kamalat nuo meidänhäät

  • Viestiketjun aloittaja oksetus
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja ne raudat naamassa??? Ei pystynyt edes röökiä vetää... Ja ne kundin korvat??? Voin vaan kuvitella kun niitä hävettää kattoo omia kuviaan ja tota ohjelmaa 5-10 vuoden päästä... Korvia kun ei uusia enää saa. Voi lapsirassukat!
kyl muuten saa.
plastiikkakirurgi leikkaa ylimääräset roikkuvat pois ja ompelee loput siististi...
ei oo mikää iso eikä vaikea juttu
No kovin helposti ei saa, kun on noinkin paljon venytetty. Verisuonia on vaikee saada yhdistettyy niin pienessä ihopalassa ja jos suonitus ei toimi, niin kuolio tulee. Ja sit lähtee iso pala korvaa veks. Aika asiantunteva kommenttisi oli. Korvat ei oo mitää kangasta, että ylimääräset veks ja siististi pinoon.. :eek:
 
lyyli
minusta osa niistä läväreistä oli aikas kivat,mutta se mummo pisti silmään aika pahasti ja se et sulhanen oli kamalan herttasen ja fiksun olonen,mut sit morsiammesta paisto sellanen lapsen uhmakkuus,punkkari voi olla vaikka ei uhmaiskaan koko maailmaa...
 
Ihan heidän näköisensä häät :). Mielummin tuollaiset, kuin jäyhää teeskentelyä kermakakkupuku päällä, tai teini-ikäinen morsian tallustamassa alttarille maha pystyssä (tai vauva jo maailmassa) pukeutuneena valkoiseen "viattomuutensa" merkiksi :snotty:

Morsiamen äiti on mukava ja täysipäinen, jolla on hyvin kasvatetut mukavat lapset :attn:
 
vieras
Sori, mutta todella tyhmän oloinen morsmaikku, kauhean näköinen ja itse häät oksettavaa meininkiä.
Mutta omat oli häänsä ja pääasia että ite tykkäsivät. Kivahan noita on kattella että saa kauhistella :D
 
huhhahhei
Ei saatettu katsoa kauan tuon yläkouluikäisen lapsen kanssa (joo, nukkumaanmenoaikakin koitti), mutta osasyy oli, että nuori alkoi voida pahoin niistä korvalävistyksistä ja muistakin läväreistä, niin kieltämättä äitikin.
Mikähän se seuraava aste itsensäkoristelussa-ja ilmaisussa on? Ilmeisesti jotkut esim. tekee ihon alle siirteitä saadakseen "sarvet" tms. ja amputoi joitain ruumiinosiaan. Kun kaikki on jees, ja ihan okei, niin ehkä se on sitten seuraava "muoti-ilmiö".
 
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Morsiamen äiti on mukava ja täysipäinen, jolla on hyvin kasvatetut mukavat lapset :attn:
Näytettiinkö ohjelmassa muitakin sisaruksia?

Tunnetko perheen hyvin?
Olen mä useammankin juttutuokion perheen äidin kanssa viettänyt, mutta ei me mitään perhetuttuja vuosien takaa olla :). Hyvän ystäväni kautta tunnetaan, asuivat ennen meidän lähellä, ja lapset oli päiväkotikavereita. Mulla on erittäin hyvä kuva tästä perheestä, ja lapset ainakin on tosi hyvätapaisia ja kivoja.
Hääjuhlassa näkyi olevan muutkin lapset. Yhtä en tunnistanut.
 
humpsis
Alkuperäinen kirjoittaja huhhahhei:
Ei saatettu katsoa kauan tuon yläkouluikäisen lapsen kanssa (joo, nukkumaanmenoaikakin koitti), mutta osasyy oli, että nuori alkoi voida pahoin niistä korvalävistyksistä ja muistakin läväreistä, niin kieltämättä äitikin.
Mikähän se seuraava aste itsensäkoristelussa-ja ilmaisussa on? Ilmeisesti jotkut esim. tekee ihon alle siirteitä saadakseen "sarvet" tms. ja amputoi joitain ruumiinosiaan. Kun kaikki on jees, ja ihan okei, niin ehkä se on sitten seuraava "muoti-ilmiö".
Se on varmaan sit se kielen halkasu kaksihaaraiseksi :x on aika karseeta katottavaa...
 
vieras
Minäkin rupesin mielenkiinnolla ja pientä myötähäpeää tuntien katsomaan tuota eilen.
Mutta loppujenlopuksi ne häät olikin aika kivat. Juuri sen näköiset kuin itse morsiusparikin oli! :D
 
meki miehen kaa just naureskeltiin ku ne kakkosen häät oli just sellaset et morsian oli halunnu ihan "vimpan pääl" kaiken menevän ja sit käännettin subille ni oli niin erilaiset häät ku voi vaan olla. must ne oli mukavan lepposat et jos haluaisin joskus jälkeenpäin pitää erikseen viel hääjuhlat (maistraatis menty kahdestaan) niin mielummin ottasin kyl tän subin version siis niinku puitteita ym miettien, ihan tollasta mummoa ei multa löydy=). ja must tää oli ihan symppis pari ja jos he haluavat olla tuon näkösiä niin saavat rauhassa olla, mummot ne vaan tollasia kauhistelee. en itsekään tykkää naamalävistyksistä mut se oli heidän juttunsa ja must he olivat just persoonallisen ja rohkean näkösiä, kunnioitan et uskaltaa olla omannäköisensä ja sen miltä tuntuu. toi voi vaan olla vaihe ja mennä ohi, ovathan he nuoria mut ne on sen eletyn elämän jälkiä mitä heille jää (vaikka sit ne arvet) ja se on osa heitä itseään ja menneisyyttään. en usko et voi niin paljon maailman näkemys muuttua ettei vois sit elää niitten arpiensa kans myöhemmin, nekin tekevät heistä persoonallisia. paitsi tietty se on kurjaa niinku mulla kävi et jos jää suuhun kipeän tuntunen patti lävistyksestä eikä se tunnu lähtevän ajankaan kanssa, et ainakin morsiammella oli sen verran monta lävistystä muistaakseni suualueella et se olis karseeta jos kuvittelen et mulla olis yhtämonta tällästä pattia suussa =D
 
tai no kolme vuotta mulla on vast huulikoru ollu poissa ja reikä oli ihan ehjä eikä tulehtunut mut silti tuli tällänen kova patti. ja jos siihen vaiks vahinkossa puree ni on ihan helkutin kipeä ja muuttuu valkoseks.
 

Yhteistyössä