karppaajien tsemppiketju

  • Viestiketjun aloittaja pepperoni
  • Ensimmäinen viesti
Mä ostin iherbistä semmosta stevia+erytritolisekotusta, siinä ei oo semmosta kitkeryyttä. Erytritolia sit erikseenki, mut jotenki en tykänny...semmone viileä ja ei riittävän makea tai ihan ku se jotenki ei "leviäis" tai sula, ainakaan suklaassa ei toiminu. En tiedä oisko sukrin sit toimivampi, ehkä tomu sellainen..?

Steviaa käytän teehen ja joskus jogurttiin, tuota sekotusta sit rahkaan ja kermavaahtoon ja sellasiin.

Stevian makeus vaihtelee erien mukaan, ja myös se kitkeryys/maku. Aiempi pussi jonka ostin, oli miedompaa ja maistu hyvälle, ihan karkille, nykyistä sit saa annostella huomattavasti varovaisemmin ettei kitkeryys maistu liikaa.

Mitä tulee karpin kotitekoiseen jäätelöön? Oisko ohjetta?
 
nää pihvit on järkyttävän hyviä!

Ja katsoin juuri valmistusaineet: Naudanliha (98%), mausteet (mm. sinappi), suola.

Jotaki kahen euron pääle makso toi 8kpl iha hampurilaispihvin kokosia pihvejä!

Eikä noi pötkötkää kalliita kyl oo!
 
karppikatti
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
nää pihvit on järkyttävän hyviä!

Ja katsoin juuri valmistusaineet: Naudanliha (98%), mausteet (mm. sinappi), suola.

Jotaki kahen euron pääle makso toi 8kpl iha hampurilaispihvin kokosia pihvejä!

Eikä noi pötkötkää kalliita kyl oo!
Hei, noita munkin on pakko käydä hakemassa! Onks ne niinku valmiiks paistettuja vai raakoja, ja laitetaanko ne uuniin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja karppikatti:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
nää pihvit on järkyttävän hyviä!

Ja katsoin juuri valmistusaineet: Naudanliha (98%), mausteet (mm. sinappi), suola.

Jotaki kahen euron pääle makso toi 8kpl iha hampurilaispihvin kokosia pihvejä!

Eikä noi pötkötkää kalliita kyl oo!
Hei, noita munkin on pakko käydä hakemassa! Onks ne niinku valmiiks paistettuja vai raakoja, ja laitetaanko ne uuniin?
Pihvit ja pötköt o raakoja. Mut tosi nopsaa valmistuu pannulla. Varsinki noi pihvit ko ne o jottai puolen sentin paksusia.

Mut siis iha saman makusia ko mäkkärillä ja hesellä on :heart:
 
tuun mukaan. Kohta pari kk karppausta takana ja 4 kiloa pudonnut. Olen 160 cm pitkä ja Jutan dieetin jälkeen painoin 56,8 kiloa ja nyt 52,8 kg. 52 kg tavoitteena, jossa se on jo pari kertaa pikaisesti käynyt, mutta samantien ilman mitään ilmeistä syytä hivunnut hivenen ylöspäin.

Alakarppauksella mennyt, hiilarit pyörineet siinä 40g:n paikkeilla, rasvat reilussa 100 g:ssa ja proteiineja mun mielestä liikaa, yleensä n. 80:n paikkeilla. Olen nyt muutamana päivänä syönyt aamulla kaurapuuroa ja lounaaksi 100%:sta kauraleipää pari palaa, niin hiilarit on olleet vajaassa sadassa, hyväkarppailulla kun on tarkoitus jatkaa. Samalla olen saanut tiputettua proden määrää alemmaksi, alle 60g:n.

Kiloklubin laskuria käytän avuksi, sinne olen koko pari kk syöttänyt jokaisen syömäni suupalan. Repsahtanut en ole kertaakaan, ensimmäistäkään kiellettyä herkkua ei suuhuni ole mennyt. Makeanhimo on yksinkertaisesti kadonnut. Kalorit olen pitänyt 1500:n paikkeilla koko ajan.

Mun jokailtainen iltapalani on turkkilaista jogurttia parisataa grammaa, 100 grammaa mansikoita/vadelmia/mustikoita ja pari rkl kuohukermaa. On meinaan herkku no 1. Päivälliseksi tänään meni kukkakaalimuusia, paistettua kesäkurpitsaa parisataa grammaa ja 100g broileria naturel.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Tää kävi Lidlin pakastealtaassa. Mukaan tarttu niitä ihania lihapötköjä, american hampurilaispihvejä (98% nautaa) sekä kebablastuja :heart:
voi kuolaus :p niitä pivejä oli muutamia vuosia takaperin myynnissä lidlissä sitten ne hävis myynnistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Tää kävi Lidlin pakastealtaassa. Mukaan tarttu niitä ihania lihapötköjä, american hampurilaispihvejä (98% nautaa) sekä kebablastuja :heart:
voi kuolaus :p niitä pivejä oli muutamia vuosia takaperin myynnissä lidlissä sitten ne hävis myynnistä
:eek: ..pitäsköhä varalta käydä ostaa erä loppuun, jos se on taas joku kausituote? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
nää pihvit on järkyttävän hyviä!

Ja katsoin juuri valmistusaineet: Naudanliha (98%), mausteet (mm. sinappi), suola.

Jotaki kahen euron pääle makso toi 8kpl iha hampurilaispihvin kokosia pihvejä!

Eikä noi pötkötkää kalliita kyl oo!
Noita täytyy huomenna ostaa. :p Mitenköhän on jäänyt tuollainen herkku huomaamatta. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Tää kävi Lidlin pakastealtaassa. Mukaan tarttu niitä ihania lihapötköjä, american hampurilaispihvejä (98% nautaa) sekä kebablastuja :heart:
voi kuolaus :p niitä pivejä oli muutamia vuosia takaperin myynnissä lidlissä sitten ne hävis myynnistä
:eek: ..pitäsköhä varalta käydä ostaa erä loppuun, jos se on taas joku kausituote? :xmas:
lidlin kebabit on kamalia verrattuna prsimasta ostettuihin :p :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Tää kävi Lidlin pakastealtaassa. Mukaan tarttu niitä ihania lihapötköjä, american hampurilaispihvejä (98% nautaa) sekä kebablastuja :heart:
voi kuolaus :p niitä pivejä oli muutamia vuosia takaperin myynnissä lidlissä sitten ne hävis myynnistä
:eek: ..pitäsköhä varalta käydä ostaa erä loppuun, jos se on taas joku kausituote? :xmas:
lidlin kebabit on kamalia verrattuna prsimasta ostettuihin :p :p
Emmä itte noita kebabei oikei muutenkaa.. miäs vaa tahto ja sattu olee tarjoukses. Noi piffit ja pötköt o niiko mulle ;)
 
No minä lähden innolla mukaan karppien tsemppariksi. Karppaan toista vuotta enkä itse enää koe tarvitsevani erityistä tsemppiä, niin ehdoton elämäntapa tämä on minulle ollut. Mutta olen innokas olemaan mukana!

Noista kuiduista kertoisin, että olen itse vaihtanut leseet fibrexiin, joka on sokerijuurikaskuitua. Tuotteessa on noin 75% kuitua, kun leseissä on tavallisesti siinä vajaa 25%.

Ja jos joku on innokas ottamaan osaa pariin ketoosiviikkoon tuossa vähän myöhemmin syksyllä, saa minusta kaverin. Kunhan marja-aika on ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja mamizzo:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja peperooni:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Tää kävi Lidlin pakastealtaassa. Mukaan tarttu niitä ihania lihapötköjä, american hampurilaispihvejä (98% nautaa) sekä kebablastuja :heart:
voi kuolaus :p niitä pivejä oli muutamia vuosia takaperin myynnissä lidlissä sitten ne hävis myynnistä
:eek: ..pitäsköhä varalta käydä ostaa erä loppuun, jos se on taas joku kausituote? :xmas:
lidlin kebabit on kamalia verrattuna prsimasta ostettuihin :p :p
Emmä itte noita kebabei oikei muutenkaa.. miäs vaa tahto ja sattu olee tarjoukses. Noi piffit ja pötköt o niiko mulle ;)
pitää itekkin huomenna hakee noita pihvejä.ja sieltä ostan aina broilerin rintafileet pakasteesta :p
 

Yhteistyössä