvola ja 25 pv on neuvolalääkäri. Sieltä toivon saavani lähetteen varhaisultraan, kun on se oma tarina nyt mikä on, ni katotaan kasvaako siellä ees mikään vai onko eksyny raskauspieru.. *iso huokaus*

Li, piti sulle vielä sanomani, että parempi yksi hyvä ja rakastava vanhempi, kuin kaksi riitelevää ja huonoa :( :heart: Voimia!!

Jjees. Eli moikkamooooii..

Emby^ ja rakas Jormaliini (5+2)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille ja soriEmby^ että oon pilkunnussija, mutta tarkotat varmaan 2-3 ? :)

Itse ollut aika pitkällä tauolla. Ollut niin paskat ajat taas, toivottavasti muilla menee paremmin :)
Täällä tuo kuvotus vähän pahentunut sillä, että on harvoin, mutta rajuina puuskina sitä. Muutaman kerran oksentanut :X Alavatsaa juilii edelleen välillä ja nippailee. Mielialanvaihtelut on ihan kamalia :( säälin miestäni>(ja ylipäänsä ihmisiä jotka joutuvat huonoina päivinä mua kestämään). Mehujäitä oon alkanu vetelee kun hullu :s Tuskin kovin terveellistä... Kaikki hommat on jäänyt vähän hoitamatta kun oon niin väsynyt koko ajan :headwall: Ultraan tuli sentään kutsu 31.10 sillon mentäis about 11+3 nyt mennään 10+1 :heart:

Hyvää syksyä kaikille ja koitan olla aktiivisempi :) :kiss:

Sanyo&Papu Rv 10+1 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi että Emby kyllä minä sinut muistan :) Onnea hirmuisasti plussasta, peukutan kovasti että sinulle tällä kertaa onni suodaan, onnea matkaan :heart: Etköhän sää siihen varhaisultraan aiempien tapahtumien vuoksi pääse, uskon niin.

Li harmi että tilanteesi vaikea.. :( Eli miehesi siis ei tiedä mitä mieltä olisi vauvauutisista? Toivottavasti suhteenne tulevaisuus ei jää kovin kauaksi aikaa arvailujen varaan, aikas raskasta varmasti on, voimia! :hug: Kiva että ultra pian, pääset pikkuisen näkemään, hyvä ettei yksin tarvitse mennä, kun miehestäsi ei tiedä.

Sanyo kiva että ultra aika tiedossa, eihän tuohon oo enään ku tovi :heart: noilla viikoilla veijari jo kivasti heiluu, ellei oo yllättäen pienempi kuten meillä kävi. Mulla oli IHAN SAMA noitten mehujäitten kans, pahaan oloon ei auttanu mikään muu ja niitä olikin sitten pakkanen pullollaan :D nyttemin ei sitten oo tarttenu enään :)

Hömelö RV 18+2
 
  • Tykkää
Reactions: Sanyo
Alkuperäinen kirjoittaja Hömelö;24876606:
Voi että Emby kyllä minä sinut muistan :) Onnea hirmuisasti plussasta, peukutan kovasti että sinulle tällä kertaa onni suodaan, onnea matkaan :heart: Etköhän sää siihen varhaisultraan aiempien tapahtumien vuoksi pääse, uskon niin.

Li harmi että tilanteesi vaikea.. :( Eli miehesi siis ei tiedä mitä mieltä olisi vauvauutisista? Toivottavasti suhteenne tulevaisuus ei jää kovin kauaksi aikaa arvailujen varaan, aikas raskasta varmasti on, voimia! :hug: Kiva että ultra pian, pääset pikkuisen näkemään, hyvä ettei yksin tarvitse mennä, kun miehestäsi ei tiedä.

Sanyo kiva että ultra aika tiedossa, eihän tuohon oo enään ku tovi :heart: noilla viikoilla veijari jo kivasti heiluu, ellei oo yllättäen pienempi kuten meillä kävi. Mulla oli IHAN SAMA noitten mehujäitten kans, pahaan oloon ei auttanu mikään muu ja niitä olikin sitten pakkanen pullollaan :D nyttemin ei sitten oo tarttenu enään :)

Hömelö RV 18+2
Juu viikko enään :) Jännittää ! Pakko kysyä : Onko muilla tietoa miten hiivatulehdus vaikuttaa raskauteen/sikiöön? Tuntuu että olis hiiva päällä, mut inhoan lääkärissä ravaamista muutenkin :s
Ja toinen kyssäri :
Millä viikoilla ootte alkaneet tuntemaan liikettä? Mä niin odotan et tuntisin !
Ja Li Ystäväiseni pahoittelen jälleen kirjeen viivästymistä (hidas olen) ja toivon tosiaan, että siellä asiat menisi parempaan päin :heart:

Mehujäitä --> :D
 
En mä jaksa uskoa, et hiivalla on mitään vaikutusta sikiöön :O Se lapshan on siellä pienessä pussissa turvassa :)
Mut sitä pilleriä ei saa raskauden aikana ottaa, sen mä oppisin just yhdeltä kavrulta :)
 
Onnittelut plussasta Emby, ihanaa!! :heart: Mä oon jostain lukenu et miten teille kävi edellisessä raskaudessa.. toivottavasti nyt menee kaikki nappiin!! :) Ja varmasti meneekin!! Hyvää alkuraskautta teille!

Sanyo mä aloin tuntea ekat liikkeet tosi varhaisessa vaiheessa eli viikolla 15, yleensä esikoista odottaessa tuntee vasta viikolla 17-20.. mulla on istukka takaseinämässä niin sen takia tuntui niin aikaisin ja tuntuu edelleen. :)

Joku tais ummetuksesta valittaa.. sama täällä! Mä oonkin täs jo tyyliin vkosta 12 asti vetäny Vi-Sibliniä kaks kertaa päivässä ni ei vaivaa enää. :)

Ihanaa, mulla on nyt viikon loma! Eilen oli kavereiden kanssa halloween-bileet ja tulipahan baarissakin käytyä.. olipa hassua olla masun kanssa baarissa selvin päin.. :D Eilen poksahti myös h17, jei!! :D

Li ja Sanyo teille paljon voimia ja jaksuja parisuhteisiin, toivottavasti saatte asiat kuntoon!!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!
 
icy
Emby Onnea plussasta ja toivotaan, että sullakin menee kaikki hyvin :heart:

Sanyo Ei hiivalla pitäisi mitään vaikutusta sikiöön olla, mulla oli nelisen viikkoa sitten hiiva ja terveyskeskuksesta neuvottiin pelkästään käyttämään Canestenia. Saa reseptivapaana apteekista =) On kyllä raivostuttava tauti, teki töissäkin mieli rassata paikkoja välillä jollain juuriharjalla :D

Täällä ei mitään ihmeellistä, vointi on tosi hyvä. =)

icy 16+1
 
Li
Sanyo
jos luet noita toukokuun toivottuja lokakuussa niin sieltä näet että kaikki vaan pahenee ja syy on yksin minun ja minä pilaan taas kaiken tarkoittamatta sitä. mies sanoi juuri ajatelleensa että voisi sittenkin ehkä jäädä meidän kanssa ja kaikki taitaa sittenkin järjestyä. ei kuitenkaan tuntenut tarvetta sanoa sitä ääneen sillä luuli mun käsittäneen ilmankin. minä sitten kuitenkin ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen olin yhteydessä eksääni puhelimitse ja sekin oli täysin yhdentekevää minulle ja ajatushäiriö ja eksä on idiootti joka oli mennyt sitten miehelleni leveilemään tällä asialla ja väännellyt ja käännellyt kaiken ihan väärin josta syystä mies tuli torstai-yönä kotiin, pakkasi tavarat ja lähti. eilen yritettiin keskustella mutta sekin jäi kesken eikä päästy puusta pitkään. en tiedä saanko ikinä anteeksi vaikken ole tehnyt mitään mutta mies ei usko. itsekään ei ole ollut puhdas pulmunen mut hänen mielestään se on eri asia syystä jota en jaksa selittää. en tiedä, en jaksa enää, kunpa asiat selviäis...

Tänään veri/virtsa seulaan ja viikon päästä ultraan. kauhea huoli onko siellä ketään ja onko kaikki hyvin. kaverin dopplerilla ei kuulunut mitään vaikka kauan etsittiin (toki ei tässä vaiheessa kaikilla kuulukaan mut silti pelottaa)

huh mitä päiviä... miks aina pitää vaan selviytyä selviytymisen jälkeen koko helvetin elämä?
 
Li
Voi herttinen! Mä oon niin pahoillani :(
Siis osittain ymmärrän miehes kiukun siitä, että eksään ottanut yhteyttä, koska en mäkään riemusta hyppis jos tuo eksälleen soittelis, mutta en silti ymmärrä kyllä sitäkään miksi noin voimakkaasti pitää reagoida. Tosin mulla kävi mielessä, että ehkä tämä oli miehelle hyvä syy sitten sano moikka ja lähteä, jos ei ole oikein varma mitä tehdä?
Jättisuuri voimahalaus :hug: :hug: :hug:
Toivottavasti asiat vielä selviää <3 !
 
Joo tipahin sitten poijes, takasin kuumeilioihin! :(

Eilen tosiaan kävin ultrassa kun alko tuhru muuttumaan veriseks, ultrassa ei näkyny mitään. Tänään alko sitten supistukset ja vuoto lisääntymään. Ei auta kun surra ja nostaa sitten nokka kohti uusia tuulia! :)

Onnea teille muille odotukseen :hug:
 
icy
KyyneltenHymy Voi itku, haleja ja voimia! :hug:

Li Sulle myös tsemppiä asioiden selvittelyyn! Toivottavasti saatte jonkinnäköisen ratkaisun aikaan pian, että pääsette jatkamaan elämää.

ON: Unohdin viimeksi mainita, että mie en ole vielä mitään liikkeitä tuntenut, toivottavasti pian. Kiristystä ja venumista tuntuu alavatsalla kyllä reilusti. :)

icy rv 16+4
 
Kyyneltenhymy Pahoitteluni :hug: Kyllä se siitä vielä ja sulla on kyllä oikea asenne :) !

ON:
Kamala sota taas eilen, mut enpä jaksa sen enempää mussuttaa, etteköhän te oo ihan tarpeeks niitä jo lukenu mun osalta... Tänään ollu ihmeen paljon nipistelyä, pahoinvointi ja juilintaa. Laattasin bussipysäkille kauniisti heti aamusta :D Lääkärissä ne sano, että tuo jalka olis paranemaan päin (tosin en usko, kun särkee edelleen). Toivotaan parasta.
Tsemppiä kaikille :kiss:
 
Voi ei Kyyneltenhymy :( Voimahaleja :hug::hug: Onnea uuteen yritykseen!!

Noista liikkeistä, mä tunsin kuin perhosen siipien lepatuksen eka kerran joskus 15+, sitten oli pitkä väli ku en tuntenu mitään mut nyt jonku pari viikkoa eli 17viikolta tuntenu säännöllisesti, aina kun liikkeestä rauhoitun makaamaan ja kun aamulla hipsin unesta pissalle ja laitan takaisin makaamaan niin pikkuinen potkuttelee.

Kyllä sä icy varmaan pian tunnet liikkeitä :)

Pahoittelut tilanteestasi Li :( Haleja sinnekin :hug:

Hömelö RV 19+0 :heart:
Vielä reilu 2,5vko rakenneultraan :heart:
 
Li
Kyllä nää asiat taitaa sittenkin jotenkin selvityä. ollaan ainakin nyt oltu jo ihan sovussa vaikakkin vakavampi keskustelu on jäänyt vähemmälle. onhan tässä melkoisesti kaikkea muutakin järjestämistä miedän elämissä kun on kaksi kotia ja kaikki muu siihen päälle. ajan kanssa... toivotaan parasta.

Pahoitteluja ja haleja kaikille keillä ei myöskään mene asiat aina ihan putkeen ja onnitteluja kaiille hyvistä uutisista! vielä 4 yötä ultraan! äääh...

T: Li + makarooni 11+4
 
icy
Heipä hei, onpas ollut hiljaista, mitenkäs te naiset (ja masuasukit) voitte? =)

Täällä on mahdollisesti tunnettu ensimmäisiä hipaisuja vatsanpohjassa! :heart: Parina iltana huomannut kun on sänkyyn mennyt. Jännä tunne! Mieskin tossa totesi, että nyt vasta alkaa oikeasti tajuamaan, että meikäläinen on raskaana kun vatsa näkyy. On muutenkin ollut vähemmän kireä kun työstressi on helpottanut :kiss: Mulla on toinen neuvola nyt tiistaina ja samana päivänä mennään miehen kanssa laivalle. Toivottavasti ei mitään kauhiaa syysmyrskyä olisi :D

Vointeja kaikille!

icy rv 17+2
 
Li
huomenia!

täällä tänään edessä nt-ultra! jännittää ihan sikana, mut hieman lievemmin kun eilen kaverin dopplerilla ekaa kertaa kuulin pienen sydämen. <3 on mun sisällä jumalauta joku!! kummallista ja jännittävää :D toivottavasti pienellä on kaikki hyvin...

T: Li ja Makarooni 12+1
 
Heippa !
Miten täällä jaksellaan? =)
Li Onneksi siellä asiat vähän järjestynyt ja onnea tän päiväseen :) Minäkin olin tänään ultrassa :)
Icy Ihanaa kun tunnet jo jotain ! Mä niin odotan innolla, että alkaisi jotain tuntumaan !

Tänään siis tosiaan oli eka "oikea" ultra. Viikkoja nyt siis todellisuudessa 11+6 ja katkis oli 4,9 cm pitkä ja liikuskeli siellä paljon. Nyrkki pystyssä heti kun täti vähän mahaa paineli :heart:
 

Yhteistyössä