Kattokaapa tätä naista, paljon on laihtunut:0

  • Viestiketjun aloittaja hkdk
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä vähän liian paljon laihtunut. Kaunis morsian, mies vaan oli kaksi päätä lyhyempi :)
Huomasin saman :). Tietenkään pituus ei merkkaa mitään, mutta musta noi hintelät pienet miekkoset (tyyliin Kimi ja Jenni) - se vaan näyttää jotenkin hupaisalta. Ei siis todellakaan millään pahalla.
 
pirita
ottakaapa naiset tästä jokapäiväinen suoritus tehtäväkseen!!!!!
1) käsipainot toiseen käteen,taivuta vartaloa sivuun,sitte toinen puoli (30kertaa)
2)vatsalihaksia 50kertaa
3)selkälihaksia mahalleen makuulta,kädet niskaan 30kpl
4)kyykyyn ylös 50kertaa,kädet lanteilla tai keppi niskassa

näillä ohjeilla saat vatsas kuntoon,löysät pois.selkä samoin,myös reidet ja pakarat

mulla on 5 lasta ja ei oo mahamakkaroita tai jenkkakahvoja.
tietysti säännöllinen liikunta,terveellinen ruokavalio ja kohtuullinen herkuttelu mukaan lukien.
tsemppiä!!!! =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä vähän liian paljon laihtunut. Kaunis morsian, mies vaan oli kaksi päätä lyhyempi :)
Huomasin saman :). Tietenkään pituus ei merkkaa mitään, mutta musta noi hintelät pienet miekkoset (tyyliin Kimi ja Jenni) - se vaan näyttää jotenkin hupaisalta. Ei siis todellakaan millään pahalla.
Mulla on pieni mies mutta kun olen itse minikokoa, me näytetään yhdessä normaaleilta :D :D
 
läski
Onnittelut saavuutuksesta Milja!!!!

Itse laihduin 20kg kun rakastuin, mutta joku aika siitä suhde loppui ja sain samaan syssyyn tietää sairastavani synnynäistä sydänvikaa ja verenpaineet oli pilvissä,lääkitys aiheutti huiman painon nousun+30kg. Ja turha sanoa että katso mitä syöt, niin tein-sama ruokavalo millä lähti 20kg,jos ei vielä terveempi,ei auttanut.Nyt jalka leikattu ja en pääse kävelemään,saatikka jumppaamaan tarpeeksi. eli läski mikä läski,toistaseks.
 
Milja
No, urakan jatkumisellahan tarkoitan lähinnä lihasten hankkimista. puntari on pois käytöstä melkein kokonaan.

Sitä minä vain ihmettelen, miten oikeasti jonkun toisen paino häiritsee muita? Ei minua liikuta onko jollain ylikiloja vai ei, jokainen kantaa kilonsa itse. Laihuus ei ketään onnelliseksi tee. Minulla oli verenpaine ongelma, joten jotain oli senkin takia jo tehtävä.

Miehen pituuksista nyt vielä.. kun sekin tähän on vedetty että siinä vaiheessa, kun törmää mieheen, joka on herrasmies, ihana, hellä ja rakastava, paras ystävä ja sielunkumppani, en alkanut ottamaan mittanauhaa käteen. Minulle on yhdentekevää onko mies pitkä vai lyhyt, tumma tai vaalea. Hän rakastaa minua, sellaisena kuin olen, jopa 105kg:n lukemissa sanoi ettei hänen mielestään minussa ole ylimääräistä. Mutta rakastaa minua nytkin. Miksi?
Koska olen edelleen se sama ihminen sisältä.
Se johon hän rakastui.
Minä rakastan häntä sellaisena kuin hän on, ja pidän jopa kivannäköisenä (makunsa kullakin) Eikä tarvitse kurotella pussatakseen ;)

Minä tiedän, miltä tuntuu olla kiusattuna ylipainosta 8vuotta elämästään, miltä tuntuu kun ihmiset arvioivat vain painon perusteella luonteen. joten enpä ainakaan itse mene arvioimaan ihmistä sen perusteella.
Kaikki on erilaisia ja hyvä niin.


Tällä kertaa Minä tunsin olevani väärässä ruumissa lihavana, ja laihdutin siksi, en sen vuoksi että muut olisivat siitä mitään sanoneet, kuten teini-iässä.


 
:flower:
hienosti..

oletko kovaa treenia pitänyt kun noin hienosti olit saanut timmiin kuntoon?
normaalistihan laihtuessa löystyy paikat ja muutenkin lasten jälkeen maha löllynä..

sinullahan on pitkä mies jos 180cm.
ihanaa kun tietää että mies rakastaa oli sitten minkä kokoinen tai näköinen..
itsekkin painoin viimeisilläni 102kiloa.
tossa välissä 74kiloa mutta nyt noussut 80kiloon.
pitää vielä laihduttaa

oliko toi karppaus helppo tapa vai tekikö liikunta ja ruokaannosten pienentäminen suurimman osan?
 
Pakko vielä miunkin tulla ihmettelemään ja utelemaan :ashamed:
miten kovalla treenillä sait kropan noin hyvään kuntoon?
Ei kyllä voi kun ihmetellä mihin sitä pystyy kun vaan haluaa. Niin ja tosi hyvä asenne sulla kyllä on. =)
 
Milja
Kiitoksia onnitteluista!

Ensimmäiseen puoleen vuoteen en treenannut juuri ollenkaan. Annoin siis vatsalihasten palautua odotuksen jäljiltä. Sitten aloitin syvistä vatsalihaksista, ja treenimuotona oli uinti (9km/vko) Se oli helppo tapa aloittaa, koska olen aina uinut paljon.
Aika vähän on ollut liikunnalle aikaa, koska nuo lapset on tuossa, ja työ, ja mieskin paljon poissa. Nyt olen saanut ihan 3kk aikana kuntosaliin enemmän aikaa. Toisaalta, kävely rattaiden kera on ollut oivallista liikuntaa kesäisin.
Kotona on kuntopyörä, joten olen sitä sitten polkenut kun aikaa ei ole muuhun ollut.

Voisin sanoa että 90% oli täysin ruokavaliosta kiinni. Luulin että söin terveellisesti, mutta totuus oli toinen.
Ruokailu oli ennen epäsäännöllistä, pikkupurtavista koostuvaa jatkuvaa syömistä.. leipää yms.
Annoskoot eivät ole pienentyneet juurikaan, syön kun on nälkä, n. 2300kaloria ainakin olisi päivätavoite, vaikken niitä juuri koskaan laskekaan.
Miten ruokalautanen muuttui?
Oikeastaan vain niin että perunan/pastan ja riisin tilalle on tullut tuoresalaatti (kurkku,tomaatti,salaatti) lihan kylkiäiseksi. Niin ja erilaiset kasvikset. En pidä sitä kovinkaan elämää vaikeuttavana, enemmänkin parantavana asiana.
Leipääkin menee joskus, muttei enää aterian korvikkeena, vaan pyrin syömään aina kunnon ruokaa, tai salaattia tms.

Mun nahka palautui kyllä yllättävän hyvin raskauksien jälkeen. En tiedä, on joustavaa laatua? Toisaalta, se uinti on aika kiinteyttävää liikuntaa, joten ehkä osa kiitoksesta menee sinne.

karppaus on sellainen mikä jakaa mielipiteitä vahvasti, mutta ainakin minulle se on se ruokavalio, jota haluan noudattaa, juurikin sen vuoksi ettei kaloreita ole tarvinnut miettiä. Minulla se toimi. ja saa syödä mielestäni aika normaalisti. Ei tarvitse ahtaa kevyttuotteita ja laskea kaikkea mitä syö. Mutta kaikilla on oma tapansa. Mikä toimii toisella, ei välttämättä toimi toisella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Milja:
Kiitoksia onnitteluista!

Ensimmäiseen puoleen vuoteen en treenannut juuri ollenkaan. Annoin siis vatsalihasten palautua odotuksen jäljiltä. Sitten aloitin syvistä vatsalihaksista, ja treenimuotona oli uinti (9km/vko) Se oli helppo tapa aloittaa, koska olen aina uinut paljon.
Aika vähän on ollut liikunnalle aikaa, koska nuo lapset on tuossa, ja työ, ja mieskin paljon poissa. Nyt olen saanut ihan 3kk aikana kuntosaliin enemmän aikaa. Toisaalta, kävely rattaiden kera on ollut oivallista liikuntaa kesäisin.
Kotona on kuntopyörä, joten olen sitä sitten polkenut kun aikaa ei ole muuhun ollut.

Voisin sanoa että 90% oli täysin ruokavaliosta kiinni. Luulin että söin terveellisesti, mutta totuus oli toinen.
Ruokailu oli ennen epäsäännöllistä, pikkupurtavista koostuvaa jatkuvaa syömistä.. leipää yms.
Annoskoot eivät ole pienentyneet juurikaan, syön kun on nälkä, n. 2300kaloria ainakin olisi päivätavoite, vaikken niitä juuri koskaan laskekaan.
Miten ruokalautanen muuttui?
Oikeastaan vain niin että perunan/pastan ja riisin tilalle on tullut tuoresalaatti (kurkku,tomaatti,salaatti) lihan kylkiäiseksi. Niin ja erilaiset kasvikset. En pidä sitä kovinkaan elämää vaikeuttavana, enemmänkin parantavana asiana.
Leipääkin menee joskus, muttei enää aterian korvikkeena, vaan pyrin syömään aina kunnon ruokaa, tai salaattia tms.

Mun nahka palautui kyllä yllättävän hyvin raskauksien jälkeen. En tiedä, on joustavaa laatua? Toisaalta, se uinti on aika kiinteyttävää liikuntaa, joten ehkä osa kiitoksesta menee sinne.

karppaus on sellainen mikä jakaa mielipiteitä vahvasti, mutta ainakin minulle se on se ruokavalio, jota haluan noudattaa, juurikin sen vuoksi ettei kaloreita ole tarvinnut miettiä. Minulla se toimi. ja saa syödä mielestäni aika normaalisti. Ei tarvitse ahtaa kevyttuotteita ja laskea kaikkea mitä syö. Mutta kaikilla on oma tapansa. Mikä toimii toisella, ei välttämättä toimi toisella.
katsoin linkin, sinun kuvasi, oletan, ja itse painan nimitääin juurikin 104.8 kg juuri nyt, ja olen ihan paniikissa, koska inhoan itseäni.
Mies ei välitä, mutta minä välitän, ja aidosti olen iloinen puolestasi, enkä voi rehellisesti sanoa, etten ole kateellinen sinulle. Onnea tavoitteesta ja sen saavuttamisesta. toivon sydämestäni voivani seurata sinun perässäsi.
 

Yhteistyössä