❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Joo mäkin aattelin sillon yrityksen alussa et ois kiva jos oisin sen 23-24v esikoisen syntyessä.. et joo eipä se vaan mene niinkuin suunnittelee.. jotenki sitä oli sillon niiin naivi.. mut tosiaan nyt on karissut kaikki ikä toiveet esikoisen syntyessä.. syksyllä täytän sen 25v.. et jippii.. kohta oon varmaan jo sen 30v ja ilman lasta.. no toivottavasti ei mut tämmönen fiilis mulla on..

Oikein hauskaa ja ihanaa vappua kaikille naisille! <3 :) mun vappu menee kotona miehen kanssa, illemmalla paistan munkkeja...ja vedän munkkiöverit :D ja kaupan simaa juoden :D. ja niin tietty kusitikkuja uittaen nimittäin alotan o-testit tänään kp9 :D
 
Täällä oli inssistä nyt se 9päivää... vähän tekisi mieli uitella tikkuja. Ihan vähän vaan :whistle: Mikä siinäkin on kun se lääkäri niin painotti että nyt tuli tuutin täydeltä paskaa, ettei kannata odotella mitään ihmeitä, mutta silti sitä elättelee toiveita JOS NYT KUITESKIN :whistle: Onneks ei ole testejä kotona ja olen tosi laiska niitä ostamaan... Jos keskiviikkona testais?
 
@kiuski eikun testiä vaan (y) mää en itte kyllä malttais odottaa :D mikä siinäkin on kun pakko vaan testata testaamisen ilosta ihan vaan nähdäkseen sen negan.. monessa kierrossa ollut just tämä ongelma :D aattelen vaan et no mulla näitä testejä piisaa niin mikä ettei :D mut jos tässä kierrossa saan pregnylin niin en testaa kyllä kun sitten vasta kun pregnylistä vähintään sen 12päivää.. en halua taas innostua kuten sillon yhdessä pregnyl kierrossa..
 
@Yuna joo onhan tää ihan :poop: välillä mut minkäs teet. Mitenkäs meni vappu, loppuko munkit jo? :LOL:

@-dino- nii sitä vaan on vähä hölmö tän asian kanssa ku ei ymmärrä luovuttaa vaik testi olis negatiivinen :D voi apua jos vauva tulis tahdon voimalla, täällä olis jo varmaa 10 mukulaa enkä ehkä ihan niin montaa tarvii :ROFLMAO:

Tein eilen sen vappunegan ja pääsin juhlimaan, vaik yllättävän rauhallisesti rymysinkin. Jospa nyt täl vappuhumulla ja skumpilla alkais hyvä uus kierto ja tulis vappusekoiluvauva :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Mun piinapäivät oli loppujen lopuksi aika rauhallisia henkisesti, oireena menkkakipuja laidasta laitaan jo ovulaatiosta alkaen. Lauantaina päätin tehdä testin, että saan varmasti juoda illasta viiniä. Aamupissailin kuppiin ja pyyhin limansekaista verta pari vanaa. (Kaunista.) Haistatin pitkät ja heitin kupista pisut takas pönttöön. Enkä siis tehnyt testiä. Illalla nautin 3 lasia viiniä. Ihanaa! Vuoto ei kuitenkaan jatkunut koko päivänä. Sunnuntai aamuna maltoin olla tekemättä testiä sillä olo oli edelleen vain menkkainen. Illalla sitten aattelin josko tekis ma aamulla testin kunnes iltapisulla tuli pönttöön taas pari tippaa verta. Jaa a. Tänään aamulla päätin nyt kuitenkin tehdä testin, kun eilen oli virallinen vika luge päivä, että lopetan ne tosiaan siihen. En ollut ees silmiä auki saanut, kun testiin tuli jo toinen viiva. Yritin availla silmiä enemmän ja siinä se oli.. toinen viiva. Viiva jota on odottanut 1 v 7 kk. Itkien siitä sitten miehen luo. Taapero tuumasi, että äidillä on pipi (kun itkin). Mies ei uskonut vaan haki mulle jemma Clearbluen ja "raskaana 2-3 vkoa". En usko tätä vieläkään.. Eka lugekierto toi plussan. Eikä ollut inssikiertokaan, kun ovis osui pääsiäiseen. Aion hakea lisää lugeja tänään ja soittaa huomenna tietysti vielä lapsettomuuspolille jatkosta. Hauskinta tässä on se, että lääkärihän puhui kaksosraskauden mahdollisuudesta.. :ROFLMAO:Milloin lie pääsis ekaan ultraan?! Ottaisko ne mut tuolla kaupungin puolella ennen virallista ultraa. Lähinnä jännittää onko siellä tartuttu asumaan vauvankämppään eikä sen ulkopuolelle! Kaksosista nyt puhumattakaan.... :rolleyes:
 
Mahtavia uutisia @MMiHa ! Onnea!! :love:

@-dino- jos satut vielä tännepäin maailmaa reissaamaan niin pistä mulle viestiä! Munkkeja on pakastimessa! :D

Me sovittiin nyt miehen kanssa että pidetään taukoa yrityksestä ainakin syksyyn asti. Tässä on nyt vähän kaikenlaista eikä raskautuminen ois just nyt järkevintä. Mitään ehkäsyä ei oteta käyttöön (ihan kun me sellasta tarvittaisikaan) mutta luget saa nyt jäädä toistaseks apteekkiin ja ovis- ja raskaustestit kaappiin. Täällä aion kyllä edelleen pyöriä että ette te musta noin vaan eroon pääse <3
 
@MMiHa ihania uutisia! :love: Paljon onnea!
@Yuna nauttikaa tauosta ja hengähtäkää! :) Kyllähän täällä saa pyöriä vaikka tauotteliskin ;)


Mua on kai vaivannut punastelu. Mies ainakin on tuntunut huomauttelevan siitä tosi useasti ja ihan arkitilanteissa, kuten kaupassa että mitä syödään. :cautious::alien: Keskiviikkona olisi odotettavissa menkat.
 

Yhteistyössä