** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** HELMIKUUSSA

Iltoja mammat!

Hikasta: Masussa ei oo vielä tuntunut. Esikoisen ajalta sen kyllä muistan, hauskan tuntoista :) Mutta esikoinen hikkaili paljon masussa, joskus se oli rasittavaakin :D

mmilia oli hommannut ihania vaatteita vaukille :) Mä kans kattelin tuollasia tekstipipoja, ajattelin tilata myös esikoiselle isosisko pipon <3 Kattelin kans sitä unipussia, tosi hyvän kuuloinen, ja ihania kuoseja! Mitään ei olla vielä vaukille hommattu! Muut olette jo tehneet ostoksia :)

Kelaan kävin viemässä eilen laput, saas nähä kauanko päätökset kestää.

Kotiin jäämisestä: No ainakin siihen saakka että vauva on vuoden. Esikoisen kanssa olen ollut vain kotona nyt. Hän on 2v. Että mahdollisimman kauan haluaisin olla kotona! Ne on nuo lapset niin pienen hetken pieniä <3

Ihania masuja teillä kaikilla jotka olitte kuvia lisäilleet :)

Meillä sitten tyttö kuumeilee. Ja aamulla hieman yskiskeli. Toivon totisesti ettei joulukuinen keuhkokuume nyt uusi. Oltiin silloin osastolla 3 päivää. Lanssilla mentiin. Ihan hyvä vointinen muuten on vielä kuitenkin. Pitää seurailla.

Meillä siis vakuutus on tytöllä, otettiin silloin ennenkuin syntyi ja muuttui sitten sairaus- ja tapaturmavakuutukseksi. Katson sen hyväksi olla. Ja saatiinhan me nytkin osastolla olo aikakin vakuutuksen piikkiin. Jälkitarkastukset sun muut. Ja meillä täällä maalla ei todellakaan toimi kunnallinen tk puoli lainkaan. Lääkärit väittää äidille vastaan mitä vaan. Sillonki ku tyttöä käytin niin lääkäri väittää täysillä vastaan että tyttöni on hyvävointinen ja hänellä on vain pelkkä korvatulehdus. No, päästiin kotiin niin en enää tiennyt mitä tehdä kun neiti vaan makas tulikuumana ja kuume heitti neljättä päivää 40 asteessa! Ja mikä paras, tää lääkäri kotiutti meidät niin, että tytön serpit oli 146!!! Soitin lanssin ja kiirreellisenä sairaalaan, keuhkokuume jne! Ärsyttää koko lääkäri, hyih! Ja tuokin vain yksi tapaus muutamasta meidän kohdalla. En jaksa kaikkea tänne kirjoittaa. Emmekä kyllä ole ainoita. Joten yksityisellä me asioidaan neidin asioissa, en edes muuta mieti. Siksikin on hyvä olla tuo vakuutus :) Tällekin otetaan syntymättön lapsen vakuutus, ja sitten se muuttuu sairaus- ja tapaturmavakuutukseksi.

Noista Bpa vapaista pulloista kyselisin! Onkohan olemassa bpa vapaita muita tuotteita, siis mukeja, eväspulloja jne. Kävinki läpi kaikki muovituotteet, kirkkaat. Heti oli yks kiva muumi eväspullo jonka pohjassa oli PC. Heitin menemään. Tuttipullo pitänee hankkia sitten, kesällä tarvitsee varmaan kuitenkin vettäkin pienelle antaa jos kamalan kuuma on. Ja pääsenpä sitten itse vapaalle jalalle joskus, niin voi mies antaa pullosta!

Nyt hoivaamaan pikkupotilasta, joka kyllä mennä viilettää niinku mitään ei olis! Tais jo lääke auttaa. :)

Mukavaa lauantai iltaa!

CanWen ja mökö 23+4
 
Joopasen, se olis työilta pitkästä aikaa takana ja en kyllä nauttinut sitten yhtään, lähinnä veetutti koko ajan mutta eihän se ole syy olla pois. Ens listatkin saatiin niin 5 päivän putkia ja aamuvuoroja neljääkin peräkkäin niin tosi jees, aamut kaikista rankimpia. No viikon päästä on lekuri niin katotaan jos sinne jaksas. Mulla ei oo ainakaan yhtään huono omatunto siitä etten jaksa olla töissä ja kylläpä taas supistelikin.

Käytiin eilen ihan ylläripylläri miehen kaa kahtoo Stand uppia, se sai ilmaset liput työkaveriltaan joka oli estynyt menemästä. Oli maisteri SImo frangen, Arimo mustonen ja J-P kangas. Kaikki melko paskoja! Et hyvä ettei ostolipuilla menty, ois harmittanu :D No onpahan käyty ihmisten ilmoilla taas.

Tänäänpä onkin sitten taas perinteinen lauantai. mies on naapurissa kännäämässä ja soittelikin äsken mut tuumailin vaan et jos oo kännissä niin mun viereen ei tarte yöllä tulla!! Saapi nukkua sohvalla, hyi että se viinan hajukin ja se ku rentona rotjottaa tuossa 120cm leveessä niin saa ahtaalla olla. Ja se haluaisi laittaa lapsen lapsilisät johonkin fucking rahasto/osake salkkuun joka kuukausi et ei sillä satasella muuten mitään tee, kyllähän se voi olla ihan tarpeellinen raha. Ja en muutenkaan mistään rahasto/osake jutuista tykkää yhtään. Mä oon vaan mäkättävä paska akka taas, sorry sisaret! :mad::kieh:

Tinsku ja ReinoRakas 25+1 :heart:
 
Bpa-vapaista tuotteista, katselin Ainun sivuja netistä, ja tuttipullot näytti olevan Bpa-vapaita, mutta eipä tosiaan olleet muut tuotteet mitä katselin. Olisi tosiaan kiva löytää lusikoita, nokkamukeja ja lautasiakin, jotka olisi "myrkyttömiä".

Ihania masuja oli taas kuvattu!

Hitto kun närästää, mutta ei voi vielä ottaa närästyslääkettä, kun raudan ottamisen jälkeen ei voi heti ottaa närästyslääkettä, kun se estää sen imeytymistä. Tää on yhtä säätämistä "lääkityksen" ja syömisen kanssa!

kurkkunaamio ja kolmonen 26+1
 
Sunnuntaita kaikille :)

Täällä alkaa elämä pikkuhiljaa voittamaan, mieskin pääsi oksentelun makuun perjantaina, mut selvis vaan yhdellä kerralla :) mä sain eilen vasta syötyä lämmintä ruokaa ekaa kertaa keskiviikon jälkeen, ja mahakin tuntu kadonneen kokonaan tän superlaihiksen ansiosta :kieh: ei kiitos meille enää tota!!

Tänään kauppaan, ja muuten vaan sit löhöilyä. Miehellä alkaa huomenna talviloma, ja esikoinen lähtee mummolaan..Ja tiistaina Brunolle ultraan! Menipäs nopeesti tää aika, varatessa tuntui että siihen on ikuisuus :D Huomenna sit vaihtuuki jo 25+0, hui hemmetti :D:heart: se on kohta jo kevät ja sit jo kesä ja sit meillä on vauvat sylissä!!

Harhis ja Eemeli, 24+6
 
sunnuntaita! täällä poitsu ripuloinu kaks kertaa tänään, johtuu lähinnä siitä että ollaan käyty nyt kahtena päivänä syömässä pikaruokaa ja tänään tekasin pitsaa..:ashamed: Ite eilen söin vahingossa suklaata, jossa oli pähkinää, ja siitä johtuen oon eilisillasta asti kärsiny allergiasta, nenää kutkuttaa ja aivastuttaa ja selkää ja kurkkua kutisee! ...huomenna reissuun..=)
 
rasituksessa eka verikoe otetaan heti ku mennään, toka tunnin päästä ja vika siitä tunnin päästä eli tunnin välein. 2 tuntia pitää aikaa varata ja suosittelen varaamaan myös jotain lukemista tms et aika menis nopeemmin ja makuupaikka kannattaa kans vinkua.
 
tinsku jaksamista sen ukon kanssa, ehkäpä se siitä miehistyy kuhan vauva syntyy. viimeistään sillon ja jos ei ni kehotan hankkiutumaan eroon. jaksamista!

kurkkunaamio ja sit on vielä se maitotuotteitten 2 tunnin ennen ja jälkeen kielto raudan ottamisen jälkeen. mulla se tuottaa suuria ongelmia ku en muista ottaa sellaseen aikaan ku olis taukoa. siks mun raudan ottaminen onki vähä mitä on :rolleyes:

mistral tervetuloa! ootko minkä ikänen ja mikä on synnytyssairaala?

tänään ollu liikunnallinen päivä eikä oo tullu koneella jumitettua. siivottiin myöskin ja meinattiin tilata jotain ruokaa kuhan pojat nukkuu :p tekis mieli salaattia, ihme kyllä. turvotusta ihan älyttömästi et ananasta joutuu ruveta vetää.
huomenna ois vapaata ni yritän siivoilla kaappeja.

jessi ja pikkuj 24+2
 
jos haluut listalle ni laita yytä lily-janelle, muistaakseni hän päivittelee. eli laitat noi tiedot yksityisviestillä ku täältä on vaikee poimia kaikkia tietoja jos ei hetkeen kerkee koneelle ja tulee vaikka useamnpi uusi tai uusia päivityksiä.
 
maanantaita!
Rasmus potkiskelee jo kovasti, Torstaina ois 4D ultra, sitä odotellessa :D:D
Laskut maksoin ja taas vähä ärsyttää! Onneks siin oli reilu paril sadal sellasii mitä ei enskuussa ole ollenkaa :D:D jeje.
Tytöil vielki kauhee toi yskä joten sisällä ollaan edelleen.. -.-
Isompi tyttö nukku viimeyön omassa sängyssään, KOKOYÖN! tuli yöllä viereen mut vietiin onnistuneesti takas omaan sänkyyn ja sinne jäi ilman itkuja. :> jesh.
Tosin aamulla sit heräsin siihe et kuulin keittiöstä rapinaa ja huutoa "ISIIII, ISIII, auta!" No pomppasin ylös ja hilppasin keittiöön niin tossa toi istu tyttö työtasolla sipsipussi kourassa, oli kaivanu sen siis tuolta kaapin ylähyllyltä mut onneks se oli suljettu viel. Ois muuten varmaa napostellu ne kaikki ohimennen o_O Meil on kyllä veitset ja sakset yms sellasis paikois ettei ton pitäs niitä saada, just sen takia et jos omas huonees nukkuu ja herää niin on niin vähin äänin täälä etten ite herää siihen ennenku se alkaa höpöttelee tai tulee herättää, vaikka samassa kerroksessa kaikki ollaankin, ku ykskerroksine asunto -.-

Nivuset on ihan tosikipeet ollu nyt jo jonku aikaa (liitoskipuja).. Verenpaineet on matalalla, joten huimausta ja kuvotusta on aina ku nousee seisomaan tai pysähtyy seisaalleen esim kesken kävelyn. tosi ärsyttävää kaupassa puuskutella hyllyjen reunoihin jos jää johki miettii et mitä ostais, pitäs ravata kokoajan edestakasin hyllyvälejä :'D

Koiraa aloin nyt tehokouluttaa, ihan pidän sille omaa koulua aina tilanteen salliessa et sais sen vetämisen pois ja vahvistettuu johtajuutta tässä perheessä, kun käskyt menee vasta parin kerran ja äänenkorottamisen jälkeen perille ja sit vetää ihan kauheesti lenkittäessä. Täyttää just vuoden toi meijä pentu mut nyt on jo korkee aika alkaa sit tosissaa tätä hommaa, kun se vähä jäi toi koulutus ku miehellä alkoki se koulu syksyllä, eikä tiedetty viel koko koulusta mitää ku koira otettiin niin kahdenkeskistä aikaa mulla sille on nii vähän, viikonloppusin yleensä vaan.. Lasten kans vähä hankalampi kouluttaa. hmh.

Pitääki koht mennä kelansivuille kattoo et millohan ne kelarahat tulee :) Onneks en ottanu pakkausta, nyt oon jo saanu monta pussillista vaatetta pojalle :) ja seassa talvihaalari ekaan talveen ja vanuhaalari ja kaikenmaailman sukkia ja töppösiä ja housuja ja paitoja ja bodeja ja paljon vielä kuulema lisää tulossa o_O kolmesta eritahosta alkaa sataa vaatetta niskaan ni tosiaanki hyvä :D haha. Eikä tarte mitään maksaa noista, onhan ne käytettyjä mut on sielä paljon sellasia josta kirppikselläki jotai maksais. Tosi tyytyväine oon! Ja kiva sillai saada itelleki jotai ku ite laittanu monien satojen edestä tyttöjen vaatetta eteenpäi kavereitte vauvoille :)

hmh.. Mitäs muilla tällä viikolla ohjelmassa?
Meil on tänään : valokuvien lajittelua vauvakirjoihin ja albumeihin ja leikekirjoihin..
Ruokana makkarakeitto.. Sit iltapäivällä tulee Kaveri kylään, ottaa kai vanhemman lapsensa mukaan ku sil nuoremmal on vesirokko, vanhempi sairasti sen jo muutama viikko sit joten ei pitäs siit enää tarttua. Ite oon sen sairastanu kyl joskus ihan pienenä.. Pyykinpesua sit ainakin kans.
tiistaina ei mitään?
keskiviikkona ei mitään?
torstaina 4D ja miehen sukulaisia tulee meille muutamaks yöks.
perjantaina hmmm. varmaa jotai leffaa tms vuokrataan o_O
lauantaina Hesaan shoppaa tyttöjen kesken :D eli sen naisen ketä meille tulee majailee ja sit mun kaverin kans, miehet saa jäädä hoitaa lapsii :)
sunnuntaina Ehkä porukoille käymään :)

Aika surkee tää alkuviikko tai huominen ja ylihuominen, pitää nyt jotku vierailut siihe sopii niin ettei ois iha nii tylsää tää meno tääl :>
Vauvalle alkaa olla tosiaan vaatetta jo tosi kivasti, viel ois edessä toi Pikkasemman totuutus toho omaan sänkyyn o_O aattelin jos sen päiväunille sais sinne jäämään nyt ensin parina päivänä ja sit yöks.. pitäsköhä ne tutit ottaa ensin pois vai vast sen jälkee.. ehkä vaan rikon ne ja sanon et ne on rikki :D emt. no sitä ehtii viel hetken miettii, enskuun loppuun mennessä saavat lähtee tutit ja sillo tyttöki nukkuu sit jo viimeistää omassa sängyssään ni jää pinnis pojalle :)

nyt lopetan tän jaarittelemisen ja meen tsekkailee kelan sivuja!
Oli muuten vähä omanapaista tää teksti tällä kertaa, pahoittelen, lueskelen sitte illammalla paremmi noi ja vastailen muitte juttuihi :>

pupeltaja & Rasmus 22+5? viikot hukassa..
 
Tulin vain merkkaamaan minne saakka olen lukenut :)
Ei oo vaan mitään kirjoitettavaa.

Eilen oli ruokana kana-kasvispataa omasta päästä höystetyllä reseptillä, ja nyt lounaaksi syödään sitä vielä tytön kanssa.
Päivälliseksi kun mies tulee töistä niin teen: tonnikalapastaa ja fetajuusto salaattia :p nam! ja ajattelin pyöräyttää laskiaispullat =)

Meillä on siis tytön kanssa talvilomaa tällä viikolla, ja ei mitään ohjelmaa =)
 
Heipat kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa :D! Ja aurinkoista sellaista :heart:. Ihanat ilmat on kyl ulkoilla, mee like :D.

Ihania masuja teillä ketkä olitte niitä laitelleet :heart:.

Tervetuloa mistral _2001 :flower:!

Miul on jotenkin nii iloinen ja onnellinen fiilis :heart:. Eilen sain kunnolla keskittyä vauveliin, ku neiti lähti isovanhempien kanssa hakemaan serkkuja mummilaan, olivat siskoni luona yötä, ja isäntä läks päivällä töihin ja poika nukku rattaissa yli 2h :D. Ni mie sain ulkoilun jälkeen levätä ja keskittyä vauvaan :heart:. Ja tänä aamuna vaik jo herättiin kukonlaulun aikaan ni itellä ei ollu huono fiilis niiku talvella vaan mieli oli aurinkoinen jo herätessä :D. Ja nytkin ku ulkona paistaa aurinko ni ihanaa on tää ihmislapsen elämä :D.

Tällä viikolla ei oo mitään erityistä, ku ei oo kerhoja, tääl on hiihtoloma ni ollaan varmaan aika paljon mummilassa, ku kummipoika siskonsa kans on siellä :heart:. Huomen olis pitkästä aikaa kilpirauhasarvojen takia labra aamulla ja sit illalla olis MLL:n kokous. Keskiviikkona ei oo mitään ihmeempiä. Torstaina olis lääkäriultra :D. Ja se on nimenomaan tän Thyroxinin takia. Samal käyään miehen kans vähän kaupoilla, miun pitäis kattoo rakkauvelle joku synttärilahja, ku tulee taas vuosia täyteen parin viikon päästä :heart:. Pe ei oo mitään. Lauantaina on Me&i vaatekutsut meillä ja sunnuntaina ois laskiaisrieha, johon mennään isompien kans. Et sellanen viikko täällä.

Katoin aamulla Kelan sivuilta ni torstaina maksetaan äitiysavustus :D. Yes! Ja näky myös äippärahapäätös, mihin oon tyytyväinen.

Huomenna POKSUU jo 25 viikko :heart:. Tosi nopeesti menee aika, aattelin pikkuhiljaa ruveta laittaan vauvan vaatteita paikoilleen ja ens kuus olis esissä oman sairaalakassin pakkaaminen ja vauvan :heart:. Toukokuus teen tuon viimestään. Ensimmäisen kohalla kävi niin, et en ollu ees laittanu vauvalle kassia valmiiksi, ku tuli jo lähtö synnyttään :D. Toisesta tein sit jo kaikki enne 35 viikkoa.

Pyyter ja Otto 23+6
 
Heippa vain kaikille toooodella pitkästä aikaa. Viimeksi olenkin tainnut kirjoitella tuolla viime vuoden puolella.

Tästäkin taitaa nyt tulla näin alkuun ihan omanapainen kirjoitus ja vielä hyvin sekava sellainen kun kerron kuulumisiani.
Viimeksi kirjoittaessani olin todella huonovointinen ja olin joutunut tiputukseen asti. Ja tuota rumbaahan minulla jatkui sitten tammikuulle asti. Tuli mentyä milloin ambulanssilla milloin miehen toimittamana sairaalaan nesteytykseen pitkin syksyä. Paino tippui tuon kamalan oksentamisen seurauksena 12kg. Kun olisikin jäänyt tuohon pahoinvointiin mutta sitten kun olin urheasti tuota rumbaa kestänyt niin sehän otti sitten myös henkisenkin puolen koville kun fyysinen kunto oli todella huono (konttasin pitkin asuntoa kun en enään jaksanut kävellä) ruokavalio oli vain sitä vettä, mehujäätelöä, jääpaloja ja vähän jotain mehua niin eipä siinä sitten paljon jakseta ja nuokaa tahtoneet pysyä sisällä. Olin totaalisesti väsynyt kaikkeen jossain vaiheessa ja ajattelin jo moneen kertaan, että kunpa tämän voisi perua (vaikka pohjimmiltani en halunnut mutta sitä vain oli niin väsynyt, että ajatukset ei olleet aina enään ihan järkeviä). Elämä oli kyllä tuolloin yhtä oksentamista, itkua, väsymystä ja sairaalassa oloa.
Nyt olen onneksi alkanut pääsemään jo tolpilleni kun päässyt pahoinvoinnista eroon ja ruuan pysymään sisällä ja vitamiinilisien kautta ravinteita niin jaksaa jo fyysisestikin paremmin ja myös henkisesti ja ennen kaikkea nyt voin olla tästä raskaudesta jo iloinen. =)
Aamuisin menee varmaan puoli tuntia ennenkuin nousen ylös kun pikkuinen myllää niin kovasti mahassa, ettei malta edes nousta kun haluaa nyt vain tunnustella ja kuulostella pienen liikkeitä ja nauttia siitä, että toinen voi hyvin. =) Pelko oli nimittäin todella kova tuon huonon kauden aikana, että miten pieni voi ja saako kaiken tarvitsemansa... Helpotus oli suuri rakenneultran jälkeen kun pieni voi hyvin ja oli jopa viikon kehityksessään edellä. :heart: Kaiken kaikkiaan siis ei ole ollut helppo alku meillä tässä raskaudessa mutta nyt on kaikki onneksi hyvin. =)

Yritän tässä nyt alkaa lukemaan noita teidän muiden kuulumisia oikein ajatuksen kanssa.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! =)

Hiipu1 ja pikkumies 23+4
 
Apuapapua!!! Kokeneemmat mammat jelpatkaa naista mäessä.

Maidontulosta: Mulla on alkanut ilmeisesti yläpää falskaamaan, aamulla oli lakanat märkinä ja nyt kysymys kuuluukin: Minkälaisella vaatetuksella olette olleet a) kotona, b) öisin jos tissit vuotaa?

Itse olen tyyppiä au naturel myös näiden DD-pallojen kanssa, eli heti kun töistä kotiin pääsee niin liivit pois ja olen tykännyt nukkua alasti. Kannattaako imetysliivejä/toppeja alkaa käyttämään nyt jo; eikö ne lörähdä ihan muodottomiksi tän mahan kanssa vai pitääkö se paitojen sotkeentuminen sitten vaan niellä? Hain siis liivinsuojia, mutta eihän ne pysy ilman rintsikoita. :kieh:

Eli jos kellä on hyviä neuvoja niin kiitollisna otan vastaan.


MJ & Salarakas 23+6
 
Meillä on täällä oikeen sairastupa, kakkonen on jo taudista selvinny, mutta nyt sit esikko, kolmonen, nelonen, typykkä ja mies oksentaa ja ripuloi :( Mies sai suorilta 3 päivää sairaslomaa, ettei vaan koko päiväkodin lapsia tartuta. Mä ite oon jollain ihmeellä toistaseks välttyny taudilta ja se on hyvä se niin oon saanu hoidettua noita sairaita. Eiköhän tauti muhunkin vielä tule, mutta toivottavasti mies ehtii siihen mennessä tervehtyä. Meillä ei ole yläkerrassa vessaa niin viime yö nukuttiin siskonpedissä alakerrassa olkkarin lattialla ja siellä nuo on vieläkin levällään. On patjoja, peittoja ja tyynyjä sikin sokin pitkin poikin ja jokaisella vieressä oma oksuastia ja pillimehu. On tää vaan kurja tauti jo muutenkin ja vielä kun näin iso sakki sairasta kerralla niin pyykkiä riittää. Nyt jäi kolmoselle holter hakematta ja sen takia meni sit koko kaikki sydän- ja silmälääkärissä käynnit ihan myttyyn ja suunnitelmat uusiks, mut ei voi mitään.

Mun kontrollipissinäyte oli onneks puhdas eli ei sitten onneks ollu tulehdusta. Mahakaan ei oo nyt ollu niin arka, et jospa se vaan johtu jostain vauvan/kohdun kasvuspurtista tms.

Kurkkunaamio mä kun selasin ebaysta noita BPA vapaita tuttipulloja niin siellä kyllä oli saatavilla myös myrkyttömiä lautasia, nokkamukeja, juomapulloja, lusikoita ym. Sattaa tietty olla et olivat sellasia merkkejä joita ei suomen kaupoista saa, mut luulis et kun se BPA kielletään tuttipulloista suomessakin niin sit tulee markkinoille noita muitakin tuotteita myrkyttöminä.

Jessi musta on hankala kans muistaa ottaa rautatabua sopivassa välissä päivisin niin oon tehny niin et otan tabun ja vesilasin yöpöydälle. Yöllä herään kumminkin jossain vaiheessa käymään vessassa tai ihan vaan kylkeä kääntäessä niin sit oon napannu sen, eipähän oo maitotuotteet tai mitkään muutkaan aineet ja syömiset häiritsemässä imeytymistä. Jostain luin että muutkin aineet voi haitata raudan imeytymistä, mm. joku kahvissa ja teessä oleva aine.

Mistral tervetuloa mukaan! :)

Hiipu hurjan rankan kuulonen raskauden alkupuoli ollu sulla, mutta hyvä jos voit jo paremmin ja vauvalla kaikki kunnossa! :)

Lily-Jane mulla kans tissit vuosi kamalasti esikon odotusaikana niin ostin sellasen tukevan, mutta mukavan tuntusen topin tai siis sellaset topin malliset liivit, ne päälle ja liivinsuijukset sisään niin eipä tulvinu sänky aamusin.

Mä kun teille niin hehkutin sitä kokemusta ja kannustin menemään 4D ultraan niin nyt ei sitten itse mennäkkään :( Oisin kyllä halunnu, mutta ei saatu järkättyä miehen töitä niin, että ois päästy yhdessä ja en mä yksinäni mene, kun mieskin ois halunnu. Voihan sinne tietty mennä vielä myöhemminkilläkin viikoilla vaikka sanoivat lääkärikeskuksesta ettei välttämättä enää kannata, kun vauva alkaa olla sit jo niin iso ettei saa kunnon kuvaa. Kattoo nyt vielä.
 
Viimeksi muokattu:
hiipu on sulla ollu rankkaa mut onneks on jo ohi. kauan kyllä kesti ja nostan hattua et jaksoit koko rumban. ite voin todella pahoin 6vkoa ja se jo tuntu ikuisuudelta :rolleyes: tosi kiva kuulla et oot päässy takas elävien kirjoihin ja vauvaki voi hyvin :)

mary-jane siis voithan sä käyttää liivinsuojia tavallisissaki rintsikoissa, ei siihen imetysliivejä tarvi.

mä oon nt kökkiny tässä koneella ihan liikaa eli nyt pakotan itteni ulos ku noin hyvä ilma.

jessi ja pikkuj 24+3
 
minimamma joo varmaan on karmee tauti tolla sakilla sairastaa kun on muutenki : / paranemisia sinne! muuten hyvä toi raudan ottaminen yöllä mut ku se pitäs ottaa c-vitamiinin kanssa ni en viiti yöllä mehua juoda.
 
Voi vee, koko viesti hävis bittiavaruuteen!!

No, pikaisesti uusinta: nenäsumutteetOletteko käyttäneet suosituksesta huolimatta? Itsellä nokka koko ajan ihan tukossa ja olen syyllistynyt käyttämään.

Pe kontrolliultra etisen istukan takia, katsotaan mitä sanovat. Yhtäkiellosta aion kysyä onko todella pakollinen, hermoja raastavaa kunnei mitään oireita/vuotoja kuitenkaan ole ollut.

Viime viikon lomaillessa ei lainkaan iskiaskipuja, mutta nyt taas töissä ja yläselkä jo jomottelee. Täytyy tästäkin mainita lääkärille, josko saikkua kirjoittais.

Tänään ruoaksi tekee mieli juures-makkarakeittoa. Muutenkin pitäisi kevyempi linja ottaa, kun painoa on tullut 8kg jo ja todella ähky olo koko ajan ja silti tekee mieli vaan kaikkia herkkuja :ashamed:

Noh, mutta maanantain jatkoja!

haippa1 + vesseli 24+5 (kauhia miten aika menee, kohta on kesäkuu)
 

Yhteistyössä