Kesäkuiset

Santso, mulla oli kans sama tässä kesällä. Eli vissiin toive vauvasta niin julmetun kova että kärsin toista viikkoa pahoinvoinnista, tissit oli kipeät ku mitkä ja himo hedelmiin kova. Ja sitte alko menkat. Olin kyllä ihan, että wtf. :eek:

Niin mitenkäs ne neuvolassa sitten laskee niitä viikkoja? Menkkojen mukaan minä olisin 3+ jotain, ja hedelmöittymisen mukaan 4+ jotain?
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin oon täällä mietiskellyt pääni puhki noita potentiaalisia ovisajankohtia, mutta oikeasti, aivan hakuammunnalla mennään. Tuntuu että ollaan pienemmillä viikoilla kuin edellisistä menkoista laskettuna, eli 4+5. Mutta sehän selviää viimeistään ultrassa :D

Katselin muuten varhaisultra-aikoja jo tuonne kolmen viikon päähän (jos sinne asti nyt päästään), oon varmaan ihan asioiden edellä. Neuvolaankaan ei vielä oo soiteltu.
 
Mä ajattelin soittaa neuvolaan vasta ekan ultran jälkeen. Ei oo hirveesti intoa istua siellä ennenkuin tietää että asukas edes löytyy, kun alkuraskaus on niin epävarmaa aikaa. :(

Toi on ihan totta, turha mennä turisemaan jos ei ole aihetta, tulee vaan paha mieli jälkeenpäin. Veikkaan että täällä meillä päin ei paljon ole mahkujakaan päästä ihan viikon-parin sisällä neuvolatädin pakeille.
 
Minä tuun nyt ainakin hetkeksi tänne jutustelemaan. Laskettu aika olisi kaiketi 3.6.2018. Useampi lapsi jo on, mutta myös useita keskenmenoja. Ja nyt olot on vähän sellaset, että pelko perseessä mennään eteenpäin. Menkkajomotukset ja munasarjanippailut katosivat tyystin pari päivää sitten, mikä ei taida olla hyvä juttu. Kohtu supistelee runsaasti. Joten katsotaan miten käy.
Vatsaa turvottaa, janottaa, suu kuivaa, pissattaa, välillä pientä etomista, yöt on levottomia. Tänään olis pitäny menkkojen alkaa. Melko vahva plussa tuli pregcheckiin ja toissapäivänä digillä 1-2 raskaana.
 
Kiitos kun pähkäsitte kaverina noita raskausviikkoja:)
Jos ovulaation mukaan laskee niin nyt olisi 4+3 (eli viides r.viikko)menossao_O
Laskettu olisi silloin 31.5..no varmuus tulee kun 4.10 on ultra.Minulla siis takana kkm vuosi sitten.Oli tyssänny kasvu viikolle 6.
 
Digi sanoi raskaana 1-2. En ala kiirehtimään minäkään neuvolaa. Katsotaan eaku-ultra ensin, jos sinne asti päästään. Onko teillä mitä oireita? Mulla ainakin kivistelee alavatsassa aika runsaasti ja lievää etomista esiintyy. Eka raskaus oli lähes oireeton. Oikeastaan ekat oireet oli kun vauva alkoi potkimaan.
 
Mulla oli jo viikko oviksesta iltapahoinvointia! Ja menkkajuilimisia, sekä paljon repäsykipuja kun esim sängyssä käänsin kylkeä. Menkkajuilinnat ja ilta/yöpahoinvointi jatkuu edelleen. Ei oo ollu 3 aikaisemmassa raskaudessa, saa nähdä josko se tarkottais että saatais vihdoinkin prinsessa
 
  • Tykkää
Reactions: Koivis ja Esteri1
Mä en tiedä milloin mulla oli tarkalleen ottaen ovista, mutta tuon preglifen mukaan viikko nyt 4+3. Testit näyttää edelleen "haaleita" ei yhtä tummia kun kontrolliviiva, mutta edelleen vahvistuvat toisiinsa verrattuina. Onko tää nyt ihan normaalia että ei o vieläkään täys tummaa viivaa? :((Menkat on nyt 3päivää myöhässä)
 
Mun oli pakko tehdä illalla testi, ja haaleaa näytti, vaikkakin taas ihan hitusen tummempi edelliseen verrattuna.
Tästä tulikin mieleen, että mitenkä kerroitte puolisolle plussasta? Entäs kerrotteko joka testistä, jonka teette? :)

Minä tein tämän viikon torstaina todellatodella haamuviivaisen testin, aamuvirtsasta. En uskaltanut siitä sanoa vielä mitään. Seuraavana aamuna viiva oli hitusen näkyvämpi, ja suunnistin testin kanssa miehen luo sänkyyn (oli vielä nukkumassa). Juteltiin niitä näitä, ja sanoin sitten jotenkin, että "jos nyt tekisin testin ja siinä ois kaks viivaa, vaikkakin toinen ois tositosi haalee, nii se tarkottais et ens kesänä meillä vois olla vauvva". Ja mies siihen, että "oot vissiin tehny testin :ROFLMAO: ". Näytin testin ja mies nauroi, että no on tosiaan haaleaakin haaleampi. :rolleyes: Mutta minkä minä mahdan, piti testata.. ja lauantaina ja tänään, ja kyllä huomisellekin on testi.. :whistle:
 
mä tilasin raskauskeijulta one stepin testejä ja ensimmäisen tein heti torstaina kun kolahti postilaatikkoon. Haalea viiva siihen piirtyi ja sit oli pakko tehä vielä samasta näytteestä muutama lisää ja vielä sitten iltapäivästä apteekin testillä. Sen jälkeen joka pv tehny ja hailakkana on pysynyt, tosin tummunut hieman päivä päivältä. Oon lukenu aika huonoa noista one stepin liuskoista että näyttää pitkään haaleeta. Tänään tein sitten vielä jälleen aamupissasta liuskan ja nyt illasta digin ja voin laittaa kuvan vielä tähän. En kyllä oikeesti enää jaksa välittää siitä viivan haaleudesta kerta digi anto jo tällasen vastauksen. [url=http://aijaa.com/BsSq2H][/URL]
 
Viimeksi muokattu:
[/url][/IMG] mä tilasin raskauskeijulta one stepin testejä ja ensimmäisen tein heti torstaina kun kolahti postilaatikkoon. Haalea viiva siihen piirtyi ja sit oli pakko tehä vielä samasta näytteestä muutama lisää ja vielä sitten iltapäivästä apteekin testillä. Sen jälkeen joka pv tehny ja hailakkana on pysynyt, tosin tummunut hieman päivä päivältä. Oon lukenu aika huonoa noista one stepin liuskoista että näyttää pitkään haaleeta. Tänään tein sitten vielä jälleen aamupissasta liuskan ja nyt illasta digin ja voin laittaa kuvan vielä tähän. En kyllä oikeesti enää jaksa välittää siitä viivan haaleudesta kerta digi anto jo tällasen vastauksen.
Mun onestepit näyttää koko ajan vaan haaleaa, kaikilla muilla saan vahvat viivat. Että huonoja testejä todella.
 
Mä testasin haamun silloin öööh... torstaina aamulla,illalla tein digin.. perjantaina askartelin sellasen mustan laatikon jonka päälle kirjoitin kaikkee söpöö"rakastan sua" jne. Sit sen kun avasi, niin tuli lappu missä luki miehen nimi ja koristelua ja että vedä tästä(ja sellanen vetolappu) sit siitä ku veti ni lähti se koko kansi irti ja sen alla oli sellasia kiiltäviä huiskia reunoilla(sellasia mitä drinkeissä on mukana joskus) ja paaaljon erilaisia koristehelmiä ja syötäviä koristeita. Ja niitä ku siirsi sivuun sormella niin pohjasta paljastui teksti. Osta 7 hengen auto 3.6.2018... meille toi auto on sellanen, et mies aina vitsailee et tarvii kohta rekan ku ei mahuta muuten
 
Helmut ihanasti kerrottu :D

Tein (kyllä, taas) testin, ja tummuu tummuu! :love: Pregchekin liuskoilla oon tehny, ja näihin taidan luottaa. (y)

Muutaman viikon meinasin odotella ja sitten soitella neuvolaan aikaa, kun muistelisin että eikös ne siellä kuitenkin sydänääniä jo kuuntele 8 viikon jälkeen? Ja tuleekos se neuvolan kautta se eka nt ultra? Kaikki tämmöset jo kerenny unohtaa.. :ROFLMAO:
 
Auttakaa tyhmää, miten saan laitettua kuvan tänne? Koko aika tulee että "tiedosto liian suuri". Oisin halunut laittaa nuista testi kuvista kuvan, että näkisitte millaisia ne viivat on ja sanoa teidän mielipiteenne. Mutta en näytä osaavan
 

Yhteistyössä