Kattokaapa tätä naista, paljon on laihtunut:0

  • Viestiketjun aloittaja hkdk
  • Ensimmäinen viesti
Mulla ei valitettavasti oo ennen kuvaa koneella, mutta vastikään laitoin sen tohon jääkaapin oveen muistuttamaan itseäni ku herkut maistuu vähän liikaaki :D

en siis oo tollasta määrää laihduttanu, mutta 20kg kuitenki :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
Vitsi.

Mullahan ois ihan kevyt nakki heittää itteni 65 kiloon. Mutta on muuten nainen sitten ihan varmana laihduttaessaan vääntänyt eräänkin vatsalihasliikkeen - saattaa multa jäädä tekemättä.

Mutta että joku ihan oikeesti pystyy, vau :flower:
juu, oli kyllä urakalla laihduttanut sekä tehnyt lihaskuntoliikkeitä + vatsalihksia :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Mulla ei valitettavasti oo ennen kuvaa koneella, mutta vastikään laitoin sen tohon jääkaapin oveen muistuttamaan itseäni ku herkut maistuu vähän liikaaki :D

en siis oo tollasta määrää laihduttanu, mutta 20kg kuitenki :)
mä kanssa 17kiloa ja olen ihan hyvä nyt. mutta siis en lähelläkään tuota pikuista naista josta tuo kuva on. haluisin olla tuollainen oikein kapea ja pieni. mutta siihen olis matkaa vielä ainakin 20kiloa
 
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Muistako oikein, karppifoorumilla muistelisin nähneeni nää kuvat aikasemmin?
Kyllä!
Olen nähnyt samaisilla sivuilla tämän naisen, eli karppaamalla on laihduttanut, syömällä hyvin siis.. :p :whistle: :)
mikä se semmonen foorumi on?
googlaa karppaus.info

älä jää koukkuun.. ;) tai sit hyvä jos jää mikäli tarttee laihtua.. :whistle:

nimim. laitoksella 90kg, nyt 59kg.. :saint:
 
Milja
No, linkittipä joku noita sitten tänne...
No, enivei, siinähän minä sitten olen, ei siinä sen kummempaa.
Totta, että nuoruusvuosilta on syömishäiriötausta josta pääsin eroon karppauksella. Tietysti väärät mielikuvat on takaraivossa yhä mutta hallinnassa tuo on ollut nyt kun on terve ruokavalio ilman suuria verensokerinvaihteluita.
ja jokainen 2 pienen lapsen äiti varmasti tietää miksi joskus on batteryn ja lisäkofeiinin tarpeessa. varsinkin kun nuorempi korvakierteinen.
Ei mulla ole hyvä itsekuri, olen vain turhamainen ja pihi enkä halunnut ostaa isompia vaatteita.

Aikaahan tuohon urakkaan meni 1,5vuotta, ei todellakaan mitään 3kk:tta. ja urakka jatkuu yhä, kuntosalilla.

Niin ja muuten, mies näyttää lyhyeltä siksi että olen ilman kenkiä sen 181cm, ja mies samanmittainen ;) me pystytään elämään sen asian kanssa ;)

jotkut pääsee eroon tupakasta, jotkut kiloista, ei se kai sen ihmeellisempää ole. Se vaatii vain päätöksen.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja Milja:
No, linkittipä joku noita sitten tänne...
No, enivei, siinähän minä sitten olen, ei siinä sen kummempaa.
Totta, että nuoruusvuosilta on syömishäiriötausta josta pääsin eroon karppauksella. Tietysti väärät mielikuvat on takaraivossa yhä mutta hallinnassa tuo on ollut nyt kun on terve ruokavalio ilman suuria verensokerinvaihteluita.
ja jokainen 2 pienen lapsen äiti varmasti tietää miksi joskus on batteryn ja lisäkofeiinin tarpeessa. varsinkin kun nuorempi korvakierteinen.
Ei mulla ole hyvä itsekuri, olen vain turhamainen ja pihi enkä halunnut ostaa isompia vaatteita.

Aikaahan tuohon urakkaan meni 1,5vuotta, ei todellakaan mitään 3kk:tta. ja urakka jatkuu yhä, kuntosalilla.

Niin ja muuten, mies näyttää lyhyeltä siksi että olen ilman kenkiä sen 181cm, ja mies samanmittainen ;) me pystytään elämään sen asian kanssa ;)

jotkut pääsee eroon tupakasta, jotkut kiloista, ei se kai sen ihmeellisempää ole. Se vaatii vain päätöksen.
:flower:
 
Milja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
105kiloa, synnärikuva. ctg takana, onko edes synnyttänyt vielä? muuten kaunis mut meikki ja varsinkin kulmakarvat järkyt. ois kiva tietää miten laihdutti
Kyllä oli lapsi jo ulkona tuossa kuvassa, en mä muuten niin rauhalliselta näyttäisi ;)

 

Yhteistyössä