Kakskymppiset yrittäjät 2011

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 20.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp112/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp60/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu............kp33/26-28............23v.........yk4................2.lapsi
Johanna88......kp31/28-40............23v.........yk8................1.lapsi

Kp 21-30


KaisaKaisanen..kp27/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp26/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Anlii...............kp23/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp23/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp22/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi

Kp 11->20


Pamsku...........kp20/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp18/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp18/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp17/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp14/27................22v........yk9..................1.lapsi
Sunflower11.......kp11/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi

Kp 1-10


Amalia89............kp10/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp10/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi
Iippari...............kp3/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Onnea Vanilja87 plussasta!!! :heart:

En tiedä, mutta taitaa miehelläni vauvat olla jokahetki mielessä, puhuu kokoajan vauvoista :D

Näytin iltalehden sivuilta jutun ja jutussa olevan videon: Vauva haavautuu kosketuksesta - "Pahin mahdollinen sairaus" | Terveys | Iltalehti.fi
Ukko riepu alkoi itkemään ja lopetti kesken katsomisen, ei voinut katsoa loppuun kun lapsi kärsi niin paljon.

Ihan ihmeellisiä nuo tunteen purkaukset ja herkkiskohtaukset, ei niin tyypillistä.
Mutta ihana piirre että herkkyyttäkin on :saint:
 
Pienoinen: katsoin tuon videon.. :/

Tämänpäiväsiä tuntemuksia: kylkiä ja selkää jomottaa. Napaa nipistelee.
Farkut puristaa ja ahistaa. Menkat tuloillaan? Vai millonkoha uskaltautus testailemaan. Tilasin testejä; näinköhä ehtii perjantaihin mennessä?
Mutta näinköhän on. Epätoivo iski.
Välillä ajattelee, että miehen kanssa me ollaan koettu jo niiin paljon, että olis jo aika meidänkin saada jotakin "helpolla". Ja etenkin minä tässä elämässä; olisin voinu haluta päästä hieman helpommalla. Ei meille voi käydä niin, että yritetään kuukausitolkulla lasta; joo tiedän yk 2 vasta (älkää tästä sanomastani nyt loukkaantuko naiset rakkaat).
Ärsyttää ne, jotka tulee raskaaksi vain miestä vilkaisemalla, eikä sitten edes pidä lapsestaan huolta.

Joulusiivousta (tai ihan edes jotain perussiivousta) oon yrittänyt tehdä jo kolme päivää. Sain tänään aikaiseksi pestyä koneellisen pyykkiä. Hyvä draivi "oli päällä"; kunnes mies tuli kotiin ja raahas vällyjen alle. Pyykitkin on vielä ripustamatta.


Ja sitäpaitsi ärsyttää tuo facebookin aikajana. Haluisin lisätä sinne kuvia lapsuudestani ymymymym mutta kaikki kuvat on "paperi"kuvina, ja ne pitäs skannata ensin koneelle jne. MUTTA, kun meillä ei ole skanneria.
Enkä oikeastaan ymmärrä siitä mitään.

Näihin tunnelmiin. -B
 
Miramei: Olin niin bongaavinani oviksen tuolloin 12. päivä. Siitä asti mahaa nippaillut (niinku aina oviksen jälkeen) ja edellisessä kierrossa ovis oli silloin, kun oli tosi kosteet paikat (niinku 12. päiväkin) niin ajattelin, että ovis olis tullu jo aikasemmin.
Sitä jouluplussaa haaveileva..... :D Mie oon just tällänen stressaaja ja kuvittelen varmaa puolet kaikista oireista.

Iippari: millo testasit viimeeks? Ja mite se sun vuoto?
 
Pamsku Mulla oli samoja tuntemuksia yrityksen alussa, mut nyt sitä toivoo, että edes sais sen lapsen ja mieluusti ilman mitään hoitoja.. Kyllä se olo helpottaa joko raskauden alkaessa tai yritykseen tottuessa. Toivottavasti saat pian plussan! :)

Niistä kuvista vielä, jos sulla on edes jonkinlainen kamera, saattaa hyvässä valossa onnistua ihan kuvien ottaminen valokuvista ja siitä sitten koneelle siirtäminen. Skannereitahan voi muuten löytyä tutuilta tai koulusta (muistaakseni olit opiskelija..). Niitä on ihan helppo käyttää, muuten aikalailla sama tekniikka kuin perus kopiokoneessa, mut kuva siirtyyki koneelle.

Iippari Mullakin on välillä ihan hirveet kivut. Ootko yrittänyt, jos liikunta (ihan vaikka paikallaan pomppinen :D ) tai jokin kuuma juttu mahan päällä (lämpötyyny, vehnätyyny mitä näitä nyt on) auttais. Paras (ja ajankohtainen) lääke on myös ihan suklaa. Se oikeesti auttaa! =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 21.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp113/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp61/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu............kp34/26-28............23v.........yk4................2.lapsi
Johanna88......kp32/28-40............23v.........yk8................1.lapsi

Kp 21-30


KaisaKaisanen..kp28/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp27/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Anlii...............kp24/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp24/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp23/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp21/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 11->20


Annie24..........kp19/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp19/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp18/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp15/27................22v........yk9..................1.lapsi
Sunflower11.......kp12/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp11/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp11/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp 1-10


Iippari...............kp4/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Sunflower11
Onnea Vanilja!

Anteeksi omanapaisuuteni. Oon ollut aika masis tän asian suhteen ja itkeskellyt kotona.. No, putosi kilojen taakka harteilta kun sain tänään varattua ajan perhesuunnittelupuolelle! :) tammikuun loppupuolelle menee, muttei se haittaa, kun tiedän et tästä se lähtee :)
 
Destello
Hejsan alla, täältä korven keskeltä.

Vaniljalle onnittelut plussasta! Ihanaa että sait ennen joulua plussata :flower:

Pamsku Ei varmaan yhtään lohduta, mutta näissä asioissa kannattaa asennoitua ehkä hieman liian pessimistiseksi, kuin optimistiseksi. Se voi tuntua hassulta, mutta todellisuudessa palkitsee hurjasti kun plussa on siinä testissä, etkä suostu uskomaan silmiäsi. Tiedän hyvin tunteen kun haluaisi, että edes joku elämässä menisi helpolla.. Mutta ajatteles vähän, jos tähän mennessä olet taistellut kaikesta mitä olet saanut ja saavuttanut, niin luuletko sitten että tämäkään asia hoituisi yhtään sen helpommalla? Eipä tietenkään. Sä olet näyttänyt maailmalle olevas kovasta puusta veistetty ja oot kestäny ilmeisesti kaikenlaista, joten tämäkin asia on vain omasta taistelutahdosta kiinni. Jotkut ihmiset ovat vain sattuneet väärään jonoon tuuria jaettaessa, ja meidän huonompionnisten on vain jaksettava puurtaa eteenpäin ilman sitä Hannu Hanhen uskomatonta tuuria. Mut hei, sehän tekee meistä vahvempia, ja ainakin lapsi voi aikuisena sanoa syntyneensä haluttuna ja rakastavaan perheeseen (enkä nyt tarkoita sitä, että vähemmällä päässeet olisivat jotenkin huonompia tai välinpitämättömiä vanhempia, tässä asiassa pointti on täysin toisaalla).

Iippari Kuuma suihku, kuumapullot/pussit voisi auttaa tuohon. Saunakin joskus auttaa kipuihin, riippuu varmaan ihan henkilöstä. Jos mikään vippaskonsti ei auta, niin pyydä lääkäriltä reseptiä Litalgin nimiseen lääkkeeseen. Käytän itse sitä menkkakipuihin (jotka vie tajun ja pistää oksettamaan), ja niihin on auttanut paremmin ku mikään muu kokeiltu keino. Koita myös nukkua mahdollisimman paljon, kipu kuluttaa elimistön voimavaroja ja saattaa aiheuttaa sen että olet ärtyisä ja huonolla tuulella. Tsemppiä :hug:

Sunflower Mahtavaa! Eihän siihen nyt niin kauaa ole, kohtahan on jo tammikuu :) Ja tämä joulunalusaika ja uudetvuodet ynnä muut kyllä vilahtaa niin nopeasti ohi että kohta heräätkin jo siihen lääkäriaamuun ihan huomaamattas :)

ON: Jokohan nyt kirjoitin kaikille keille piti.. Joka päivä käynyt lueskelemassa mutta en oo keksiny mitään järkevää sanottavaa niin katsoin paremmaksi olla hiljaa. Täällä mennään väsyneissä tunnelmissa: Nukuin yöllä 9h ja kävin lääkärissä aamulla, ja sen jälkeen piti nukkua 2h torkut. Ja väsyttää vieläkin. Aivastelen jatkuvasti, ja aivastaessa tuntuu että joku saamarin puutarhatonttu (kohtutonttu olkoot tämän jälkeen :D) joko repii multa jotain osia alavatsasta irti puukolla, tai sitten siellä on joku alien vs predator-ottelu menossa. Istuessa tuntui äsken ihan kammottava tunne, kuin joku olis tuikannu mua piikillä alakautta kohtuun. Tai jonnekki sinne suuntaan. Mä en kyllä nyt ala, jos oikeasti alan tähän aikaan vuodesta sairastamaan ku olis töitäkin tehtävänä ihan tarpeeks! Sitte se kaikista pahin ongelma: Mulle on ilmestyny finnejä joka paikkaan. Mullahan siis on akneiho ollut jo 14-vuotiaasta asti, mutta käsittääkseni niiden ei pitäis levitä naamasta niskaan ja lapaluihin. Niskassa pari niin törkeän kipeää finniä että ne vois kohta vaikka leikata saksilla irti jossei muuten lähde. Tällä hetkellä semmonen "lievä" itseinho päällä, mutta kerrankos tota.. :D

Nojoo. Tulipa taas kirjotettua sitte viikkojen edestä oikeen. Rauhallista joulun aikaa teille rakkaat naiset, pitäkää mieli korkealla ja keskittykää puolisoihinne ja mikä tärkeintä, itseenne! Nyt on lupa herkutella ja hemmotella :)
 
Mä olen pihalla kuka on kirjottanu ja mitä, mutta siis testasin viimeksi kp1, puhdasnega. Menkat vähintäänkin oudot. Kesti 2 päivää, ekana päivänä vaan tippoja, tokana päivänä vuoti jonkun verran muttei älyttömästi, ja seuraavana aamuna ei mitään. Mutta siis kun kkpu on niin outoa. Sellaista pistelyä, ja kun olen yrittänyt tutkiskella tarkemmin mikä se kohta on johon sattuu, olen tullut tulokseen et johonkin kohdun lähistölle.

Olin tietysti hieman hädissäni kun soitin terkkariin ja olisin halunnut apua, mutta hän oli sitä mieltä et höpö höpö koita jaksaa ja tunsin itseni vaan entistä tyhmemmäksi. :'( no huomenna soitan mun omahoitajalle ja kysyn siltä.

Onnea kaikille plussanneille ja halirutistukset meille plussan odottajille.
 
Pamsku kuullostaa tutulta, mut toisaalta mä oon sillon aikanaan hyvin alkuvaiheilla jo omaksunut melko pessimistisen asenteen koko touhuun, meillä kans kaikki tehdään aina tahtomattamme pitkät kaavan mukaan..Kun esim. meidän ikäluokan miehet meni inttiin niin täällä yllätys yllätys ainut, joka sitä kesti vuoden kun toisilla se oli puoli vuotta..Omaa asuntoa etsittiin yli vuosi ennen kun "tärppäs", siinä ajassa aika moni kerkes tehdä muuton. Ei kovin isoja asioita nuo esimerkit, mutta kun olivat ajankohtaisia niin kyllä ärsytti..

Sunflower hieno juttu! Ja tää aika tosiaan menee varmasti nopeesti :)

Destello kiva kuulla sustakin, mietinkin et mihin oot kadonnut :)

Täällä on tänään aloitettu ovulaation metsästys, selkeän viivan testiin sain, mutta kuitenkin haaleamman kuin kontrolliviiva..Mut nyt oon vielä ihan tyytyväinen tuohonkin, ensimmäistä kertaa koskaan sain kaksi viivaa edes JOHONKIN testiin :D
 
Viimeksi muokattu:
Oi oi, onnea vanilja! :heart:

Kävin nyt pikasesti lukaisemassa kaiken kun vielä reissun päällä olen. En nyt siis tosiaan voi mitään kovin pitkää kirjoitella, ettei nuo serkku-kullat yllätä mua koneelta ja täältä. :D

Mutta siis tosiaan kaiken luin ja toivotan kovasti tsemppiä kaikille ja ennen kaikkea plussatuulia sitä kaipaaville! :whistle:
 
Paljon onnea Vanilja! Ihana joululahja, josta moni voi vaan haaveilla :)

Kauhia kiirus ollu, en oo aikoihin kerenny täällä käymään kunnolla. Töissä ihan hirvee tungos aamusta iltaan ja siitä syystä töitä onkin saanu tehä reilusti. Tänään vielä muutama tunti töitä(joo joo oon huono työntekijä kun kirjotan tätä nyt), mutta seuraavan kerran töihin 3.1.2012, ai että! :) Huomenna siis suunnataan miekkosen kanssa vuokramökille viikoksi, kaveri pariskunta tulee sit alkuviikosta meitä sinne pariks päiväks viihdyttämään. Odotan niiiin paljon, että saa olla ihan rauhassa avokin kanssa. Tosin se menettää muhun varmaan hermonsa jo ekana iltana syystä että siellä on karaoke vehkeet, mä niin rakastan laulamista, vaikka en siinä hääppönen olekaan :D

Oletan, että ovis on ollu juurikin tässä parin päivän sisällä, koska eilen taas alko nännit aristaa.. Toivon, et se on merkki siitä, et se on jo ohi, ois kerrankin ajotettu suht hyvin :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 22.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp114/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp62/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp35/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
Johanna88.........kp33/28-40............23v.........yk8.............1.lapsi

Kp 21-30


KaisaKaisanen..kp29/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp28/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Anlii...............kp25/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp25/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp24/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp22/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi

Kp 11->20


Annie24..........kp20/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp20/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi
ttty...............kp19/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp16/27................22v........yk9..................1.lapsi
Sunflower11.......kp13/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp12/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp12/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp 1-10


Iippari...............kp5/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Sunflower11
Kiitos tsempeistä! Ootte ihania :)

Mulla vaan mieli jotenkin parantunut! Vaikka menkat alkaakin varmasti tammikuun puolella niin en usko pettyväni niin hirveästi. Koska tiedän et kohta me saadaan apua ja toivon tosiaan että ens vuoden puolella vielä saadaan kunnon plussa joka pysyy matkassa.. <3
 
Amalia Muakin kummasti piristää kaksi viivaa testissä, vaikkei kyseessä edes oo raskaustesti!:LOL:

Iippari Ootko saanut yhtään selvitettyä asiaa?

Destello Minäkin mietin, et mihi oo hävinnyt. Toivottavasti siellä joku joululahja on pistelemässä! Kohtahan se selviää.. :D

Sunflower Voi, ihan kohta on tammikuu ja sittenhän se selviää. Ja onhan tässä vielä mahdollisuus plussata ennen sitä. :)

ON: Mulla on joulusiivous kesken, mutta jotenki tää kone houkuttelee enemmän, et oli "pakko" pitää tauko...Enää 5-9päivää ja on taas yks yk ohi. Tää kierto on ollut tavallaan taukoa, vaikka pari ovistestiä teinkin, mutta en oo jaksanut mitään greippiä tai macaa "nauttia" tai varmistaa oviksen hyödyntämistä, eli en kyllä tässä kierrossa oota mitään.
 
En oo saanut selvyyttä. Mua sillain jomottaa vieläkin joten pohdin oiskohan se mahdollisesti ollut sitä kiinnittmisvuotia kun tosiaan nyt tuli eilen ihan hiukan semmosta vaaleaa rusehtavaa vuotoa siis todella vähän ja tosi haaleana. Soitan tänään lääkäriin ja koitan jos pääsisin huomenna tekemään se raskaustestin verestä?

Olen vieläkin kyllä ihmeissäni kun nää tuntemukset on mulle outoja ja uusia..

Oikein ihanaa joulunaikaa kaikille ja plussatuulia! :)
 
heippa kaikille pitkästä aijaa:) plussa uutisia näköjään tullu, ihanaa!:) ja tietysti paljon onnea! Itellä alkaa kans kierto hipoon loppua, parina aamuna oksennus melkeen tullu ja tissit todella kipeät. johtuu varmastikkin terolutista. mutta on toiveet kyllä korkealla tämän kierron suhteen. super vahva ovis plussa saatu ja nyt olis dpo 10 menossa. viettäkäähän ihana joulu! toivotaan paljo plussia nyt! minä vetäydyn taas taka-alalle kp 28 asti. Ihanaa joulua kaikille <3
 
Huomenta!

En tiedä kuinka moni muistaa meikäläisen, mutta halusin tulla toivottamaan näin (oman) paussin aikaan Hyvää Joulua!

Isot onnittelut plussanneille!

Tääl varmaan päästään hipsiin takasin helmi-maaliskuun tietämil teijän kanssa piinaileen!

Kaikille kamalasti plussa tuulia!
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 23.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


pikkumyy1..........kp115/??.................23v........yk1............1.lapsi
PisaraSadetta.....kp63/26-37-112......24v.........yk7.............1.lapsi
nellinu...............kp36/26-28............23v.........yk4.............2.lapsi
Johanna88.........kp34/28-40............23v.........yk8.............1.lapsi

Kp 21-30


KaisaKaisanen..kp30/27-31...........23v.........yk6................1.lapsi
äippä-88.........kp29/34-36...........23v.........yk3................2.lapsi
Anlii...............kp26/28-73...........22v.........yk4................1.lapsi
Destello..........kp26/29-32...........23v........yk7.................1.lapsi
Grill................kp25/26-35...........21v........yk3.................1.lapsi
Pamsku...........kp23/28-52...........21v........yk2.................1.lapsi
Annie24..........kp21/27-28...........25v........yk8.................1.lapsi
Nemppis..........kp21/28-34...........20v........yk6.................1.lapsi

Kp 11->20


ttty...............kp20/26-36...........26v........yk9..................1.lapsi
neonroze........kp17/27................22v........yk9..................1.lapsi
Sunflower11.......kp14/24-35...........23v........yk13...............3.lapsi
Amalia89............kp13/28-160..........22v........yk6...............1.lapsi
Miramei.............kp13/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi

Kp 1-10


Iippari...............kp6/26-28............19v.........yk7..............1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen
Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
KyyneltenHymy Kyllähän me sinut muistetaan ja odotellaan sua takaisin! :) Hyvää joulua sinullekin!

Anlii Oireet kyllä kuulostaa lupaavilta, niin toivottavasti sinäkin saat parhaan mahdollisen joululahjan! :)

Iippari Toivottavasti saat tilanteen selvitettyä!

Minäkin jään nyt joulutauolle täältä ja palaan sitten joskus pyhien jälkeen. Hyvää joulua kaikille!
 

Yhteistyössä