Kesäkuiset 2019

Moi! Vihdoinkin joku rohkee on alottanu täällä keskustelun. Eli täällä ois viime viikolla testattu plussa pitkän yrittämisen jälkeen. Eli Aurink0/ensimmäinen/2.6/hus. Oireita ei täällä viel oo hirveesti paitsi tissikipu ja ajoittaiset pienet tuntemukset vatsassa jos nousee esim liian nopeasti.

Olisin myös kiinnostunut faceryhmästä! Helpompi käyttää sitä jos jossain vaiheessa joku tekee :)
 
Loin facebookkiin ryhmän. Eli laittakaa ulle yv:tä, jos ryhmään haluaa mukaan! (Olisi mukava, jos muitakin halukkaita ylläpitäjiä olisi! :))
Ryhmä on salainen. Sitä ei siis löydä etsimällä ja ryhmään jäsenien lisäykset tapahtuu ylläpidon toimesta. Eli lisätäkseni sinut ryhmään, lähetä minulle yksityisviesti täällä, lisään sinut ystäväksi facebookissa, jonka jälkeen pystyn lisäämään sinut ryhmään. Facebook ystväyyden voi sen jälkeen halutessaan poistaa, eli minua ei tarvitse jättää fb-ystäviin, jossei halua :D!
 
Mä oottelen vielä hetken ennen facebookiin siirtymistä. Eilinen verenvuoto vähän yltyi ja tulin kipeäksi. Nyt epäillään kohdunulkoista tai alkavaa keskenmenoa..tänään ehkä pääsen uusintaverikokeisiin jolloin oon viisaampi..mut vielä on hiukka toivoa ❤
 
Heippa kaikille!

Aikani pohdin, että uskallanko liittyä joukkoon mukaan, mutta rohkaistuin! Eka testi 20.9. näytti negatiivista, mutta eilen näytti testit vahvaa plussaa, alustavasti LA näyttäisi olevan 3.6.-19. :love: Kun nyt vaan kaikki sujuisi hyvin. (y) Ensimmäistä nyt odotetaan!

Oireista sen verran, että tissit on ollu muutaman viikon todella kipeet. Lievää pahoinvointia on ollut ruokailujen yhteydessä, en pysty syömään enää normaalikokoista lounasta yhdellä kerralla. Aiemmin oon nähnyt hyvinkin realistisia unia, mutta viimeisen viikon ajan ne on ollut melko levottomia - on ollu lentämistä jne. Sitten se jatkuva väsymys!

Mielelläni liittyisin myös tuohon FB-ryhmään, laitan sulle @ipanassu yksityisviestiä siitä. :)

Listaukseen voi lisätä:
nepanee/ensimmäinen/3.6.
 
  • Tykkää
Reactions: ipanassu
Kiitos tsempeistä ❤ Sain huomiseksi uudet verikokeet ja ultran. Tuskinpa ultrassa vielä mitään näkyy. Kunhan näkyis edes se, että raskaus on kohdussa eikä kohdun ulkopuolella. Mut minäpäs oon huomenna vähän viisaampi ja toivon todella, että kaikki kääntyis vielä hyvin ❤
 
Mitäs ihmettä, en ole saanut yhtään tiedotusta uusista viesteistä ja täällähän on uusiakin!:love: Tervetuloa ja onnea plussista @nepanee ja @Aurink0 . Olen lisännyt teidät etusivulle.

@TeaTuulia Voi ei kunpa kaikki olis hyvin:(. Pääsitkö verikokeisiin tänään?


Testasin aamulla parin tunnin pissasta ja viiva vahvistuu hienosti:love:. En oo investoinut digeihin. Taidan olla vaan luottavaisin mielin, kun kolmatta meille on kerran povattu jo monesti ja uneenkin poika tuli kertomaan että on matkalla pari kk sitten:love:.
 
  • Tykkää
Reactions: Aurink0 ja nepanee
No tuon mukaan luulis olevan ihan ok (n) mun toisen laskun mukaan nyt ois 5+2 ja toisen mukaan 4+5 :whistle: täytyy toivoa että huomenna tulis hyviä uutisia ja hcg ois tuplaantunu ❤ tein huvikseni tänään pc-testin ja se oli kyllä huomattavasti vahvistunu mitä muutama päivä sitten.. On kyllä jännät paikat täällä :confused:
 

Attachments

Noni nyt kaipais neuvoja hän... vesirokko ja alkuraskaus.
Epäilen että mulla on molemmilla lapsilla vesirokko. Outoa, sillä heillä on molemmilla ollut se jo kertaalleen. Mä olen myös sairastanut sen 6 vuotiaana. Mites pitääkö mun nyt pelätä tän raskauden kanssa...
 
Kiitos @ipanassu

Vitsi ku polttelis kertoa lapsille uutiset. Ne olis niin innoissaan, kun ne on toivoneet vauvaa perheeseen jo kauan:love:. Mut oon töissä niiden koulussa, et ei ehkä kannata kertoo ennenku pomo tietää :LOL::whistle:.
Polttelis kertoo jo jolleki ystävällekin:LOL:.

Ei vitsi..eka sitä odottaa ovista ja sit piinailee kaks viikkoo et saa testata. Sit odottaa ja pelkää, et meneekö kesken. Sit odottaa et sais kertoo jollekin ja olis eka ultra. Sit alkaa odottaa jo et se tulis pihalle sieltä:ROFLMAO::LOL:. Sit odottaa et se alkais kääntyy. Ja kävelee.
Pitäiskö opetella nyt vaan nauttimaan tästä hetkestä:confused::LOL::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: TeaTuulia
@Tiinaliina1 taitaa olla tuttua kaikille lapsen saaneille ja odottaville nuo malttamattomuuden tunteet tasolla jos toisella :ROFLMAO: Se onkin hankalin tehtävä aina kaiken suhteen elää just tässä hetkessä, harva taitaa osata luonnostaan pysähtyä ja nautiskella just tässä ja nyt :rolleyes: Mulla mies kans halunnu möläyttää jo äidilleen ja serkuilleen. Onneks olin vieressä ja osasin korjata asian ennenko ne alko epäilemään :p Ne jo reipas viikko sitten kummasteli, kun en juonut illanistujaisissa.. valehtelin että antibioottikuuri saa voimaan pahoin jo ilman alkoholiakin.. meni onneks täydestä vielä. Haluun eka varhaisultraan rauhassa mennä ja sen jälkeen voidaan mietiskellä miehen kanssa kelle kerrotaan vai kerrotaanko vielä sittenkään :whistle::love:

Muoks. ja malttamattomuuden tunteet lasta yrittäville ja piinailijoille tosiaan! :LOL:
 
Taas omaa napaa :oops: Mulla vuoto jatkuu, mutta raskaustestin viivat vaan vahvistuu (n) on kyllä erikoista. Joko tää on kohdun ulkoinen tai sitte mulla tulee vaan ylimääräiset menkat :eek: Istun just tässä labrassa ja jännittää ihan hulluna et onko hcg noussu tarpeeksi :confused: mut minäpä ilmottelen teille kuinka käy :)

Oottekos muuten neuvolaa jo varannu?? Ite varasin jo viime viikolla ja aika ois tän kuun lopulla. Miten sitä malttaa oottaa :ROFLMAO:

Ja täällä myös yks malttamaton :whistle: oon kertonu jo lapsille ja muutamalle kaverillekin :ROFLMAO: mut onhan se harmi jos tää nyt kesken menee niin sit joutuu peruun puheitaan :(
 
Pidetään @TeaTuulia peukkuja, että kaikki olis hyvin ja hcg-arvo nousussa! (y)

Mä varasin neuvolan eilen ja mulla on aika jo ens viikolla, kun lähetään syyslomalla reissuun. Todettiin terveydenhoitajan kans, että parempi sitten nähdä ennen reissua, niin on siinä käynnillä helpompi tarkistella semmoset asiat, mitä matkalla täytyy ottaa erityisesti huomioon. :)

Mekin päätettiin miehen kans odottaa vielä ennen kuin kenellekään kerrotaan. On kuitenkin niin alussa vielä, että jännitetään nyt keskenämme sujumista.

Mulla on @ipanassu vähän helpompaa illanistujaisten suhteen, kun kaverit on tottunut siihen, että oon yleensä aina kuskina yhteisissä näkemisissä eli en jää noissa yhteyksissä ihan ensimmäisenä kiinni. :LOL:

Onnea plussasta @Gislie , toivottavasti sujuu hyvin! :)
 
teatuulia: saatko nyt heti tietää tulokset vai joudutko ootella niitä? Ainaki viivan vahvistuminen kuulostaa hyvältä, jospa siel oliski kaikki hyvin ❤

Täällä myös yks malttamaton! Varhaisultra varattu 15.10, viel melkeen kaks viikkoo pitäs jaksaa odottaa. Neuvola ois sit siitä viikon päästä :)
 
@aurinko
teatuulia: saatko nyt heti tietää tulokset vai joudutko ootella niitä? Ainaki viivan vahvistuminen kuulostaa hyvältä, jospa siel oliski kaikki hyvin ❤

Täällä myös yks malttamaton! Varhaisultra varattu 15.10, viel melkeen kaks viikkoo pitäs jaksaa odottaa. Neuvola ois sit siitä viikon päästä :)
Mä tässä just sormet syyhyten kyttään omakantaa johon tulosten pitäs tulla iiihan pian :p
 

Yhteistyössä