❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@Josia ehkä kaikilla on niin seesteisen tavallinen vaihe menossa? Tai sitten kaikki on "lomatunnelmissa" :D Hyvä ettei vielä tiputtele!(y)

Omat kuulumiset voin vaihtaa kyllä. Eli nyt on dpo5, ovistestissä ei eilen ollut enää viivaa eli ehkä mä luotan sen sillon perjantaina olleen plussa. Tällä kertaa ehkä ainakin jotain jännäiltävää, kun tallettelut plussaa edeltävänä iltana ja seuraavana iltana. Oon nyt taas saanut semmosen liikuntabuustin, kävin manantaina jumpassa ja eilen lenkillä (en yhtään tiennyt paljon matkaa tulisi kun päätin reitin, semmonen sports tracker kerto sit että ~6km).
Mua vähän jänskää että alkaako mullakin taas joku tiputtelu vai ei, kun viime kierrossahan oli 4pvän ajan ennen menkkoja.o_O
 
Mä en tiiä onko mulla ovis ollut eilen vai mitä hittoa. Ovistesti ei kyllä ollut plussa, mutta ovislimat oli koko päivän.. (semmosta kun hieroin sormia niin meni semmonen nauha välissä..)
Yöllä sit jomotti vasenta ja oikeaa puolta munasarjassa. Mä mietin kyllä et oisko seksi sen tehnyt mutta en sitten tiiä.
Nyt on arkana nivuset/munasarjat näin aamusta.
 
Täällä sain aamulla puhelun Naistentautien poliklinikalta ja päästään heti ensi kuussa aloittamaan pakastealkionsiirto ja olen kyllä iloisesti yllättynyt, ettei tarvitse enää toista yrittäessä odottaa pitempään kun lapsettomuus meillä selvillä. Vähän kyllä nyt jännittää kun odotin, että päästään vasta syyskuussa tai lokakuussa uusiin hoitoihin :)
 
No tulihan tänne vähän vipinää, kun vähän tökki. :p ei vaan, tasainen on ihan hyvää vaihtelua vuoristorataan.

@Alinah92 Aika vahva viiva minusta! Ja muitakin oireita, niin kenties kenties (y) @Nonsk Niin hyvä olo liikunnasta ja saa syödä vähän enempi. ;) Mites liikunta yleensä, tykkäätkö liikkua paljon vai nyt tuli intoa ylipäätään? :)
Hyvää jännitystä @haaveistatotta !! Ihanaa, ettei koko Suomi lomaile vaan asiat etenee.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinah92
@Alinah92 kiva ku sait ajan noin pian. :) tutkimuksissa kuitenki kestää, ei tähän matkaan oo nopeeta reittiä. Tuo sun ovistesti on kyllä aika haalee.. Oisko kuitenki seksin jälkitiloja ne limat :D

@haaveistatotta mut hyvä että toisella kierroksella pääsis jo vähän helpommalla! Toivottavasti menee hyvin :)

@Josia hyvä että ei oo vielä tiputellu :)

Iltapäivästä oli heikko hetki ja kuvittelin voisko pahoinvointi johtua raskaudesta vai liiasta kahvinjuonnista. Pääsyin jälkimmäiseen ja tulin järkiini :D syksy tuntuu tosi kaukaselta..
 
Minä täällä taas :geek:Ostin piiiitttkästä aikaa Fit-lehden, enkä ollu ehtinyt ennen tätä iltaa siihen perehtyä. No kappas yksi juttu oli lapsettomuudesta, siitä kuinka liikunta voi auttaa surun käsittelyyn. Ihan hyvä juttu muuten, mutta oli vaan jotenkin niin kepeästi käsitelty... Että ihan sit vaan adoptiota ja sijaisvanhemmuutta kohti, kun selittämättömään lapsettomuuteen ei mikään tehonnut. Tuskin haastateltava sitä niin on tarkoittanut, toimittajan tulkintaa. Äh, hanat aukes, kun ei pääse mihinkään karkuun aihetta. Kohtalo tuputtaa tätäkin koko ajan, jopa urheilulehdestä.... :cry:
 
@Alinah92 kiva ku sait ajan noin pian. :) tutkimuksissa kuitenki kestää, ei tähän matkaan oo nopeeta reittiä. Tuo sun ovistesti on kyllä aika haalee.. Oisko kuitenki seksin jälkitiloja ne limat :D
.

Ei ole mahdollista, koska bongasin ennen seksiä.. Tiedä sitten mitä oli. No mutta on nyt varuiksi touhuttu.. Harmi kun loppui ovistesti niin en pysty seuraamaan että tummuiko viiva vielä lisää. Kyllä sen tiedän ettei nyt mikään positiivinen ovistesti ollut, mutta en ikinä ole saanutkaan yhtä tummaa viivaa kun kontrolli viiva..

Seksin jälkeen joskus tunnin päästä alkoi vihlonta munasarjoissa tai nivusissa. En tiedä oisko se sitten johtunut seksistä, aamusta oli vielä hellänä paikat..
 
@Josia en kans ihan ymmärrä sitä että jossei biologista lasta saa niin automaattisesti aatellaan että siirrytää adoptiojonoon tai sijaisvanhemmiks. Itestä ei oo kumpaankaan, oon sen verran tunnevammanen että en usko että voisin luoda siteen lapseen jonka haen vuosien odotuksen jälkeen lopulta lyhyelläki varotusajalla.

Tsemppiä sulle, kyllä tää paska joskus loppuu ❤
 
@Josia kyllä mä yritän käydä säännöllisesti, pari kertaa viikossa. Aina joskus vaan tulee semmosia kausia että en oo käynyt. Nyt oli semmonen reilu kuukauden paussi, kun en työvuorojeni ja sen jumppalistan kesäkaudelle siirtymisen takia ehtinyt niille tunneille. Nyt on joku keskikesän lista niin ehtii paremmin kun ne on illempaan :) ja kohta alkaa lomakin niin ehtii vaikka käydä aamusta lenkillä ja illalla jumpassa :whistle: On paino noussut jotenki kohinalla ni vastatoimenpiteisiin alettava.. Tuntuu että paino on hankalampaa pitää kurissa nyt kun ei oo pillereitä, kun kaikki tuntuu sanovan että paino alkaa nousta ku on pillerit :LOL:

//edit. dpo6, verta havaittu. o_O:confused: En vielä tiedä onko nämä menkat, tiputtelua vai mitä. Side housuissa kuitenkin töitä päin.
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 11, eikä tiputtele vielä, bileet sille!!:)

@-dino- Kiitos tsempistä! <3 Juu, suoraan ei tosiaan voi hypätä adoptioon tai sijaisvanhemmuuteen, ei se vaan ihan niin mee. Kuka näitä juttuja keksii....

@Nonsk Mä käyn 2-3 krt/vk kunnon liikunnat ja sit koirien kanssa myös ulkoilua. Tää alakulo vaan pahasti vaikuttaa liikuntaan ja syömiseen ja siten myös painoon, kun ei vaan jaksa. Vaikka nousua ei nyt sillai oo vielä tapahtunutkaan. Riski on olemassa :D Välillä, kun liikunnastaki tekis mieli skipa väsymyksen vuoksi.
Ja kääk, ei nyt mitään tiputtelua... (n)
 
Mä oon lomareisussa niin oon täältä hiljaiseloa vietellyt ja muutenki tylsä vaihe kiertoa kun joku Kp 6, vähän seuranta sekaisin. Uusi kierto pisti kyllä masentamaan ja fiilikset katkerat kaiken maailman vauvapäivityksistä tuttavapiirissä jne..... on se vaan kamala olla niissä katkerissa tunnelmissa.

@haaveistatotta tehän pääsette pian tositoimiin (y)

@Josia sulla jännät paikat, koska meinaat testata :geek:

Täytyy vähän tarkemmin lueskella teidän kuulumisia kun pääsen kotiin täältä reissusta :)
 
Dpo 12, rinnat turpeat ja nännit oli epätavallisen laajentuneet:geek:Pienirintaisena sen todella huomaa, joten ihan säikähdin peilikuvaa ja niitä nännejä :ROFLMAO: :ROFLMAO: Mutta sit aamulla nega r-testi, Rfsu early testi. Voi nyt rauhottua ja antaa luvan mielessään menkoille jo tulla.:cry:
 
@Josia voi ei :(

Minä merkkasin itselleni kp1. Punaista vuotoa, ei kovin kovaa kuitenkaan. Päivällä vessakäynnillä tuli semmonen verihyytymäkin ja vähän jo hätäännyin että mitä ihmettä.. :confused: Mulla siis menkkojen aikaan etenkin aamuisin tulee semmoisia hyytymiä, kun öisin en tunnu juurikaan vuotavan.. Kipuilu ei tunnu tavalliselta menkkakivulta, vaan semmoselta vihlovalta(?). Laskeskelin sen mun käyttämän sovelluksen avulla, että jos olen ovuloinut niin se ei oo testeissä näkynyt. Oon sillon testaillut ja oon merkannut testin negatiiviseksi. Toi sovellus laskee automaattisesti keskimääräisen kierron pituuden, tänään oli sen laskema aika menkkojen alulle. Eli siinä mielessä hyvä ja pääsen ens viikonloppuna reissuun ilman menkkoja (toivottavasti)!
 
Dpo 14, edelleen nega r-testi. Aamulämpö ei oo vielä romahtanut eli menkat ei ala tänäänkään. Mutta ei myöskään tiputtelua, mikä on erityisen hyvä! Munasolu ei sit vissiin irronnu ihan oppikirjan mukaan, vaikka kaikki muu tehtiinkin mallikkaasti...:cautious: Myöhäinen irtoaminenkin otettiin huomioon ja varmistettiin sekin :ROFLMAO: Niin mallikkaasti harrasteltu tämä kierto, ettei kumpaakaan varmaan kiinnosta loppuvuonna mikään seksiin viittaavakaan. Ja anteeksi seuraava angsti: Vituttaa aivan sairaasti kaikki kenellä tärppää heti tai käy hups vahinko... Vaikka ei se heidän vika oo, ottaa vaan niin päähän. Tässä torpassa meiltä menee mielenterveyskin tämän asian takia ja osa on ihan onnettoman tietämättömiä, että joiltain ei vaan lisääntyminen onnistu sormia napsauttamalla.
 
@Josia mulla on tällä hetkellä ihan samat fiilikset! Mulla ehkä näin päin, että miks joillekin suodaan se kaikki onni niin helpolla, kun esim.kaikki täällä ketjussa on joutunut odottamaan ensimmäistä (tai sitä seuraavaa lasta) todella pitkään.
 

Yhteistyössä