kakskymppisii äitejä turusta???

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Voisko tänne pinoon tulla tämmönen 26v heinäkuussa tulee 27v mittariin.Lapsia meillä on 4 ja he ovat 4v,3v,2v ja 1v sekä masussa kasvaa viides ja la on 14.11.2009.Me asutaan Vaalassa päin ja ois kiva saada uusia tuttavia täältä turusta.
Me asutaan radan toisella puolella :D
Me myös asustellaan täällä radan toisella puolella :wave: :D

 
Me asutaan Yo-kylässä, mut meillä on auto käytössä, eli voidaan hurauttaa tapaamiseen melkein minnepäin Turkua vaan =). Joku sellainen paikka pitäis keksiä et mahtuis useammat vaunut ja lapset kanssa mahtuis vähän liikkumaan. Joo, aika itsestään selvää, mitään tiettyä paikkaa ei tuu mieleen... =)
 
Me muutettiin Vaalasta tänne Piikkiöön viime syyskuussa. Olen asunut oikeestaan koko ikäni vaalassa. Minäki mielelläni tulisin miittiin jos semmonen järjestetään. Riippuu kyllä vähän paikasta ja ajankohdasta.
 
Sitte vaan pohtimaan tapaamis aikaa ja paikkaa. Mä olen tosiaan edelleen kuumeessa, jo neljättä päivää eli ihan heti en ole mihinkään lähdössä, mutta esimerkiksi joskus keskiviikon jälkeen kaikki päivät käy. Sillon on jo pakko olla terveitten kirjoissa. Per! =)
Me asutaan Haritussa, mutta bussi kulkee ja päästään kyllä mihin päin turkua vaan treffeille. :) Itelle ei tuu kun keskustasta muutama suurempi kahvio mieleen. Eli Wiklundin ja Stockan kahviot on isoja ja niihin mahtuu vaunujen kanssa. Jos jollakulla parempia ehdotuksia niin kertokaa ihmeessä.
Ite en ole ikinä käyny MML:n perhekahvilassa, mutta sinne luulisi mahtuvan kyllä. Siinä on vaan sitte se aikarajoitus koska niitä järjestetään. Nyt en kyllä jaksa surffata sitä tietoa etsimään.

Aika hauska että toinenkin Viljami pikkuinen löytyy. =) Tapasin myös toisella palstalla äidin jolla myös Viljami-vauveli ja hänkin turkulainen.
 
Wikludin kahvila on ainakin iso ja sinne pääsee näppärästi vaunujen kanssa. Jos kahvilassa tavattais, niin mun mielestä toi ois ehkä parempi kuin stockka. En oo koskaan käynyt kaupungilla päin perhekahviloissa...missä siellä olisi lähin? Ainakin vanhan heidekenin tiloissa on se marakatti perhekahvila? onko joku teistä joskus käynyt siellä...millainen paikka se mahtaisi olla? =)
 
Moikka! Oon 24-vuotias pian 7kk ikäisen Kasper-pojan äiti. Me asutaan täällä melkein keskustassa ja perhekahvila Marakatti on meidän naapurissa tai ainakin melkein =) En tosin oo siellä "uskaltanut" käydä yksin, mut jos joku haluaa sinne mennä joskus niin musta ainakin sais seuraa =) Olisi myös kiva tulla tapaamiseen sitten kun sellainen järjestetään.
 
Moi! Täällä ilmoittautuisi yksi 22 v. Turkulainen äiti. Mulla on 9kk vanha poika ja tässä aika lähellä Turun keskustaa asutaan.
Meistäkin olisi kiva tulla tapaamiseen, jos sellaista täällä järjestetään.
 
Terve taas!
Vihdoin ja viimein tuntuu flunssa selätetyltä, mitä nyt ääni vähän rohisee. =)
Meille kyllä käy tuo 3.4, entäs muut????

äitylii-84: Millos lähetään marakattiin? Heh, mä kaipaan virikkeitä tän sairastelun jälkeen ja en kans yksinäni oikein lähde minekään. Mulle käy millon vaa....paitsi huomenna. :)
 
Wiklundin kahvila kuulostaa ihan hyvältä, mut 12:30 meille ei valitettavasti käy oikein koskaan, just päiväuniaika :( , pitäis olla vähän aikaisemmin tai myöhemmin...

Edit: siis esim. 13:30 voitais jo vähän kikkailemalla ehtiä, mut paljon aiemmin ei, muuten on ihan kiukkuinen poika. Tosin toi 3.4. ei oo meille oikein hyvä päiväkään kun meinattiin mennä silloin seurakunnan perhekerhoon. Oltiin viime viikolla ekaa kertaa ja oli ihan ok.
 
Meille sopii myös tuo 3.4. Kellonajoista meille sopii hyvin tuo 12.30. Jos pitäisi aikaistaa, niin meidän aikataululle kävisi myös 11.30?(tiukkaa voisi tehdä...mutta eiköhän me tuohon aikoihin just ja just kerittäis =) ) ja jos taas pitäisi myöhempään, niin se menisi lähemmäs 16? Meillä poika nukkuu vielä kahdet päiväunet. Onko teillä Kaeru siirytty jo yksiin päikkäreihin?

Ja minäkin mielelläni voisin lähteä joku päivä sinne Marakattiin katsomaan =)
 
Meillä nukutaan yleensä nyt yhdet päiväunet n.11:30-14:30, mut voin vielä kikkailla kahdetkin, jolloin ekat 10-12 ja sit miniunet illansuussa. 3.4. ei kyllä taideta siis päästä, mut se Marakattikin vois olla mielenkiintoinen katsastaa joku toinen päivä? Käytiin tänään perhekahvilassa Halisissa, ihan kiva tila oli ja vetäjä, mut aika vähän porukkaa. Kukaan teistä ei vissiin asu täälläpäin, eli sinne ei taida saada seuraa?
 
Eli onko tapaaminen nyt sit huomenna klo: 12.30 ja Wiklundin kahvilassa??? ja jos joku ei just tohon aikaan pääse, niin eiköhän me siellä jonkun aikaa viihdytä, että voi liittyä joukkoon vähän myöhemminkin. =)
Me ainakin Viljamin kanssa tullaan paikalle. Tavataanko kahvilan edessä, niin ei tartte vaunujen kanssa kauheesti jyrätä sisällä ympäriinsä?
 
:D
Haikeena lueskelen näitä treffien sovitteluja:D
Aikoinaan itsekin kävin tapaamisissa pojan kanssa.
Enää ei keskellä päivää ehdi, töissä oon ollu jo pari vuotta. Vuorotyö kyllä että silloin tällöin on arkivapaita.
Mutta mukavia tapaamisia teille :D
 
Me ei pojan kanssa valitettavasti keritäkkään tänään siihen tapaamiseen :| :ashamed: Pojalla on meneillään jonkunlainen rytminmuutos kaksista päikkäreistä yksiin ja nyt näyttää siltä, että menee päikkäreille just 12 aikoihin! Mut mielellämme tullaan joku toinen kerta, jos sellainen järjestetään :)

muoks. Päästiinhän me sittenkin lähtemään. Oli kyllä kiva tavata =) Poikakin nukahti heti päikkäreille kun tultiin kotiin, oli ihan väsy.
 
mahtasinkohan nyt pysyä jossain pinossa mukana... jos vaan huolitte mut mukaan... elikkä oon ite 27 jussina täytän 28... =) ja sitten vanhempi poika on 7 ja nuorempi täyttää maanantaina 5kk:ta... olisi kiva jos vaan huolitte mut mukaan, lupaan yrittää olla mukana ainakin keskusteluissa.... =)
 
Me ei valitettavasti päästy eilen tapaamiseen, kun tuo pikkuherra päätti nukkua just siinä päivällä päiväunet, enkä viittinyt sitä kesken unien herättää, kun kiukkunen herra siitä olis vaan tullut. Yritetään seuraavalla kerralla paremmalla tuurilla...
 

Yhteistyössä