KESÄ 2010 hoidot

Olen monesti miettinyt mitä teille kaikille kuuluu. Olisi kiva kuulla teidän kuulumisia jos vaan satutte vielä käymään näillä sivuilla. Minä en sillon aikanaan tullut sinne facen ryhmään. Onkohan lisää vauvoja syntynyt?
Meillä on aika mennyt poitsun kanssa mukavasti ja nopeasti. Nyt ollaan mietitty että lähtisköhän vielä hoitoihin kun luomuna ei ole uutta raskautta kuulunut. Hyvää syksyä kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Barba ja Sera2010
Moikka Wilma! :wave:

Harvoinpa tulee täällä enää käytyä, katsoin että meidän ketjuun viimeks on kirjoitettu melkeen kaks vuotta sitten, ennen sun kirjoitusta... Mutta kiva kun nostelit tätä legendaarista ketjua :D Kiva kuulla sinusta :) Barba tuolla facen puolella vinkkaili, että ketju on taas listan kärkipäässä...tulehan sinäkin sinne faceen vaan ;)

Ja voih, vauvojahan on tullut ( ja on tulossa!! ) vaikka kuinka paljon lisää!! :heart: :heart:
Mulle itelle syntyi helmikuussa 2014 tyttö :)

Hyvää syksyä sinullekin, ja hirmusti onnea ja tsemppiä jos hoitoihin vielä lähdette! Minkälainen hoitotausta sulla nyt olikaan, yhtään muista enää...? Ja tosiaan, tervetuloa sinne facen ryhmään, jos haluat! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Barba
Heippa Wilma, kiva kuulla sinustakin <3 Piti pikkuisen arpoa tuota salasanaa, mutta täällä sitä vaan ollaan;)

Mä käyn täällä lukemassa muutaman "tutun"kuulumisia, itse ei enää hoidoissa olla, eikä lähdetä. Neiti täytti elokuussa kaksi vuotta, kyllä aika menee hurjaa vauhtia.

Paljon on kaikkee tapahtunu tän parin vuoden aikana, niin omassa, kuin muiden kesähoitolaistenkin elämässä ja vauvoja on syntynyt paljon:heart:

Tuu ihmeessä sinäkin tonne faceen...Ja tsemppiä kovasti uusiin hoitoihin!

Monesti oonkin miettinyt, et mitä sulle, Marlaalle ja snow:lle kuuluu...
 
Moikka Sera ja Barba! kiva kun huomasitte kirjoitukseni. Monesti tosiaan miettinyt teitä. Pitäisiköhän sit kuiteskin liittyä sinne facen ryhmään. Aikas vähän tulee sitä käytettyä. Eihän kukaan mun kavereista pysty näkeen mihin ryhmään olen liitynyt? Laitanko jommalle kummalle teistä mun nimeni vai kuinka sinne pääsee?

Seralle onnea tytöstä!
 
Laita Wilma vaikka mulle sun nimi yv:nä ja mä sit laitan sulle kaveripyynnön facessa, silleen kai sen saa liitettyä sit sinne ryhmään. Mua kun ei löydy nimellä, niin ei voida tehdä toisinpäin :) ja ei nää kukaan muu niitä meidän ryhmän juttuja :)
 

Yhteistyössä