Kattokaapa tätä naista, paljon on laihtunut:0

  • Viestiketjun aloittaja hkdk
  • Ensimmäinen viesti
Milja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
katsoin linkin, sinun kuvasi, oletan, ja itse painan nimitääin juurikin 104.8 kg juuri nyt, ja olen ihan paniikissa, koska inhoan itseäni.
Mies ei välitä, mutta minä välitän, ja aidosti olen iloinen puolestasi, enkä voi rehellisesti sanoa, etten ole kateellinen sinulle. Onnea tavoitteesta ja sen saavuttamisesta. toivon sydämestäni voivani seurata sinun perässäsi.
Minä uskon että jokainen pystyy laihduttamaan, JOS se tulee omasta tahdosta, jos pystyy sallimaan itselleen tilapäiset heikkouden hetket ja pettymykset. niitä tulee aina.
Iso osa on myös sillä että puoliso kunnioittaa sitä päätöstä, koska se on sinun päätöksesi. Jos haluaa laihtua, ja vaikka se mies rakastaa juuri sellaisena kuin olet, niin hänen pitää kunnioittaa sitä päätöstä sinun vuoksesi. Tukea niinä hetkinä kun tuntuu tosi vaikealta kaikki (koska niitä tulee)
Se itsensä inhoaminen on kamala tunne.



 
Onneksi olkoon. :flower: Hieno saavutus.

Mun pitäisi myös saada painoa pois ja paljon. Nyt saa jäädä herkut, mutta ajattelin pe pitää päivän jolloin voin ostaa jonkun pullan. Painoa pitäisi saada pois että ei tulisi niin kamalan iso lapsi, vaikka juuri juttelin lääkärin kanssa ja hän ei nähnyt asiassa mitään ongelmaa, muuta kuin sen että lapsi saattaa olla iso.
Mun on pakko nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa urakka.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Onneksi olkoon. :flower: Hieno saavutus.

Mun pitäisi myös saada painoa pois ja paljon. Nyt saa jäädä herkut, mutta ajattelin pe pitää päivän jolloin voin ostaa jonkun pullan. Painoa pitäisi saada pois että ei tulisi niin kamalan iso lapsi, vaikka juuri juttelin lääkärin kanssa ja hän ei nähnyt asiassa mitään ongelmaa, muuta kuin sen että lapsi saattaa olla iso.
Mun on pakko nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa urakka.
Asian vierestä. Eihän se äidin koosta ole kiinni, että minkä kokoinen lapsi tulee, ellei ole sokeriaineenvaihdunnassa häikkää?

 
vieras
Todella upea saavutus ja mieletön muutos!

Itselläni urakka edessä, mutta aion onnistua itseni vuoksi. Ja osaksi lasteni vuoksi koska haluan olla paremmassa kunnossa lasten takia, jaksaa heidän kanssaan touhuta enemmän.
 
tyhmä kysymys mutta söitkö joka päivä sitten vain lihaa salaatin kera?
todella upea saavutus ja täytyy kyllä sanoa että alko karppaaminen kiinnostaa aika kovin :whistle: :flower:
ja sinulla on upea asenne elämään muutenkin, toivon kaikkea hyvää sinulle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Onneksi olkoon. :flower: Hieno saavutus.

Mun pitäisi myös saada painoa pois ja paljon. Nyt saa jäädä herkut, mutta ajattelin pe pitää päivän jolloin voin ostaa jonkun pullan. Painoa pitäisi saada pois että ei tulisi niin kamalan iso lapsi, vaikka juuri juttelin lääkärin kanssa ja hän ei nähnyt asiassa mitään ongelmaa, muuta kuin sen että lapsi saattaa olla iso.
Mun on pakko nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa urakka.
Asian vierestä. Eihän se äidin koosta ole kiinni, että minkä kokoinen lapsi tulee, ellei ole sokeriaineenvaihdunnassa häikkää?
Niin mutta tällä painolla on suuri riski saada raskausajan diabetes.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi jos utelen mutta paljonko painat nyt? Mikä on bmi? Todella upeassa kunnossa olet!! Perässä tullaan... toivottavasti ;)
Tuostahan sen voi laskea, että jos lähtöpaino oli 105kg ja laihduttanut 40kg niin painaa nykyään 65kg ja kertoi olevansa 181cm pitkä. BMI näin ollen 19,8.

Kateudesta vihreä olen. :) Pitkä matka edessä, mutta tällä kertaa olen päättänyt onnistua! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi jos utelen mutta paljonko painat nyt? Mikä on bmi? Todella upeassa kunnossa olet!! Perässä tullaan... toivottavasti ;)
Tuostahan sen voi laskea, että jos lähtöpaino oli 105kg ja laihduttanut 40kg niin painaa nykyään 65kg ja kertoi olevansa 181cm pitkä. BMI näin ollen 19,8.

Kateudesta vihreä olen. :) Pitkä matka edessä, mutta tällä kertaa olen päättänyt onnistua! :D
Mäkin juuri päätin että la olen painonvartijoissa. Pitää vaan käydä töissä tulostamassa toi etuseteli.

 
Milja
lapsille teen aina myös peruna/makaroni/riisi lisukkeen, koska miehenikin syö aivan "normaalisti" ja mielestäni lasten ei tarvitse minun suuntaukseni takia muuttaa tapojaan, toki he syövät paljon kasviksia lisäksi. Kastikkeita syön, koska en suurusta jauhoilla tms. aika usein kermapohjaisia kastikkeita. Aika karppia ruokaa teen, mutta tosiaan, muille pistän tarjolle myös riisiä pastaa tai perunaa. on heidän valintansa haluavatko syödä niitä.

itse siis teen kasviksista eri gratiineja, salaatteja, vaihtoehtoja on enemmän kuin perunan kanssa jopa. teen oikeastaan kaikkea ja sovellan uusia juttuja.

raskaus ei ole este karppaamiselle todellakaan.
Siis, ei tarvitse rajoittaa syömisiään kuitenkaan kovasti. Mitä niin hyvää on perunassa, riisissä ja pastassa jota eivät tuoreet kasvikset korvaisi?
perunasta häviää tunnin keittämisessä ne viimeisetkin vitamiinit.
ehken kuitenkaan itse ottaisi raskausajalla niin kovaa stressiä kiloista (ja neuvolantäti huusi hoosiannaa ku sataset paukku...)

Hääkuvat tosiaan näkyvät vain kirjautuneille.

Tosiaan, nyt on sellainen massankasvatusvaihe etten enää puntaria vahtaa. painoa saa tulla lisääkin jos se tulee lihaksena.
mitat on 93/69/92, ja niitä nykyään seurailen.
paino on 65-70 varmaankin nyt, riippuen ihan kuukauden ajasta (kaikki tietää mitä kuukautiset tekee painolle....)

 
Milja
Alkuperäinen kirjoittaja äimänkäkenä:
Onnea hurjan hienon painonpudotuksen johdosta! :)
Saakos vielä udella, oletko harrastanut muuta liikuntaa kuin uimista?
No, siis lasten kanssa ulkoilua ja nyt aktiivisesti kuntosalia 3kk... Nuo kuvat ennen kuntosalikäymistä otettu.

 
Milja
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:
Ei sulla sattuis olemaan sellasta kuvaa entisestä itsestäsi, missä olisit tälläytynyt? :) Oot tosi kaunis myös hoikkana. Onnittelut!!
Itseasiassa kun selailin noita kuvia niin ei, ristiäiskuva löytyy, mutta siinä ollaan jo alle 90kg:n. Olen tainnu vältellä kuvaustilanteita on itseasiassa molempien lasten ristiäisistä tälläytyneet kuvat :D

Ekassa raskaudessahan mulla tuli 25kg.a, jotka kyllä ehtivät kaikki lähteä pois (pisteitä laskin tuolloin) kunnes pamahdin uudelleen raskaaksi... ja sain kaiken korkojen kera takaisin taas... Siksi en enää painonvartiojoihin alkanut, koska minulle sillä metodilla painonhallinta oli todella vaikeaa.

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Milja:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyjä:
Ei sulla sattuis olemaan sellasta kuvaa entisestä itsestäsi, missä olisit tälläytynyt? :) Oot tosi kaunis myös hoikkana. Onnittelut!!
Itseasiassa kun selailin noita kuvia niin ei, ristiäiskuva löytyy, mutta siinä ollaan jo alle 90kg:n. Olen tainnu vältellä kuvaustilanteita on itseasiassa molempien lasten ristiäisistä tälläytyneet kuvat :D

Ekassa raskaudessahan mulla tuli 25kg.a, jotka kyllä ehtivät kaikki lähteä pois (pisteitä laskin tuolloin) kunnes pamahdin uudelleen raskaaksi... ja sain kaiken korkojen kera takaisin taas... Siksi en enää painonvartiojoihin alkanut, koska minulle sillä metodilla painonhallinta oli todella vaikeaa.
Kaunis olet ollut ylipainoisenakin.

Mulle tuli esikoisesta 20kg, tokasta 10kg ja kaksosista n. 9kg. Esikoisesta ehdin kiinteytyä aika hyvin jo ja sitten päätettiin yrittää toista. :D Imetysaikana tosin lihonut aina. Tokan jälkeen oli vielä suurehko maha kun aloin odottaa kaksosia. Nyt sitten vatsanahka sellainen, että hautoo; nahan alla ihan punaisena ja haisee. ;| Tästä jos onnistun kiinteytymään, on ihme.
 

Yhteistyössä