Katsokaa tämä video - yökerhojen todellisuus ... :/ tämä on kyllä totta

  • Viestiketjun aloittaja *****
  • Ensimmäinen viesti
yök
Mulle tuli ihan huono olo tuosta videosta. Nykyisin en juuri baareissa käy, mutta monesti olen järkyttynyt omasta pelisikuvasta baarin vessassa. Vanhat tunteet tuli pintaan, onneksi ei noita fiiliksiä joudu enää usein kokemaan.
 
Ei, kyllä mä uskon puhetta. Ei varmaan kannata tämän ikäisen ukon puskeutua enää mokomiin paikkoihin jos siellä tosiaan tuolla lailla sikaillaan.
Mä oon alkanut vältteleen tuollaisia paikkoja, nykyään käynkin vain sellaisessa jossa meno näyttää tuolta about 02.00 -> kun ihmiset tulevat muista baareista jatkamaan sinne. Ja alotan illan niin aikaisin, että ihmiset on ihan ok kunnos suurimman osan illasta :p
 
Mä oon alkanut vältteleen tuollaisia paikkoja, nykyään käynkin vain sellaisessa jossa meno näyttää tuolta about 02.00 -> kun ihmiset tulevat muista baareista jatkamaan sinne. Ja alotan illan niin aikaisin, että ihmiset on ihan ok kunnos suurimman osan illasta :p
Tässäpä muuten taitaa olla selitys siihen, miksi minäkään en ole juuri nähnyt känniääliöitä. En jaksa olla neljään asti vaan lähden kesken pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24593304:
ai ihanko tosi? ;) :D

ruutiukolle: kyllä, tuo kuvasti ihan oikiasti yökerhojen menoa, käväse ihmeessä joskus kattomassa ja ole ihan pilkkuun saakka niin huomaat :D
On se ehkä hieman liioiteltu ;) Tai sitten etelän yökerhojen meno on paljon villimpää. Tosin olen törmännyt tapauksiin jossa joku kusee yökerhon lattialle ja sitten jatkaa juhlintaa. Onneksi todella harvoin, mutta en muutenkaan käy usein yökerhoissa.
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24593304:
ai ihanko tosi? ;) :D

ruutiukolle: kyllä, tuo kuvasti ihan oikiasti yökerhojen menoa, käväse ihmeessä joskus kattomassa ja ole ihan pilkkuun saakka niin huomaat :D
Tarkoitan että onhan niitäkin paikkoja, joihin mennään vain näytille.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
On se ehkä hieman liioiteltu ;) Tai sitten etelän yökerhojen meno on paljon villimpää. Tosin olen törmännyt tapauksiin jossa joku kusee yökerhon lattialle ja sitten jatkaa juhlintaa. Onneksi todella harvoin, mutta en muutenkaan käy usein yökerhoissa.
menes käväseen joskus Levillä niin kauhistut :LOL:

eihän se tuommosta se meno ole kaikissa maan yökerhoissa, kuten Ken Guru totesi niin joihinki mennään näyttäytymään, mutta suurimmaksi osaksi se on just tuommosta örveltämistä eikä sitä ite ees hoksaa ku on itekki kunnon promilleissa mutta selvinpäin se näyttää just tuommoselta, myös täällä varsinais-suomessa :D
 

Yhteistyössä