Ken kehtaa astua mukaan......:D

joopajoo
Useamman pienkerrostalon yhdessä talossa lämpeni lenkkisauna miehille ja toisessa talossa naisille. Ja minä sitten naisena sinne miestensaunaan, pesuhuoneen puolelle ehdin, siellä naapuritalon mies hieman hämmästyneenä minua katsoi.

Lääkäriurani alkuaikoina hoitajat kutsuivat vuodeosastolle toteamaan vainajan kuoleman (kun kuuluu lääkärin niin Suomessa tehdä, vaikka hoitajat sen toki jo todenneet). Tiesin, että huoneessa ei ole muita, esim. omaisia. Koputin kohteliaasti oveen, astuin sisään vuoteen äärelle ja olin juuri tervehtimässä ja esittelemässä itseni, kun tajusin, että taitaa olla vähän myöhäistä esittelyt ja kohteliaisuudet tämän henkilön kohdalla...
 
hehehhe
pakko kertoa ku tuossa viikonloppuna pikkusisko (12v), ihan tosissaa tuli mulle.. että ku niitä sähköposteja tulee, että jos joku lähettää sinulle tiedoston nimeltä plää plää.. elä aukase tätä tiedostoa plää plää plää...että jos avaat, koko tietokoneesi kaatuu ja menetät kaiken... Ni se ihan totisella naamalla tulee, että voiko se siis olla totta että jos sen aukasee, että se kone ihan oikiasti kaatuu:D :D :D :D voi *reps*
 
Pikkusisko oli meillä viettämässä lomaa ja kotiinlähdön päivänä lähdin sitten junalla saattamaan häntä Järvenpäästä Tikkurilaan,jossa siskon oli tarkoitus vaihtaa Pieksänmäelle menevään junaan. Mä istuin junassa tosi hiljaa pitkän aikaa ja sisko kysyi että "mitäs mietiskelet?" no,mä kerroin pähkäileväni miten helkkarissa me löydetään sinne Tikkurilan juna-asemalle kun en oo siellä ikinä yksin käynyt.. :ashamed:
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Ei tästä ole kovinkaan kauan ku sohvalla istuskelin kaukosäädin kädessä ja sit huomasin, että niissä napeissa on sellaset nypyt (koholla pisteet) ja tuumasin miehelle, että tällanen kaukosäädin sopis sokeallekin...

mies siihen, että mitäköhän se sokea tekis sillä telkkarilla, jonka kaukosäätimestä siis kysymys :ashamed:
mulla on yksi tuttu sokea, joka seuraa paljon kotimaisia ohjelmia televisiosta, ajankohtaista kakkosta jne
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Ei tästä ole kovinkaan kauan ku sohvalla istuskelin kaukosäädin kädessä ja sit huomasin, että niissä napeissa on sellaset nypyt (koholla pisteet) ja tuumasin miehelle, että tällanen kaukosäädin sopis sokeallekin...

mies siihen, että mitäköhän se sokea tekis sillä telkkarilla, jonka kaukosäätimestä siis kysymys :ashamed:
mulla on yksi tuttu sokea, joka seuraa paljon kotimaisia ohjelmia televisiosta, ajankohtaista kakkosta jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja salla:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Ei tästä ole kovinkaan kauan ku sohvalla istuskelin kaukosäädin kädessä ja sit huomasin, että niissä napeissa on sellaset nypyt (koholla pisteet) ja tuumasin miehelle, että tällanen kaukosäädin sopis sokeallekin...

mies siihen, että mitäköhän se sokea tekis sillä telkkarilla, jonka kaukosäätimestä siis kysymys :ashamed:
mulla on yksi tuttu sokea, joka seuraa paljon kotimaisia ohjelmia televisiosta, ajankohtaista kakkosta jne
Mun sokea ystävä kyllä kattoo TV:tä ihan samalla tavalla kun me muutkin.. Elokuvat, sarjat, dokkarit.. suomeksi ja enkuksi.. Se jopa harrastaa vanhojen suomalaisten sarjojen katsomista. Niin. Ei se niin erikoista oo..
 
salla
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Anopista muutama muukin juttu. Täs nyt aineskin yksi. Anoppi pyysi meitä syömään. Mies sitten siihen, että voidaan tulla syömään, jos teet hyla ruokaa (olen siis maitoallerginen, eikä anoppi oo oppinut sitä muistaa viel 8 vuoden aikana), anoppi kauhuissaan, et voi ei on tää muuten hylaa mutta liha ei kyllä ole. Varmaan pitäs opettaa sille eka, että mitä se hyla tarkottaa.....
täytys vissiin opettaa eka sulle, maitoallerginen ei voi syödä hylaa...
 
anika harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja maria78:
Toinen kesken ruuan tuli sähkökatkos... Miehelle asiasta marmatin, kunnes tajusin, että voihan sen ruuan mikrossakin kypsentää... Mies nauraa sille vieläkin...
Mulle kävi toi sama. Suutuin miehelle sen verran, kun nauroi niin kovaa, että päätin lähteä nettiin surffailemaan - miettiköön keskenään käytöstään. Mies ei viitsinyt puuttua suunnitelmaan, etten enempää suutu. Koneella huomasin ongelman...

Yksi ikimuistoisimpia hetkiäni on kuitenkin se päivä, kun minulle lukion kolmannella luokalla selvisi, että KOP:in oravan pää onkin se pienempi puoli. Heti alkoi näyttää enemmän oravalta. Koko suku jaksaa huomautella siitä, kun se orava siinä mainoksessa koputti hännällä että kop-kop. Minusta se siis hakkasi päätään lattiaan, mutta en pitänyt sitä mitenkään outona asiana.

Ja lukiossa opin senkin, että karhunpoikaa, joka sairastaa, ei todellakaan hellinyt käärme.
 
vieras
mentiin miehen työpaikan jouluruokailuun ja mieheni pomo oli oven suussa kättelemässä...kun oli minun vuoro kätellä ja pomo sanoi "tervetuloa" niin minä tyylikkänä vastasin kohteliaasti "tervetuloa"..kyllä nolotti kun tajusin. Jouduimme vielä syömään samaan päähän pomon kanssa...=)
 
Sivun 8 kohdalla aattelin kirjottaa omani ja merkata samalla tän..

Palstalla kerran ihmettelin, oikein "ääneen" että miten ihmeessä en ymmärrä mistä pitää klikata jos tahtoo merkata ketjun. ja meinasin jo alkaa siitäkin kiukuttelemaan kun kukaan ei vastaa :ashamed:

Ala-asteella pitkään mietin ja odotin että se "seksikäs Edward" tulee telkkarista, kun niin kovin sitä mainostettiinkin.. mutta kenellekkään en, nimestä johtuen, kehdannut sanoa että haluan kyseisen elokuvan nähdä.. Ehkä ihan hyvä, varsinkin kun kyseessä oli SAKSIKÄSI Edward.. ja mä luin sen kerrasta toiseen aina väärin :ashamed:
 
Olin just nikkaroinu hernesoppatölkin puukolla ja vasaralla auki, kun kipatessani sitä kattilaan, huomasin siellä toisessa päässä sen repäisyrenkaan
Että miks vaan ruotsalaisen viinapullon pojassa lukee 2avataan toisesta päästä" mun mielestä sen kuuluis lukee myös hernekeiton pohjassa. Ja todellakin tota "mitä lukee ruotsalaisen viimapullon pohjassa" vitsiä kerrotaan mulle vielläkin :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Olin just nikkaroinu hernesoppatölkin puukolla ja vasaralla auki, kun kipatessani sitä kattilaan, huomasin siellä toisessa päässä sen repäisyrenkaan
Että miks vaan ruotsalaisen viinapullon pojassa lukee 2avataan toisesta päästä" mun mielestä sen kuuluis lukee myös hernekeiton pohjassa. Ja todellakin tota "mitä lukee ruotsalaisen viimapullon pohjassa" vitsiä kerrotaan mulle vielläkin :saint:
Ruotsalaisilla on ohjeet kaikkeen. :D
Kerran oltiin Ruotsissa reissussa, käytiin pienellä huoltsikalla, sielä oli vessassaki ohjeet! Pytyn käyttöohjeet. :LOL:

 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja en tunnusta kuka:
Olin jo ajat sitten sopinut tapaavani ystäväni kaupungilla, mutta häneltä tulikin viime tipassa tekstari ettei pääsekään tulemaan. Muistin lukeneeni netistä että samana päivänä on mammatapaaminen, en ollut ilmoittanut itseäni siihen ketjuun juuri tämän aikaisemman menoni vuoksi, mutta ex tempore päätin mennä sinne. Olin vähän myöhässä mutta kiidin elokuvateatterin kahvioon ja rempseää esittäen parkkeerasin vaununi toisten vaunujen viereen, hain kahvin ja istahdin kahden vauvojaan sylittelevän äidin viereen. Rempseää esittäen sittelin itseni ja kerroin vaunuissa nukkuvan vauvan iän ja yritin siinä viritellä jotain keskustelua. Äitien keskustelu vaikutti vähän töykeänkin sisäpiirimäiseltä, ajattelin sen johtuvan siitä että en ollut etukäteen ilmoittanut tulostani ja että useammin tavanneena tietysti tuntevat toisensa paremmin. Toinen äideistä oli ostamassa matkarattaita ja he miettivät yhdessä mitkä olisi hyvät, minä yritin osallistua keskusteluun jollakin tavalla joten sanoin että samassa rapussa asuvilla on uudet Pedigree matkarattaat. (Vasta myöhemmin muistin että nehän oli Peg Peregot.. ) Samassa vauvani heräsi, nousin ylös ottamaan hänet syliini ja samalla katseeni sattui kahvion perälle, jossa näytti olevan kuudet-seitsemät vaunut ja piiri mammoja kahvittelemassa. Olin siis mennyt nettitapaamisen sijaan istumaan joidenkin yksityisten ihmisten päiväkahvittelupöytään! Naama punaisena mutisin äideille kiitokset juttuseurasta ja keksin jonkun tekosyyn vauvan ruokkimisesta, heitin takkini vaunujen kyytiin ja poistuin pikaisesti paikalta.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

*vedet valuu silmistä*
:LOL:

Ja luin sitte että Levottomalla Strutsilla valuu räät silmistä. :D
 
viksu?
Olin töissä tilaisuudessa missä oli tarjolla keittoa. Asiakkaita tulikin ilmoitettua enemmän, joten katteet eivät riittäneet pöydissä. Siten eräs mies tuli kysymän minulta lusikkaa. Ja minähän kuulin että hän kysyi milloin on musiikkia, (illemmalla soitti live bändi) joten fiksuna vastasin että illalla sitten, yhdeksän maissa. Saattoi mies hiukan ihmetellä vastaustani, ja kaippa hän sitten joltain muulta sitä lusikkaa sitten pyysi. Kyllä hävetti kun hetken kuluttua ymmärsin mitä oli kysytty.. (pitkät piuhat kenties.. ;))
 
joo
kaveri kun odotti esikoistaan niin väitti mulle et sillä on kasvanu immenkalvo takasin.ihan tosissaan se sitä mulle kerto. :) :) ja kun kysyin et miten se on muka mahdollista niin sano et lääkäri oli sanonut et voi olla mahdollista.joo :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppana:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Titis:
Kerran tässä sain hyvät naurut kun radiota kuuntelin, juontaja soitti jollekin, joka siinä jutellessa valitti et sähköt on poikki toista päivää, no juontaja kysy että joko on talo kylmä niin tyyppi kerto, ettei ole kun on öljy lämmitys eikä sähkölämmitys :)
Tää ei vaan valkene mulle...
Öljylämmitys tarvii kyllä sähköäkin toimiakseen!
Niin, eikös tuo öljypoltin sähköllä toimi???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:
Alkuperäinen kirjoittaja keppana:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Titis:
Kerran tässä sain hyvät naurut kun radiota kuuntelin, juontaja soitti jollekin, joka siinä jutellessa valitti et sähköt on poikki toista päivää, no juontaja kysy että joko on talo kylmä niin tyyppi kerto, ettei ole kun on öljy lämmitys eikä sähkölämmitys :)
Tää ei vaan valkene mulle...
Öljylämmitys tarvii kyllä sähköäkin toimiakseen!
Niin, eikös tuo öljypoltin sähköllä toimi???
Toimiiko? Mä oon aina luullut et se toimii öljyllä tai puulla.. en ainakaan meidän polttimessa tai pannussa oo nähnyt töpsöliä :ashamed:
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Titinanii:
Alkuperäinen kirjoittaja keppana:
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Titis:
Kerran tässä sain hyvät naurut kun radiota kuuntelin, juontaja soitti jollekin, joka siinä jutellessa valitti et sähköt on poikki toista päivää, no juontaja kysy että joko on talo kylmä niin tyyppi kerto, ettei ole kun on öljy lämmitys eikä sähkölämmitys :)
Tää ei vaan valkene mulle...
Öljylämmitys tarvii kyllä sähköäkin toimiakseen!
Niin, eikös tuo öljypoltin sähköllä toimi???
Toimiiko? Mä oon aina luullut et se toimii öljyllä tai puulla.. en ainakaan meidän polttimessa tai pannussa oo nähnyt töpsöliä :ashamed:
Milläs lulette, että se kuuma vesi kiertää purkistossa? Sähköllä toimivalla kiertovesipumpulla.
Mutta mä ihmettelen, miten radiossa haastatellun kämppä sitte pysyi lämpimänä?

 
Olin yhtenä päivänä kaupassa ostoksilla ja kassalla ihmettelin et miks toi jätkä tunkee tohon mun kylkeen kiinni. Mulkasin sitä sitten ihmeissäni ja sen ilme jotakuinkin saman lainen. No kun meni viimesiä ostoksia otin jo kortin esille, kunnes hoksasin et ei nää ookaan mun ostokset! :LOL: Naureskelin vaan sille miekkoselle, et en mä taidakaan sun ostoksia maksaa, kyllä hävetti ja naurattikin ihan mahdottomasti, ja luikin nopeesti kaupasta pois..
 
Olitiin viikonloppuna laivalla promenadeluokan hytissä olin taaperoni kanssa kahden, kun muut olivat jossain missä lie. Iski sitten isompi hätä ja menin vessaan, kuten kotonakin aina kun olen kuopuksen kanssa kahden, jätin oven auki, jotta toinen pääsee veskiin kun haluaa. Siinä naamairvessa pinnistelin, kunnes katoin ovesta ulos... ja ikkunasta vastapuolen hyttiin :ashamed:
 
hehhehhehheh
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Olitiin viikonloppuna laivalla promenadeluokan hytissä olin taaperoni kanssa kahden, kun muut olivat jossain missä lie. Iski sitten isompi hätä ja menin vessaan, kuten kotonakin aina kun olen kuopuksen kanssa kahden, jätin oven auki, jotta toinen pääsee veskiin kun haluaa. Siinä naamairvessa pinnistelin, kunnes katoin ovesta ulos... ja ikkunasta vastapuolen hyttiin :ashamed:
Hah, tää oli hyvä!!! Pitääpä muistaa jos laivalle lähtee! =)
 

Yhteistyössä