Kesäkuiset

Siis mä vaan soitin eilen terveyskeskukseen ja sanoin että haluaisin varmistaa verikokeesta, kun testit ei tummene ja menkat kuitenkin jo myöhässä. Sitten seuraavanapäivänä(eli tänää) kävin labrassa :) kannattaa soittaa omaa tk/neuvolaan niin laittavat lähetteen.. :)
Onks sulla olleet tasavahvoja kumminkin? Mä testasin lauantaina plussan, oli selvästi tummempi sunnuntaina ja nyt ma-ti mennyt valjummaksi joka kerta.
 
Onks sulla olleet tasavahvoja kumminkin? Mä testasin lauantaina plussan, oli selvästi tummempi sunnuntaina ja nyt ma-ti mennyt valjummaksi joka kerta.
Mun mielestä ei o tasavahvoja, on kuitenkin siiis hitusen aina vahvistunu, esikoisesta sain tässä kohtaa jo yhtä vahva/vahvemman kun kontrolliviiva niin siksi omalla kohdallani mietityttää. Voin koittaa laittaa kohta kuvan näistä testeistä niin näät(toki jokainen näkee eritavalla) :) ps. Voithan säkin laittaa jos vain haluat sun testeistä kuvaa niin voidaan yhdessä tutkiskella ;):love:
 
Mulla aikalailla saman värisiä haaleita viivoja mitä Pinjuskalla, tänä aamuna viimeisimmästä hitusen tummempi. :)
Eilen illalla tuli ekaa kertaa huono olo! Päivällisestä oli jotain kolme tuntia aikaa ja iski sellaisen etovan ja vellovan olotilan. Liekkö iltapahoinvointia? Mikään ei maistunut eikä mitään tehnyt mieli, pakotin sitten itseni juomaan mehusoppaa.
 
Mulla on ollu jo muutaman päivän etovaa oloa aina välillä. Välillä tyhjällä mahalla, välillä syömisen jälkeen. Eilen jäi mäkkiateria kesken, kun ei uponnut enempää. Ja mä rakastan roskaruokaa. Rinnat ei oo kasvanu, mutta tuntuu aina välillä sellanen herumistuntemus/pingotus. Pissalla saa käydä usein. Janottaa paljon. Vatsa pömpöttää jos rakossa enempi pissaa. Turvottaa. Kellervää valkovuotoa välillä melkein "lorahtaa". Välillä hikoiluttaa, välillä paleltaa. Nenä tukossa. Kohdun tienoilla puristaa..supistaa? Tuntuu välillä, että kohtu tippuu haarovälistä. Tuo on se ikävin oire..ja pelottaa keskenmeno. Mitenkään normaalisti tässä ei oikein pysty elämään esim. liikunnan suhteen. Vaikkei raskauden pitäisi olla sairaus, niin ei näillä oireilla oikein pysty normaalisti olemaan.

Untuva 4+2 ?
 
Esteri1 mä sain ihan samanlaisen viivan kun mitä sulla nyt on, ihan piti tarkistaa vielä! Tein tuon samasen testin öö..eilenköhän se nyt oli. Hyvä viiva on! Voithan sä soittaa tk ja kysyä jos saisit verikokeisii lähetteen? Omakannasta kurkin ja tulos oli jotain 107.jotain. Eli sen hcg taulukon mukaan olisi 2viikkoa hedelmöityksestä ja 4viikkoa kuukautisista. Pitäisköhän nyt vaa lopettaa noiden testailu ja odottaa ultraan. Täälläpäin onneksi pääsee varhaisultraan. ~3viikkoa niin ois sitten 8rv täynnä.
 
http://aijaa.com/2CsVue

Mun aamuset viivat. Dpo 18 tänään laskujen mukaan. (y)

Meillä ei tiedä ketään että ollaan yritetty, paitsi mun esimies- se tuli jotenkin erikoisesti ilmi keväällä kehityskeskustelussa. Mulla on vaan niin hyvä vedota siihen et kun hoidan työkseni lapsia, niin ei just nyt kaivata omia :D

4+3 Niin ja varhaisultra varattu kolmen viikon päähän.
 
Mie soitin tänään sinne neuvolaan ja kyselin mahdollisuutta varhaisultralle kunnallisella kun on se keskeytynyt keskenmeno taustalla, niin terkka lupasi selvittää pääsenkö sinne, eli ei suoraan kieltänytkään. Sain neuvola-ajan jo viikolle 8, jollon tutkitaan tarkemmin mahdollisuutta sille ultralle.

Olotila on mulla ihan ok. Koko ajan sellasta menkkamaista jomotusta ja välillä repivää kipua kohdun suunnilla. Rinnat on kipeet ja tänään tuli päivällä aavistuksen etova olo ja röyhtäytti koko ajan. Sen voin sanoo omalla kokemuksella, että kun se edellinen raskaus meni kesken, niin kipu oli aivan infernaalinen. Kipu tuli supistuksina ja joka kerran purskahdin itkuun kun koski niin paljon. Toki kun ei sit ollut sitä vuotoa, niin ei sitä keskenmenoksi mieltänyt vaan luulin kuuluvan asiaan. Nyt tuo jomotus on todella todella erilaista, eikä tee ollenkaan niin kipeetä, joten ite pitäsin tätä hyvänä merkkinä! :)
 
Heippa!

Minä varovasti tulen tähän mukaan jutustelemaan,vielä ilman oireita. Mihinkään listalle en vielä taida uskaltautua sen enempää saati facebookryhmään. Eilen tehty haalea mutta selkeä plussa ja tänään digitaalinen näytti päivällä 1-2vk.

Edellinen raskaus päättyi kkm heinäkuun alussa rv9+1 joten nyt en kamalasti uskalla iloita. Kuitenkin on aika tyyni olo verrattuna viime kertaan jolloin pelko ja paniikki kulkivat koko ajan mukana.
Sain ajan neuvolan kautta suoraan ensin lääkärille ultraan, aika on kolmen viikon päästä ja jos kaikki on ok ensimmäinen neuvola on siitä parin päivän päästä.
Ultrassa varmistuu myös viikot, minulla on tosi epäsäännölliset kuukautiset joten niistä ei voi laskea oikein mitään, mutta ilmeisesti nyt kesäkuun alussa on laskettu aika.
Takana on myös kaksi onnistunutta raskautta tuon kkm:n lisäksi, eli kolmatta lasta odotetaan. Toivon niin sydämeni pohjasta, että tämä päättyisi hyvin. :unsure:

Kovasti tarrasukkia teille muillekin!
 
  • Tykkää
Reactions: Koivis ja Baby18
Minä oon aatellut soitella neuvolaan vasta joskus muutaman viikon päästä, jos sinne asti päästään. Sitä ennen pohdin mahd. varhaisultraa. Ja sitten vasta neuvolaan soittoa, jos kohdusta löytyy elämää. Eipä ne sinne käymään muutenkaan kai ota kuin joskus rvk8-9 tietämissä(n)
Samanlainen suunnitelma meillä.Ultra on 4.10 ja sillon on 5+6 joten hieman hermostuttaa onko liian aikasta.No lääkäri käski sen tuohon varaamaan joten..Minulla siis kkm todettu vuosi sitten.
 
Oon hermoheikkoillut kun ei oo mitään ihmeellisiä oireita. Flunssa on flunssa, oli raskaana tai ei. Jano on jano, oon aina juonut paljon vettä. Uni maistuu, mutta koskapa mulle se ei olisi maistunut?
Onneksi digi näytti tänä aamuna, kun kuukautiset on tasan viikon myöhässä, Raskaana 2-3. Edistystä siis viikon takaiseen tulokseen.

Merkit on että musta tulee kunnon kontrollifriikki-ruokanatsi-stressipesä! Ehkä mä vaan yritän nyt unohtaa tän raskausasian vähäksi aikaa, ja keskityn vaikka työelämään.. mutku se on niin paljon helpommin sanottu kuin tehty. :D auttakaa!
 
Santso, tosiaan helpommin sanottu kuin tehty, tuon raskausasian "unohtaminen". :whistle: Tänä aamuna en sentään testiä tehnyt. Mutta huomenaamulla teen. Mullahan ei ole menkatkaan vielä edes myöhässä, vaan huomenna pitäisi alkaa, mutta oon viikon ajan testaillut positiivista. Kierrot mulla on ollut siis 35 päivän luokkaa viimeisen vuoden ajan.
Eilen illalla oli ihme olo. Kaupassa tuli himo saada suolaista, ostin sitten kinkkujuustocroisantin. No siitä hetki niin tuntui sellainen "pulppuava" tunne rinnassa/ruokatorvessa, ihan kuin ois röyhtäyttännä, mut ee tullu mitään. Onko se sitä närästystä sitten? Ei oo koskaan närästystä ollu, ja oon kuullu et se on sellaista polttelevaa. (n) Mikä sitten lie. Mutta illalla ei taaskaan muu meinannut maistua kuin hedelmät ja mehukeitto.

Aamusta ja päivästä voin kyllä syödä kuin hevonen. :ROFLMAO:
 
Täällä myös hermoillaan. Tänään tein vikan testin ja ei se kyllä ole vahva, selkeä viiva on :alien: pitäisi soittaa 12-13 aikaa neuvolaan ja kysyä vielä siitä verikokeesta että osasinko tulkita sen oikein sieltä omakannasta. Mitään oireita ei täälläkään ole, paitsi tuntuu että hermostun koko ajan/ärsyttää ja tekis miel kkävellä kaikkien perässä jospa sais jotaa huomautettavaa :mad: Todella ärsyttävä tunne. Tää samoinen tunne on yleensä just ennen menkkoja. Vaikka nyt onki menkat 6päivää myöhässä.
 
Täällä myös hermoillaan. Tänään tein vikan testin ja ei se kyllä ole vahva, selkeä viiva on :alien: pitäisi soittaa 12-13 aikaa neuvolaan ja kysyä vielä siitä verikokeesta että osasinko tulkita sen oikein sieltä omakannasta. Mitään oireita ei täälläkään ole, paitsi tuntuu että hermostun koko ajan/ärsyttää ja tekis miel kkävellä kaikkien perässä jospa sais jotaa huomautettavaa :mad: Todella ärsyttävä tunne. Tää samoinen tunne on yleensä just ennen menkkoja. Vaikka nyt onki menkat 6päivää myöhässä.
Ärtyneisyys on yksi raskausoire. Nimim. persiiseen ammuttu täälläkin.
 

Yhteistyössä