Kesäkuun kastehelmet 2012

Meillä käytössä pääsääntöisesti 62 cm vaatteet ja osa jo 68 cm. 68 cm ovat lähinnä sellaisia, jotka on kirppareilta ostettu taikka kaverilta lainassa eli käytettyjä (=kutistuneet pesussa).

Kastejuhla takana. Saatiin nauttia oikein aurinkoisesta säästä ja päätettiinkin viime hetkellä pitää tilaisuus ulkona. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Sandrastiina
Heipsan!

Täällä neidin kanssa kahden ollaan mies on töissä. Aada köllöttellee leikkimatolla tuntuu olevan lempipaikka :D meillä on tuollainen Tiny Love Gymini joku sunny day..
Ilma ollut mahtava! Päivällä käytiin "shoppailemassa" alkujaan piti mennä istuu kahvia juomaan mutta sitte menin vielä Aadalle ostaa vaatteita. Mutta kiva välill ett aurinkoaki näkee.
yöheräilyt ja raivarit yöt katkonaisia ja rinnalla saa raivareita..

Tämmöne lyhyt viesti. Tyttö näyttää siltä että kohta tarvii ruokaa

Tsempit kaikille tarvitseville

Saara ja Aada 2kk1vko
 
Hemutukselle ja pikkuiselle tsemppiä, toivottavasti tulee äkkiä kuntoon!

Voi ei, toivottavasti nyt en oo laittanut teitä stressaamaan tosta refluksijutusta koska tosiaan kaikilla vauvoilla sitä on mutta jollain sitten vaan on ne mahamehut liian hapokkaita. Meillä esikoisella todennäköisesti ton refluksin takia jäi hiukan käheä ääni kun niin paljon ärsytti äänihuulia ja kurkkua...

Nyt tällä neidillä tulee myös rintaraivareita ja itse oletan että johtuu siitä kun tietää että tekee kipeää. Esikoisen kanssa loppui just siks imetys 5kk. iässä kun ei vaan ottanut ja pullonkin kanssa oli vaikeuksia kunnes sai lääkityksen niin johan loppui kaikkin ongelmat.

Täällä just otin 62 vaatteet ja huomasin ettei niitä hirveästi kyllä kannata lisää ostaa kun tuntuvat nyt just sopivilta ja tyttö tosiaan oli 58,5 cm eli seuraavaksi ostan sitten 68 kokoisia. Sitten 74 eteenpäin oon säästänyt isosiskojen vaatteet joten löytyy kaikki tuplana samassa koossa, erilaisia tosin kun en oo kaksosia samanlaisiin pukenut, joten on sitten mistä valita! Siinä mielessä oli kyllä kätevää kun tuli kolmas tyttö :) Huutonetistä huusin nyt mun mielestä maailman parhaimman keksinnön eli Eisbärchenin kaukalopussin. Siitä saa vyöt läpi eikä tarvitse ku laittaa vauva sinne sisävaatteissa, vetskari kiinni ja menoks! Todella kätevää kun noita vanhempia tyttöjä vie ja hakee päiväkotiin! Ja sitä voi myös käyttää vaunuissa niin on se uloslähtökin sitten helpompaa kun kuulemma kunnon pakkasillakin riittää että laittaa vaan pipon päähän ja pussiin sisälle sisävaatteissa!

Onko muilla jotain elämää helpottavia vinkkejä tai tuotteita? Itse ainakin yritän helpottaa arkea kaikin tavoin ja että aikaa jäisi lapsille mahdollisimman paljon kun kuitenkin yksin olen joka toinen viikko niin tuntuu että aika aina loppuu kesken...

Jeps, eipä tällä kertaa muuta jos menis sit tekemään jotain askareita! Ei pitäis valittaa ettei oo aikaa kun notkuu sitten täällä... :)
 
Heipä hei!
Täällä menee ihan hyvin, pojat ovat oikein ihania <3
Pojat nukkuvat edelleen 10-12 tuntia yöllä, päivällä muutamat päikkärit. Ristiäiset oli jo kuukausi sitten. Torstaina oli neuvola, pojilla mitat 5640g 60,5cm ja 6120g 61,2cm. Täällä käytetään 62 vaatteet, jotka tosin ovat jo juuri sopivia, osa menneet pieniksi. Seuraavaksi sit 68. :)

Neuvolassa annettiin rokotteet, voi poikaparkoja, parkuivat ku heitä pistettiin... Onneks vauvat olivat miehen sylissä vuorottain, en mä voinut pitää sylissä ku oon ihan piikkikammoinen. :ashamed:

malendra + pojat 3kk 3pvä
 
Kauniita nimiä olette lapsille antaneet!

Meillä käytössä 60-68 cm vaatteet mutta poitsu viipottaa pituudessa +2 käyrällä eli pituutta oli viikkoa vajaa 2kk neuvolassa jo 61,5 cm painoa 5850g.

Nauratti tuo kysymys että ollaanko hiljaa kun vauva nukkuu... Juu ei olla, meillä siis 2 lasta ennestään ja naapurinlapset siihen lisäksi kun tänne rykäsee niin melua piisaa. Ja leikkipuistossakin nukkuu kärryissä keskellä meteliä, kaikkeen tottuu. Eli eiköhän kannata nukuttaa sellaisissa normaaleissa kodin äänissä niin oppii nukkumaan niissä, jos kotona ei paljoa melua ole niin turha kai sitä on tehdäkään.

Meilläkin poika välillä iltaisin alkaa huutaa rinnalla mutta meillä se kyllä on tarkoittanut sitä että on yliväsynyt ja yleensä vaan nostan hänet pystyyn ja nukahtaa melko pian syliin ja hetken torkkujen jälkeen taas tissi kelpaa.

Hemutuksen pienelle pikaista paranemista!
 
Juu, ei se itse kysymys naurattanut mutta kun meillä oli juuri silloin järkyttävä meteli kun luin kysymystä ja vauva nukkumassa :LOL: Nykyisin olen kyllä laittanut pienen nukkumaan toiseen huoneeseen ja oven kiinni, jotta jotain rauhaa saa.
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Ja masuvaivat senkun jatkuu.. Nyt ollaan sitten ihan ripulilla :( Huomenna soitetaan neuvolaan että josko nyt tehtäs jotain.. Alan tosissani miettiä maitoallergiaa.. Mut toisaalta kun ei huuda paljoo, ainoastaan illalla ennen nukkumaan menoa n 21-23, tosin nyt viime kolme yötä menny vaan pienellä kitinällä.. APUA!!!
Täällä siirryttiin just 60-62 vaatteisiin, tosin housut kyllä saa olla pienempiä vielä..
Leikkimatolla viihdytään välillä pidempään, välillä vähemmän. Mahallaan tykkää olla hetken mut sitten kun ei pääse liikkeelle niin alkaa raivari :D
Mut nyt tuli pienelle nälkä..
 
Meillä on on tällä hetkellä 62 vaatteet käytössä. Viikko sitten pystyin vielä käyttämään joitakin 56, mutta nyt olen nekin joutunut laittamaan pois. Tyttö kasvaa huimaa vauhtia!

Meillä tyttö kääntyi keskiviikkona ensimmäistä kertaa selältä mahalleen! :D Voi sitä äidin ylpeyttä! :heart: Viikon verran kovasti on yrittänyt ja keskiviikkona vihdoin onnistui. Kädet jää tietenkin masun alle eikä vielä osaa niitä itse ottaa pois. Mutta eiköhän senkin opi ajan kanssa. Meillä tytsy saa samanlaisen raivarin kuin Rokin vauva, kovasti yrittää liikkeelle vatsallaan ollessa, kädet ja jalat heiluu kovaa vauhtia. :)

Meillä totutettiin heti alusta että jutellaan ihan normaalisti ja touhutaan kotona normaalisti vaikka tyttö nukkuu, nykyään onkin niin että nukkuu paremmin melussa ja hiljaisessa :)

Hemutukselle voimia ja Juliukselle parenemisia!

Nyt varmaan pitää tajuta mennä nukkumaan kun tyttökin on nukahtanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Sandrastiina
Kiitoksia tsempeistä :)

Taysissa edelleen ollaan. Virtsanviljely ja veriviljely vastauksia odotellaan. Ne kuulemma ei valmistu viikonloppuisin. Tosin poika edelleen iv antibiootilla. Tänään ilmeisesti selvinnee kun vastaukset tulevat ja osastonlääkäri päättää ostetaanko munuaisten uä rakennevikojen poissulkemiseksi.

Pojan vointi on hyvä. Eilen tosin oli itkuinen ja hieman apeampi kuin normaalisti. Mutta silti hyvävointinen ja kuumeeton :)

Olisi vaan mukava päästä kotiin sillä olemme ensi viikonloppuna muuttamassa sinne Hämeenlinnaan ja perjantaina saapui muuttolaatikot mutta sielä ne tyhjillään odottelee.. Alkaa iskeä paniikki. Onneksi isäni ja appivanhemmat auttoivat se verran että Hämeenlinnan asunnolla ottivat tapetit pois ja tekivät pohjamaalaamisen ja suursiivouksen! Siittä heille suuren suuri kiitos <3

Nyt vain odotetaan lääkärinkiertoa. Peukut pystyyn että kaikki on ok ja että päästäis tänään kotiin :)

Hemutus ja Julius 6vkoa 5vrk
 
Peukut ojossa hemutukselle, että löytyisi joku syy joka ei ois kovin vakava!!!

Täällää vaatteet 62cm. Osa pieniä kun on pullero.

Eikä auta kun soittaa neuvolaan. Meillä onneks sijaisena erikoistuva lastenlääkäri joka jotain silent reflunsista toivottavasti tietää. Siksi mun vauvani on pullea koska olen tulkinnu mähinät öisin /päivisin näläksi vaikka ne on ollu refluksi vaivasta johtuvaa. Voitteko kuvitella, että yhtäkkiä kun asiaan on alettu kiinnittää huomiota ruokavälit on 3-4h päivisin ja viimeyönä j o p a 5tuntia. Mun mies ollut kotona ja istuskellu tietokoneella ja pitäny poikaa sylissä jossa nukkuu onnellisena pitkään ilman vaivaa. Tämän takia jaksanu olla myös hereillä ja pirteänä -eikä haukottele k o k o ajan, alkanu juttelemaan sekä leikkimään pidempään. Poika nukkuu siis todella paljon ja epäilen sen johtuvan tosta vaivasta kun unet päivisin on 45-60min ja herää. Mä oon tunkenu tuttia joka ei auta ja nyt mies ottanu syliin jossa sit unet jatkunu heti. No vaikka viimeyönä oli pitkä väli se ei tarkoita, että oltaisi nukuttu. Iltakakkimiset siirtyny kivasti yöhön ja niitä olen siivonnu ja nostellu poikaa kun puklut seilaa kurkussa. Nukahtaa heti kun noustan ylös, eikä hamua tissiä.. Aikasemmin oon vaan lykänny rinnan suuhun et ois hiljaa.. :( meillä ei ikinä ole nukuttu 3tuntia päivällä, eikun on kantoliinassa pari kertaa eli pystyasennossa. Ja hei yösyönnit on vaikeita kun nukahtaa tissiin ja sit en saa röyhtäytettyä millään enään. Oisko teillä jotain kikkaa? sit kerron vielä, että teen syntiä ja olen antanu vettä pienet kulaukset öisin noihin puklunhisseilyihin ja se on helpottanu kyllä. Eikä täällä edelleenkään itketä kuin nälkää ja pieru/kakkavaivoja.

Mä kiitän mayaa tästä paasaamisesta mun ois pitäny aikasemmin mittiä miks henki rohisee öisin ja syö niin hanakasti. Ja täällä ei ole mitään elämää helpottavia vehkeitä käytössä :)

Sandrastiina ja poika 3pvävaille 2kk
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Muumimamma_
Hei!

Raskausaika tuntui niin normaalilta etten paljoa vertaistukea kaipaillut, mutta nyt lapsen synnyttyä tuntuu että sitä kaipailisin.

Ensimmäistä kertaa siis tänne kirjoittelen. Tyttö syntyi 15.6 ja oli 50cm ja 2836g. Nyt hän on siis parin kuukauden ikäinen. Neuvolasta neuvottiin tuttipullon aloittamista vasta kuukauden iässä ja niin tehtiin. Taisi olla virhe. Reilu kuukauden ollaan nyt pulloa opeteltu eikä oikeastaan mitään näkyviä tuloksia.

Milloin olette aloittaneet osittaisen ruokinnan? Myöhemmin aloittaneet, miten olette opettaneet vauvanne pullolle? Maitoa riittää siis pumpattavaksi eli ei tarvitsisi korviketta antaa.

Olisi ihana käydä joskus jossain ihan yksin, nukkua yö tai vaan ruokkia vauva helposti automatkalla.
 
Hei kaikille!

Meillä tyttö alkoi pullostakin saamaan kun 6vko neuvolakäynnillä painoa oli tullut vain 95g/15pv. Kerran aikaisemminkin tytön ollessa n. 4vko annettiin pullosta ja tyttöhän veti henkeen maidot - äiti sai slaakin ja totesi että ei enää pullosta! No toisin kävi, ostettiin tuolloin 6vko iässä Philips Avent pulloja ja ne sopi meitin tytölle. Tuo josta ensi kertaa kokeiltiin oli Ainu Meleda merkkinen ja tyttö ei siitä oikein osannut syödä. Eli pullostakin kiinni tai pullotutista mikä sopii ja miten oppii (kai, en ole ekspertti ;)).
Me syötetään päivisin rintaruokinnan lisäksi pullosta korviketta tai pumpattua äidinmaitoa, öisin mennään rintaruokinnalla. Tyttö syö 7-10 kertaa päivässä.

Tyttö sai viime viikolla pari rokotetta. Viikonloppu meni hyvin useamman viikon kestäneet rytmit sekaisin, nyt onneksi näyttäisi löytäneen ne taas. Viime yökin nukuttiin normisti, eli tutimaan n. 22 ja syömään heräsi n. 04. Seuraavan kerran sitten heräsikin äitin ja iskän syötyään aamupalan eli 7.30 :) Vähän vielä päiväunet hakusessa, mutta sain tytön juuri nukahtamaan, toivottavasti edes puoleksi tunniksi ;).

Sellaista tänne :)
 
Meilläkin on nuo päiväunet vähän hakusessa, tyttö ei millään suostu nukahtamaan. Yöunilta herättiin vasta klo11 ja päiväunille nukahti klo 14 jälkeen yli 30min huutamisen jälkeen. Vartti sitten heräsi ja nyt syö parhaillaan. Toivottavasti saan tytön nukahtamaan vielä kerran myöhemmin tänään.
 
Moikka vaan pitkästä aikaa!!

Tyttö oli reilun 3vko kipeenä sitten sitkee oli lentsu... :/
nyt ollu terveenä ja voinut erittäin hyvin :)
neuvola oli tänää 2kk ja 8pvä 60cm ja 6kg ompi tyttönen nyt :) 62-68 vaatteita käytetään.
rotarokote saatiin toivon mukaan ei ny iske mitää kauheita vaivoja siitä..

Joka päivä ihana nähdä miten toinen kasvaa ja kehittyy. Juttelee, seurailee, tarkkailee, kuola kuplia tekee, nauraa ääneen voi et :heart:
viihtyy lattialla hyvin :)
imetän osittain nykyään lentsu sai aikaan sen et tähän pisteeseen mentiin ei sentään kokonaan loppunu ku jossain välissä jo siltä näytti :)
tyttö vetää unta yöl 5-7h putkeen.menee nukkuu 20-22 välil parit päikät 2-3h pätkiä eli ihan mukavasti.

kastejuhla oli vkl viimeinkin. ihana ilma oli ja kaikki tärkeät ihmiset paikalla.

raskauskiloista eipä ole kovin montaa kiloa hävinnyt :/ lähtöpaino oli 50 ja ny se on 62... no vähän lohduttaa se et terkka oli et tohon lähtöpainoon ei kannata ees tähdätä ku ollu liian vähän painoa et 55 ois kuulemma hyvä eikä yhtää alle :) et 7kg pitäis saada pois.. et ny ku on noi juhlat ohi ni herkut saa jäädä kokonaan pois (hetkeks) :D

jaksamisia kaikille Taistis ja U
 
Voi apua poikaa vaivaa taas unettomuus, tänään nukkunut vaan pari tuntia päivän aikana ja viime yökin huono. Olen jo itkenyt meidän molempien väsymystä. Toinen nukahtaa aina uudestaan ja uni kestää enintään puoli tuntia, voikohan mahakipuja olla näkymättä, kun ei vääntelehdikään.
Onneksi on lääkäri ylihuomenna että saa tietää ainakin ettei ole mitään vialla.

teris ja poju 8vkoa
 
mulla on jälkitarkastus tän viikon torstaina... lääkärin tod pitäis olla pe kelassa tai katkaisevat tuen :/ no jospa se sinne jotenki kerkeis. Menkatki alko että sattuu nyt sitte jälkitarkastukselle just.
Vieläki paino samasa ku mitä aijemmin kirjotin. iha peestä... mua nii harmittaa ku oon muuten ollu aina semmonen pikkunen alle 160 ja painanu ammattikoulussaki alle 50. j nyt sitte melekee 70 kilonen... huh huh.. mitähän tässä alkais harrastaan...
 
Neuvolaan soitin tänään tuon ripulin takia, veikkas aiheuttajax rotarokotetta, koska yleiskunto on normaali. Kokeilin sitten vielä ohjeitten mukaan limakalvot suusta eikä nekään olleet kuivat. Nyt kuitenkin päivän mittaan alkanu kaikki maito tulee samantien ulos ripulina, joten suuntaamme huomenna lääkäriin varmistamaan tilannetta. Huolettaa pienen vointi :'( Onko kellekkään rotarokotteen saaneille vauvoille tullu noin pahaa ripulia????
Ja reladropsitkaan ei auta
 
Viimeksi muokattu:
Hemutukselle tsempit, toivottavasti poika paranee pian!

Meillä päivisin syöttövälit on 0,5-3 tuntia, vähän riippuen nukkuuko vai ei. Joinain päivinä jos tyttö valvoo koko iltapäivän ja illan, saa olla syöttämässä tunnin välein, ja toisina päivinä taas nukkuu useammat 3 tunnin unet. Aamupäivisin nukkuu pidemmät päiksyt, muuten on tosi vaihtelevaa, ei vielä mitään vakiintunutta rytmiä.

Joku sanoi että tiheä syöminen vois olla merkki refluksista. Pitäisköhän tähän kiinnittää meilläkin huomiota? :confused: Mä oon tarjonnut aina rintaa, kun tyttö näyttää kieltä, oon tulkinnut sen merkiksi nälästä. Hän näyttää aluksi kieltä ja sitten jollei maitoa ala kuulua, alkaa vähitellen kitistä ja lopulta sit itkeä. Välillä syö tosiaan tunnin välein. Oon ajatellut että hyvä kun syö päivällä tiheästi, kun öisin sit nukkuu sen 8 tuntia putkeen. Mutta onhan se välillä rasittavaa, kun päivällä pitää vähän väliä olla syöttämässä ja sit toisaalta heti jos vauva nukkuu pidempään, viimeksi levossa ollut rinta pakkautuu kipeäksi.

Meillä on vauvan nukkuessakin päivällä täysi meno päällä, esikoinen pölöttää, kolistelee ja leikkii, radio ja puhelin voi olla päällä. Melkein parhaiten tyttö tuntuu nukkuvan perhekerhossa, missä 20 lasta vanhempineen pelaa ja huutaa ympärillä :LOL:

Meillä annettiin pullosta pumpattua maitoa ekan viikon aikana, sen jälkeen ei oo tullut tarvetta. Silloin ei ainakaan oikein osannut imeä pullosta, maitoa lähinnä valutettiin kurkusta alas. Nyt olis tarvetta pulloruokinnalle, kun ollaan menossa sinne juhliin ens viikonloppuna, mutta vielä on ihan mysteeri osaako tuo juoda pullosta vai nou. Tällä viikolla pitäis joku ilta kokeilla, toivotaan että sujuu.

Maikki ja pikku-H 2 kk 1 vko
 
Maikki meillä on suunnilleen samat syöttövälit päivällä ja tyttö nukkuu yöllä 7-8 tuntia pisimmän pätkän, joskus harvoin jopa 9 tuntia. Mää oon ajatellu että päivällä tyttö pitää huolen sitä että tankkaa riittävän usein jotta jaksaa yöllä nukkua pitkään.
 
:wave:

Löysää kakkaa meilläkin viikon verran ollu. Rotalitkun sai 9.8.

Me käytetään MAM:in tuttupulloja, ne on mun mielestä ainakin ihan ykkösiä! :) Suosittelen!

Tänään pääsee tää mamma kampaajalle! Ihanaaa!! :)
 
Mites hemutuksella poitsulla meni? Pääsittekö kotiin?

Toivottavasti Sandrastiina saat apua tuohon. En tietenkään toivo että kenelläkään refluksitautia ois mutta täytyy sanoa että itse sitä jo toivoin kun esikoinen oli monta kuukautta huutanut niin aattelin vaan että kun tietäis mikä on ja sais lääkkeet siihen. Ja näin sitten kävi! Meilläkin parani tyytyväisyys kun päätin antaa tytön nukkua ihan tahallaan yhdet päikkärit turvakaukalossa vaikka ei tätä suositellakaan mutta kun ei nuku vaunuissa kun max. 15 min. kerrallaan...kaukalossa on kohoasennossa niin varmaan helpompi olla. Niin nyt ei ainakaan enää ole yliväsynyt.

Nyt meidän pikkusella sitten on nenämaletku paikoillaan huomisaamuun asti ja aina kun syö tai nukkuu niin täytyy sellaisesta koneesta painella nappia. Perjantaina sitten saadaan tulos...siinä täytyy jokin % määrä täyttyä vuorokaudessa että ph on alle 4 niin sitten tulee diagnoosi.

Meillä tuli muutama löysä kakka rotarokotteen jälkeen mutta ei muuta oiretta.

Pulloa en oo yhtään antanut, pelkäsin aluksi että alkaisi hylkiä rintaa. Nyt en taas oo kokenut sitä tarpeelliseksi. Jos nyt jostain syystä olisi paikalla niin eiköhän lapsi sitten ota pulloa sitten kun tarpeeksi nälkä tulee tai sitten voi hörpyttää mukista. mä sitten vaan kuljetan tyttöä mukanani jokapuolelle! =)
 
Heippa!
Päästiin eilen kotiin kanyylin kanssa. Eli meillä käy kolme kertaa vuorokaudessa kotisairaalan sairaanhoitaja laittamassa antibiootin. Poika voinniltaan ok, kuumetta ei ole mutta väsynyt ja kalpea. Huomenna pitäisi tulla viljelyn vastaukset ja saamme tietää voidaanko siirtyä suunkautta otettavaan antibioottiin. Munuaiset ultrattiin eilen ja sielä toisessa munuaisessa pieni neste läntti, tämä luultavimmin seurausta takaisinvirtauksesta ja sen syynä tulehdus. Korjaantuu yleensä vauvan kasvaessa.

Miten muilla kun mää en saa juliusta nukkumaan kunnon päiväunia!?? Ei puhettakaan että päivällä nukkuisi 2-3h niinkuin monella. Sänkyyn ei nukahda lainkaan, sitterissä voi torkahtaa noin 30minuutiksi. Jos olen vaunuttelemassa tai poika on manducassa niin nukkuu kyllä. Tänäänkin nukkui manducassa 2,5h! Mutta olisi ihana saada hänet nukkumaan sängyssä pidempään kuin 30min! ...hän kyllä nukkuu öisin 6h unet..

Toinen kysymys. Poika käy yleensä nukkumaan 23-00. Ja nukkuu siitä sen 6h mutta sitten mää Herätän hänet syömään. Eli periaatteessa poika ei 6h jälkeen selvästi herää/ala itkemään vaan saattaa hieman ähistellä. Huomenna ikää tulee 7vkoa. Niin teenkö oikein kun Herätän vai voisiko antaa vaan nukkua? ...päivisin kyllä itkee ja kovaa kun ruokaa tahtoo... HJELP!

Me käytetään Mam-merkkisiä pulloja. Sai ekan kerran pullosta jo synnärillä kun mun maito ei riittänyt. Nykyään on täysin rintamaidolla PAITSI jos on hoidossa/ minä jossain ja mies pojan kanssa niin silloin saa pullosta nannia - ja hyvin uppoo! :) pelkäsin kanssa että alkaa hylkiin rintaa mutta nyt ainakin illan rintaraivarit helpottuneet ja tissiä imee ;)

Vaatteet
56-62 käytössä. Painoa pojalla oli 5570g maanantaina. Pituutta oli pariviikkoa sitten 56,8cm.

Facebook
Onko täällä sielä myös kirjoittelevia? Tahtoisin sinne myös liittyä :)

Hemutus ja Julius 6 vkoa 6vrk <3
 
Hemutus meilläkään ei yks kaks enää nukuttu jossain vaiheessa kunnon päiväunia kun vaunulenkillä. Sänkyyn laittaessa max puoli tuntia, sama sitterissä jne. Ostin sitten parvekkeelle käytetyt vaunut parvekevaunuiksi ja siellä nukkuu nykyisin noin 3 tunnin päikkärit kun en ihan joka päivä jaksa ravata tuolla ulkona vaunujen kanssa kolmea tuntia putkeen. =)
Ja en henk kohtaisesti herättäisi yöllä syömään.

Meillä poitsu on muutamaa päivää vaille 3 kuukautta vanha. Kaikki on sujunut mainiosti. Ollaan saatu rytmiä elämään toistuvien ilta -ja aamurutiinien ansiosta ja parhaimmillaan herra nukkuu 9 tunnin yöunet. Joskus herää kerran syömään. Illalla käy sänkyynsä nukkumaan ilman mitään nukutteluja, joten 'pelottavan' helpolta kaikki tuntuu. Toivottavasti aina olisi näin. Päivisin innostuu kovasti yhteisistä musiikki, laulu ja tanssihetkistä - se on niin hauskaa, että nauraa ääneen, joten olen hieman harkinnut johonkin muskariin menoa.

62-68 senttiset vaatteet on nyt käytössä. Oon kierrellyt kirpputoreja kun tuntuu, että vaatetta menee paljon ja helsinkiläisille voinkin suositella Vekarakirppistä Kumpulassa, oon tehnyt aikamoisia löytöjä sieltä.

Muakin kiinnostaa facebook. =)
 

Yhteistyössä