❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Mä en oo saanut varmaan viikkoon mitään ilmoituksia uusista kommenteista sähköpostiin eikä täälläkään näkynyt kun kirjaudu sisään niin mitään ilmoituksia, piti tulla sit ihan katsomaan keskusteluista että onko täällä mitään kirjoiteltu.. Olihan täällä!
En tiedä mikä häiriö on.

Meidän kuulumisia, mies kävi torstaina antamassa naistenklinikalla simppa näytteen ja tänään käytiin taas verikokeissa molemmat kun naistenklinikan kutsussa oli että meistä on taas pyydetty verikokeita että pitää käydä niissä mahdollisimman pian. Ei mitään hajua mitä ne otti taas, kun normi verikokeet perusverenkuvat, kilpparit, paasto sokeri, virtsanäyte, HIV sun muut testattiin 8.9 niin oli miehelle sanonu vaan et nää on eri verikokeita. Oisko sit jotain hormooni juttuja tms ollut. Omakannasta ei nimittäin löytynyt mitään, ei oo enään pitkä aika 16.10 :love:

Alinah92 KP24 ovista ei oo näkynyt..
 
Me saatiin poika-vauva! :love: Unessa viime yönä... :barefoot: pikkasen nolotti, kun ei me oltu valmistauduttu, ei ollu oikein mitään valmiina ja lainavaatteetkin oli pinkkejä. Kaiken kukkuraksi päätettiin antaa meidän koiran nimi pienokaiselle. Mietin unessakin, että kuinkahan järkevää se on...:geek:
Alkaisi nyt ne menkat.
 
@Josia jokos siellä on menkat alkanut? :geek:

Mua niin jännitttäääää! Eilen tosiaan kun siivoilin niin välillä piti huilata kun tuli sellaisia repäisyjä oikealta puolelta vatsaa. Ei ne nyt mitenkään kovin suuria ollut, mutta sen verran että tuntui että nyt on pakko levätä hetki ettei maha kouristele liikaa. Voi kunpa se nyt olisi sitä kuuluisaa kiinittymiskipua :( Tänään vasta pp3 että hetken saan vielä olla vaaleanpunaisilla pilvilautoilla ennen kuin tipun ja kovaa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Jennipä
Jee Meillä alkaa vähän edistyyn asiat
Tosiaan yrityksen vuosi pv oli ja meni.
Sain itselleni lääkäriajan kuukauden päähän. (En tajunnut kysyä mitä tekevät tuolloin) Ja sitten sillä reissulla annetaan ohjeet miten mies kerää simpat talteen.
Saa nähä kuinka pitkä prosessi tulee mutta kiva että päästään alottaan tutkimukset jos joku selvyys löytyisi miksi ei ole tärpännyt.
Yrityskertoja takana 15-16

Kp 12/23-29
 
@tänttähäärää Oho onpas teillä mahtava katras jo ennestään :) Oletteko te julkisella vai yksityisellä? Yleensä tuolla ensimmäisellä kerralla ei juurikaan tapahdu. Labralähete kouraan ja vilkaisu alapäähän. Simpat joko kerätään kotona purkkiin ja toimitetaan labraan tai sitten pääsee koppiin suoraa purkittamaan ;)

Mä en ole vieläkään tehnyt testiä... Sen sijaan löysin pari ovistestiä jotka tietty oli PAKKO tehdä. Noh sieltähän putkahti sitten tasavahvat viivat, ellei jopa testiviiva ollut hieman vahvempi kuin kontrolliviiva. Mullahan on aina jonkinlaista hailakkaa viivaa niissä, muttei ikinä noin räikeetä sentäs näin loppukierrossa :whistle: Jos sitä tänään jo kävisi ostamassa ihan oikeita testejä niin saisi varmuuden tähän hommaan. Sunnuntaista asti aina vihlonnut tuolta oikeelta puolelta. Google sanoo (ja mä tietty uskon) että olisi jonkinlaista kohdun kasvua :LOL: Mä niin putoan....
 
@kiuski.
Joo ennestään on. Mutta se yksi yhteinen on ollut pitkään haaveessa.

Me ollaan siis kunnalliselle menossa. Jos edes sais tietää mikä on ollut ongelma ja jos siihen löytyisi ratkasu. Jos edes joskus tärppäisi.
Tämmöstä odottrlua ja jyystöö..=)

Täällä ovis para aikaa kipuiluja vasemmalla.

Kp 12/23-29
 
@tänttähäärää Joo onhan yhteinen aina yhteinen. Ja varsinkin jos se on miehelle ensimmäinen :) Toivotaan että kyse on jostain suht pienestä! Sitähän se on, odottelua. Ja varsinkin tolla kunnallisella puolella joutuu vielä pahimmissa tapauksissa jonoon ensin sinne lapsettomuuspuolelle ja siellä vielä jonoon sisäisesti riippuen että missä mättää. Odottavan aika on pitkä. :cool:
 
Minäkin voisin pikkuhiljaa valua tänne teidän seuraan, jos vaan otatte :)

Miehen kanssa esikoista ollaan yritelty 4/16 lähtien, eli puolitoista vuotta tähän mennessä. Molemmat ollaan 23-vuotiaita perusterveitä ihmisiä. Plussan plussaa ei ole näkynyt koko aikana, edes kuukautiset ei ole koskaan olleet myöhässä. Mulla suht säännöllinen kierto n. 27 päivää, ja ovistestien ja lämpöjen mittausten (FF) mukaan ovulaatio tapahtuis joka kierrossa.
4/17 käytiin eka käynnillä terveyskeskuksessa, mistä saatiin lähete gyn. polille. 7/17 oli käynti polilla, ultrattiin ja tutkittiin eikä löytynyt vielä mitään vikaa. Mies sai lähetteen simppatutkimukseen. Viime kuussa kävi antamassa näytteen ja tulokset tuli tällä viikolla: tilavuus selvästi alentunut ja siittiöitä vähän. Nyt tarkoituksena että mies antaa uuden näytteen jotta nähdään oliko tulos ihan oikea. Miehelle kun kerroin niin epäili että oikein on, kuulemma itsekin miettinyt jo aiemmin sitä pientä tilavuutta. Jos näin on, niin kuulosti siltä että me mennään varmaan suoraan IVF/ICSIIN.
Jos aiemmin on tuntunut siltä että luomutärppi ois vielä mahdollinen niin nyt kyllä enää ei tunnu :poop:

Eli Villisilmä 23v (mies 23v) esikoinen toiveissa 4/16 lähtien, tutkimukset kesken
 
@kiuski Apua, miten sä maltat, tasavahvat ovistestiviivat sais mut jo hyppimään tasajalkaa :eek:

@Villisilmä Tervetuloa ja tsemppiä. Pahoittelut myös huonoista uutisista. Me odotellaan kanssa parhaillaan siemennesteanalyysin tuloksia, ja just nyt tuntuu että oltaisiin jopa helpottuneita jos niistä löytyisi vika. Omassa kierrossa kun ei ole mitään viitteitä ongelmiin, niin loputonta epävarmuutta vähemmän kamalalta vaihtoehdolta tuntuisi tietää mistä raskauden viipyminen johtuu.

Mä ihmettelen parhaillaan mitä kroppa touhuaa tällä kertaa. Viimeisen vuoden ajan PMS oireet on koostuneet pääasiassa rintojen kipeytymisestä jo 4-6 päivää ennen menkkoja (melkoista kidutusta jos multa kysytään), mutta nyt on menossa kp 28/29, dpo 11 eikä merkkiäkään arkuudesta tai siitä että menkat olis alkamaisillaan. Oviksen bongasin sekä tikuttamalla että lämpöjen nousulla, tukevat toisiaan täysin. Koita tässä nyt sit ymmärtää, että jäikö ovis kuitenkin tapahtumatta ja kierto on sen takia pitkittymässä, vai mitä ihmettä?!
 
@kiuski totta tosiaan, miten nää maltat tasavahvojen ovisviivojen jälkeen? Tosin onhan se aina parempi pelata ns.varman päälle :whistle:

@Villisilmä tervetuloa joukkoon!

Oma kierto alkanee olla kohta oviksen paikoilla. Olen kylläkin lähdös viikonlopuksi pois, joten ainakin huomisen testailu jää välistä. Sunnuntaina taas sitten. Ainakin tänään oli vielä niiiiiin haaleaa viivaa että ei tosikaan, eli toisaalta taas parempi vaan. Oon varannut paikan myöhemmästä junasta ihan sillä silmällä pitäen josko miehen sais vielä ennen lähtöä kellistettyä. Niin mikä taktiikkanainen.. :whistle: Toki myös olin ajatellut tänään saavani uudet alusvaatteet postissa, niin siksikin myöhempi lähtö kun posti on sunnuntaina kiinni ja kaikkihan pitäs saada nytheti.

Ihanaa viikonloppua!
 
@Josia toivottavasti menkat on alkanu jo. (hassua kirjottaa noin..)

@tänttähäärää ompa kiva ku teitä ei heti tyrmätty odotteleen jälkitarkastusta. Tsemppiä!

@Villisilmä Tervetuloa ja pahoittelut huonoista uutisista. Oispa kontrollinäyte edes vähän parempi (y)

@kiuski !! mää olen nähny ne ovistestit ja voin kertoa että en nuku ens yönä jos meinaat vasta aamulla testata!! :ROFLMAO::ROFLMAO: Muille tiedoksi ne ei oo enää tasavahvat vaan reilusti yli :rolleyes:
 
Äh. Kirjoitin mutta vahingossa poistin sen viestin! Eli uudestaan ja se meni jotenkin näin:

Hihihi. Testailin tosiaan sitä ovista ja ehkä ne viivat siitä kirkastui vielä tänään enemmän ja ehkä saatoin hieman vähätellä viivan vahvuutta :LOL: Mutta siitä rohkaisin mieleni ja kävin tänään kaupassa ostamassa niitä ihan OIKEITA testejä. Menin sitä tekemään ja mies jo luuli ettei siitä tullut mitään kun tulin vessasta huutoitkun kanssa ja tikku toisessa kourassa. Siinä oli viiva. Itkin koska se näkyi niin selkeästi ja se piirtyi siihen heti. Ei tarvinut viivalaseja tai tihrustelua. Se on maailman kaunein viiva. Pieni suora toisen viivan vieressä ❤

IMG_4421.JPG
 
@Jennipä Noissakin taitaa olla vähän eri käytäntöjä. Meillä ne sanoo aina siirtopäivästä tasan sen kaks viikkoa, oli siirretty sitten minkä päivänen vaan. Yks lääkäri sanoi kyllä että "toki se näkyy jo paljon aikasemmin, mutta soittele tänne vasta silloin kahden viikon päästä" o_O kai ne haluaa vetää varman päälle ettei kukaan lopeta lugeja liian aikasin että jos kuitenkin...
 

Yhteistyössä