Kesäkuun keijut 2017 *lokakuu*

Hei! :)
Laitoinkin viestiä tuosta fb-ryhmästä ja kyselin miten tiukat säännöt sinne pääsemiseksi on. Uskon etten paljon tänne palstalle tule kirjoittelemaan (en muista tulla lukemaan kuulumisia usein ja sitten on jo liikaa lukemista kun muistan), tai mistä sitä tietää jos alkaakin sujumaan tänne kirjoittelukin. Ja lisäksi mulla on tällä hetkellä LA toukokuun puolella, 31.5. Jotta pääseekö teidän mukaan näillä meriiteillä :unsure::)
 
  • Tykkää
Reactions: mimma]
Täällä varovaisesti ilmottaudun kesäkuisiin kanssa . Dpo 10 hailakka + , dpo 11 vahvempi ja tänään dpo 12 jo selkeä :unsure: ei saisi näin ajoissa olla kun perjantaina tädin vasta pitäis kurvata tosin toivotaan että niin ei käy :) Perjantaille odottaa cb digi r.testi viikko näytöllä (y) Sitten pieni kysymys , onko muilla tuikkivaa jomottelua alaselässä ? Edellisistä 2 raskaudesta nämä tuli vasta rv 9 eteenpäin (n)
 
  • Tykkää
Reactions: mimma]
Minulla ei ole vielä mitään oireita ollut :) Ensimmäisessä raskaudessa tuli ekat oireet vasta rv 10, en siis ois huolissaan oireettomuudesta
Mullakaan ei ole juuri mitään sen ihmeempää tuntemusta. Mietin justiin että pitäisikö tehdä vielä neljäs testi, että vielä uskoo tähän :unsure: Ihan pientä tunnetta on alavatsassa on-off meiningillä, ja eilen urheillessa oli ihan oudosti puhti pois. Mutta ei mitään sen ihmeempää, eli jos pitäisi tuntemuksia kuvata, niin ei tässä mitään kovin normaalista poikkeavaa ole. Kuluisipa viikot vauhdilla...

5+6
 
Minä taas en ole facebookissa joten en sinne kirjoittele. 15toive sulla onkin la mun kolmantena hääpäivänä ;)

Tänään varasin ekan neuvolan <3 Sattui niin kivasti, että esikoisen 1v neuvola ja masuasukin ensimmäinen neuvola saatiin samalle päivälle ja samaan käyntiin :) Ja tosiaan neuvola 26.10
 
Viimeksi muokattu:
Vä-syt-tää. Oon ihan tautisen väsynyt ja nukkuisin varmaan nytkin jos voisin.
Aikakin tuntuu kuluvan hitaasti, haluaisin nyt nopeasti eroon näistä piinaviikoista ja ekan ultran.

Mähän oon testannut varmaan sata kertaa, että onko tää oikeesti todellista eli antakaa muutkin vaan mennä jos siltä yhtään tuntuu :D

Luulen, että laitan fb-pyynnön tulemaan. Täälläkin kirjoittelen varmasti vielä, mutta jostain syystä on nyt sellainen fiilis et voin jo hypätä fb:n kelkkaan. Ei hajuakaan mistä tää kumpuaa.
 
No niin eilen oksetutti lihan haju ja kuuluisa metallin maku suussa :)Aamulla kahvin haju sai aikaan yökkimisen :love: joten tein testejä aamusta ja lupaavalta näyttää :) kuvat oli liian suuria joten en saanut lisättyä mutta cb digi raskaana 1-2 napsahti jo minuutissa :) ja cittarin halpis myös pärähti 2 punaiselle viivalle :) 3 lapsi tulossa ja kättärille synnyttämään (y) Niin ja haluaisin myös facebook ryhmään !
 
  • Tykkää
Reactions: Sohfia
Mä voisin myös jo tänne varovasti hiipiä. Eilen dpo9 sain tosi selkeän punertavan viivan testiin ja samoin tänään aamulla. Olo oli eilen ihan varma, että raskaana ollaan ja siksi teinkin testin. Jo dpo3 alkoi vaimea tissien vihlonta ja dpo8 illalla voimakas, mikä on täysin normikierrosta poikkeavaa. Kaksi kemiallista takana puolen vuoden sisään, mutta nyt on jotenkin ihan erilainen, varma olo. Toivottavasti tää varma tunne pitää paikkansa :love:
18.6/Armadillo/33/satks/2.lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: Fujin ja Ripsi83
Onko täällä enemmän treenaavia odottavia äitejä? Mietin vaan , että missäköhän kohtaa pitää himmata ja tietyt liikkeet salilla jättää pois. Itse käyn 3krt viikossa salilla +kerran body combatissa.... Tänään huomasin pientä huippausta sarjojen välillä.
 
Onko täällä enemmän treenaavia odottavia äitejä? Mietin vaan , että missäköhän kohtaa pitää himmata ja tietyt liikkeet salilla jättää pois. Itse käyn 3krt viikossa salilla +kerran body combatissa.... Tänään huomasin pientä huippausta sarjojen välillä.
Mä käyn salilla ja lenkkeilen, ekassa raskaudessa kävin salilla vielä kolme päivää ennen LA:aa, sitten synnytinkin päivää ennen kun ois LA ollut. Vatsoja en treenaa ollenkaan enää, ei saa tuntumaa ja vähän repivää kipua tulee nivusiin eteen. Jalkatreenissä suosin yhden jalan prässiä, kyykkyjä ja nousuja sitten kun maha ei mahdu jalkojen väliin enää ;) vatsallaan en makoile salilla enää kun ei tunnu hyvältä ja sykkeitä en tarkkaile, omien tuntemusten mukaan, mikä ei tunnu pahalta niin voi tehdä
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Tuosta oireettomuudesta.Minullakin pyörii mielessä että tekisinkö vielä toisen testin..Vasta viikko 5 menossa joten en kummia oireita odotakkaan,mutta voisi nyt jotain pientä olla että tuntuisi todelta.Edellinen synnytys siis 13v. sitten,joten ei kovin hyvässä muistissa ole oireilinko sillon.
 
8.6. /Anki84/32/NKL/2

Moikka! Tänään tehty plussa (jota silmät pyöreenä tuojottelin enkä vieläkään todeksi voi uskoa!) ja varovaisen arvioinin mukaan LA olisi 8.6. Toivon pääseväni face-ryhmään mukaan, koska en juurikaan käytä nettiä koneella ja nää sivut jumittaa kovasti puhelimella. Nyt ollaan jännän äärellä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ripsi83
Tervetuloa Anki84 ja kaikki muut uudet plussanneet!

Esittelyä joku toivoi, joten tässä vähän omaa... Olen siis 26v yhden lapsen äiti joka odottaa toistaan. Meillä juhlitaan kolmen viikon päästä esikoisen 1v synttäreitä :) Esikoinen menee hoitoon tammikuussa.

Olen ollut yhdessä aviomieheni kanssa kohta 8v joista naimisissa 3v. Mieheni on yrittäjä ja itse teen vuorotyötä. Yövuorot lopetan tammikuussa, jos jaksaminen on samaa luokkaa kun ensimmäisessä raskaudessa yövalvominen oli.

Kuntosalilla aion käydä voinnin mukaan koko raskausajan (y) Siinäpä vähän tietoa meidän tilanteesta
 
Elikkäs mä oon 23v , kahden lapsen äiti (tyttö 4½v ja poika 2v 2kk) ja nyt kolmatta odotellaan.
Yhdessä oloa takana kohtapuoli 8v,joista naimisissa reilu 5vuotta.
Asutaan maalla ja meillä on koira.
Mies tekee yötöitä ja päivätöitä sekaisin ja se on kaikille melko raskasta välillä. Itse olen lasten kanssa kotona.

mimma ja eilen poks 5+1
 
Nukahin tuossa just sohvalle ja nukuin niin sikeästi että herätessä oli pää ihan pyörällä.Oire?? Sain ajan neuvolaan rv10.
Hieman hermostuttaa kun ollaan kuun lopussa lähössä kanarialle.Kaikenlaista kauhutarinaa lukenu alkuraskauden matkustamisesta.
Onkos muilla jo alkanu oireita tulemaan??
 
Minä olen 37v. (joulukuussa täytän 38) ja meillä on ennestään 6- ja 3,5-vuotiaat pojat. Miehen kanssa ollaan oltu melkein 15 vuotta, avoliitossa yli 11 vuotta. Miehellä on päivätyö ja itselläni 2-vuorotyö metallialalla. Perheeseen kuuluu myös kaksi metsästyskoiraa. Ehdin kuumeilla kolmatta lasta varmaan yli puoli vuotta ihan oman pään sisällä ennen kuin kerroin miehelle. Muutama kuukausi siinä meni pehmitellessä mutta lopulta mieskin oli sitä mieltä että kolmas saa tulla.

Mulla on tänään ollu vähän öklö olo, oksentaa ei ole tarvinnu mut ruoka ei oikein maistu. Pakko kuitenkin jotain syödä vähintään 3h välein, muuten alkaa heikottaa ja oksettaa.

Särö 6+0 *poks*
 
Heippa. Varovaisin mielin uskaltaudun tännekin kirjoittelemaan. :) Olen 26v, esikoinen täyttää tammikuussa 3v. Pikku kakkonen on ollut toiveissa alkuvuodesta asti, yksi keskenmeno on tähän vuoteen mahtunut ja nyt viikko sitten plussasin. Km tuo oman jännityksen ja pelon tähän raskauteen, mutta rauhallisin ja onnellisin mielin päivä päivältä eteenpäin. Olen vähän epävarma kuukautiskierrosta, joten lasken pisimmän mukaan... La olisi silloin 13.6.

Unti 4+4
26v/yksi lapsi/3.raskaus/TAYS
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Onpa täällä ihanan paljon jo odottavia! MInä en uskaltanut heti plussaamisen jälkeen vielä tähän ryhmään ilmoittautua. Täällä 5+6, esikoista odotetaan syntyväksi 4.6. ihanaa!
OIreina on ollut joitakin tuntemuksia mahassa, väsymystä ja tissit on turvonneet. ei oikeastaan muuta. Väsymyskin voi johtua ihan muista syistä. Ootan tosi paljon ultraa, että näkis onko tuolla vatsassa todella joku :love:. On tää vaan jännää!
Kahdelle hyvällä ystävälle oon kertonu, toisen kanssa on vaan pari kk eroa laskeutussa ajassa niin on ihanaa odottaa yhdessä ja jakaa ajatuksia. varmaan ultran jälkeen sitten kerrotaan muille.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Minäpä esittäydyn kans eli 33v 2v3kk ikäisen pojan äiti. Olen sairaanhoitaja ja tammikuusta lähtien tehny osa-aikaisena töitä ja jouluna ois tarkoitus jatkaa täysaikaisena työntekijänä siihen saakka kunnes jään taas äitiyslomalle.
Keskenmeno oli heinäkuussa joten hiukan varovaisin mielin tämä raskaus etenee ainakin tällä hetkellä. Toisaalta olen aivan innoissani ja onnellinen, mutta pieni ääni takoo takaraivossa, että jos tämäkään ei pysy loppuun asti mukana. Hyvä tunne tätä raskautta kohtaan silti on ja usko siihen, että tämän vauvan saan syliin asti kesäkuussa :)
Rv 6+0 tänään.
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Esittäydynpä minäkin. Hauska kun on lukea teidän taustoista :)
Olen 32 vuotta ja meille olisi tulossa ensimmäinen. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta. Asutaan kaupungissa, ja tietokonetta tuijotetaan työssä. Molemmat myös matkustamme jonkun verran työn puolesta.
Kovasti kyllä jännittää mitä kaikkea on luvassa, ja edelleen vähän pelottaa. Toivon niin, että kaikki menisi hyvin!

Nyt on ollut menkkamaisia kipuja jo kolmena päivänä putkeen, ja nukkumaan olen ollut valmis iltaisin jo reilusti ennen normaalia. Myös pitkät on jatkuvasti päällä :D Hirveä siivousvimma on myös iskenyt.. Ehkä sitä pesää nyt tässä nyt alitajuntaisesti rakentaa. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo

Yhteistyössä