kamalat nuo meidänhäät

  • Viestiketjun aloittaja oksetus
  • Ensimmäinen viesti
Eikö tuon ohjelma-formaatin idea ole näyttää juurikin erilaisia ja hieman massasta poikkeavia suomalaisia häitä.
Viime jaksosta saatiin suuri haukkumisketju aikaiseksi ja nytkin keskitytään vain nostamaan itsensä hääparin yläpuolelle...jollei sulhanen ole vastenmielinen niin sitten morsiammen äiti oli etova tms. Aina löytyy jotain josta joku sanoo todella ilkeästi.

Katsoin ko ohjelmaa hetken, mutta todettuani ettei tämän kertainen hääpari ole minusta tarpeeksi kiinnostava käänsin vain kanavaa...jos teitä on tuo ohjelma ällöttänyt ja oksettanut ja ties mitä niin miksi kummassa te olette sitä katsoneet...?
Tuleeko tuosta haukkumisesta jotenkin parempi olo ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
Älkää nyt vaan sanoko pahasti hääparista, viimeksikin Meidän häät -ketju poistettiin, kun oltiin niin inhottavia.
Siis mitä? Jos televisioon julkiseen tv-ohjelmaan menee, eikö silloin saa kommentoida ja arvostella?
Sen arvostelunkin voi tehdä hyvillä tavoilla höystettynä eikä olla moukka :/

 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
ulkonäön kommentoiminen on sallittua silloin jos itse on ulkonäkönsä pilannut. se on eri jos haukkuu synnynnäistä ulkonäköä mutta , jos on itse rautaa naamaan laittanut ja korvat venyttänyt ni se on omaa tyhmyyttä.
Tämä on totta! Syntyperäinen ja sairauden tuoma muutos ns. normaaliin ulkonäköön on täysin eri asia kuin lävistetty naama ja venytetyt korvat, puhumattakaan imetyistä kauloista ja naurettavista tatutoinneista.

Joo, kyllä itseltänikin tatuointi löytyy, mutta pieni ja huomaamaton, jota tulen tuskin katumaan muutaman vuoden kuluttua. Mutta naamaani en metallia kyllä laittaisi. En tiedä ketään, joka näyttäisi hyvältä naamalävistyksissään.

Ja konservatiivisuus on kaukana minusta.

 
vieras
onko täällä missään ketjua vielä siitä jaksosta missä oli se äiti kellä oli 3 tyttöä, yksi teiniäiti näistä jo.. yksi tytär oli kuollut ennen ohjelman kuvauksia. musta se(KIN) perhe oli tosi ihana, ois kiva lukea mitä niistä on sanottu...

JA mitä tossa viime jaksossa sit oli jos sitä niin haukuttiin??????
 
ilona
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
ulkonäön kommentoiminen on sallittua silloin jos itse on ulkonäkönsä pilannut. se on eri jos haukkuu synnynnäistä ulkonäköä mutta , jos on itse rautaa naamaan laittanut ja korvat venyttänyt ni se on omaa tyhmyyttä.
Tämä on totta! Syntyperäinen ja sairauden tuoma muutos ns. normaaliin ulkonäköön on täysin eri asia kuin lävistetty naama ja venytetyt korvat, puhumattakaan imetyistä kauloista ja naurettavista tatutoinneista.

Joo, kyllä itseltänikin tatuointi löytyy, mutta pieni ja huomaamaton, jota tulen tuskin katumaan muutaman vuoden kuluttua. Mutta naamaani en metallia kyllä laittaisi. En tiedä ketään, joka näyttäisi hyvältä naamalävistyksissään.

Ja konservatiivisuus on kaukana minusta.
ai se on vain arvostelua kun haukutaan toisia. okei selvä. kiitos tiedosta. tehän fiksuja olette. konservatiivisuus on teidän bestis.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja ans:
yäk..kaasolla häissä fritsuja kaulassa ja morsiamella iso fritsu räätälin luona... Kuuluuko sekin punkkiin?
Mullakin on fritsuja enkä todellakaan ole punk. Tosin nykyään niitä on vain sellaisilla alueilla ettei ne näy muille. Ja talvisin saa hyvällä syyllä pitää pooloa... :p
Joo niin mullakin, on ollut 15-vuotiaana! Eiköhän noi fritsut kuulu teinijuttuihin ja näyttämisen haluun. Vahinkoja tietysti sattuu, mutta harvoin..

 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miuta huomattavasti enemmän pelottaa seuraava jakso, taidan jättää väliin :D
mitäs siin seuraavas jaksos on?meni ohi :D
No siis tällainen "sädekehä pään päällä" - pariskunta, jotain puhuivat seksistä ja alkavasta yhteiselosta, mikä siis alkaa vasta häiden jälkeen, hui :D

Mä oon joskus miettinyt tuon ajatuksen ideaa...mitäs jos se toinen onkin ihan täys pettymys...miehellä on ihan olematon vehje tai se ei vaan seiso kunnolla tms...tuleeko siinä vaiheessa mieleen että kyllä sitä seksiä ois pitänytkin harrastaa etukäteen. Ja mitäs sitten tapahtuu kun suhteesta tulee ns seksitön kun ei toisen kanssa vaan natsaa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Eikö tuo noiden ulkonäkö sitten ollut jotain muuta kuin kaunista? Todella rumannäköistä. Aatetta voi kannattaa ilman ulkonäkönsä pilaamistakin.

Tuli mieleen, että morsiammella oli sama staili kuin aiemmin Martina Aitolehden sulhasella, ainakin kynsilakan osalta. Miten joku voikaan kulkea ihmisten ilmoilla ja vielä kuvauksissa mustassa kuluneessa kynsilakassa? Kynnet ovat varsinkin naisihmisen käyntikortti!
ihme jos tää kirjottaja ei ole mun isoäiti =DDDDDDDDD yök
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miuta huomattavasti enemmän pelottaa seuraava jakso, taidan jättää väliin :D
mitäs siin seuraavas jaksos on?meni ohi :D
No siis tällainen "sädekehä pään päällä" - pariskunta, jotain puhuivat seksistä ja alkavasta yhteiselosta, mikä siis alkaa vasta häiden jälkeen, hui :D

Mä oon joskus miettinyt tuon ajatuksen ideaa...mitäs jos se toinen onkin ihan täys pettymys...miehellä on ihan olematon vehje tai se ei vaan seiso kunnolla tms...tuleeko siinä vaiheessa mieleen että kyllä sitä seksiä ois pitänytkin harrastaa etukäteen. Ja mitäs sitten tapahtuu kun suhteesta tulee ns seksitön kun ei toisen kanssa vaan natsaa...
Niin, kyllä sitä luulisi että kannattaisi koeajaa ennen ostopäätöstä... saati sitten se yhteiselo ennen naimisiinmenoa muuten, en sitten tiedä kuinka kauan ovat seurustelleet, mutta sekin voi jo olla aikamoinen shokki pahimmassa tapauksessa... no mutta, kukin tavallaan :saint:
 
ilona
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja ans:
yäk..kaasolla häissä fritsuja kaulassa ja morsiamella iso fritsu räätälin luona... Kuuluuko sekin punkkiin?
Mullakin on fritsuja enkä todellakaan ole punk. Tosin nykyään niitä on vain sellaisilla alueilla ettei ne näy muille. Ja talvisin saa hyvällä syyllä pitää pooloa... :p
Joo niin mullakin, on ollut 15-vuotiaana! Eiköhän noi fritsut kuulu teinijuttuihin ja näyttämisen haluun. Vahinkoja tietysti sattuu, mutta harvoin..
tai sitten joillakin vain on yksinkertaisesti niin kiihkeää ettei edes huomaa niitä fritsuja tulleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja ans:
yäk..kaasolla häissä fritsuja kaulassa ja morsiamella iso fritsu räätälin luona... Kuuluuko sekin punkkiin?
Mullakin on fritsuja enkä todellakaan ole punk. Tosin nykyään niitä on vain sellaisilla alueilla ettei ne näy muille. Ja talvisin saa hyvällä syyllä pitää pooloa... :p
Joo niin mullakin, on ollut 15-vuotiaana! Eiköhän noi fritsut kuulu teinijuttuihin ja näyttämisen haluun. Vahinkoja tietysti sattuu, mutta harvoin..
Juu ei. Mulle ne kuuluu nautintoon. Minkä mä sille voin, että silloin kun tuntuu helvetin hyvältä niin siitä jää jälki? Ja totta vieköön: selkänahan näykkiminen ja imeminen ei tunnu yhtä taivaalliselta kuin kaulan näykkiminen...
 
vieras
Vaikka kuinka rakastaa ja haluaa toista, ei seksi välttämättä suju, seksi on kemiaa ja jos se ei toimi, ei sitä voi opiskella. Siksi olisi erittäin tärkeää ennen rakastumista harrastaa kumppanin kanssa seksiä. Toisaalta jos kumpikaan ei ole koskaan saanut unelmien täyttymystä sängyssä, eihän sitä osaa silloin kaivata.

Sama lomamatkoissa, jos ei ole koskaan käynyt todellisessa paratiisissa, edustaa Bulgarisan Sunny Beach ihmiselle paratiisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka kuinka rakastaa ja haluaa toista, ei seksi välttämättä suju, seksi on kemiaa ja jos se ei toimi, ei sitä voi opiskella. Siksi olisi erittäin tärkeää ennen rakastumista harrastaa kumppanin kanssa seksiä. Toisaalta jos kumpikaan ei ole koskaan saanut unelmien täyttymystä sängyssä, eihän sitä osaa silloin kaivata.

Sama lomamatkoissa, jos ei ole koskaan käynyt todellisessa paratiisissa, edustaa Bulgarisan Sunny Beach ihmiselle paratiisia.
käyköhän mun mummi kirjottamas täällä =D ei millään pahalla jos et ole mut kuulostat aivan samalta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äepä88:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaikka kuinka rakastaa ja haluaa toista, ei seksi välttämättä suju, seksi on kemiaa ja jos se ei toimi, ei sitä voi opiskella. Siksi olisi erittäin tärkeää ennen rakastumista harrastaa kumppanin kanssa seksiä. Toisaalta jos kumpikaan ei ole koskaan saanut unelmien täyttymystä sängyssä, eihän sitä osaa silloin kaivata.

Sama lomamatkoissa, jos ei ole koskaan käynyt todellisessa paratiisissa, edustaa Bulgarisan Sunny Beach ihmiselle paratiisia.
käyköhän mun mummi kirjottamas täällä =D ei millään pahalla jos et ole mut kuulostat aivan samalta.
Sinulla on viisas mummi. Mutta tuskin se minä olen. Lapsia, saati lapsenlapsia minulla ei ole.

 
okei. se aikasempi kynsilakkakommentti ja sit tää bulgarian sunny beach kohta vaan kuulosti ihan siltä =D sitä en olis enää kestäny. siis ei näis kommenteis mitään mut jos ne olis oikeest ollu sen ja se olis täällä lueskelemassa. :LOL:
 

Yhteistyössä