❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@maximus nii i oispa rahaa :D kyllähän se ois kiva saada julkiselta ne hoidot jotka kuuluu. Toivottavasti ens kiertoon aika löytyy ja se yks inssi riittäis nii ei tarvis miettiä mitään välikiertoja. Tsemppiä odotteluun <3

Muoks. Ainii @Alinah92 piti sanoo että olipa nopeeta toimintaa. Määki oon noita cb:n testejä katellu ebaysta, täytyy nyt tilata jos näyttää että saatais jokunen alkio pakkaseen. Vitamiineja tulee syötyä vähän huolimattomasti.. Mammavitskun rinnalle hain vielä pelkkää D-vitamiinii.
Mä pyrin vetää joka päivä aamupalan yhteydessä tai ennen aamupalaa vitamiinit, D vitamiinia ostin tänään lisää. Foolihappo taas jäi, kun Life oli menny jo kiinni. Täytyy huomenna muistaa!
Puntaroin kyllä ton minisun mama vitamiinin kanssa että ostaisinko kuitenkin purkin sitä pelkän foolihapon sijaan.. Katsotaan mitä teen, ja joo tosi nopeeta toimintaa. Pitäis olla jo ensi viikolla perillä toimitus. :)
 
@-dino- Ei olla päätetty mitään, jäin vain ihmettelemään. Houkutus käyttää yksityistä kasvoi kun ei päästykään hoitoon kun julkisella ei ollutkaan aikoja... Mutta ajatellin kysellä teiltä jos jollain olisi kokemusta. "Salaa" en ajatellut tietty tehdä mitään Mietin, et julkisellehan se voisi olla vain helpotus jos joku hoito olis pois heiltä - eihän se heille maksaisi. MUOKS: siis ollaan periaatteessa hoidossa mut ei ollut aikaa tarjota inssiin tässä kierrossa.

@AuliMari Missäpäin te ootte julkisella? Me siis Helsingissä ja täällä on sääntönä selvästi nuo välikierrot. Mut mielenkiintoista kuulla että teillä eri käytäntö kun maksari yksityiselle!
@maximus , etelä-suomessa, pienemmällä kaupungissa.
Helsingissä tosiaan voikin syy olla ruuhkat..harmillista ja piinaavaa. Mutta jos alat itse makselemaan sen 700-900 eur inssistä niin voin sanoa että kyllä se kirpasee aivan helvetitisti jos ei tärppää. Ei siinä jos on rahaa sukanvarressa mutta kyllä itsellä tuntui vielä hirveämmältä eka inssi jonka itse maksoimme. Tässä kuussa ei mennyt "kun" lääkkeisiin n. 400 eur kun inssin maksaa julkinen.. stressikin paljon pienempi :D

Täällä myös vitamiinit käytössä ja myös miehellä. Ja noista inssitauoista tuli vielä mieleen, toki jos miehenne simpat on aivan superluokkaa, meillä oli ihan ok:ta, niin ei sit merkitystä, mutta lokakuussa oli eka inssi ja nyt tässä kuussa toinen. Miehen simpat oli pesusta huikeasti paremmat kun edelliseltä kerralla joka oli kiva yllätys! Vaikka ei niissä ns mikään vikaa ole ollutkaan..mutta aina parantamisen varaa toki.
 
@Alinah92 mulla on ollut tota minisunin mamaa vaihtelevasti. Sitku en aina jaksa/muista syödä päivittäin niin kestää melko pitkäänkin. :D

Mun kroppani on taas naiset huijannut mua, ihmettelin tätä kummallista lisääntyvää limaisuutta ja märkiä kelejä niin ovistestissä melki tasavahvat viivat. Ei tässä näköjään voi ilman niitä elää kun ei omaan kroppaansa edes tässä asiassa voi luottaa. :ninja:
 
Täällä taitaa pian alkaa uusi kierto, nyt paukkuu kp54. Huomasin vaan vessassa käydessä että todella todella hento häivähdys vaaleanpunaista jäi paperiin. Joten jos viimeistään maanantaina ois kp1, mulla välillä kestää kaksikin päivää että aukee hanat kunnolla!

Toivotaan että nyt ei tarvis niin kauaa odottaa. Hitsi miten iloinen sitä voikin olla, nyt pääsee sit tossa viikolla vetää ekan satsin letroja. :)
 
@Eela- Meillä toisaan oli sinne Naistentautienpoliklinikalle semmoinen yhteiskäynti tossa pari viikkoa sitten. Siellä lähinnä kyseltiin vaan, että eihän ole ollut mitään sairauksia liittyen tähän lisääntymiseen ja minut sitten ultrattiin. Lopuksi mentiin vielä verikokeisiin, joista tarkistettiin hiv ja hepatitti. Mekin käydään Oyssissa ja me saatiin kyllä se ensiaika sinne tosi nopeasti lähetteen teosta. Mun gyne teki sen 15.12 ja aika sinne oli sitten tosiaan jo 24.1.
:)

Mä kävin viime torstaina ultrassa kun oli kp10 menossa. Siellä todettiin, että johtofolli oli jo 15 mm ja laskivat että ovulaatio osuu juuri viikonlopulle eli eivät lähteneet tässä kierrossa inssiä sitten tekemään. :( Sanoivat että on niin heikko onnistumisprosentti inssillä jos ovis jo tapahtunut, että ei kannata lähteä haaksamaan yhtä hoitokertaa siihen. Eli luomuna on sitten menty tämä ovis sitten. Ei oo kyllä toiveet hirmu korkealla kun ei se ole muistakaan luomukerroista onnistunut:cry:
 
Kiitos tiedosta @Sosh :) onneksi näyttää toimivan melko ripeästi täällä hommat. Harmi ettette saaneet tätä kiertoa hyödynnettyä polilla. Haluan kuitenkin luoda uskoa luomuplussaan sillä, että tosi monethan on plussanneet just kun hoidot on alkamassa. Toivottavasti teillekin kävis näin ja jaksatte pettymyksestä huolimatta hyödyntää oviksen(y)

@Alinah92 mahtavaa, jos pääsisit uuteen kiertoon vihdoin! Tuleeko tää tuleva kierto olemaan sun eka letroilla?

Täällä elellään jännän äärellä. Osa onkin lukenut kuulumiset esikoista haaveilevien puolelta. Mulla on pari viime kiertoa kierrot olleet lyhyempiä, 26-27pv. Nyt on menossa kp 29, mutta en halua vielä turhaa innostua kun aiemmat kierrot olleet myös 34pv pitkiä ja oon ehtinyt tehdä niin paljon negoja:poop:. Oireita löytyy pitkästä aikaa jonkin verran ja nyt iski vielä flunssakin. Eikös sekin joillekin oo ollut oire?:LOL: eilen aamulla luulin että tiputtelu alkoi, mutta luulen että jossain alakerrassa oli ehkä haavauma tjtn kun verta tuli niin vähän ja kerran eikä ole jatkunut.
 
Kiitos tiedosta @Sosh :) onneksi näyttää toimivan melko ripeästi täällä hommat. Harmi ettette saaneet tätä kiertoa hyödynnettyä polilla. Haluan kuitenkin luoda uskoa luomuplussaan sillä, että tosi monethan on plussanneet just kun hoidot on alkamassa. Toivottavasti teillekin kävis näin ja jaksatte pettymyksestä huolimatta hyödyntää oviksen(y)

@Alinah92 mahtavaa, jos pääsisit uuteen kiertoon vihdoin! Tuleeko tää tuleva kierto olemaan sun eka letroilla?

Täällä elellään jännän äärellä. Osa onkin lukenut kuulumiset esikoista haaveilevien puolelta. Mulla on pari viime kiertoa kierrot olleet lyhyempiä, 26-27pv. Nyt on menossa kp 29, mutta en halua vielä turhaa innostua kun aiemmat kierrot olleet myös 34pv pitkiä ja oon ehtinyt tehdä niin paljon negoja:poop:. Oireita löytyy pitkästä aikaa jonkin verran ja nyt iski vielä flunssakin. Eikös sekin joillekin oo ollut oire?:LOL: eilen aamulla luulin että tiputtelu alkoi, mutta luulen että jossain alakerrassa oli ehkä haavauma tjtn kun verta tuli niin vähän ja kerran eikä ole jatkunut.
Joo tää kierto nyt on eka kierto letroilla, harmittaa hiukan että kierto venyi niin pitkäksi että tammikuussa ois muuten jo päässyt ekaa kertaa syömää letroja jos olisi vuoto alkanut teroluteista niinku aina ennen on alkanut vuoto. Jouduin tosiaan syömään primoluteja sit kun ei teroluteilla vuoto alkanut. Joulukuussa sain jo (20.12) letro reseptin kouraan seuraavaan kiertoon..

Nyt sit näillä letroilla 6 kiertoa ja sit inssiin jos ei tosiaan näillä letroilla raskauduta.. Folliultraan aikaa varaamaan huomenna naistenklinikalle ja toki samalla katotaan onko millainen vaste, tarviiko nostaa annostusta. :)
 
@-dino- Uskallan varmaan sen verran sanoa Kinderin puolesta että bebe on maailmassa ja voi että olikin suloinen tapaus mitä nyt kuvia näin :love:

Hei mitens täällä? Multa jäi noita clear bluen digitaalisia ovistestejä yli, haluaako joku? Ei maksa mittää! Menee vanhaksi joskus elokuun tienoilla niin en ehdi niitä itse enää käyttää ja harmittaa jos joutuu ne heittää roskiin kun makso kuitenkin hunajaa. Ja jos pelkää sitä että joutuu paljastamaan henkilöllisyytensä osoitteen takia niin menköön vaikka vuoroin vieraissa, paljastan myös itseni jos se helpottaa :ROFLMAO:

Täällä ollaan tänään puolessa välissä menossa ja tiistaina on jo rakenneultra! Jännää :love:

Kovasti tsemppiä kaikille! Kyllä ne plussat tännekkin tulee, olen ihan varma siitä :)
 
@Sosh voi kurjuus kun sattui ovis huonoon aikaan. :(

@Eela- voi kuinka jännää! Meijän plussalista kaipais kyllä kovasti täytettä :D

@Alinah92 ihan mahtavaa että menkat alko. Toivottavasti letrot toimii hyvin ja sääki pääsisit täydentään tota jämähtänyttä plussalistaa :)

@kiuski kiitoksia uutisista! Ja onnea teille puolivälin saavuttamisesta ❤

Jotenki alkaa olla taas tosi levoton olo. Ei jaksais enää yhtään oottaa raskautta saatikka vauvaa. Kyllä pelottaa jos tästäkään hoidosta ei tuu mitään..
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
TT1
Mitähän tästä pitäis ajatella kpk25/29. ovistesti näytti positiivisempaa positiivista kun koskaan edes oviksen aikaan ja r.testi himmeetä positiivista.ei oo tämmösiä viivoja meijän tikuissa kahteen vuoteen näkyny.
 
@TT1 rajaa ensin kuvaan vain oleellinen, muuten herjaa että liian suuri tiedosto. Sit tuossa "lähetä vastaus" vieressä on liitä tiedosto ja siitä asiakirjat ja sit galleriasta vaan etit sen rajatun kuvan tänne meidän ihasteltavaks:)
 

Yhteistyössä