Kesäkuiset

Voisin liittyä joukkoon, plussailin viime vkl 4+4 ja nyt ois laskujen mukaan 5+3. Elikkä LA 5.6. En oo kuitenkaan vielä uskaltanu varata neuvolaa. Mut varhaisultran kylläkin, 7+2 päivälle. Jotenkin oon kans vähän et oon raskaana kunnes toisin todistetaan ja yrittäny olla stressaamatta mut kuitenkin historia pistää takaraivos jyskyttään.. Katsellaan (ja edelleen testaillaan :D)
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Tervetuloa @nanya <3 :)

@Hyrräpää iik, täällä myös tasan viikon päästä tähän aikaan on varhaisultrassa käyty!

Luulin olevani suht järjellä toimiva ihminen, mutta niin vaan päivä toisensa jälkeen, niin kuin tänäänkin, löydän itseni monta kertaa päivässä avaamassa puhelimessa sen hölmön raskausappiksen, ja tihrustan että ”vieläkin se on 6+3. Eikö se voisi mennä yhtään nopeammin eteenpäin?” :D

Tykkään oikeastaan musta vähän enemmän tällaisena höpsönä.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä viikkoja 6+3 tänään kävin siinnä varhaisultrassa (ei pitänyt, mutta kun toi etova olo meinaa väistyä). Sydämen syke näky kunnolla. Vielä ei ollut istukka kehittynyt, mutta josko se siitä.

Josko nyt uskaltas listalle laitatuttaa ihtesä
eli Miiuli7/5.6/6/Kys.
 
Kiitos @Santso :)
Mulla itse asias ihan sama, viimeks tänään olin ihan vakuuttunut että appissa on joku vika ja on jämähtänyt näyttämään samaa lukemaa ku eilen kunnes tajusin oman laskuvirheeni :D

Meiltä löytyy kotoa myös 1v11kk poitsu joka pitää onneks kiireisenä ettei ihan koko ajan tuu näitä esim oireita tai oireettomuuksia mietittyä.
 
Täällä tuli tänää ekAn kerran huono olo ja oikeestaa oksennuskin meinas lentää, nimittän syömisen jälkeen :censored: hyh. Muistan esikoisen aikaa kun aina ruokailun jälkeen oksensin sinne rv 20. Silloin paino tippui 5kiloo. Väsymystä ei täällä ole, eikä mitään muutakaan. Saas nähä milloin ne kunnon oireet iskee päälle

6+1
 
Tervetuloa kaikki uudet!
Lisäsin teitä listoille!

Mä nään pelkkiä seksiunia :ROFLMAO::censored: ja himot on aivan tapissa koko ajan :whistle: saa nähä kumpi täältä tulee. Musta tuntuu et on poika:LOL: en vaan vieläkään ole päättänyt, aijonko edes kysyä uä:ssä että kumpi.
26.10 olis eka neuvola ja siis silloin on myös ultra :love:
Ehanaa! Vasta 5+5... aika matelee:sleep:
 
Heippa kaikille!
Plussasin tänään, kuukautisista laskettuna olis kasassa viikkoja 6+6, uskon kuitenkin että menee kesäkuun puolelle. Minulla nimittäin saatiin varmistettua raskaus vasta tänään terveyskeskuksen verikokeissa. Kaupan testit näyttäneet negaa, mut hcg oli siihen malliin koholla veressä et labrantäti uskalsi jo onnitella. Epäilen että ovis oli vaan tosi myöhäinen, nyt voisi olla ehkä viikkoja oikeasti n 5?
Meille tulee siis kolmas/ LA vielä epävarma/K-PKS.
 
Voi ei Esteri1 :( Toivottavasti olisi kuitenkin harmitonta vuotoa.

Onko muilla vielä mitään repäisy kipuja? Tai vihlomista? Täällä ei mitään joten senkin puolesta nyt hieman huolettaa, esikoisesta oli repäisyjä varsinkin jos nousi äkkiä.
 
Muilla ongelmia mahan toiminnan kans? Täällä ihan armoton ummetus.Ei auta veden juonti joten pegorionit kehiin:D
aamulla pääsi navetalla itku:cry: olin justiinsa saanu käytävän hinkattua puhtaaksi niin yksi lehmä herkesi kuselle keskelle käytävää.Parkuhan siitä pääsi:LOL:
Esteri1 onko vuoto voimistunu? Olen jostain lukenu että voi olla kovaakin vuotoa ja silti ok.Itsellä ei kokemusta.
6+1
 
Heippa! Mä olen ihan uusi käyttäjä koko palstalla. Piti rekisteröityä kun ei tästä raskaudesta ole vielä viitsinyt kertoa kellekään. Täällä onkin sitten turvallisempi keskustella ;) faceryhmä voisi ehkä myös kiinnostaa,onkohan siellä tilaa vielä?
Omien laskujen mukaan la 1.6. :)

Onko kukaan käyny Helsingissä uudessa äitiyspalvelu Kiehdossa? Avajaistarjouksena varhaisraskauden uä 45e! Meinasin vartata aikaa,onko kellään kokemuksia/tietoa ko. paikasta? (En ole lukenut koko ketjua läpi,sori jos aiheesta jo puhuttu)
 
Tältä töisen keskeltä, törkeästi lukematta muiden uusia viestejä: yhyy! Ruskeaa tuhrua. Miten se voi pelästyttää näin kovasti? Uhka val mahdollisuus? Jäädään seuraamaan...
Näin paljon tekis mieli tehdä enää töitä tänään.
Pitäkää te parempi päivä ku minä!
 
mulla ainakin on aiemmat kaks raskautta menny vatta iha kovalle ja pitäny alusta loppuun syyä activiaa / olo jugurttia , hehhe :D Esterille sydämmiä... Ja Santsolle, toiv. pieni pysyy matkassa <3 kuukautisten mukaan, tänään 4+6
 
Uskaltaisikohan itekkin jo liittyä :)
Eli plussasin pregcheck haamuja jo 3+5 eteenpäin, Digi näytti viikko sitten negaa. 2.10 verestä testi, 54 oli arvo. Kävin uudestaan 5.10 ja oli noussut 222 että pakko se on uskoo että ei tää oo enään mielikuvitusta! Mulla on PCOS, joka todettu joulukuussa 2015. Tätä ennen kaksi luomua raskautta, joista tyttö ja poika.
Haluisin mennä varhaisultraan, mutta ne on varmaan aika kalliita Tampereelle :/ Neuvolan varaan ensi viikolla...
Synnytän TAYSissä ja tää on meidän perheen yhteensä viides lapsi :)

Kapri88+tiitiäinen 5+0
 
piti muuten sanoa että saa nähdä kuinka jatkossa, kun nyt ei vielä ainakaan paha olo ole löytänyt ja "haikeudell" kuuntelen muita mammoja pahoinvoinnin takia laihtunut joku 5-10 kiloa tyyliin (en haikaile oksentamista oikeesti tämä on vähänniinku vitsi :D ) kun itse olen joka raskaudessa kerännyt vaan olemalla ja elämällä perus aktiivista elämää puoliväliin raskautta jo varmaan 10-15 ja loppuraskaudessa toiset moiset päälle :D kyllä hirvittää kuinka valas sitä onkaan ens toukokuussa mutta ihana asiahan se on jos sinne asti tässä raskaudessa päästään eikä tuu keskenmenoa tai muuta kurjuutta matkalle. sormet ja varpaat ristiin jatoivoa parasta <3 onnea uusille ja liittykää facebookkiin :) mä ajattelin käydä varhaisultrassa ehkä, kattoon nyt.. muistaakseni oli tampereen naapurikunnassa 120e luokkaa kun viime raskaudessa kävin yksityisellä varhaisultrassa.
 
Mä mietin että etsisin face-ryhmän mutta en halua että tutuille asia vielä selviää, ei ennen rv12
Fb ryhmä on täysin salainen, eikä sitä kukaan ulkopuolinen löydä eikä sen jäseniäkään näe kukaan muu kuin me odottajat jotka lisään. Joten minulle yvllä nimeä niin lisään kaveriksi ja sen jälkeen salaiseen ryhmään(lopuksi poistan kavereista) joten mukaan vaan :love:
 
Hei kaikki uudet. :)
Ja tuhruvuotoisille (nimimerkkejä en valitettavasti nyt muista) tsemppejä. <3 Jospa ei olisi vakavaa ja pienet pysyisi matkassa mukana. <3

Itse oon pitänyt pari päivää hiljaiseloa, kun toissapäivänä mulla todettiin syvä laskimotukos vasemmassa jalassa. :( Mennyt tässä aika vaan totutella uuteen tilanteeseen, miettiä raha-asioita uusiksi ja olla vaan ja lepäillä. Huoli pienestä on valtava, ja onneksi päivystyksessä muistin sanoa, että olen raskaana, niin varmistivat lääkityksen äitipolin lääkäriltä vielä. Klexanea joudun pistämään nyt kuuden viikon ajan aamuin illoin, ja näillä näkymin myös loppuraskauden ajan myös. En todellakaan osannut arvata tässä näin käyvän, tuli aivan puskista. Äidilläni on ollut pikkuveljeäni odottaessa aikoinaan veritulppa, eli sieltähän se periytyy (plus ylipaino). Äidin kanssa siis asiasta juttelin, mutta en sanonut vielä mitään raskaudesta, kun päätettiin miehen kanssa kertoa kuitenkin vasta ensimmäisen ultran jälkeen.

Että voi tätä elämää mitä heittääkään eteen. Mieli on matalalla, edelleen, vaikka tässä on periaatteessa kaikki hyvin. Lääkitys on, iltapahoinvointia on, pissittää jatkuvasti ja vihloo kohtua jos nousee nopeasti ylös. Jospa pääsisin tämän myötä siihen varhaisultraan. Ja toivotaan, että pieni pysyy terveenä matkassa mukana. <3 5+3
 
Voimia Koivis.Ite jouduin kanssa pistämään Klexanea 3kk joskus vuosia sitten.Pelkäsin pistämistä,mutta pakkohan se oli.
Omaanapaa.Järkky tämä väsymys:sleep: syönnin päälle iskee ja tuntuu että seisaalleen sammuu.
6+3
 
Täällä mennään lähes oireettomana edelleen. Vain tissit on hullun kipeet illalla, kun ottaa liivit pois ja ihan vähän tuntuu painetta alavatsalla. Mä tuun hulluks näitten kanssa, kaks edellistä raskautta, jotka päätty km oli paljon "oireellisempia" kun tää. En jotenkin usko tähän raskauteen.
Raskauskiekko kertoi että sydän alkiolla alkaisi meillä lyömään 12.10. Mulle on laitettu lähete keskurille varhaisultraan ja varmuuden vuoksi vielä yksityiselle varattu aika 18.10, eli sillon viimestään pääsee näkemään, että onko siellä mitään, vai onko taas mennyt kesken :(

5+4
 

Yhteistyössä