❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

@iitata Rohkeutta ja sitkeyttä sulle yrittäjyyteen! (y) Ymmärrän toki sun ja miehesi ristiriitaista tunteet asian suhteen. Mutta toisaalta tää elämä on jännä käänteissään, eikä sitä minusta kannata pysäyttääkään. Nim. Yli vuosi jossittelu elämää takana :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: iitata
Joo, kyllä mustakin tuntuu että tiedän paljon enempi asioista kun ennen. Ja tää palstailu on edesauttanut siinä asiassa. Oon kyllä mielenkiinnostakin ottanut raskaudesta enempi tietoa jo ennen pillereiden loppumista, ja tiesin esim kaverin raskautuessa enemmän kun se, vaikka heillä oli suunniteltuakin. (n)

@-dino- kaksi viikkoa menee nopeaan! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Tämä testihullutus tarttuu. :ROFLMAO: Eilen huvikseni testasin ovistestillä dpo13 ja yllättävän tummaa näytti ihmetykseksi. Tosin heti sit illalla silmin erotettavasti ruskeaa vuotoa, sama oli tänään. Odottelen sit menkkoja huomenna alkavaksi. Plaah :cool:
 
Huh, odotin että saadaan kutsu julkisen ensikäynnille aikaisintaan elokuussa, mutta tänään tipahti kutsu ja se on viiden viikon kuluttua. Tosi nopeeta! (y)

Nyt vaan mietityttää jos tää kierto ei tuota tulosta et haenko yksityiseltä saman setin kuin tässä kierrossa vai otanko välikierron. (n) Ajoittuis kierto niin et jännittäisin hoidon tulosta just tuolla ensikäynnillä... mitä te tekisitte?
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Yuna
Jesh, hyvä kun tuli kutsu @Lumi87 ! (y) Mä hakisin samat setit, en pitäisi välikiertoa. Jotenkin ite oon niin neuroottinen, etten halua hukata yhtään kiertoa, vaan käyttäisin kaikki kortit joka kerta. Sit jos oot kova jännittäjä, niin olisiko sit ehkä paikallaan poistaa turha jännitys ekaa käyntiä varten? Paha (n)
 
Varovaiset onnittelut @Kinder_Kitty ! Kyllä siellä viivanen taitaa pilkottaa! :love:
Onnea myös @Juliet86 plussasta!
Tsemppiä kaikille piinailijoille, teitä olikin useampi. Toivottavasti sieltä tulisi plussavyöry.
Kyllä se vaan niin on, että tässä ketjussa jokainen on todellakin sen plussansa ansainnut! (y)

@-dino- ja @Lumi87 teillä ei enää oo pitkä aika ensikäynnille, tsemppiä! Kuin nopeasti sulle @Lumi87 tuli tuo aika? Muistanko ihan väärin, että aika vasta sait lähetteen?

Täällä kp 4/24-27. Menkat alkaa olla loppusuoralla. Nyt siis alkoi yk17 ja esikoinenhan siis tärppäsi yk16, että sikäli tuntuu pahalle, että tää on nyt sitten vielä pidempi taival...:(
Mutta toisaalta, jotenkin ei kuitenkaan ollut niin paska fiilis, kun odotin... jospa tää tästä. Ja usko onnistumiseen on kuitenkin vielä luja, vaikka tää välillä heikolta tuntuukin.
Sain mun labratulokset, niissä kaikki viitearvoissa. Ja nyt on sitten laitettu lähete tutkimuksiin. Saas nähdä kuin pitkään aikaa joutuu odottamaan...
 
Pika tsekkaus ja kuulumiset..
Hienoja uutisia useammalla ja tsemppiä piinajille!!

Täällä siis ovis oli aikavarmasti pe-la...tosin meinaan tilata jotain super tarkkoja testejä joissa se naama tai jokin mikä näyttää päivät. Eka kierto siis ikinä tikutellessa ja käytössä letrot ja dhea. Eli dpo5 vissinki. Massu kipeilly/nippailu koko viikon..tuntuu ns kun menkat alkais..reilu viikko kyllä niihin jos siis alkavat. Flunssa päällä..ei kivaa. 3 raskaus uutista nyt tässä parin viikon sisällä tuttavapiirissä. Huoh. Ensi kierto katotaan vielä itsekseen..sitten ultraan jne.
 
@Josia Joo, tää jossittelu ja "paikalleen jääminen" on vaan pahempaa kuin eteenpäin siirtyminen. Ellen tätä päätöstä olisi tehnyt nyt, olisin varmasti ollut aivan loppu henkisesti pelkkään yrittämiseen. Nyt sentään elämässä on jotain sisältöä, vaikka se toivotuin puuttuukin..
 
  • Tykkää
Reactions: Josia
Niin se maailman rakkain pappa lähti tänään pilvien päälle illalla :cry: tänään oltiin aamupäivällä otettu se koepala keuhkoista.. illalla olo huononi ja ambulanssilla sairaalaan.. ei henki kulkenut ja limaa oksensi..ambulanssissa sydän pysähtyi saatiin elvytettyä..sairaalassa tilanne heikkeni ja sydän pysähtyi ja elvytettiin 20min.. lääkärin sanoin jos olisi tuosta tajuihin palannut niin ei olisi enää ollut elämisen arvoista elämää :cry: kuulemma sydän infarkti.. toisaalta parempi näin et lähtö tuli nopeesti kun se et vikat hetket ois menny syövän kourissa mut mää aattelin et oisin ehtinyt vielä hyvästit jättämään vielä kun olisi ollut elossa :cry:..mut en mää osannut aatella et tänään jo tulis lähtö :cry: oisin niin halunnut päästä kertomaan papalle mun iloiset uutiset.. viimeks nähnyt pappaa marraskuussa:cry: oisi pitänyt nähdä useammin.. no pappa sai nyt rauhan toivottavasti.
 
Viimeksi muokattu:
@Nanna-87 se lähete kirjoitettiin viime viikolla, eli ihan älyttömän nopeasti tuli kutsu! Ja että käyntikin on jo ensi kuun lopulla, nyt oli kyllä tosi positiivinen yllätys. Meillähän on labrat ja simpat tutkittu ja todettu etten oikein ovuloi luomuna. Aukiolotutkimus varmaan julkisella edessä vaikka kuulemma hyvin todennäköisesti oon auki kun yksi lapsi eikä mitään tulehduksia ole ollut.

@Kinder_Kitty voimia ja jaksamista suruun. Helposti tuossa tilanteessa ajattelee, että olisi pitänyt nähdä aiemmin ym., mutta kukaan ei voinut tietää, että pappasi lähtee näin pian. Hän varmasti tiesi miten tärkeä on sinulle. Ja vaikka kuolema tuli äkillisesti, uskon minäkin, että lähtö oli noin parempi kuin hiljaa hiipumalla. Kauniit muistot eivät onneksi koskaan kuole. <3 sopiiko tässä samassa kysyä, miltä aamun testi näytti?

@AuliMari ne digiovistestit on vissiin ainakin tosi selkeitä. Mä oon käyttäny kerran ovuloimattomassa kierrossa enkä siis nähny naamaa ikinä... Jos ite hyvin ovuloi niin varmasti hyvät testit.
 
@Josia mä kyllä taidan ens kierron käydä yksityisellä kun oon aika varma että sitä seuraava on välikierto ja aukiolotutkimus... Enkä mä siis mitään jännitä mut piinapäivät ensikäynnillä. :ROFLMAO: Mutta täytyy jutella miehen kanssa, jos se on sitä mieltä että säästetään ennemmin kesälomalle rahaa niin pidän välikierron...
 
Viimeksi muokattu:
@Lumi87 sopii kysyä, näin minäkin papasta ajattelen parempi näin lopulta.. mutta ikävä on kova <3 ja olihan se aika shokki et juuri eilen sitten mutta niinhän se yleensä menee. mutta kyllä se helpottaa ajan kanssa.
laittelen kuvia kohta ja testasin mamin puikkotestillä ja kyllä siinäkin haalea punertava viiva näkyy:love: ja on selkeä livenä ainakin enempi ehkä kuin kuvissa. mut nyt kuitenki vasta dpo12.. huomenna pc ja lauantaina sit toinen mami ja toivottavasti molemmissa viivat vahvistuu ettei jää kemialliseks toivottavasti ei oo kemiallinen :(
 
@Lumi87 ompa nopeeta toimintaa! Toki toivon ettette sitä aikaa tarvi. ;)

@Kinder_Kitty osaanottoni ❤ eipä siihen voi ikään varautua vaikka etukäteen tietäiski. Äläkä soimaa itseäsi, ainahan sitä aattelee että olis pitäny tehä toisin kun ei enää voi vaikuttaa. Ja hei nyt näkyy selvä viiva. Onnea, koitahan nauttia vaikka varmasti pelottaa :) ❤
 
@-dino- kiitos :) pelottaa mut samalla oon pakahtua onnesta ja rakkaudesta :love: mää haluan uskoa siihen et kaikki menee hyvin, en halua käyttää aikaani siihen et murehtisin vaan kokoajan keskenmenoa.. haluan nauttia jokapäivästä ja joka oireesta. tämä lapsi syntyy meille jos se on niin tarkoitettu ja toivottavasti tällä kertaa nyytti saadaan syliin asti:love: äitini sanoi mulle just tälläviikolla ennen kuin pappa lähti, kun kerroin äitille kans noista testeistä.. niin äiti sanoi et joku on joskus sanonut et kun uusi elämä alkaa niin toisia lähtee..ja tämä jotenkin jäi nyt niin mieleen
 
Osanotot @Kinder_Kitty <3 tuo mitä äitisi sanoi, on todella lohdullinen ajatus. :) Itse ajattelen samoin, niin se elämä pyörii, alkuja ja loppuja.

Ihanaa että tänne alkaa pikkuhiljaa plussauutisia ja uusia mahdollisuuksia tulemaan. Olen lukenut teidän viestejä ja ajatuksissa lähettelen kaikille positiivisia viboja <3

Taustailut päättynee pian, odotan uuteen kiertoon pääsyä. Nyt menossa kp 32/31-33 dpo sta ei hajua, tuntui kyllä että olisi ollut muutaman päivän myöhässä jopa eli kierto saattaa venyä. Ensi kiertoon otan kokeiluun vehnänalkioöljyn ja greippimehun ainaskin :) Pitikin muuten kysyä, onko joillain teistä ongelmia kuivuuden kanssa? Meillä käytössä ceridalin lipolotion liukkarina, itselläni todetusti melko ohuehkot limakalvot ja ärtyvät helposti. Luin vaan jostain että se saattaa vaikuttaa siittiöiden uimismahdollisuuksiin... :S Ensi kiertoon on jotenkin toiveikas olo, mies aloitti vihdoin suuren elämäntaparemontin ja voisin uskoa että siittiöidenkin laatu paranee jos niissä jotain ongelmaa on edes ollut... Tämä kevät on vaikuttanut itseeni tosi positiivisesti, ja tuntuu että vauvaa ei ole tullut koska ei ole tarkoitettu. Tässä reilu vuoden aikana on tapahtunut huimaa kehitystä niin oman itsen, miehen kuin parisuhteenkin saralla, ja se on korvaamatonta. Tulipas romaani mutta tuli semmonen olo että pakko päästää ulos systeemistä.:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: höhhöö
@aavalvar me ollaan käytetty aika useinkin sitä klick liukkaria.. koska mää en kostu kauheen hyvin tiiä mistä johtuu :D mut nyt oviksen aikaa ei lkyl käytetty kun oli aika liukasta :ROFLMAO::ROFLMAO: ennen ekan raskauden tärppiä käytettiin kans liukkaria. mut semmonen vinkki et kannattaa kattoo et siel purkin kyljessä lukee se et ei sisällä spermisidejä koska spermisidit on niitä mitkä saattaa tappaa siittiöitä :( ja hidastaa niitä
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Me käytetään liukkarina kookosöljyä, on pakko käyttää joka kerta joska meidän värkeillä on sen verran kokoeroa että fysiikan lait ottaa vastaan :oops: niinku yrittäis tunkea sinistä lenkkiä pilliin. :whistle:

Joo anteeksi informaatiosta :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä