Kesäkuiset

Mie taidan kohta lähtee kauppaan/apteekkiin ostamaan testiä. En nyt mahda itselleni mitään :rolleyes: Sama kai se on jos vielä yhden testin tekee, ei se oo vasta kun kolmas :whistle: Voisko joku vaan järjestää miulle vaikka jonkun nuijanukutuksen siihen asti kunnes päästään ekaan ultraan/"varmoille" päiville :LOL:
 
Hei, onko täällä muita jotka vielä imettävät tai jolla olisi kokemusta muuten imettämisestä raskauden aikana. Voiko raskaus näin varhaisessa vaiheessa vaikuttaa esim. maidon makuun?
Voi vaikuttaa maidon makuun, jotkut lapsethan reagoivat esimerkiksi kuukautisten aikana maidon erilaiseen makuun. Mä imetän ja aijon jatkaa imetystä raskauden ajan jos lapsi haluaa. Katsotaan vieroittuuko, kun maito vähenee hormonien vaikutuksesta vai jatkaako silti. Kakkosen ja kolmosen välissä en myöskään lopettanut.
 
Mä lopetin kolmosta odottaessa n 5 raskauskuukauden kohdalla, kun tulo niin huono olo imettäessä. Katsotaan miten nyt käy, kolmonenhan on nyt 13kk. Yösyötöt jäi n. Kuukausi sit, siks tässä paksuna ollaanki:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: mut tissi on niiiiiin tärkiä vielä herralle etten kyl helpolla lopeta!
 
Täytyy varmaan yrittää vaikka pumpata nyt pari päivää jotta maidon tuloeivallan loppuisi ja yrittää sitkeästi vain tarjota tissiä, josko se pureminen laantuisi. Mutta jos ei huoli/jatkaa vain niin ei sitten. Olen ylpeä ja onnellinen jo tästä 11kk imetyksestä. :love: Esikoista kun imetin hädin tuskin 1,5kk!
 
Täytyy varmaan yrittää vaikka pumpata nyt pari päivää jotta maidon tuloeivallan loppuisi ja yrittää sitkeästi vain tarjota tissiä, josko se pureminen laantuisi. Mutta jos ei huoli/jatkaa vain niin ei sitten. Olen ylpeä ja onnellinen jo tästä 11kk imetyksestä. :love: Esikoista kun imetin hädin tuskin 1,5kk!
Joo ehdottomasti ole ylpeä:love::love::love:
Ja siis mä kuitenkin veikkaan jotain hulinakautta, kolmosella tuli vastaavassa iässä tuota puremista.
Tsemppiä :love:
 
Täytyy varmaan yrittää vaikka pumpata nyt pari päivää jotta maidon tuloeivallan loppuisi ja yrittää sitkeästi vain tarjota tissiä, josko se pureminen laantuisi. Mutta jos ei huoli/jatkaa vain niin ei sitten. Olen ylpeä ja onnellinen jo tästä 11kk imetyksestä. :love: Esikoista kun imetin hädin tuskin 1,5kk!
Minulla tyssäsi kuopuksen imetys kans samoihin aikoihin,johtuen ihan siitä että oli niin valtavan iso syntyessään että lisämaitoa tarvisti ja oppi että pullosta saa helpommin.Aikani lypsin,mutta en jaksanu kauan.
 
Onko kellään tullut vuotoa oletettujen kuukautisten alkamis ajankohtana? Lievää haaleaa vuotoa tänään :/
Mulla oli viime raskauden aikana.. Kesti 5 pv viivat vahvistu koko ajan ja lopputulos on tuossa vieressä . On myös aikaisemmin km vuotoja ollut, joten onhan se aina kummin päin vaan. Voi olla harmiton tai sitten ei. Tsemppiä! Toivottavasti on harmitonta..
 
Onko kellään tullut vuotoa oletettujen kuukautisten alkamis ajankohtana? Lievää haaleaa vuotoa tänään :/
Viime viikolla mulla alkoi normaalisti tuhrulla niinkun aina. Sitten normi 3 päivän tuhrun jälkeen ei tullutkaan menkat. Muissa raskauksissa ei ole tullu mitään. Ovulaatiokin oli tällä kertaa ihan sairaan kipeä ja tuli ennen ovisviikonloppua ihan vertakin. Silloinkin mulla nykyään tuhruttaa aina. Mut eipä näytä raskautumiseen vaikuttavan. Tietty alussahan tässä vasta ollaan ja todella onnekas saan olla kun en ole koskaan mitään keskenmenoja kokenut (y)
 
Tänään yökötti ekan kerran hampaita pestessä. :sick:

Ja maha on joko ummella tai kuralla. Muilla tällaista vaivaa??
Mulla on ollut nyt tällä viikolla maha löysällä. Vähän kun syöniin kohta alkaa kiertämään ja saa juosta vessaan pörisemään ja tuntuu että pahenee vaan. Alkuviikosta oli silloin tällöin, tänään oon käynyt varmaan 4 kertaa... Ja maha on kuin ilmapallo ollut pari päivää!
 
Ja lisäksi on ilmennyt samaa kuin kuopusta odottaessa, että on kauhea nälkä mutta sitten en jaksa/en pysty syömään kuin muutaman haarukallisen ruokaa.
Yleensä siis syömisen suhteen ei ole ongelmaa joten tämä on epätavallista minulle.. :ROFLMAO:
 
Hei! Mulla tuli eilen aamupäivällä yhtäkkiä tunne, että pitäisiköhän tehdä raskaustesti, kun olin ajatellut illalla töistä päästessä nauttia pari siideriä vapaiden kunniaksi. Kotona ei ollut kuin jotain vanhoja ovulaatiotestejä. Aivan varmasti tiesin, että ovulaatiota ei ole, mutta päätin kuitenkin kokeilla, mitä se näyttäisi. Ja kun siihen ovulaatiotestiin lävähtikin välittömästi kaksi tummaa viivaa, oli pakko kipaista apteekkiin hakemaan ihan raskaustesti (tai ehkä kolme...). Ja niinhän siinä kävi, että kaksi vahvaa viivaa tuli raskaustestiinkin ja Clearbluen digitesti antoi tuloksen "Raskaana 2-3". Vähän täristen meni eilinen päivä, eikä tätä vieläkään oikein käsitä, mutta voi juku! Meille tulee pikkusisarus kesän alussa. Huh. Mikään yllätysvauva ei sinänsä ole kyseessä, vaikka vähän yllättynyt olo onkin, koska vauvasta on ollut puhetta keväästä alkaen eikä sitä ole estelty, joskaan ei myöskään mitenkään aktiivisesti yritetty. Ihana piristys tähän pimenevään syksyyn. Meillä ennestään oma reilu vuodenikäinen poika ja 5v sijaispoika (joka kyllä tuntuu aivan omalta asuttuaan yli puolet elämästään jo meillä), toista kertaa raskaana siis ollaan ja toivotaan, että kaikki menisi yhtä hyvin kuin edelliskerralakin.

ioms / 8.6. / toinen / HYS
 
Onneksi menen tänään ja huomenna töihin, niin saan ehkä ajatuksia muualle tästä raskaudesta. :rolleyes: Tuntuu etten muuta haluaiskaan tehdä kotona kuin googletella, kaikkea raskauteen liittyvää, hyvässä ja pahassa. Pelottaa toisaalta ihan hirveästi joku tuulimunan mahdollisuus, ja eilen mietinkin että pitäiskö raaskia mennä siihen varhaisultraan (joka kylläkin sitten maksaa..).

Ja tekisi hirveästi mieli puhua asiasta jollekin ystävälle, kun miehen kanssa en koko ajan haluaisi tästä jauhaa. Miehelläkin pelko siitä, että jos tuleekin keskenmeno tai onkin tuulimuna, ettei sitten tule suurta pettymystä.

Voiko kaikki mennä kuitenkin hyvin kolmannella kerralla? (n) Uskaltaisiko niin ajatella? Anteeksi sekava teksti. Sekava on tällä hetkellä mielialakin.. o_O
 
Mulla fiilikset vaihtelee päivittäin. Välillä on sellanen tunne, että ehkä tästä jotain hyvää voi seurata. Ja välillä on ihan luovutusfiiliksellä, että ei siellä kohdussa varmaan mitään ole, kun ei ole tämän enempää oireitakaan. Päivät matelee tuskaisan hitaasti.
Rv4+6 (vasta)
 
Mulla fiilikset vaihtelee päivittäin. Välillä on sellanen tunne, että ehkä tästä jotain hyvää voi seurata. Ja välillä on ihan luovutusfiiliksellä, että ei siellä kohdussa varmaan mitään ole, kun ei ole tämän enempää oireitakaan. Päivät matelee tuskaisan hitaasti.
Rv4+6 (vasta)
Miulla ihan sama! Välillä googlailee onnellisena kaikkee raskauteen liittyvää ja välillä on ihan varma, että tää menee kesken tai sit oon vaan jotenkin kattonu testin väärin ja en ees oo raskaana
 

Yhteistyössä