Kesäkuiset

Meillä koiratalous kun kasvattaja olen, maatalous myös.
Onnea uusille ja tervetuloa! Ilmoitelkaa kun haluatte listoille..

Hoksasin just, et mun hymiöt ei näy mun teksteissä. Hööh. Koska osa mun jutusta on sarkasmia, ni kaikki ei varmaa hoksaa ilman hymiöitä. Heh..
Mulla kans lihanhimo, edellisesaä raskaudessa oli kaikki just raikas kuten tomaatit, mansikat, vesimeloni jne. :ROFLMAO:
Meillä kans maatalous,maitotila.
 
Hei. Voisin tulla listoille, vaikka kaikki vielä epävarmaa. Jonkin aikaa jo seurannut. Eli muumimamma-81/36v/2.6/6./ksks. En saa puh muutettua väriä. Fb kiinnostaa myös. Tää on ihan puhdas sattuma koko raskaus. Ja kovasti tuleva mietityttää. Meillä on iso perhe ja omat haasteet siinä. Vielä ei ole huonoa oloa tullut, hieman etovaa kyllä. Digi sano alkuviikosta 2-3 joten kai hyvin nousee.
 
Hei. Voisin tulla listoille, vaikka kaikki vielä epävarmaa. Jonkin aikaa jo seurannut. Eli muumimamma-81/36v/2.6/6./ksks. En saa puh muutettua väriä. Fb kiinnostaa myös. Tää on ihan puhdas sattuma koko raskaus. Ja kovasti tuleva mietityttää. Meillä on iso perhe ja omat haasteet siinä. Vielä ei ole huonoa oloa tullut, hieman etovaa kyllä. Digi sano alkuviikosta 2-3 joten kai hyvin nousee.

Pyyain kaveriksi! Hyväksy, niin lisään sut ryhmään. Poistan sitten kavereista sen jälkeen :)
 
http://aijaa.com/p2T1jP

Tässä miun tämän aamuinen pregheck. Mielestäni on vähän vahvistunut maanantaisesta ensimmäisestä testistä. Aikaisemmista on tullut heti ensimmäiseen testiin vahva viiva aivan heti joten nyt hämää tämä, että viiva tummuu pikkuhiljaa testiin (oikeasti alkaa tulemaan heti mutta ei siis rävähdä vahva viiva samantien).
Vielä on digitaalinen testi odottamassa, ajattelin tehdä sen maanantaina mutta voI olla että tulee tehtyä jo viikonloppuna... ei pitäisi olla tällainen hätähousu. Toivottavasti se testi näyttäisi jo 2-3vk.

Ärsyttävää kun ei tiedä onko viikkoja 3 vai 4...(n)
 
  • Tykkää
Reactions: F0UR
Onestepin liuskat on kyl aivan onnettomia. Oon tehnyt siis joka aamu viikon ajan ja vasta nyt alkaa tummumaan. Ja näiden nimenomaan pitäisi olla niitä herkimpiä(10) :poop::ROFLMAO::poop::whistle::LOL:

Siis huvikseni testaan koska niiiiiin himmeet viivat ollu alusta asti näissä liuskoissa ja mulla noit kaapissa 25 kpl :ROFLMAO: http://aijaa.com/MKjmLT
Mä oon aatellut reklamaation tekemistä, kun mulla näytti kp 26/27 tälläselle
http://aijaa.com/i0S9yE
Ylin on herkkä (10mIU/ml) OneStep, keskellä PC ja alin digi. Eli noihin herkkiin one stepeihin ja niiden viivoihin ei kannata luottaa!
 
Miulla on tullu nyt tässä sellanen kauhee ahistus, että entä jos tää onkin tuulimuna tai joku muu "valeraskaus" ehkä pakko testaa huomenna aamulla ihan varmuuden vuoks.. mie oon kuitenkin tähän asti välttynyt tuolta ylettömältä testaamiselta ja oon tehny vaan kaks testiä :) Alkaa vaan taas tulee sellanen fiilis, että kuvittelen kaikki oireet yms. Vaikka kyllä tuo miehen aamukahvi haisee just nyt aivan järkyttävälle :sick:
 
@Untuva79 mulla tuli eilen samanlainen viiva päiväpissasta parin tunnin pidätyksellä (y) mäkin jätän testailut toistaiseksi, tosin sunnuntaille ajattelin vielä digin hankkia, jotta näkisi onko silloin jo 3+ vai vielä 2-3. Toki tietysti jos oireet yhtäkkiä loppuvat, niin sitten tarvittaessa testailen uudestaan, yksi pc:n liuska on vielä tallella. Ei mulla kyllä mitään kovin radikaaleja oireita vielä olekaan, lähinnä rintoja aristaa (etenkin kun pitää rintsikoita) ja sitten iltaisin kun vähän rauhoittuu ja lepäilee niin alavatsaa alkaa jomottelemaan. En muista esikoisen odotuksesta, oliko silloin mitään jomotteluja. Silloin oli kyllä pahoinvointia, mutta se alkoi vasta joskus 7+ viikoilla.

Hyrräpää rv 4+4
 
Mulla oli niitä herkkiä onestepin liuskoja ekassa raskaudessa. Tuliko niihin selvä viiva vasta viikolla 6 tms. Digi anto heti kun kuukautiset piti alkaa plussan. Onestepissä oli jotain ihan heikkoa tuhrua. En osta enää. Mulla on digejä kotona varttomassa kun palaan työreissulta. Vähän jännittää onko jo seuraavat viikot.
 
Joo onestepit oli ekaa kertaa mulla, ne siis tuli oviatestien mukana, en muuten olis edes ostanut. Mut testaillaa nyt niin kauan ku niitä riittää, jotenkin niin uskomatonta että saadaan odottaa uuttapientä :love::love:

Mä ajattelin soittaa neuvolaan joskus rv 8 vasta. Pääsis sit suoraan ultraan, kun täällä eka neuvola . Rv9 ja samalla se ultra:love::love::cry::cry::love::love: en kyllä malttais odottaa, mutta pakko :ROFLMAO:
 
Ääh, olisiko vinkkejä miten edes hetkeksi unohtaa tämä asia? :D
Mitään muuta ei liiku päässä kuin testiviivat ja kropan joka muljahdus ja tuntemus.
16.10. On ultraan aika, sinne asti pitäisi malttaa järjissään. Positiivista on se, ettei ole pelkopaniikkia eikä ahdistusta asiasta (ainakaan vielä).(y)
 
Ääh, olisiko vinkkejä miten edes hetkeksi unohtaa tämä asia? :D
Mitään muuta ei liiku päässä kuin testiviivat ja kropan joka muljahdus ja tuntemus.
16.10. On ultraan aika, sinne asti pitäisi malttaa järjissään. Positiivista on se, ettei ole pelkopaniikkia eikä ahdistusta asiasta (ainakaan vielä).(y)
Täällä ihan sama! Koitan olla miettimättä mutta silti mietin koko ajan. :D jospa ne pahoinvoinnit alkaisi niin ehkä tulisi todentuntuisempi olokin :ninja:
 
Tervetuloa uusille :)

Mulla on ihan järkky paha olo. Mun pitäisi olla ihan vasta 3+4 niin en ymmärrä miten voi jo näkyä testeissä ja olla pahoinvointia! (n):sick:

Mahtavia viivoja teillä! Millä viikoilla saitte ekan plussan. Mä plussasin toissapäivänä, muka rv 3+2. Ihmeen aikaisin?
 
Tervetuloa kaikki uudet! :)

Minä tänään nyt kuitenkin erehdyin soittamaan neuvolaan. :ROFLMAO: Varattiin eka nla aika vasta marraskuun puolille välin, sitä ennen pitää käydä sokerirasituksessa (koska kahdessa aiemmassa raskaudessa rad, jälkimmäisessä vielä insuliinihoito) ja eka nt-ultra vasta marraskuun vikalla viikolla. Miten ihmeessä sitä pysyy järjissään sinne asti??? :eek:

Niin ja neuvolatäti sanoi, etten saa enää tehdä testejä.. :whistle:
 
Tervetuloa kaikki uudet! :)

Minä tänään nyt kuitenkin erehdyin soittamaan neuvolaan. :ROFLMAO: Varattiin eka nla aika vasta marraskuun puolille välin, sitä ennen pitää käydä sokerirasituksessa (koska kahdessa aiemmassa raskaudessa rad, jälkimmäisessä vielä insuliinihoito) ja eka nt-ultra vasta marraskuun vikalla viikolla. Miten ihmeessä sitä pysyy järjissään sinne asti??? :eek:

Niin ja neuvolatäti sanoi, etten saa enää tehdä testejä.. :whistle:
Mulla oli kanssa insuliinihoitoinen. Mä aattelin, että kannattaako edes sokeritestiä tehdä, tulee se kumminkin..
 
Täällä kanssa otetaan vastaan vinkkejä kuinka unohtaa tää hetkeksi tai edes kuinka karistaa se kammottava tunne, että "kaikki menee kuitenkin pieleen". En vieläkään uskalla kauheasti tunteita liittää tähän asiaan. Jotenkin en anna itseni vielä täysillä uskoa siihen, että olisin raskaana. Siltikin vaan koko ajan kyttään oireita ja mietin mikä on normaalia ja mikä ei ja onko joku asia hyvä vai huono merkki. Miulla on koko ajan pääsääntösesti ihan hyvä olo. Alavatsaa ja alaselkää jomottaa, rinnat on kipeet ja hajuherkkyyttä on havaittavissa. Ei ole erikoisen paha olo ollut vielä missään vaiheessa. Kaikki ruoka maistuu (suklaa tosin ällötti tänään jonkun verran), pakosti mietin, että onko tää nyt hyvä juttu, että on näin hyvä ja ns. Normaali olo? Kertokaa te kenellä on jo lapsia entuudestaan, että kuinka voimakkaita oireita teillä on aikaisemmissa raskauksissa ollut näin alussa? Mulla siis nyt 4+6
 
Mulla alkoi esikoisen aikana pahoinvoinnit 6+ 7+ viikoilla, muistan kun soitin neuvolaan itkien että miksi ei o pahoinvointia, eikä mitään muitakaan oireita ja siellä sanottiin että pitää olla iloinen että ei ole.. Noh, sittenkun ne pahoinvoinnit alkoi niin tosiaan toivoin ,että niitä ei olisi edes tullut :sick:
Mulla on nyt tänään tasan 5+0 eikä mitään oireita, siis pahoinvointia, rintojen arkuuttam hajuherkkyyttä.. Ainoastaan välillä vihlaisee tuonne alas? Mutta tosin muistelisin että esikoisen aikana myös vihloi varsinkin jos teki äkkinäisen liikkeen,.
 

Yhteistyössä