Kesäkuun Keijut marraskuussa

Mäkin tartuin siihen.. mitkä viikot sulla siis tällä hetkellä on? Ja oireet on hyvä merkki kuitenkin. Ne kai loppuis nopeasti jos surullisesti kävis.

Isäinpäivät juhlittu appivanhemmilla, nyt väsyttää.. Lapset on päivä unilla ja pitäis äkkiä siivoilla, mutta arvatkaa mitä... en jaksa :D

mimma ja mytty
 
Tutkiskelin omakantaa ja sieltä löytyi noita verikokeen tuloksia. Vähän tylsää, että ne putkahtelee sinne ilman viitearvoja ja sitten niitä pähkii itekseen. Hemoglobiini oli alhaalla, mut neuvolassa sanoi että ei sille tehtäis tässä vaiheessa mitään kuitenkaan, että katsellaan sit joulukuussa.

@Briitta22 tervetuloa mukaan! Oonkin sua vähän odotellut tänne. :) Toi on kyllä hienoa, että pääsee parin viikon välein ultraan.

Mä oon joka toinen päivä ostamassa doppleria ja sit taas en. En osaa päättää. Taitaa käydä niin ettei sitä tule hankittua. :ROFLMAO:

Täällä on edelleen huonoa oloa, mutta esim. eilen oli ihan huippu päivä. Kaikki ruoka maistui ja muutenkin oli tosi hyvä olo. Tänään taas sitten huonompi. Väsy iskee myös päivittäin ja tekis mieli ottaa päikkärit, mut koitan olla ottamatta että illalla tulis uni. Vatsaa odottelen kovasti, ja onhan se pikkasen pyöristynyt, mutta ei sitä kukaan ulkopuolinen huomais vaikka kuinka esittelisin. :D

Vajaa kaks viikkoa nt-ultraan, jännittävää.

rv 10+4
 
Tsemppiä kovasti, @heikura79 ! Olen jostain lukenut että raskaushormonin huippu voisi tulla jo tässä yhdeksännen viikon paikkeilla (en nyt tähän hätään enää löytänyt lähdettä, mutta olen odottanut ensi viikkoa kuin kuuta nousevaa siinä toivossa että pahoinvointi alkaisi hellittää...) ja sen jälkeen kääntyisi laskuun. En siis valitettavasti ole alan ammattilainen, mutta ehkä tämä voisi selittää arvon muuttumisen?
 
Mä ehdin jo alkuviikosta innostua, että pahoinvointi olisi vähitellen ohi, mutta nyt taas yököttää niin että järki lähtee... Tänään olen viettänyt pääosan päivästä sohvalla ja kerännyt voimia asunnon imuroimiseen. Ehkä huomenna sitten. o_O

Palelu on myös ihan järjetöntä. Mulla ei muuten vielä vaatteet kinnaa yhtään kun ei ole mahaa eikä painokaan noussut, mutta talvitakki menee kiinni vain just ja just koska pitää topata niin monta villapaitaa sinne alle. Ja silti hytisen ihan hallitsemattomasti.

Innolla odotan energista keskiraskautta. Välillä vähän ahdistaa että miten saan mitään vauvan juttuja järkättyä valmiiksi kun olo on kuin rekan alle jäänyt kaiken aikaa...

8+5
 
Onpas tänne tullut tekstiä. :)

Pidän Heikura peukkuja! Kamalan raastava tilanne. :(

Itsellä meinaa myös usko mennä raskauteen oireiden muuttuessa ja kadotessa. Raskaus on meille ihme. Ennen myoomaleikkausta en tuskin olisi tullut raskaaksi millään konstilla. Leikkaus oli mitä oli ja jäi kauhea pelko, että kohtu ei koskaan pystyisi kantamaan lasta. Pitäisi pystyä nauttimaan raskaudesta. Niin kuin jo sanottu keskustelussa, ensimmäisiä raskauksia on vain yksi. Kuitenkin joka toinen päivä pelkään. Mutta kävi miten kävi, positiivista on se, että ainakin on todistettu, että voin raskautua.

Ensimmäiseen ultraan on vielä pari viikkoa. Menisivätpä ne nopeasti. Mieskin pääsee mukaan. Itselleni pyysin koko päivän töistä vapaata (vuorotyön plussia, eikä kukaan edes ihmettele, toivottavasti :sneaky:). Varmasti niin tuntteikas päivä, ettei töistä tulisikaan mitään.

Väsymys ja voimattomuus on muuten kauheaa. Tänään olisin voinut nukahtaa ihan mihin vain, töihinkin. :sleep: Kuitenkin unet on mitä on...

Herkkäuninen 10+2
 
On muuten pitänyt selvittää mutta kysynkin täältä laiskuuttani aluksi jos joku tietäisi. Monet näyttäisi tekevän vuorotyötä niin onkos joku raja minkä jälkeen ei tarvitse tehdä yövuoroja enää? Toki työnantajakin voi olla vaan kiva ettei pakota tekeen tälläisessä tilanteessa mutta jostain muistaisin lukeneeni, että on ihan joku virallinen raja? :D
 
Mullakin välillä iskee epätoivo, että koska sitä jaksaa alkaa järjestämään asioita. Vielä ei tietenkään oo mikään kiire. Välillä kun maalaa piruja seinille että jos tää huonohko olo ei mun kohdalla meekkään ohi vaan jatkuu koko koko raskausajan :censored:

Perjantaina olisi nt-ultra, apua! Tehdäänköhän siellä tosiaan muuta, kun ultrataan?

11+3
 
On muuten pitänyt selvittää mutta kysynkin täältä laiskuuttani aluksi jos joku tietäisi. Monet näyttäisi tekevän vuorotyötä niin onkos joku raja minkä jälkeen ei tarvitse tehdä yövuoroja enää? Toki työnantajakin voi olla vaan kiva ettei pakota tekeen tälläisessä tilanteessa mutta jostain muistaisin lukeneeni, että on ihan joku virallinen raja? :D
Nyt en ihan tarkkaan muista, mutta valtiolla missä itse työskentelen, raja taitaa olla rv25(???). Itse lopetin viime raskaudessa jo aiemmin, en vaan pysyny hereillä enää. Nyt olen myös vaihtanut yli klo 00 menevät yöt pois, ainakin nyt ekan kolmanneksen teen niin, tämä aika kun on sitä sikiön kehitykselle merkityksellisintä aikaa :)

Tarkistan töissä tuon viikkorajan, ke meen seuraavan kerran töihin ;)
 
Mäkin tartuin siihen.. mitkä viikot sulla siis tällä hetkellä on? Ja oireet on hyvä merkki kuitenkin. Ne kai loppuis nopeasti jos surullisesti kävis.

Isäinpäivät juhlittu appivanhemmilla, nyt väsyttää.. Lapset on päivä unilla ja pitäis äkkiä siivoilla, mutta arvatkaa mitä... en jaksa :D

mimma ja mytty
Todelliset viikot nyt 6+2(siis minun laskuoppi) neuvolan opin mukaan 10+4(viimeset kuukautiset 1.9)Tässä hämää se minun pitkä kierto(39).Tänäänhän se selviää.
 
Tervetuloa uusille!

Eipä se väsymys vielä mennytkään ohi. Meni kyllä koko viime viikko niin puolilla valoilla että. En tiedä johtuiko aamuherätyksistä (klo 5) vai onko mulla jo hb laskenut. Viikonloppuna nukuin yöllä 9-10h ja silti ois tarvinnu päikkärit. Nyt onkin iltaviikko et saa edes siihen kuuteen nukkua (tai muuten sais pitempäänkin mutta kuopus on aamuvirkku)

Huomasin tänään et mahallaanolo tuntuu jo epämukavalta, samoin imuroidessa alkoi housut ahdistamaan kyykistellessä.

Tsemppiä ja voimahalaus heikura79 ja Emiliaksi epävarmuuteen!

Särö 11+3
 
Taas oon sairaana, mun vastustuskyky taitaa olla kokonaan hävinny.. hävettää jo töihin ilmotella et oon taas poissa..
Pahoinvoinnit on ohi, mut illalla alkaa väsyttään aikasin ja sitten herään myös aikasin viikonloppuna, vaikka sais pitempään nukkua.

Voimia epätietoisuudessa oleville!

Täällä viikkoja 9+3.
 
:(Ruutinen hoi,kun seuraavan kerran päivität listaa,otatko minut pois listalta.Tänään sain lääkkeet tyhjennykseen.Pienen kasvu loppunu viikolle 5.
Toivotan teille kaikille ihanaa kesää ja sydämmestäni toivon että kaikki menee hyvin(y)
 
Ai niin! Huutelen taas fb-ryhmästä, onko sinne joku päässyt viime aikoina? Laitoin viestiä joskus viikko sitten mutta vastausta ei ole kuulunut.
Hmm outoa! Kysyin fb:n puolella joku aika sitten ja @Murunmami sanoi kyllä käyvänsä täällä päivittäin. Mun mielestä on kyllä uusiakin ilmestynyt eli pitäisikö sun kokeilla laittaa uusi yv josko se eka olis vaan hukkunut tms.?
 
Tsemppiä heikuralle, tosi ikävää :unsure:.

Mulla oli tänään np-ultra ja kaikki hyvin. Vauva pyörähteli, ojenteli nyrkkejään, laittoi jalat ristiin. Veriseulan tulokset saa noin viikossa, soittavat jos on jotain häikkää. Sokerirasitus on ensi viikolla, oon sellaisessa tutkimuksessa. Ehkä tässä nyt alkaa vihdoin uskoa, että tuolla joku on :).

Paha olo väistynyt, väsyttää kovasti ja turvottaa. Helpottaa koko ajan.

Lahja 11+6 (?)
 

Yhteistyössä